Remarketing dynamiczny – zaawansowana i wykazująca się większą skutecznością forma klasycznego remarketingu dostępna w Google AdWords. To typ reklamy graficznej pokazującej użytkownikowi konkretną usługę, produkt lub produkty, które dana osoba przeglądała podczas wcześniejszej wizyty na stronie internetowej, a więc wstępnie się nimi zainteresowała. Celem jest przypomnienie o marce, zachęcenie do ponownego odwiedzenia witryny i nakłonienie do wykonania pożądanych czynności np. sfinalizowania procesu zakupowego, czy zdecydowania się na skorzystanie z usługi. Remarketing dynamiczny stawia na spersonalizowany przekaz, a więc precyzyjnie ukierunkowany komunikat, dopasowany do preferencji oraz potrzeb odbiorców. W praktyce z tego narzędzia marketingowego korzystają głównie e-sklepy. Podstawowe atuty remarketingu dynamicznego to: wzrost ruchu na stronie www, przyciągnięcie uwagi użytkowników skłonnych do dokonania zakupu, niższy koszt pozyskania nowego klienta, wyższy współczynnik konwersji, zwiększenie świadomości marki oraz redukcja liczby porzuconych koszyków.