Magento jest jednym z najpopularniejszych systemów wykorzystywanych do prowadzenia sklepów internetowych w Polsce oraz na świecie. To kompletna platforma e-commerce z gotowym oprogramowaniem, dzięki czemu w łatwy i szybki sposób można zbudować sklep internetowy. Przez panel administratora zarządzamy sklepem, produktami czy magazynem z poziomu przeglądarki. Ponadto Magento wybierane jest przez użytkowników ze względu na to, że jest systemem przyjaznym dla pozycjonowania sklepu. Posiada dwie wersje – oprogramowanie open source, które jest bezpłatne oraz oprogramowanie płatne (wzbogacone o wiele funkcji z dostępem do wsparcia technicznego). Dlatego pozycjonowanie sklepu opartego na Magento nie wymaga specjalistycznej wiedzy z zakresu programowania. Wszelkie zmiany związane z optymalizacją można dokonać z panelu zarządzania sklepem. Jeśli zależy nam, aby zwiększyć swoją sprzedaż oraz odnotować wzrost widoczności w wyszukiwarce Google, to odpowiednie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych będą niezbędne i przyniosą długotrwałe rezultaty.
Platforma Magento działa w kilkudziesięciu wersjach językowych i posiada niezbędne funkcje do prowadzenia sklepu internetowego – systemy magazynowe, internetowe płatności, edycję treści czy możliwość dostosowania wyglądu sklepu do własnych potrzeb.
Przewaga Magento nad innymi systemami CMS związana jest z elastycznością platformy i dostępem do otwartego kodu źródłowego. Platforma nastawiona jest zatem na rozwój, gdzie stale można wprowadzać nowe zmiany. Sklepy zbudowane na Magento dają się swobodnie optymalizować, co pozytywnie wpływa na efekty pozycjonowania. Nasi specjaliści kompleksową zajmą się wszelkim wdrażaniem zmian, rozbudową pod względem treści czy link buildingiem, aby Twój biznes mógł się skutecznie rozwijać.
Magento to potężna, stabilna, niezwykle wydajna i elastyczna platforma e-commerce, która na przestrzeni lat (funkcjonuje od 2008 roku) zdobyła uznanie zwłaszcza wśród średnich i dużych firm na całym świecie. Dzięki swoim zaawansowanym funkcjom i możliwościom swobodnej personalizacji panelu, ten system umożliwia tworzenie sprawnie działających sklepów internetowych, które pod wieloma względami potrafią sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Jednak należy mieć świadomość, że samo posiadanie sklepu opartego na Magento nie gwarantuje szybkiego i bezwarunkowego sukcesu. W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku online, które ulega nieustannym przekształceniom, podstawowym składnikiem przepisu na osiągnięcie wysokiej widoczności i przyciągnięcie klientów jest skuteczne SEO. Ta usługa to jeden z punktów naszej oferty.
Optymalizacja dla Magento to nie tylko widoczna poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania, ale także pełne wykorzystanie możliwości platformy w celu zwiększenia ruchu organicznego, poprawy doświadczenia użytkowników i maksymalizacji konwersji. Nasza agencja marketingowa specjalizuje się między innymi w dostarczaniu kompleksowych usług SEO, które są w pełni dostosowane do specyfiki Magento. Od audytu SEO, przez optymalizację techniczną, po strategię content marketingową bazującą na starannie dopasowanych słowach kluczowych – nasze kolejne kroki opierają się na dogłębnej analizie i indywidualnym dopasowaniu działań, aby Twój sklep w długoterminowej perspektywie osiągnął najlepsze możliwe wyniki, a potem jak najdłużej utrzymał ten rezultat i konsekwentnie wzrastał.
Zaufaj ekspertom, którzy znają Magento od podszewki i wiedzą, jak przełożyć techniczne możliwości platformy na realne zyski dla Twojego biznesu. Już teraz skontaktuj się z nami, aby opowiedzieć nam o prowadzonej przez Ciebie działalności i ustalić szczegóły satysfakcjonującej dla obu stron współpracy. Zaprezentujemy Ci nasze nowoczesne podejście do pozycjonowania, które wypracowaliśmy w oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz uważną obserwację branżowych trendów i tego, jak na naszych oczach zmienia się świat SEO (czego przykładem są chociażby częste aktualizacje algorytmu wyszukiwarki Google).
Magneto jest wielofunkcyjną platformą e-commerce (polecaną zarówno dla sprzedaży B2B, jak i B2C), która została stworzona na otwartym kodzie źródłowym, zadebiutowała w 2008 roku i od tego momentu służy do tworzenia sklepów internetowych oraz zarządzania nimi. To rozwiązanie polecane nieco bardziej rozbudowanym projektom występuje w dwóch wersjach: Magento Open Source (darmowa) i Magento Commerce (płatna). Ten CMS jest stale rozwijany, czego przykładem jest fakt, że aktualnie, po migracji, można korzystać z Magento 2.
Główne cechy charakterystyczne dla oprogramowania Magneto, które wyróżniają go na tle podobnych rozwiązań, to: modułowa architektura i skalowalność, wszechstronność, bezpieczeństwo, stabilność, elastyczność i możliwość personalizacji, wielokanałowość oraz społeczność i wsparcie.
Praktyka pokazuje, że Magento to jedna z najpopularniejszych platform e-commerce. Kto najczęściej stawia na ten system? W większości przypadków są to firmy, które już działają na rynku międzynarodowym albo na poważnie myślą o intensywnym rozwoju, dlatego w swoich planach biznesowych uwzględniają zagraniczną ekspansję. Ponadto takie rozwiązanie sprawdzi się, jeśli w ramach jednego przedsiębiorstwa funkcjonuje wiele marek, jak również w sytuacji, gdy dany podmiot prowadzi sprzedaż wielokanałową, notuje dużą liczbę dziennych transakcji (powyżej 4000), a do tego posiada bogaty asortyment. Ten CMS okazuje się także kuszącą opcją w przypadku sklepów internetowych, które chcą wdrażać niestandardowe rozwiązania – Magento pozwala dostosować swoje konkretne funkcje do indywidualnego zapotrzebowania.
Jeśli należysz do tej grupy i zdecydujesz się na skorzystanie z opisywanej technologii, pamiętaj, aby na późniejszym etapie zainwestować w pozycjonowanie sklepu opartego na Magento – w tym celu skorzystaj z naszych usług, a pomożemy Ci osiągnąć sukces, przygotowując specjalnie dla Ciebie w pełni spersonalizowaną, unikalną i kompleksową strategię SEO.
Za najważniejsze zalety Magento dla Twojej witryny, które ułatwiają marketing, uznaje się na przykład: bogatą funkcjonalność, rozbudowane opcje SEO (w efekcie danej stronie internetowej o wiele łatwiej osiągać wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google), możliwość integracji z zewnętrznymi systemami (za sprawą różnych wtyczek i modułów), wysoki poziom bezpieczeństwa, responsywność, skalowalność oraz wydajność. W rezultacie te kluczowe aspekty czynią go popularnym wyborem, przyciągającym dużą liczbę użytkowników, którzy wspierają się w razie wystąpienia ewentualnych problemów z zarządzaniem takim sklepem internetowym.
Dodatkowo platforma Magento umożliwia sprzedaż wielu typów produktów oraz daje szansę na zarządzanie kilkoma sklepami z jednego miejsca (funkcja multistore), a ta kwestia potwierdza tylko, że bez dwóch zdań jest to profesjonalne narzędzie dla e-commerce, maksymalizujące sprzedaż on-line i pomagające realizować ustalone cele biznesowe. Widać więc, że warto w praktyce odkryć, co takiego wyróżnia Magento na tle innych platform i cieszyć się ze wszystkich korzyści, jakie generuje wdrożenie tego systemu.
Analizując, czy Magento rzeczywiście jest platformą e-commerce, w którą opłaca się zainwestować, trzeba też dowiedzieć się, jakie są słabe strony tego CMS-a – w końcu rozwiązanie pozbawione wad nie istnieje (również w świecie szeroko rozumianego marketingu). Najczęściej wymieniane w tym kontekście mankamenty to m.in.: koszty wdrożenia i utrzymania, obsługa wymagająca dysponowania wiedzą programistyczną i umiejętnościami technicznymi podczas konfiguracji witryny oraz konieczność sprostania ściśle określonym wymaganiom (np. posiadanie wydajnego serwera). Pamiętaj o tych minusach, decydując, czy dla Twojego sklepu Magento okaże się strzałem w dziesiątkę, ponieważ na tej podstawie jednoznacznie stwierdzisz, czy witryna będzie przyjazna dla potencjalnego klienta.
Pozycjonowanie sklepu internetowego opartego o system Magento, a więc zestaw starannie zaplanowanych działań SEO o ciągłym charakterze, w kilku przypadkach po prostu okazuje się koniecznością. Wdrożenie tego typu strategii jest polecane zwłaszcza wtedy, gdy chcesz zwiększyć widoczność Twojego sklepu w wirtualnej przestrzeni, budować zaufanie, dotrzeć do wielu nowych klientów oraz zwielokrotnić zyski poprzez zwiększenie ruchu organicznego. Optymalizacja SEO Magento, będąca przykładem inwestycji w przyszłość, przyda się także, gdy w danej branży panuje spora konkurencja, w związku z czym dąży się do wyróżnienia się na jej tle oraz zwiększenia rozpoznawalność wśród odbiorców. Zauważyłeś spadek przychodów ze sprzedaży internetowej swoich produktów lub usług? Twój biznes nie rozwija się w tempie, które by Cię satysfakcjonowało? W najbliższym czasie planujesz ekspansję na nowe rynki lub zwiększenie zasięgu geograficznego prowadzonej działalności? Nie zwlekaj ani chwili dłużej, tylko już teraz postaw na SEO sklepu na Magento, a zwiększysz szanse na to, że te marzenia po prostu się spełnią.
Jeśli już masz sklep internetowy funkcjonujący w oparciu o oprogramowanie Magento, zapewne rozważasz teraz, czy ten popularny system zarządzania treścią można uznać za SEO friendly. W tym przypadku rzeczywiście tak jest, ponieważ stawiając na ten CMS, zyskuje się przestrzeń do maksymalnego uproszczenia przejścia przez kolejne etapy procesu optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek internetowych. Co może o tym świadczyć? Magento oferuje chociażby edycję meta danych (meta title i meta description) dla różnych podstron, ustawienie przyjaznych adresów URL, generowanie mapy witryny w formacie XML (sitemap), czy opcję optymalizacji publikowanych na stronie grafik (dodawanie tekstu alternatywnego). Ponadto możliwa jest integracja z narzędziami analitycznymi, takimi jak Google Analytics, Google Search Console i inne, co pozwala na bieżąco monitorować efekty i wprowadzać niezbędne zmiany do raz przyjętej strategii SEO.
Nawet te kilka przykładów pokazuje, że Magento jest platformą, która przy maksymalnym wykorzystaniu jej potencjału może skuteczne wspierać działania SEO. Jednak trzeba liczyć się z tym, że pełne czerpanie z tych możliwości wymaga wiedzy i umiejętności w zakresie optymalizacji oraz opracowania profesjonalnej i spersonalizowanej strategii. Obawiasz się, że na własną rękę nie poradzisz sobie z tym zadaniem? Podejrzewasz, że okaże się to wyzwaniem ponad Twoje siły? Nie ryzykuj, tylko zaufaj specjalistom, którzy od A do Z zrealizują optymalizację Magento. Godna zaufania agencja SEO, jaką jesteśmy, to główny składnik przepisu na sukces w zakresie pozycjonowania Twojego sklepu internetowego – przekonaj się o tym w praktyce!
Optymalizacja sklepu internetowego Magento pod SEO to wieloetapowy proces, który wymaga zastosowania spójnego i systematycznego podejścia, do tego przyda się rozległa wiedza na temat sprawdzonych technik pozycjonowania oraz jasno sprecyzowany plan. Osiągnięcie zamierzonego celu jest możliwe, gdy wykona się między innymi następujące kroki:
Pozycjonowanie sklepu internetowego na Magento, które uznaje się za kluczowy element strategii marketingowej dla e-commerce, generuje bogaty pakiet korzyści. Za najważniejsze z nich uznaje się na przykład:
Ta lista najpopularniejszych profitów pokazuje, że inwestycja w optymalizację sklepu Magento to strategiczne posunięcie, które przynosi wymierne korzyści na wielu poziomach. Dzięki odpowiednio wdrożonym działaniom SEO Twoja strona może zajmować wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania, a sklep oparty na tym silniku ma szansę osiągnąć sukces na rynku e-commerce i stale się rozwijać. Już teraz skorzystaj z naszych usług, aby przekonać się, jak wygląda pozycjonowanie Magento w wykonaniu specjalistów w swoim fachu – zapraszamy do kontaktu!
Jednak, żeby SEO dla Twojego sklepu na Magento przyniosło oczekiwane rezultaty, liczy się systematyczność prowadzonych działań, regularne analizowanie i monitorowanie uzyskiwanych wyników, jak również trzymanie się ustalonego początkowo planu, który oczywiście należy na bieżąco rozwijać, dostosowując strategię do zmieniających się czynników wewnętrznych i zewnętrznych oddziałujących na kondycję serwisu. Jeśli chce się z powodzeniem zoptymalizować sklep online zbudowany na silniku Magento, koniecznością staje się unikanie zachowań takich jak zignorowanie wymogu wdrożenia zasad przewidzianych dla mobilnego SEO, ustawianie niewłaściwej struktury URL, czy zapominanie o zastosowaniu narzędzi pozwalających przyspieszyć ładowanie strony www, ponadto negatywny wpływ na pozycjonowanie sklepu internetowego Magento ma duplikacja treści lub publikacja niskiej jakości opisów, złe zarządzanie meta tagami, nieodpowiednie linkowanie wewnętrzne, czy zaniedbywanie lokalnego SEO.
Co zrobić, żeby nie popełnić tych i innych błędów w zakresie pozycjonowania sklepów na Magento? Oczywiście wskazana jest rozwaga i uprzednie przemyślenie każdego wykonanego kroku, dlatego bez dwóch zdań kluczem do sukcesu okazuje się skorzystanie z profesjonalnego wsparcia specjalistów, którzy mają rozległą wiedzę na temat dobrych i złych praktyk w pozycjonowaniu stron www, jak również dysponują doświadczeniem w zakresie sprawnej i efektywnej obsługi sklepów internetowych opartych o Magento. Taką pomoc znajdziesz właśnie u nas, gdzie zaoferujemy Ci wyczerpującą pomoc, opracowując spersonalizowaną strategię, która będzie wynikała z raportu, czyli audytu SEO, który na początku dla Ciebie przeprowadzimy!
Osoby, które podejmują decyzję o skorzystaniu z usługi SEO dla Magneto bardzo często pytają, kiedy będzie można zaobserwować pierwsze efekty pozycjonowania. Ich zniecierpliwienie oraz chęć niemal natychmiastowego zauważenia rezultatów mają swoje uzasadnienie chociażby w tym, że przecież przeznaczają na ten cel określony budżet, dlatego pragną jak najszybciej cieszyć się z owoców takiej inwestycji. Warto jednak zdać sobie sprawę z tego, że ten proces wymaga czasu, więc trzeba odczekać przynajmniej parę miesięcy (zwykle jest to co najmniej pół roku), aż optymalizacja Magento zacznie działać. O tym, kiedy pojawią się efekty, decyduje wiele czynników – między innymi wygospodarowany na ten cel budżet, konkurencyjność branży, wiek domeny, stan wyjściowy witryny, czy rodzaj wcześniejszych prac związanych z pozycjonowaniem, jakie były wdrażane w sklepie internetowym.
Należy więc edukować w tym zakresie, aby klienci mieli świadomość, że realizacja długofalowej strategii SEO dla sklepu internetowego Magento to wieloetapowy, wymagający regularności, rozłożony w czasie proces, a rezultaty nie pojawiają się z dnia na dzień. Dlatego w oczekiwaniu na moment, w którym ruch na stronie wzrośnie, dzięki temu, że witryna zajmie lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania, konieczne jest uzbrojenie się w cierpliwość.
Współpraca z Grupą VIST Roczniak S.K.A. przyniosła naszej organizacji wymierne korzyści i zasługuję na najwyższe uznanie. Grupa VIST wykazała się profesjonalizmem oraz proaktywnością w zakresie usług SEO i wdrożenia zaawansowanej analityki danych w Google Analytics 4.
Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.
Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.
Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.
Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.
Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.
Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.
Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.
Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.
z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.
W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.
Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.
Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.
Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.