Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kariera

Rób to, co kochasz
z pasją i dyscypliną
Sprawdź kogo szukamy

Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej ? ?
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ ? Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

? Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.? Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! ?
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

P.S. na pewno wartość byś zobaczył co mówią o nas nasi pracownicy na GoWork możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!

Cześć!

Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z klientem oraz patrząc na grafiki miewasz wizje i zadajesz sobie pytanie „Jak to mogłyby być lepiej zrobione?”.

Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online. ??

Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie? ?

Wymagania

Twoja rola w organizacji ?

Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z

? Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
? Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
? Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
? Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
? Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
? Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z

? Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika

Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o WordPress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot

? Projektowaniem i przygotowaniem grafik i materiałów na podstawie briefu pod potrzeby social media, digitalowych kampanii reklamowych, i innych form
? Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX
? Kreowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej
? Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
? Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
? Przygotowaniem materiałów wewnętrznych

? Przygotowaniem materiałów do druku
? Tworzeniem animacji oraz infografik
? Współpracą z zespołem marketingu, web developerami

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności

✅ Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych – podparte minimum 2 letnim doświadczeniem różnych projektów agencyjnych (kreacja marki, banery reklamowe, media społecznościowe, aplikacje i tak dalej)
✅ Dobre i wnikliwe „czytanie” briefu
✅ Umiejętność przygotowania plików do druku oraz skutecznej współpracy z drukarniami
✅ Dbałość o trzymanie się klucza wizualnego – stylu
✅ Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
✅ Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD, Figma, Illustrator, InDesign
✅ Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
✅ Wyczucie estetyki, kompozycji i typografii projektów
✅ Nastawienie na wysoką jakość oraz kreatywność projektów
✅ Dotrzymywanie terminów
✅ Umiejętność pracy w zespole
✅ Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
✅ Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
✅ Bardzo dobra znajomość języka polskiego

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również

? Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
? Znajomość obsługi programów do animacji: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects,
? Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
? Komunikatywny język angielski
? Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT

Oferujemy

W zamian oferujemy

⭐ Szkolenia wewnętrzne
⭐ Możliwość pracy zdalnej
⭐ Dofinansowanie szkoleń/kursów
⭐ Wynagrodzenie B2B
⭐ Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy, przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
⭐ Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz wraz z portfolio.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje portfolio zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok. 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie, za które zapłacimy, każdej osobie, która je wykona w 100% i w określonym czasie.
  4. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  5. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  6. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  7. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
  8. swobodna rozmowa, by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  9. Decyzja o współpracy.

Inne

? Mamy, również biuro w Tarnowie ul. Słowackiego 33-37/8.
? Standardowo pracujemy w trybie 2 dowolne dni zdalnie, pozostałe w biurze.
? Jeśli nie jesteś z Wrocławia/Tarnowa oferujemy pracę zdalną.
? Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.

Masz pytania?

Rekrutację prowadzi

  • k.pluciak@grupavist.pl

Cześć!

Pracowałeś/Pracujesz w branży SEO? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka?

Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:

  • Będziesz mieć realny wpływ na tworzone kampanie
  • Twój lider ma 9,5 lat doświadczeniajako czynny ekspert SEO i będzie Twoim oparciem
  • Nowi klienci będą dodawani w zdrowym tempie, a ich ilość zawsze pozwolirzetelnie obsługiwać każdego z nich. Będziemy się Tobą opiekować zwłaszcza na początku

Wymagania

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • Koncentrujesz się na łączeniu ze sobą kropek – zależności rzeczy z jakimi się spotykasz i potrafisz to przełożyć na analizę i plan działań SEO w pracy zawodowej
  • Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż
  • Twoja osobowość jest bardziej analityczna

Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:

  • Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
  • Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
  • Życzliwość – współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny

Twoje zadania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

  • Audytem i opracowywaniem rekomendacji SEO przy współpracy z obszarem IT/UX
  • Przygotowywanie estymacji ruchu
  • Opracowywania strategii SEO on-site i off-site
  • Ciągłym doskonaleniem działań – efektywności przy pozycjonowaniu stron
  • Pracą nad jakościowym link buildingiem
  • Wsparciem obsługi klienta poprzez dobrą relację, biznesowe podejście
  • Wzrostem Twoich klientów

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

  • Doskonała znajomość branży digital
  • Zaawansowana obsługa Excel
  • Optymalizacji działań SEO
  • Lekkość w analizie konkurencji, słów kluczowych i oceny prowadzonych już działań SEO razem z zespołem IT
  • Audytowanie stron pod kątem SEO
  • Umiejętność pracy w zespole f2f i zdalnie
  • Doświadczenie z projektami e-commerce
  • Znajomość narzędzi/programów;Google Data Studio,Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Screaming Frog, Senuto

CMS – zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop.

  • Znajomości trendów w dziedzinie SEO
  • Doświadczenie w komunikacji z klientem

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

  • Znajomość HTML, CSS
  • Zaawansowany WordPress
  • JavaScript – wiesz czym jest i jak wpływa na wyniki SEO

Co nas nie interesuje?

  • Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje doświadczenie i zrealizowane projekty, wartości postawę i umiejętności – nie papier – tylko jakim jesteś człowiekiem
  • CV przeglądamy tylko poglądowo, nie interesuje nas wiek, płeć tylko to kim jesteś
  • Dress code oczywiście w granicy rozsądku 😉

Benefity

W zamian oferujemy:

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje i przejdzie pierwszy wstępny etap selekcji
  • Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki i nie będziesz musiał oszukiwać klientów, których nie jesteś w stanie obsłużyć przez ich nadmiar
  • Budżet na wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i cech osobowych to B2B/Zlecenie 5 000 – 10 000 zł. Jednak jeśli Twoja wartość dla naszej organizacji będzie wyższa to koniecznie nam to merytorycznie uargumentuj, a następnie spróbuj nas przekonać

*Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy przekażemy Ci kontakt do księgowego by         podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji

  • Elastyczny start czasu pracy od poniedziałku do piątku między 7 a 9 do 15 lub 17.
  • Biuro w Tarnowie oraz we Wrocławiu lub opcję pracy zdalnej

Mamy dla Ciebie również coś ekstra:

  • Twój lider ma 10 lat doświadczenia jako czynny ekspert SEO
  • Nie będziemy Cię zmuszać do robienia kampanii dla podmiotów z jakimi się nie zgadzasz na poziomie wartości jeśli już na etapie rekrutacji nas o tym poinformujesz np. partie polityczne
  • Festiwal SEO w Katowicach i innych wydarzeniach branżowych

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij proszę formularz.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje doświadczenie zawodowe to zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie za które zapłacimy, każdej osobie, która je wykona w 100%
  4. i w określonym czasie.
  5. Zadania będzie oceniać Dawid Duda i Krystian prowadzący proces rekrutacji. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  6. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  7. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  1. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
  2. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  3. Decyzja o zatrudnieniu.

Masz pytania?

Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl

 

Chcesz pracować w silnie rozwijającej się branży digital marketingu (SEM + SEO + IT) dla firmy z rosnącym rok rocznie przychodem o 30-40%?

Poszukujemy osoby, która potrafi domykać ciepłe zapytania oraz prawdziwego huntera. Łowcy, który potrafi przeprowadzić udane „polowanie” na klienta i uwielbia na koniec dnia czuć sukces w postaci dopiętej umowy. Jakie zadania ma mieć nasz kandydat?

Wymagania

  • To coś dla Ciebie? Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
  • Proaktywna postawa
  • Około 3+ lat doświadczenia w sprzedaży
  • Znajomość digital marketing – pozwalającym swobodnie rozmawiać z klientem i być dla niego partnerem, dopasować rozwiązania
  • Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania
  • Przyjemność z ustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy
  • Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych klientów
  • Excel
  • Dobra znajomość systemów CRM
  • Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na sprzedaż zagraniczną
  • Znajomość IT – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z klientem i być dla niego partnerem, dopasować rozwiązania stron/sklepów online
  • Znajomość Clickup

Twoje zadania

W roli, która zajmie około 40-50% czasu:

  • Kontakt z ciepłymi klientami z kampanii własnych/zapytań.
  • Domykanie propozycji wartości – procesu sprzedaży.

W roli huntera, która zajmie 50%-60% czasu:

  • Zaczyna od analizy buyer person i tego co z rozwiązań firmowych należy w danej chwili sprzedawać.
  • Z błyskiem w oku przechodzi do prospectingu by potem dobrać optymalne metody łowów np. linkedin, prospecting automation tools, wydarzenia – networking…
  • Z łatwością przychodzi pierwszy kontakt, niezależnie czy to wiadomość tekstowa, telefon, „zagajenie” na wydarzeniu… Szybko myśli i łączy kropki jako wytrawny rozmówca, a przy tym wsłuchuje się w potrzeby klienta i łączy je z rozwiązaniami.
  • Największą radość sprawia mu jednak chwila, kiedy negocjacje kończą się korzystną dla obu stron umową – współpracą. Koncentruje się więc doprowadzeniu do domykania.
  • Przykłada wagę do standaryzacji przekazania klienta do realizacji i kontakt z realizacją podczas ofertowania – by współpracownicy mogli zaopiekować się dowiezieniem wartości.
  • Patrzy na firmę jak na system naczyń połączonych. Skupia się na wzajemnej współpracy z realizacją, partnerstwie.

Oferujemy

  • Praca zdalna lub hybrydowa w biurze Wrocławskim (3 dni biuro, 2 dni zdalnie).
  • Wynagrodzenie 11 000 netto – 14 000 zł

Cześć!

Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej 😉

Twoja rola w organizacji

Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.

Wymagania

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych
💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników
💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta
💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii
🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
🔧 Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
🔧 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy 😉
🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? “Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) – badanie i optymalizacja;”
🔧 Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu (reklamy)
🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją
🔧 Znajomość programów/narzędzi
💻 Google Ads,
💻 Google Analytics 4,
💻 Facebook Ads,
💻 GTM,
💻 Looker Studio,
💻 Biegły Excel
💻Google Ads Editor
💻Google Merchant Center
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Asertywny wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów 😉
🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performence od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
👌 GSC (Google Search Console Tools),
👌 Podstawowa wiedza dotycząca statystyki i unikania błędów heurystycznych Dodatkowym atutem będzie przeczytanie i zrozumienie książek N. Taleba: Zwiedzeni przez losowość, Czarny łabędź oraz Antykruchość
👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych
👌 Google Optimize do wykonywania testów A/B
👌 Linkedin Ads
👌 Allegro Ads
👌 Amazon Ads
👌 Spotify Advertising
👌 Pinterest Ads
👌 Microsoft Ads (bing)
👌 Adobe Analytics
👌 Programmatic
👌 Google Marketing Platform
👌 Google Web Designer
👌 TikTok Ads

Co nas nie interesuje?

🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier

🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista Wordpres i się w tej roli? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na tym co zrobić, kodować.

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

 Podzielasz wartości  z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.
🧠 Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

Wymagania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów oraz landing page w oparciu o system CMS Worpress.
💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.
💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.
💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.
💪 Code review młodszych kolegów.
💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.
💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.
💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Znajomość programów;
💻 dobra znajomość CMSu WordPress + Wocommerce
💻 doświadczenie w Prestashop
💻 znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery
💻 dobra znajomość PHP i funkcji wordpressowych pozwalających na samodzielne tworzenie projektu
💻 doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych
💻 znajomość ACF PRO (Advanced Custom Fields)
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie
🔧  Dobry język angielski pisany i mile widziana umiejętność komunikacji w tym języku
🔧  Znajomość podstaw SEO I UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 znajomość Prestashop
👌 znajomość React
👌 metodologii BEM
👌 znajomość Adobe XD/Figmy
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code
Jako Junior Manual Tester – Quality Assurance będziesz:

✅ (opcjonalnie) Brał udział w planowaniu projektu, zbierając potrzeby i tworząc dokumentację aby rozumieć projekt na wylot.

✅ Pilnował aby realizacje były zgodnie z projektem – część wizualna.
✅ Pilnował aby realizacje odpowiednio działały – część funkcjonalna.
✅ Tworzył instrukcje obsługi tworzonych przez nas rozwiązań dla klientów.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
✅ Lubisz skrupulatnie szukać błędów i rozwiązywać problemy – sprawia Ci radość szukanie tego co nie działa
✅ Jesteś dociekliwy, proaktywny i masz bystre oko do wyłapywania detali (np. inny font) lub niespójności.
✅ Potrafisz potem zakomunikować wyniki swojej pracy tak aby nikogo nie urazić 😉
✅ Twoja osobowość jest bardziej analityczna i lubisz myśleć o przyczynach i skutkach „mechanizmów”
Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:
✅ Życzliwość – współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny. Jesteś miłą i uśmiechniętą osobą, z którą ma się ochotę pracować na codzień.
✅ Uwielbiasz doskonalić – szukasz co można poprawić, usprawnić stworzyć na wysokim poziomie.

Wymagania

  • Przyda Ci się do tego kilka umiejętności „technicznych”:
✅ Interesują Cię aktualne trendy i rozwiązania IT oraz jak one działają. Sprawnie poruszasz się po: sklepach www, portalach takich jak allegro, social mediach itd.
✅ Wiesz jak powinny działać efektywnie (użyteczność i funkcjonalność) pewne mechanizmy w IT jak kosz z zakupem, strona w wersji mobilnej itd.
✅ W podstawowym stopniu rozumiesz język angielski
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
✅ Znasz zasadę działania systemów ticketowych (np. Clickup)
✅ Znasz Discorda
✅ Znasz obsługę CMS WordPress

Twoje zadania

  • Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
✅ Ticketowaniem zadań w naszym systemie
✅ Sprawdzaniem odwzorowania projektów graficznych
✅ Funkcjonalnym testowaniem naszych realizacji
✅ (opcjonalnie) Tworzeniem dokumentacji projektów
✅ (opcjonalnie) Tworzeniem instrukcji dla użytkowników rozwiązań IT
✅ (opcjonalnie) Braniem udziału w warsztatach badających potrzeby klienta

Oferujemy

  1. W zamian oferujemy:

⭐ Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje i przejdzie pierwszy wstępny etap selekcji
⭐ Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki i nie będziesz musiał oszukiwać klientów, których nie jesteś w stanie obsłużyć przez ich nadmiar.
⭐ Budżet na wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i cech osobowych to 4 500 – 6000 zł netto B2B. Jednak jeśli Twoja wartość dla naszej organizacji będzie wyższa to koniecznie nam to merytorycznie uargumentuj, a następnie spróbuj nas przekonać
⭐ Elastyczny start czasu pracy od poniedziałku do piątku między 7 a 9 do 15 lub 17.
⭐ Biuro w Tarnowie oraz we Wrocławiu lub opcję pracy zdalnej
Jak wygląda proces rekrutacji?
  1. Wypełnij proszę formularz.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje portfolio zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie jakie zajmie około 30-60 minut.
  4. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  5. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  6. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
    1. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
    2. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  7. Decyzja o zatrudnieniu.
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl
Samo testowanie to dla Ciebie już za mało?
Poszukujemy osoby, która z jednej strony potrafi pilnować aby żaden błąd nie wymknął się z etapu realizacji IT do klienta. Z drugiej chce się rozwijać i ma predyspozycje by wspierać PM w dbaniu o przepływ pracy, terminowość.
W roli Testera, która zajmie około 40-50% czasu:
Analizą zgodności projektów graficznych stron/sklepów oraz przede wszystkim ich finalnych wersji/etapów podczas kodowania.
W roli PMO, która zajmie 50-60% czasu:
Będziesz wspierać przepływ pracy w projektach.
Dlaczego warto być z nami?
  • Wpływ na powstający proces sprzedaży, wypracowywane schematy i inne aspekty. Nie wrzucimy Cię w skostniały system. Razem będziemy kreować środowisko i metody pracy.
Inne:
  • Praca zdalna lub hybrydowa w biurze Wrocławskim/Tarnowskim (3 dni biuro, 2 dni zdalnie).
  • W tej roli będziesz pracować na własnym laptopie/PC, jeśli nie ma takiej możliwości daj nam znać na etapie rekrutacji.

Wymagania

To coś dla Ciebie? Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
  1. Uwielbiasz „szukać dziury w całym” wyłapując błędy, dając trafne uwagi i czując radość kiedy uda się coś naprawić lub uchronić przed porażką.
  2. Świetna komunikacja i słuchanie.
  3. Znajomość pojęć dotyczących programowania i grafiki.
  4. Znajomość konwenansów/dobrych praktyk UX.
  5. Podstawowa znajomość zarządzania projektami IT w tym systemem „biletowym” (ClickUp, Asana, Jira).
  6. Podstawy kodowania by ocenić jakość pracy trafnie i realność estymacji zadań od zespołu.
  7. Wiedza podstawowa dotycząca technologii w IT, systemów CMS, języków kodowania.
  8. Znajomość paneli popularnych CMS.
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
  1. Znajomość j. angielskiego pozwalająca na poruszanie się po systemach IT.
  2. Znajomość Clickup

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista Prestashop? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na kodowaniu 😊

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

❤️ Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności

❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów

❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych

❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery

❤️ Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.

❤️ Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

Wymagania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów oraz landing page w oparciu o system Prestashop.

💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.

💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.

💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.

💪 Code review kolegów.

💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.

💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.

💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.

💪 Pracą z systemem kontroli wersji GIT.

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

💻 doświadczenie w Prestashop!

💻 znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery

💻 dobra znajomość PHP i funkcji Prestashop pozwalających na samodzielne tworzenie projektu

💻 doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych

🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji

🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie

🔧 Dobry język angielski pisany i mile widziana umiejętność komunikacji w tym języku

🔧 Znajomość podstaw SEO I UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

👌 znajomość WordPress

👌 znajomość WooCommerce

👌 metodologii BEM

👌 znajomość Adobe XD/Figmy

Co nas nie interesuje?

🤏 Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier

🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz
  2. Ocenimy aplikację
  3. Wstępna wideo rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut
  4. Wykonanie płatnego zadania
  5. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  • szybka prezentacja zadania i nasze pytania techniczne od zespołu specjalistów
  • swobodna rozmowa, by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się 😊
  1. Decyzja o zatrudnieniu

Masz pytania?

k.pluciak@grupavist.pl

Cześć,

Lubisz dbać o niuanse, segregować, sprawdzać zgodność i masz swobodę w realizacji zadań z różnych zakresów? Szukamy „Multiogarniacza”, czyli kogoś kto pomoże nam w codziennych drobnych zadaniach administracyjnych i HRowych.

W tej roli będziesz:
  • (biuro) Wspierać codzienne sprawy administracyjne, kadrowe, księgowe, wewnętrzne.
  • (HR) Umawiać spotkania rekrutacyjne.
  • (biuro) Dbać o segregację, archiwizację i obieg dokumentów.
  • (HR) W przypadku dużej ilości rekrutacji – przechodzić z kandydatkami/kandydatami pierwszy etap rekrutacji.
  • (biuro) Zarządzać urlopami oraz sprzętem służbowym.
  • (biuro) Organizować zakupy biurowe.
  • (biuro) Przeprowadzać windykację miękką – jeśli ktoś nie zapłaci na czas, przypomnienie się przed przekazaniem do windykacji zewnętrznej.
Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
  • Lubisz tworzyć, trzymać i dbać o porządek.
  • Komunikacja jest dla Ciebie czymś łatwym (komunikatywność)
  • Trzymasz się terminów (terminowość)
  • Zwracanie uwagi na szczegóły.
  • Dokładność.
  • Inicjatywa.
Co musisz potrafić w tej roli?
  • Podstawy Excel
  • Poruszanie się ze sprawnością kota po systemach t.j. ClickUp
  • Obsługa Google Calendar
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem?
  • Znajomość podstaw prawa, administracji, księgowości i kadr pomagająca odnaleźć się w dokumentacji.
Szukamy studentki/studenta zaocznego lub wieczorowego z Wrocławia na Umowę zlecenie.
Praca hybrydowa, na początku więcej w biurze.
Stawka 3 000 – 4 500 w zależności od wymiaru etatu oraz Twoich umiejętności.