Facebook Ads

Skuteczne kampanie na Facebooku
facebook ads
Oferta

Reklamy Facebook Ads

Wed艂ug ostatnich bada艅[1] przeprowadzonych w Polsce najcz臋艣ciej u偶ywan膮 platform膮 social media jest Facebook. Oko艂o 14 milion贸w u偶ytkownik贸w w kraju zdecydowa艂a si臋 na za艂o偶enie konta, w艣r贸d kt贸rych zdecydowania wi臋kszo艣膰 to w艂a艣ciciele firm. W艂a艣nie do nich kierujemy poni偶sz膮 ofert臋 promowania w艂asnych produkt贸w czy us艂ug za pomoc膮 Facebook Ads, kt贸re przeprowadzamy r贸偶nymi metodami. Wszystko dla wzrostu skuteczno艣ci dotarcia do klient贸w i zwi臋kszenia sprzeda偶y, gdy偶 tradycyjne posty nie spe艂niaj膮 ju偶 swojego zadania, ze wzgl臋du na du偶膮 ilo艣膰 tre艣ci na Facebooku. Do艣wiadczenie i wiedza Agencji Marketingu Internetowego AdVIST pozwalaj膮 dobra膰 odpowiednie 艣rodki do potrzeb i oczekiwa艅 wsp贸艂pracuj膮cych z nami firm.

[1] https://sprawnymarketing.pl/szkolenia/wp-content/uploads/2015/09/Wykres-social-media-1-e1478703642417.png

× Darmowa Oferta SEO

Core Audiences

Jest to pierwszy spos贸b reklamowania poprzez dotarcie do grupy docelowej, gdzie wykorzystywane s膮 podstawowe dane udost臋pniane przez samych u偶ytkownik贸w lub pozyskiwane po艣rednio poprzez strony, kt贸re obserwuj膮. Chodzi przede wszystkim o takie informacje jak p艂e膰, lokalizacja, wiek, j臋zyk oraz:
grupa docelowa

Zainteresowania

kt贸re u偶ytkownicy FB upubliczniaj膮, czego rezultatem jest mo偶liwo艣膰 wy艣wietlania im poszczeg贸lnych propozycji zwi膮zanych r贸wnie偶 z Twoj膮 tematyk膮 us艂ug czy produkt贸w;
zachowania

Zachowania

okre艣laj膮 czynno艣ci, kt贸re s膮 najcz臋艣ciej podejmowane, jak na przyk艂ad posiadanie konkretnej marki samochodu czy uprawianie sportu;
po艂膮czenia

Po艂膮czenia

mog膮 dotyczy膰 zar贸wno naszych followers贸w i ich znajomych, jak i grupy potencjalnych odbiorc贸w, do kt贸rych chcemy dopiero dotrze膰.

Custom Audiences

Oto druga metoda, kt贸re polega na stworzeniu mniej standardowych grup odbiorc贸w. G艂贸wnym kryterium wyboru jest wcze艣niejsze zetkni臋cie z Twoj膮 firm膮 poprzez odwiedzenie strony, podanie maila do newslettera czy te偶 skorzystanie z aplikacji. W贸wczas istniej膮 3 mo偶liwo艣ci promocji:
lista klient贸w

Lista klient贸w

pozwala na ponowne lub skuteczniejsze dotarcie do konkretnych os贸b, kt贸re kiedykolwiek mia艂y faktyczn膮 styczno艣膰 z nasz膮 firm膮. W贸wczas zdobyta lista maili b膮d藕 numer贸w telefon贸w umo偶liwi skontaktowanie si臋 z wi臋kszo艣ci膮 z nich za po艣rednictwem FB, gdzie masz szasn臋 zach臋ci膰 ich do dokonania kolejnych zakup贸w lub skorzystania z Twoich us艂ug.
remarketing

Remarketing

wi膮偶e si臋 z konieczno艣ci膮 zainstalowania specjalnego kodu z FB za pomoc膮 Google Tag Managera, kt贸rego zadaniem jest tworzenie list remarketingowych. Co wi臋cej, mog膮 by膰 one pogrupowane wzgl臋dem zainteresowania okre艣lonymi produktami lub us艂ugami. W ten spos贸b mo偶esz trafnie dotrze膰 do konkretnych kont u偶ytkownik贸w, by nast臋pnie m贸c przyk艂adowo przes艂a膰 kody rabatowe lub informacj臋 o nowo艣ciach.
aktywno艣膰

Aktywno艣膰 w aplikacji

to r贸wnie istotny aspekt, dzi臋ki kt贸remu mo偶emy pom贸c Ci skonstruowa膰 grup臋 klient贸w maj膮cych zwi膮zek z Twoj膮 aplikacj膮.

Lookalike Audiences

Metoda ta jest 艣ci艣le zwi膮zana z poprzedni膮, poniewa偶 po okre艣leniu niestandardowej grupy docelowej mo偶emy r贸wnie偶 stworzy膰 zbi贸r potencjalnych klient贸w o podobnych cechach. Zdecydowanie polecamy skorzystanie z tej opcji, gdy偶 umo偶liwi ona poszerzenie zasi臋gu Twojej reklamy. W rezultacie masz okazj臋 zwi臋kszy膰 swoj膮 grup臋 odbiorc贸w, w艣r贸d kt贸rych znaczna wi臋kszo艣膰 zostanie poinformowana o Twojej ofercie produkt贸w czy us艂ug. W tym celu potrzebujemy minimum jedno z kilku 藕r贸de艂 pozyskiwania klient贸w:

  • zestawienie maili lub numer贸w telefon贸w
  • lista remarketingowa osi膮gni臋ta z FB
  • osoby korzystaj膮ce z aplikacji mobilnej
  • katalog obserwator贸w fanpage鈥檜
Dzi臋ki Facebook Ads mo偶emy bardzo precyzyjnie stargetowa膰 odbiorc贸w naszej reklamy!