Audyty SEO & Optymalizacja strony - AdVIST
Oferta

AUDYT SEO

Co to jest audyt SEO?

Sprawne działanie strony internetowej to zasługa wielu różnorodnych czynników oraz ludzi wykonujących szereg różnych działań mających na celu doprowadzić Twój biznes to pełnego sukcesu. Niestety w praktyce nie wszystkie elementy składowe mogą działać w efektywny i prawidłowy sposób, co przekłada się na Twoje straty i gorsze funkcjonowanie strony www. Audyt SEO to relatywnie najprostszy ze sposobów zdiagnozowania obecnej pozycji i stanu witryny oraz znalezienie rozwiązań problemów w jej funkcjonowaniu. Czasami najmniejszy błąd może powodować Twoje straty – przykładem jest tutaj jeden z częstych problemów wielu właścicieli stron internetowych, czyli problem z szybkim wczytywaniem zawartości, który sprawia, że odwiedzająca witrynę osoba szybko ucieka do konkurencji. Kolejnym często zauważalnym problemem jest brak dopasowania witryny do wymogów urządzeń mobilnych, na których ogromna ilość internautów korzysta z sieci.

Lista błędów, które pomoże ujawnić audyt SEO, jest bardzo długa, a każdy z nich bezpośrednio generuje Twoje straty! Dzięki profesjonalnemu audytowi SEO zyskasz prawdziwe dane na temat stanu witryny i jasne wskazówki, jak poprawić jej funkcjonowanie pod kątem:

  • Wszelkich mocnych i słabych stron witryny;
  • Prędkości wczytywania strony;
  • Dostosowania witryny odnośnie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych;
  • Spełniania wymogów określanych przez wyszukiwarki internetowe;
  • Oceny optymalizacji witryny względem SEO;
  • Szczegółowej analizy każdego z elementów strony internetowej oraz jego wpływu na działanie witryny.

Inwestycja w użyteczną i przyjazną nie tylko dla Twoich klientów, ale także Google stronę internetową pozwoli Ci osiągać długofalowe zyski. Z tego względu audyt SEO to konieczność, która pozwoli zoptymalizować witrynę i ukaże wszelkie błędy, których eliminacja pozwoli w końcu podążać drogą do sukcesu w Twojej branży!

Kiedy wykonać audyt SEO?

Audyt SEO nie jest działaniem, którego należy się obawiać i może zostać przeprowadzony na każdym etapie działania witryny, nawet gdy z pozoru wydaje się, że funkcjonuje ona w niewzbudzający żadnych zastrzeżeń sposób. Tradycyjnie audyt SEO przeprowadza się w kilku sytuacjach między innymi:

Audyt SEO dla powstającej strony internetowej – już na etapie tworzenia witryny audyt SEO okazuje się kluczowym narzędziem pozwalającym na eliminację ważnych dla jej późniejszego funkcjonowania błędów. Co ważne żadne z ogólnodostępnych narzędzi nie zapewni Ci możliwości samodzielnego przeprowadzenia audytu oraz wdrożenia rozwiązań mających na celu kluczową dla Twoich późniejszych zysków optymalizację serwisu. Audyt SEO na etapie tworzenia strony internetowej ma za zadanie wykorzystanie szans oraz eliminację zagrożeń, które wpływają nie tylko na działanie witryny, ale także mogą utrudnić dotarcie do niej potencjalnym klientom. Dzięki audytowi SEO Twoja strona nie tylko uniknie problemów z pięciem się po kolejnych pozycjach w wynikach wyszukiwania, ale również nie zostanie objęta karami związanymi ze stosowaniem niedozwolonych metod pozycjonowania.

Audyt SEO po uruchomieniu strony internetowej oraz podczas wprowadzania kluczowych zmian na stronie – w tym przypadku najczęściej przeprowadzany jest audyt SEO w celu poprawienia ogólnego funkcjonowania witryny i zapewniania jej jak najlepszego wykorzystania potencjału kampanii promocyjnych w Internecie.

Audyt SEO w sytuacjach kryzysowych – kary nałożone przez wyszukiwarkę to codzienność wielu właścicieli stron internetowych. Audyt SEO w sytuacji, gdy Twoja witryna została ukarana, istnieje zagrożenie, że dotychczasowe działania mogą doprowadzić do nałożenia kary lub miało miejsce włamanie na stronę to często jedyna droga do eliminacji problemów i uniknięcia przedłużających się kłopotów z brakiem nowych klientów oraz „zniknięciem” strony z wyników wyszukiwania.

Efekty po wdrożeniu zmian z Audytu SEO*:

+
0
%
wzrost liczby sesji
+
0
%
nowych użytkowników
+
0
%
zwiększona konwersja
-
0
%
zmniejszony współczynnik odrzuceń

* - efekty po 2 miesiącach od czasu wdrożenia zmian na stronie jednego z naszych Klientów

Ile kosztuje audyt SEO?

Ze względu na złożoność działań oraz konieczność odrębnego podejścia do problemów każdego z klientów audyt SEO przeprowadzany przez Agencję Marketingu Internetowego AdVIST wyceniany jest indywidualnie. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania wyceny – służymy radą i doświadczeniem, które pozwoli szybko poprawić widoczność Twojej witryny, wpłynie na jej funkcjonowanie oraz zapewni możliwość eliminacji każdego z dotychczasowych błędów w funkcjonowaniu Twojej strony www.

Sporządzimy kompleksowy Audyt SEO łącznie z rekomendacjami.