Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie Czechy

Zwiększymy widoczność Twojej strony w Czechach Sprawdź ofertę

Co warto wiedzieć o pozycjonowaniu w Czechach

Specjaliści SEO oraz przedsiębiorcy, którzy chcą wejść na czeski rynek, powinni zainteresować się pozycjonowaniem w tym kraju. Aby to zrobić, należy dowiedzieć się, z jakiej wyszukiwarki korzystają czescy internauci i co decyduje o wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Działania SEO są z jednej strony dość uniwersalne, a opierają się na podobnych schematach i metodzie działania. Jednak należy wziąć pod uwagę, że te strategie będą różniły się od siebie w zależności od kraju, w którym chcemy pozycjonować stronę. Zwłaszcza że na świecie nie wszyscy użytkownicy korzystają wyłącznie z Google.

Wyszukiwarki internetowe w Czechach

Europa jest zdominowana przez Google, jednak jak się okazuje, z wyjątkiem Czech. W tym kraju równie popularna jest wyszukiwarka seznam.cz. Została założona w latach dziewięćdziesiątych i obecnie jest używana przez prawie połowę użytkowników Internetu. Jest jedną z pierwszych wyszukiwarek w języku czeskim i obecnie, stała się rozbudowaną i rozpoznawalną marką. Interfejs jest zupełnie inny od googlowskiego, a strona bardziej przypomina Yahoo!, ponieważ serwuje również newsy ze świata, pogodę czy gry online.

Pozycjonowanie w Czechach

Wyszukiwarka Seznam odgrywa istotną rolę w pozycjonowaniu stron internetowych na terenie tego kraju. Posiada sporo algorytmów, które decydują o wyniku wyszukiwania strony. Strona nie podaje informacji o swoich algorytmach, jednak pracownicy IT są otwarci na pytania webmasterów. Chcąc bardziej zgłębić temat, trzeba skorzystać ze specjalnego przewodnika, który znajduje się w panelu „Pomoc” na stronie wyszukiwarki.

Jeżeli chodzi o czynniki mające wpływ na pozycję strony, są podobne do tych, które ma Google. To, co strona uznaje za „dobre dla użytkowników”, znajdzie się wysoko w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

Obie wyszukiwarki – Shazam i Google, korzystają z podobnych algorytmów, dlatego strategia pozycjonowania może być podobna. Na co należy zwrócić szczególną uwagę?

Bezpieczeństwo

Czechy oraz ich Internet są uznawane za najbezpieczniejszy w Europie, dlatego musisz zwrócić uwagę na tę kwestię. Sporo użytkowników zgłasza problemy związane z bezpieczeństwem. Chcą w ten sposób uniknąć spamu i wszelkich wirusów, dlatego pamiętaj o tym, kiedy chcesz uzyskać wysokie wyniki w wyszukiwarce.

Domena

W kwestii domeny, wyszukiwarka Seznam pozycjonuje wysoko nawet strony bez rozszerzenia .cz. Nie trzeba mieć lokalnej domeny czy hostingu. Takie rozszerzenia jak .com, .info, .ad są równie wysoko w wynikach wyszukiwania.

Język

Ta kwestia z pewnością będzie miała największe znaczenie, jeśli chodzi o pozycjonowanie w Czechach. Roboty Seznam głównie skupiają się na języku. Jeżeli chcesz zbudować stronę w języku czeskim, poświęć chwilę na poprawność językową i gramatykę. Kalki językowe czy bezpośrednie tłumaczenia mogą źle rzutować na pozycję witryny. Czesi rzadko wpisują frazy w wyszukiwarkę w języku angielskim, więc znacznie lepiej posługiwać się ich językiem ojczystym. Dobrze sprawdzają się long-taile.

Pozycjonowanie lokalne

Czesi lubią korzystać z lokalnych ofert, nawet jeżeli dokonują zakupu online. Warto korzystać z narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania lokalnego.

Poznawanie użytkowników

Wyszukiwarka Seznam nadal jest popularna w Czechach, ponieważ ma indywidualne podejście do użytkowników. Nie próbuje być międzynarodową marką, skupia się głównie na rynku lokalnym. Dzięki temu doskonale trafia w potrzeby użytkowników. Dla przykładu, ze strony mapy.cz korzysta tyle samo internautów, co z popularnego odpowiednika, jakim jest Google Maps.

Pozycjonowanie w Czechach w wyszukiwarce Google

Mimo że Seznam jest bardzo powszechnie używany w Czechach, warto wciąż pozycjonować się w Googlu. Cieszy się powodzeniem wśród ludzi młodych, dlatego z każdym rokiem użytkowników będzie przybywać. Dlatego najlepszą metodą będzie pozycjonowanie w Czechach zarówno dla wyszukiwarki Seznam, jak i Google. W obecnej chwili obie te wyszukiwarki są równym graczem w czeskim Internecie.

Czy warto pozycjonować w Czechach?

Czechy stale się rozwijają i aspirują do bycia doskonałym miejscem na pozyskanie nowych klientów. Warto podjąć trud i rozpocząć dystrybucję produktów czy usług na terenie tego kraju. Pozycjonowanie w Czechach będzie wymagało zapewne odpowiedniego przygotowania i zaznajomienia się ze specyfiką SEO na terenie tego kraju. Zdobycie tej wiedzy może być czasochłonne, jednak długofalowe rezultaty – warte tego przedsięwzięcia.

Proces pozycjonowania Twojej strony:

  1. Ustalenie celu biznesowego

    Dla nas liczy się indywidualne podejście do każdego klienta. Chcemy jak najlepiej dopasować naszą ofertę do Twojej działalności i Twoich potrzeb. Poprzez wnikliwą rozmowę o Twoich celach zweryfikujemy, do jakich klientów kierowane są Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu, dobierzemy trafne i wyszukiwane słowa kluczowe.

  2. Dobór słów kluczowych

    Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, Twoja firma zacznie być wyszukiwana na konkretne frazy, a co za tym idzie – kojarzona z konkretną branżą. Dzięki temu, osoba, która odwiedzi Twoją stronę internetową nie będzie przypadkowym internautą, lecz potencjalnym klientem.

  3. Estymacja ruchu

    Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.

  4. Analiza konkurencji

    Aby jak najlepiej wybrać frazy kluczowe, kompleksowo przeanalizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy słów. Dzięki temu, unikniemy pozycjonowania na słowa kluczowe o dużej konkurencji, wybierzemy unikatowe i takie, które przyczynią się do wzrostu wyszukiwania Twojej firmy. Naszym celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.

  5. Audyt SEO

    Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, przeprowadzimy szczegółową weryfikację Twojej strony pod kątem SEO, czyli technicznych wymagań wyszukiwarek internetowych. Weźmiemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik będzie zawierał listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej, aby poprawić jej widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

  6. Optymalizacja strony

    Po szczegółowej konsultacji, w której poinformujemy Cię o proponowanych zmianach oraz po ich zatwierdzeniu, w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdroży zmiany, które wynikły z Audytu SEO. Dzięki temu, Twoja strona zostanie zoptymalizowana, a wszystkie negatywne czynniki wpływające na jej widoczność – wyeliminowane.

  7. Budowa contentu

    W ramach usługi pozycjonowania, stworzymy dla Ciebie unikatowy i rozbudowany content, dzięki któremu Twoja strona będzie uważana przez wyszukiwarkę za wartościową. Zwiększy to również opinię o Twojej firmie potencjalnych klientów i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.

  8. Link building

    Zajmiemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków, kierujących do Twojej strony ze zdywersyfikowanych źródeł, takich jak: artykuły sponsorowane, dedykowane stron zapleczowe, fora internetowe, wpisy gościnne, serwisy opiniotwórcze itp. Pozwoli to na rozpowszechnienie Twojej marki w Internecie ponieważ im więcej takich linków, tym wyższa wartość „w oczach” wyszukiwarki.

  9. Monitoring & raportowanie

    Będziemy nieustannie udostępniać Ci wgląd do monitoringu pozycji fraz, biorąc pod uwagę ich sezonowość. Na początku każdego miesiąca otrzymasz wartościowy raport SEO w którym znajdzie się: porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością oraz informacja o strategii na kolejny miesiąc. Dzięki temu, zyskasz możliwość monitorowania naszych działań na bieżąco.

  10. Ciągła analiza i rozwój Twojej strony

    Dzięki nieustannej analizie zapytań Twoich klientów wpisywanych w wyszukiwarkę, możemy ciągle dopasowywać się do trendów i ustalać nowe, popularne frazy kluczowe, zwiększając tym samym widoczność Twojej firmy. Pamiętaj, że łączy nas wspólny cel, jakim jest nieustanna poprawa pozycji Twojej działalności w Internecie.

Popularne wyszukiwarki - Czechy

pozycjonowanie w Google Google - 79,59%
pozycjonowanie w Seznam Seznam - 16,6%
pozycjonowanie w Bing Bing - 1,85%
pozycjonowanie w Yahoo Yahoo - 1,3%
pozycjonowanie w YANDEX RU YANDEX RU - 0,27%

W ramach usług pozycjonowania otrzymasz:

indywidualna oferta
Indywidualną ofertę

Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonifikowaną ofertę, w oparciu o potrzeby Twojej firmy. Nie tylko przedstawi Ci proponowane zmiany i działania na rzecz pozycjonowania, ale również zajmie się ich wdrożeniem, obserwacją i błyskawicznym działaniem w przypadku zmiany algorytmu.

ocena skutecznosci
Ocenę SEO

Twoja witryna zostanie przeanalizowana pod kątem podstawowych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Specjalista SEO zweryfikuje obecne działania marketingowe, oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe, ujęte w ofercie.

profesjonalna strategia
Profesjonalnie obraną strategię

Chcemy, by oferowana kampania była możliwie jak najskuteczniejszą metodą, na wzrost ruchu na Twojej witrynie. W oparciu o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy przygotujemy strategię, która będzie dążyć do skalowania Twojego biznesu.

dedykowany specjalista
Wsparcie dedykowanych specjalistów

Nasi specjaliści SEO oraz Brand Menager będą opiekowali się Twoją kampanią, dzięki czemu zyskasz szansę na natychmiastową reakcję w przypadku zmiany algorytmu oraz możliwość konsultacji i omówienia bieżących działań.

monioring pozycji
Stały monitoring pozycji

Cenimy sobie Twoją satysfakcję z przeprowadzanych działań, dlatego gwarantujemy dostęp do monitorowania pozycji Twoich słów kluczowych. Wyniki będziesz mógł w każdej chwili omówić na bieżąco z naszymi specjalistami.

raport seo
Comiesięczne raporty SEO

Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków. Dzięki temu, będziesz miał możliwość omówienia z nami rezultatów kampanii i konsultowania wszelkich kwestii związanych z naszą strategią.

natychmiastowy efekt
Zaplanowane efekty

Każda kampania ma swój cel – dlatego też, po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu?

wzrost widocznosci
1. Wzrost widoczności na frazy lokalne powiązane z państwem Czechy

Lokalni internauci są kluczem do wzrostu widoczności Twojej strony internetowej. Poprzez starannie dobrane frazy lokalne, powiązane zarówno z miastem jak i Twoją działalnością masz szansę na pozyskanie nowych klientów wśród miejscowej społeczności.

wzrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

Stawiając na trafne i wyszukiwane słowa kluczowe, wzrośnie liczba odwiedzin Twojej witryny. Dzięki temu, generowany ruch wpłynie na pozycjonowanie strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

potencjalni klienci
3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów

Zwiększony ruch to analogicznie zwiększona widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu zyskasz szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.

przewaga nad konkurencja
4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy

Poprzez starannie dobraną strategię, która przełoży się na wyższym pozycjonowaniu Twojej firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zyskasz przewagę nad konkurencją w Twojej okolicy. Dzięki temu lokalni klienci będą chętniej korzystać z Twoich usług.

zwiekszenie rozpoznawalnosci
5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy

Zwiększenie widoczności Twojej firmy, oraz powiązanie ją z konkretnymi frazami sprawi, że Twoja firma zacznie być rozpoznawalna na rynku. To bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.

zwiekszenie zyskow
6. Wzrost zysków

Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu. Finalnie, zwiększone przychody Twojej firmy przewyższą koszty przeznaczone na pozycjonowanie.

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Obsługujemy systemy

magento
wordpress
iaishop
prestashop
woocomerce
shoper
2click-shop
comarch
redcart
opencart
oscomerce
shopify
shoplo
sote
virtuemart
zenart
cmsmadesimple
conrete5
contao
ddnn
drupal
ee
joomla
modx
quick
textpattern
typo
umbraco
Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!

Elżbieta Goś Specjalista ds. Marketingu Kiwi Marketing

Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.

Agnieszka Krych Właściciel JOT-KA

Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.

Paweł Brochocki Prezes Zarządu Questo Sp. z o.o.

Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam

Izabela Calka Marketing Specjalist Kangu Jump

Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.

Łukasz Kłoczkowski Właściciel Rhinocar

Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.

Przemysław Frączek Specjalista ds. Marketingu Nad Stawkiem INVEST

Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.

Sylwia i Leszek Matusiewicz Właściciele Leander

Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.

Eliza Krzywicka Właścicielka Eliza Krzywicka Biuro Rachunkowe

Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.

Jacek Łakomiec Właściciel PHU Bianex

Bardzo profesjonalni! Polecamy!

Marek Mrozowski Właściciel Smartcams Polska

Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę

Mariusz Lipski Współwłaściciel Time2moto

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ