Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kampanie Google Ads Norwegia

Zainwestuj w rozwój Twojej firmy dzięki Google Ads (AdWords) Sprawdź ofertę

Reklama w Internecie to podstawowy zabieg marketingowy, który pozwoli zwiększyć widoczność firmy w sieci. Jeśli jesteś właścicielem firmy w Norwegii, koniecznie zastanów się nad tą formą promocji swojego biznesu!

Zalety reklamy internetowej w wyszukiwarce Google

Po pierwsze, za pomocą linków sponsorowanych w Norwegii będziesz mógł dotrzeć ze swoją ofertą do nowych użytkowników o podobnych zainteresowaniach czy oczekiwaniach. Po drugie, zwiększony ruch na stronie przekłada się w końcu na wzrost sprzedaży Twoich usług lub produktów. Po trzecie, możesz zachować pełną kontrolę nad swoim budżetem i zaplanować swoje wydatki, ponieważ AdWords umożliwia określenie limitów płatności za reklamy.

Ostatnią zaletą kampanii Google Ads jest elastyczność, ponieważ reklamy możemy zmienić w każdej chwili i dostosować do aktualnych potrzeb naszego klienta.

Rodzaje kampanii w Google Ads (dawniej Google AdWords)

Kampanie Display
Kampanie Display

Znane są również pod nazwą kampanii w sieci wyszukiwania, które bazują przede wszystkim na reklamach graficznych. Mogą one pojawiać się na różnych serwisach internetowych, aplikacjach mobilnych czy materiałach wideo. Do najważniejszych korzyści można zaliczyć elastyczne kreowanie wizerunku marki, budowanie relacji z użytkownikami oraz zwiększanie zasięgów za sprawą najskuteczniejszej formy przekazu – elastycznych reklamach displayowych, reklam graficznych i wideo oraz reklam w Gmailu.

Kampanie YouTube
Kampanie YouTube

Reklamy w formacie wideo stają się coraz popularne, głównie ze względu na ich atrakcyjną i złożoną formę. W jednym materiale można zawrzeć wiele informacji, sugestii i przekazów dla swojej publiczności – użytkowników YouTube. Możesz sam decydować o tematyce czy zainteresowaniach odbiorców, którym pojawi się Twoja reklama. Co więcej, istnieje kilka rodzajów reklam wideo, które możesz dopasować indywidualnie do swoich możliwości finansowych i celu kampanii YouTube.

Search (Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania)
Search (Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania)

W ten sposób możesz dotrzeć zarówno do bardzo szerokiego grona odbiorców, jak i konkretnej grupy użytkowników za pomocą reklam tekstowych. Odpowiednio dobrane nagłówki, adresy URL oraz treści reklam pozwolą Ci wzbudzić zainteresowanie odbiorców i zachęcić do zakupu Twoich produktów lub usług. Reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach partnerów sieci wyszukiwania, co zwiększa szansę na realizację celów marketingowych i sprzedażowych kampanii Search.

PLA (Kampanie sprzedażowe - reklamy produktowe w sieci wyszukiwania)
PLA (Kampanie sprzedażowe - reklamy produktowe w sieci wyszukiwania)

To idealne rozwiązanie dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych, dzięki czemu możesz dotrzeć ze swoimi produktami do jeszcze większego grona odbiorców. Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, a także w porównywarkach cen. Zawierają m.in. zdjęcie produktu, opis i cenę, co najskuteczniej trafia do zdecydowanych już klientów. Poprawne sklasyfikowanie grup produktów, grup reklam oraz połączenie z kontem Google Merchant Center pozwoli Ci osiągnąć sukces i sprzedawać więcej.

Skuteczne kampanie Google Ads w państwie Norwegia to nasza specjalność! ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

Skuteczna reklama w internecie za sprawą linków sponsorowanych

Linki sponsorowane to nic innego jak reklamy tekstowe, które pojawiają się zaraz po wpisaniu konkretnego zapytania do wyszukiwarki. Teraz i Twoja reklama może znaleźć się na górze lub dole pierwszej strony wyszukiwań. Możemy do tego doprowadzić, jeśli dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe, wykluczymy zbędne hasła i dopasujemy stawki CPC dla każdego słowa kluczowego.

Istotne jest także stworzenie atrakcyjnej reklamy tekstowej z ciekawymi nagłówkami oraz treścią. To wszystko sprawi, że Twoja reklama w internecie będzie skuteczniejsza i przyciągnie więcej użytkowników niż konkurencja.

Cennik usług Google Ads

Nasza oferta na prowadzenie kampanii Google AdWords w Norwegii jest ustalana indywidualnie, w zależności od potrzeb i też możliwości finansowych klientach. Z naszej strony jesteśmy w stanie oszacować potencjał Twojej witryny, przewidzieć ilość kliknięć w reklamę i zaproponować budżet, dzięki któremu na pewno zyskasz więcej klientów, staniesz się rozpoznawalny w Internecie i co najważniejsze, zaczniesz zarabiać.

Płatność za reklamy jest uzależniona od obranej strategii ustalania stawek, gdzie najczęściej mowa o rozliczeniu za kliknięcia w reklamę. Nasza działania optymalizacyjne z kolei mają przyczynić się do maksymalizacji kosztów, które przynoszą realne korzyści w postaci konwersji.

Ile kosztuje reklama w Google?

Każda branża jest inna – jedne mogą być bardziej popularne i konkurencyjne, a pozostałe dziedziny bardziej niszowe będą już mniej oblegane w internecie. Na samym początku naszej współpracy przygotujemy dla Ciebie listę proponowanych słów kluczowych dla Twojej kampanii AdWords w Norwegii wraz z średnimi stawkami CPC. Wówczas będzie można oszacować koszt reklam w skali miesiąca, trzech czy całego roku.

Płatność za kliknięcie w reklamy jest bardzo wygodną metodą rozliczania kosztów, ponieważ wielu użytkowników może zobaczyć Twój link sponsorowany i zapamiętać go, ale zapłacisz dopiero w momencie, gdy ktoś jednak zdecyduje się i kliknie w reklamę. To może także oznaczać zainteresowanie z jego strony i szansę na kupno Twoich produktów lub usług.

Zobacz także pozostałe oferty kampanii Google Ads (AdWords) w innych państwach:

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!

Elżbieta Goś Specjalista ds. Marketingu Kiwi Marketing

Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.

Agnieszka Krych Właściciel JOT-KA

Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.

Paweł Brochocki Prezes Zarządu Questo Sp. z o.o.

Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam

Izabela Calka Marketing Specjalist Kangu Jump

Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.

Łukasz Kłoczkowski Właściciel Rhinocar

Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.

Przemysław Frączek Specjalista ds. Marketingu Nad Stawkiem INVEST

Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.

Sylwia i Leszek Matusiewicz Właściciele Leander

Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.

Eliza Krzywicka Właścicielka Eliza Krzywicka Biuro Rachunkowe

Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.

Jacek Łakomiec Właściciel PHU Bianex

Bardzo profesjonalni! Polecamy!

Marek Mrozowski Właściciel Smartcams Polska

Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę

Mariusz Lipski Współwłaściciel Time2moto

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ