Reklama w Internecie to podstawowy zabieg marketingowy, który pozwoli zwiększyć widoczność firmy w sieci. Jeśli jesteś właścicielem firmy w Niemczech, koniecznie zastanów się nad tą formą promocji swojego biznesu!
Chciałbyś wypromować swoją firmę za granicą? Dla nas nie ma żadnych ograniczeń – zajmiemy się również Twoją kampanią AdWords w Niemczech. Reklamowanie się za pomocą linków sponsorowanych jest przede wszystkim genialnym sposobem na pozyskanie nowych klientów, budowanie świadomości marki i przewagi konkurencyjnej, a także zwiększenie sprzedaży i zainteresowania Twoimi produktami lub usługami.
Również AdWords pozwala na skuteczne kontrolowanie wydatków i mierzenie wyników, dzięki czemu możemy na bieżąco zwiększać efektywność kampanii.
Znane są również pod nazwą kampanii w sieci wyszukiwania, które bazują przede wszystkim na reklamach graficznych. Mogą one pojawiać się na różnych serwisach internetowych, aplikacjach mobilnych czy materiałach wideo. Do najważniejszych korzyści można zaliczyć elastyczne kreowanie wizerunku marki, budowanie relacji z użytkownikami oraz zwiększanie zasięgów za sprawą najskuteczniejszej formy przekazu – elastycznych reklamach displayowych, reklam graficznych i wideo oraz reklam w Gmailu.
Reklamy w formacie wideo stają się coraz popularne, głównie ze względu na ich atrakcyjną i złożoną formę. W jednym materiale można zawrzeć wiele informacji, sugestii i przekazów dla swojej publiczności – użytkowników YouTube. Możesz sam decydować o tematyce czy zainteresowaniach odbiorców, którym pojawi się Twoja reklama. Co więcej, istnieje kilka rodzajów reklam wideo, które możesz dopasować indywidualnie do swoich możliwości finansowych i celu kampanii YouTube.
W ten sposób możesz dotrzeć zarówno do bardzo szerokiego grona odbiorców, jak i konkretnej grupy użytkowników za pomocą reklam tekstowych. Odpowiednio dobrane nagłówki, adresy URL oraz treści reklam pozwolą Ci wzbudzić zainteresowanie odbiorców i zachęcić do zakupu Twoich produktów lub usług. Reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach partnerów sieci wyszukiwania, co zwiększa szansę na realizację celów marketingowych i sprzedażowych kampanii Search.
To idealne rozwiązanie dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych, dzięki czemu możesz dotrzeć ze swoimi produktami do jeszcze większego grona odbiorców. Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, a także w porównywarkach cen. Zawierają m.in. zdjęcie produktu, opis i cenę, co najskuteczniej trafia do zdecydowanych już klientów. Poprawne sklasyfikowanie grup produktów, grup reklam oraz połączenie z kontem Google Merchant Center pozwoli Ci osiągnąć sukces i sprzedawać więcej.
W kampaniach w sieci wyszukiwania można wyszczególnić tzw. linki sponsorowane, czyli reklamy tekstowe. Pojawiają się one w wynikach wyszukiwania, a dzięki prowadzonej przez nas kampanii AdWords w Niemczech, Twoja firma pojawi się na pierwszej stronie wyszukiwań. Wówczas zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia właśnie w Twoją reklamę. Tutaj liczy się przede wszystkim atrakcyjność nagłówków i treści linka.
Reklamy Google Ads mogą pojawiać się użytkownikom w konkretnych lokalizacjach Niemiec, o szczególnych zainteresowaniach czy posiadającym odpowiednie cechy demograficzne.
Na samym początku prowadzenia kampanii możemy ustalić budżet, którym będziemy dysponować w ciągu miesiąca. Koszty kampanii są jednak uzależnione m.in. od średnich stawek za kliknięcie dla słów kluczowych, konkurencyjność fraz i wielu innych czynników. Można za pomocą optymalizacji kampanii AdWords zadbać o zmniejszenie tych kosztów, a przynajmniej przeznaczenie ich w całości na osiągnięcie Twojego celu biznesowego.
Mamy tutaj na myśli chociażby regularne wykluczanie haseł, które nie pasują do Twojej branży, ustalanie limitów stawek CPC czy monitorowanie skuteczności dla poszczególnych reklam w Niemczech.
AdWords w Niemczech może być idealnym rozwiązaniem dla Twojego biznesu, by wypromować się wśród zagranicznej konkurencji, a także zyskać stałych klientów. W ten sposób możesz zwiększyć jednocześnie efektywność sprzedaży w swoim sklepie czy usług oferowanych w Twojej firmie. Reklamy Google Ads można przedstawić w różnej formie: tekstowej, graficznej czy wideo. Każda z nich może przynieść Ci wiele korzyści.
Trzeba tylko dobrze umieć rozplanować te działania marketingowe i wykorzystać potencjał marki. Posiadamy już wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google AdWords zarówno w Polsce, jak i za granicą, dlatego śmiało możesz powierzyć nam swój biznes, a my wypromujemy go w internecie.
Współpraca z Grupą VIST Roczniak S.K.A. przyniosła naszej organizacji wymierne korzyści i zasługuję na najwyższe uznanie. Grupa VIST wykazała się profesjonalizmem oraz proaktywnością w zakresie usług SEO i wdrożenia zaawansowanej analityki danych w Google Analytics 4.
Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.
Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.
Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.
Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.
Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.
Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.
Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.
Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.
z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.
W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.
Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.
Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.
Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.