Reklama w Internecie to podstawowy zabieg marketingowy, który pozwoli zwiększyć widoczność firmy w sieci. Jeśli jesteś właścicielem firmy w Norwegii, koniecznie zastanów się nad tą formą promocji swojego biznesu!
Po pierwsze, za pomocą linków sponsorowanych w Norwegii będziesz mógł dotrzeć ze swoją ofertą do nowych użytkowników o podobnych zainteresowaniach czy oczekiwaniach. Po drugie, zwiększony ruch na stronie przekłada się w końcu na wzrost sprzedaży Twoich usług lub produktów. Po trzecie, możesz zachować pełną kontrolę nad swoim budżetem i zaplanować swoje wydatki, ponieważ AdWords umożliwia określenie limitów płatności za reklamy.
Ostatnią zaletą kampanii Google Ads jest elastyczność, ponieważ reklamy możemy zmienić w każdej chwili i dostosować do aktualnych potrzeb naszego klienta.
Znane są również pod nazwą kampanii w sieci wyszukiwania, które bazują przede wszystkim na reklamach graficznych. Mogą one pojawiać się na różnych serwisach internetowych, aplikacjach mobilnych czy materiałach wideo. Do najważniejszych korzyści można zaliczyć elastyczne kreowanie wizerunku marki, budowanie relacji z użytkownikami oraz zwiększanie zasięgów za sprawą najskuteczniejszej formy przekazu – elastycznych reklamach displayowych, reklam graficznych i wideo oraz reklam w Gmailu.
Reklamy w formacie wideo stają się coraz popularne, głównie ze względu na ich atrakcyjną i złożoną formę. W jednym materiale można zawrzeć wiele informacji, sugestii i przekazów dla swojej publiczności – użytkowników YouTube. Możesz sam decydować o tematyce czy zainteresowaniach odbiorców, którym pojawi się Twoja reklama. Co więcej, istnieje kilka rodzajów reklam wideo, które możesz dopasować indywidualnie do swoich możliwości finansowych i celu kampanii YouTube.
W ten sposób możesz dotrzeć zarówno do bardzo szerokiego grona odbiorców, jak i konkretnej grupy użytkowników za pomocą reklam tekstowych. Odpowiednio dobrane nagłówki, adresy URL oraz treści reklam pozwolą Ci wzbudzić zainteresowanie odbiorców i zachęcić do zakupu Twoich produktów lub usług. Reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach partnerów sieci wyszukiwania, co zwiększa szansę na realizację celów marketingowych i sprzedażowych kampanii Search.
To idealne rozwiązanie dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych, dzięki czemu możesz dotrzeć ze swoimi produktami do jeszcze większego grona odbiorców. Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, a także w porównywarkach cen. Zawierają m.in. zdjęcie produktu, opis i cenę, co najskuteczniej trafia do zdecydowanych już klientów. Poprawne sklasyfikowanie grup produktów, grup reklam oraz połączenie z kontem Google Merchant Center pozwoli Ci osiągnąć sukces i sprzedawać więcej.
Linki sponsorowane to nic innego jak reklamy tekstowe, które pojawiają się zaraz po wpisaniu konkretnego zapytania do wyszukiwarki. Teraz i Twoja reklama może znaleźć się na górze lub dole pierwszej strony wyszukiwań. Możemy do tego doprowadzić, jeśli dobierzemy odpowiednie słowa kluczowe, wykluczymy zbędne hasła i dopasujemy stawki CPC dla każdego słowa kluczowego.
Istotne jest także stworzenie atrakcyjnej reklamy tekstowej z ciekawymi nagłówkami oraz treścią. To wszystko sprawi, że Twoja reklama w internecie będzie skuteczniejsza i przyciągnie więcej użytkowników niż konkurencja.
Nasza oferta na prowadzenie kampanii Google AdWords w Norwegii jest ustalana indywidualnie, w zależności od potrzeb i też możliwości finansowych klientach. Z naszej strony jesteśmy w stanie oszacować potencjał Twojej witryny, przewidzieć ilość kliknięć w reklamę i zaproponować budżet, dzięki któremu na pewno zyskasz więcej klientów, staniesz się rozpoznawalny w Internecie i co najważniejsze, zaczniesz zarabiać.
Płatność za reklamy jest uzależniona od obranej strategii ustalania stawek, gdzie najczęściej mowa o rozliczeniu za kliknięcia w reklamę. Nasza działania optymalizacyjne z kolei mają przyczynić się do maksymalizacji kosztów, które przynoszą realne korzyści w postaci konwersji.
Każda branża jest inna – jedne mogą być bardziej popularne i konkurencyjne, a pozostałe dziedziny bardziej niszowe będą już mniej oblegane w internecie. Na samym początku naszej współpracy przygotujemy dla Ciebie listę proponowanych słów kluczowych dla Twojej kampanii AdWords w Norwegii wraz z średnimi stawkami CPC. Wówczas będzie można oszacować koszt reklam w skali miesiąca, trzech czy całego roku.
Płatność za kliknięcie w reklamy jest bardzo wygodną metodą rozliczania kosztów, ponieważ wielu użytkowników może zobaczyć Twój link sponsorowany i zapamiętać go, ale zapłacisz dopiero w momencie, gdy ktoś jednak zdecyduje się i kliknie w reklamę. To może także oznaczać zainteresowanie z jego strony i szansę na kupno Twoich produktów lub usług.
Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.
Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.
Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.
Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.
Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.
Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.
Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.
Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.
z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.
W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.
Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.
Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.
Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.
Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.