Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie stron internetowych w Google

Zwiększymy widoczność Twojej strony w Google Sprawdź ofertę

Co to jest Google?

Google, czyli wyszukiwarka internetowa, której używamy, jest niczym, jak witryna internetowa, posiadająca specjalne oprogramowanie, umożliwiające wyszukiwanie konkretnych oraz szczegółowych informacji. Wykorzystywana przede wszystkim przez wielu użytkowników na całym świecie oraz specjalistów SEO, którzy posługują się Google do pozycjonowania.

Najbardziej znanymi usługami, które oferuje Google to oczywiście wyszukiwarka oraz serwisy reklamowe jak AdWords i AdSense. Oprócz tego do innych usług można zaliczyć pocztę Gmail, Google Maps czy Google Earth. Standardowymi produktami, które są na rynku to oprogramowania Google Chrome oraz Google Desktop.

Optymalizacja strony www i pozycjonowanie w Google

Optymalizacja strony pod Google to szereg wykonywanych działań, które mają na celu jak najlepiej przystosować witrynę do wymagań wyszukiwarki. Najczęściej pierwszym skojarzeniem z prawidłową optymalizacją i pozycjonowaniem strony są techniczne działania, które związane są, np. z poprawą kodu źródłowego strony oraz jej struktury. Oprócz tego istnieją również inny niezbędne czynności, które pozwolą osiągnąć skuteczne rezultaty pozycjonowania.

Optymalizacja strony zgodnie z wymaganiami wyszukiwarki to najważniejsze czynności, a do technicznych działań z tym związane można zaliczyć: projektowanie struktury strony, tworzenie mapy witryny, tworzenie struktury adresów URL, uzupełnianie meta tagów, linkowanie wewnętrzne, tworzenie pliku robots.txt., wykonywanie przekierowań i wiele innych działań, które skupiają się na umożliwieniu robotom wyszukiwarek poprawnego zaindeksowania naszej witryny. Ponadto należy także wykonać wszelkie działania kreatywne, które służą do poprawnej optymalizacji strony pod Google. Mowa głównie o content marketingu i link buildingu. Rozwiązania związane z content marketingiem, link buildingiem oraz analityką internetową wraz z SEO tworzą proces jakim jest pozycjonowanie strony internetowej. Wśród tych działań można wymienić: dobór słów kluczowych, tworzenie i optymalizacja treści, optymalizacja zdjęć, dystrybucja treści czy link building, czyli pozyskanie wartościowych i tematycznych linków kierujących do strony. Dzięki temu witryna będzie przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki, a pozycjonowanie stron www Google skuteczne.

Jakie są czynniki rankingu strony internetowej w Google?

Od czego zależy pozycja strony internetowej w Google? Czynników jest naprawdę wiele, a do najważniejszych z nich można zaliczyć:

Domena

  • Typ domeny – domena najwyższego poziomu (w skrócie TLD) jest czynnikiem, od którego zależy pozycja w Google. TLD dzielą się na, np. na krajowe (.pl, .de) i funkcjonalne (.com, .org, .net).
  • Wiek domeny – uważany również za czynnik rankingowy. Pozycja w Google nie wpływa jednak zbytnio na wiek domeny. Uważa się jednak, że domena z dłuższą działalnością jest bardziej zaufana.
  • Historia domeny – domena, która często zmienia właściciela, może ryzykować drastycznym spadkiem swojej pozycji w Google.

Słowa kluczowa

  • Słowo kluczowe w tytule strony – pojawienie się frazy kluczowej w tytule pozwala zdobyć wysoką pozycję w Google.
  • Słowo kluczowe w opisie strony.
  • W adresie URL – najlepiej w samej domenie lub w dalszej części odnośnika.

Treść strony

  • Zagęszczenie słów kluczowych.
  • Ilość treści.
  • Brak duplikatów – gdy mamy do czynienia z duplicate content, pozycja w Google może bardzo szybko spaść. Powielanie treści utrudnia prawidłowe zaindeksowanie strony.
  • Linki wychodzące – najlepiej do wartościowych i zaufanych stron.
  • Linki wewnętrzne – dzięki nim określa się znaczenie konkretnych podstron.
  • Poprawność odnośników.

Optymalizacja

  • Szybkość ładowania strony.
  • Optymalizacja grafik.
  • Mapa strony.

Pozycja w wynikach wyszukiwania Google jest zależna od wielu, złożonych czynników. Ich wprowadzenie sprawi, że mamy szansę znacząco zwiększyć swoją pozycję. Z pewnością w tym przypadku należy skorzystać z profesjonalnie obranej strategii, która pozwoli skutecznie zoptymalizować stronę pod pozycjonowanie w Google.

Popularne wyszukiwarki

pozycjonowanie w Google Google
pozycjonowanie w Seznam Seznam
pozycjonowanie w Bing Bing
pozycjonowanie w Yahoo Yahoo
pozycjonowanie w YANDEX RU YANDEX RU
pozycjonowanie w KVASIR KVASIR
pozycjonowanie w Mail.ru Mail.ru
pozycjonowanie w MSN MSN
pozycjonowanie w T-ONLINE DE T-ONLINE DE
pozycjonowanie w DuckDuckGo DuckDuckGo

W ramach usług pozycjonowania otrzymasz:

indywidualna oferta
Indywidualną ofertę

Cenimy sobie indywidualne podejście do każdego klienta, dlatego przygotujemy kampanię spersonalizowaną do Twoich potrzeb. Chcemy poprowadzić ją jak najlepiej, nieustannie omawiając z Tobą wszelkie szczegóły i informując Cię o postępach.

ocena skutecznosci
Ocenę SEO

Aby jeszcze lepiej przygotować dla Ciebie ofertę, nasz dedykowany specjalista SEO przeprowadzi dokładną analizę Twojej witryny pod kątem podstawowych czynników w zakresie pozycjonowania. Zweryfikuje obecne działania marketingowe oraz ich rezultaty, sprawdzi widoczność Twojej witryny w oparciu o ujęte w ofercie słowa kluczowe i zaprezentuje wyniki. Dzięki temu, zobaczysz jak nasze działania mogą poprawić pozycjonowanie Twojej strony internetowej.

profesjonalna strategia
Profesjonalnie obraną strategię

Dla nas liczy się tylko najskuteczniejsza strategia, która będzie miała realny wpływ na wzrost zysków Twojej firmy. Nasze metody oparte są o najczęściej wyszukiwane i jednocześnie trafne frazy kluczowe, które będą kojarzyły się z Twoją działalnością. Biorąc pod uwagę budżet, który możesz przeznaczyć na kampanię, będziemy dążyć do skalowania Twojego biznesu.

dedykowany specjalista
Wsparcie dedykowanych specjalistów

Nasza firma, to przede wszystkim ludzie z pasją, dlatego chcąc jak najlepiej zaopiekować się Twoją kampanią, oferujemy wsparcie naszego specjalisty SEO oraz Brand Managera. Dzięki temu, pod okiem fachowca będziesz mógł obserwować, jak Twoja kampania z dnia na dzień przynosi coraz więcej korzyści.

monioring pozycji
Stały monitoring pozycji

Nasza praca polega również na tym, aby nieustannie monitorować wyniki i obserwować statystyki wiążące się z pozycjonowaniem Twojej strony. Na bieżąco będziesz miał możliwość sprawdzenia pozycji danych słów kluczowych i swobodnego omawiania ich z naszymi specjalistami.

raport seo
Comiesięczne raporty SEO

Początek każdego miesiąca będzie dniem, w którym zaprezentujemy Ci raport SEO z dotychczas przeprowadzonych prac. Będą w nim zamieszczone statystyki ruchu, listy pozyskanych linków, trafność słów kluczowych i wszelkie dane, niezbędne do oceny naszych działań.

natychmiastowy efekt
Zaplanowane efekty

Celem każdej naszej kampanii jest wzrost zysków Twojej działalności. Poprzez oszacowanie przyrostu ruchu na Twojej stronie internetowej, ustalimy ostateczną grupę słów kluczowych, które będą miały realny wpływ na pozycjonowanie witryny.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu?

wzrost widocznosci
1. Wzrost widoczności na frazy lokalne

Dzięki precyzyjnie dobranym frazom kluczowym, zwiększymy widoczność Twojej strony internetowej na zapytania lokalnych internautów. Zwiększy to szansę na pozyskanie potencjalnych i stałych klientów wśród lokalnej społeczności.

wzrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

Z pomocą profesjonalnych narzędzi przeanalizujemy jakie frazy kluczowe są wyszukiwane przez lokalnych klientów. Dzięki temu, Twoja strona zacznie być wyszukiwana, a przez to również częściej odwiedzana przez internautów. Wśród nich znajdą się potencjalni klienci, którzy będą generowali ruch Twojej witryny.

potencjalni klienci
3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów

Charakter lokalny Twojej działalności zostanie wzmocniony, poprzez dotarcie do większego grona potencjalnych klientów z Twojej okolicy. Znając ludzi, którzy korzystają z Twoich usług zyskujesz większą możliwość na dopasowanie swojej oferty do ich potrzeb.

przewaga nad konkurencja
4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy

Dzięki zwiększeniu widoczności oraz wyszukiwania na konkretne frazy kluczowe, zdobędziesz przewagę nad konkurencją działającą w Twojej okolicy. Dzięki temu, to właśnie Twoja firma będzie dominować zarówno w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, jak i na rynku.

zwiekszenie rozpoznawalnosci
5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy

Twoja marka zostanie rozpoznawalna w Twojej okolicy, dzięki czemu odniesiesz realny sukces na rynku, Sprawimy, że klienci zaczną kojarzyć Twoją firmę z konkretną działalnością.

zwiekszenie zyskow
6. Wzrost zysków

Dzięki zwiększeniu organicznego ruchu na Twojej stronie, przyczynimy się do realnego wzrostu zysków Twojego biznesu. Twoja firma utrzyma swoją wysoką pozycję w czołówce bezpłatnych wyników wyszukiwania i dzięki temu, zwiększy się baza stałych klientów.

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Obsługujemy systemy

magento
wordpress
iaishop
prestashop
woocomerce
shoper
2click-shop
comarch
redcart
opencart
oscomerce
shopify
shoplo
sote
virtuemart
zenart
cmsmadesimple
conrete5
contao
ddnn
drupal
ee
joomla
modx
quick
textpattern
typo
umbraco
Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ