Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Co to jest Remarketing standardowy?

Remarketing standardowy – to reklama docierająca do użytkowników, którzy mieli już styczność z daną marką, np. poprzez odwiedzenie strony internetowej. Aby dotrzeć do takich użytkowników należy stworzyć odpowiednią grupę remarketingową, czyli tzw. grupę niestandardowych odbiorców. Za pomocą tej grupy można dotrzeć do użytkowników na podstawie 2 źródeł.

Pierwszy z nich to źródła własne, do których zaliczamy: wizytę na stronie internetowej, listę klientów, aktywność w aplikacji oraz aktywność offline.

Druga grupa to źródła Facebooka do których zaliczamy: obejrzenia filmu, odwiedzenie strony na Facebooku, odwiedzenie konta na Instagramie, uzupełnienie formularza kontaktowego, uczestnictwo w wydarzeniu, obejrzenie materiału błyskawicznego, zakupy oraz reakcja na ogłoszenie na Facebooku.

Słownik pojęć marketingowych