Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Co to jest Buzz Marketing? Zobacz definicję

Marketing szeptany nazywany inaczej Buzz Marketingiem to działanie, które ma na celu bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem danej marki. Głównym założeniem takiego działania jest reklama produktu, usługi lub marki na różnych kanałach. Buzz marketing opiera się głównie na przeprowadzaniu dyskusji i wchodzenie w interakcje z użytkownikami poprzez wystawianie opinii, komentarza, czy rekomendacji.

Buzz marketing polega zatem na publikacji opinii bądź rekomendacji głównie na forach internetowych, portalach społecznościowych, stronach produktowych sklepów, czy pod artykułami i publikacjami w Internecie. Przede wszystkim wywołuje dyskusje z innymi odbiorcami, wystawia opinie, jest w pełni naturalną reklamą produktu, usługi lub marki.

W skład marketingu szeptanego wchodzą jego popularne formy: marketing wirusowy, evangelist marketing, trendsetting, community marketing, product seeding, brang blogging, casual marketing i cause marketing.

Słownik pojęć marketingowych