Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Co to jest Remarketing dynamiczny?

Remarketing dynamiczny – zaawansowana i wykazująca się większą skutecznością forma klasycznego remarketingu dostępna w Google AdWords. To typ reklamy graficznej pokazującej użytkownikowi konkretną usługę, produkt lub produkty, które dana osoba przeglądała podczas wcześniejszej wizyty na stronie internetowej, a więc wstępnie się nimi zainteresowała. Celem jest przypomnienie o marce, zachęcenie do ponownego odwiedzenia witryny i nakłonienie do wykonania pożądanych czynności np. sfinalizowania procesu zakupowego, czy zdecydowania się na skorzystanie z usługi. Remarketing dynamiczny stawia na spersonalizowany przekaz, a więc precyzyjnie ukierunkowany komunikat, dopasowany do preferencji oraz potrzeb odbiorców. W praktyce z tego narzędzia marketingowego korzystają głównie e-sklepy. Podstawowe atuty remarketingu dynamicznego to: wzrost ruchu na stronie www, przyciągnięcie uwagi użytkowników skłonnych do dokonania zakupu, niższy koszt pozyskania nowego klienta, wyższy współczynnik konwersji, zwiększenie świadomości marki oraz redukcja liczby porzuconych koszyków.

Słownik pojęć marketingowych