Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie i optymalizacja Shoper

Zwiększymy widoczność Twojej strony w Google Sprawdź ofertę

Rosnąca popularność zakupów online sprawia, że powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Do ich uruchomienia niezbędny jest wybór odpowiedniej platformy e-commerce, od której w dużym stopniu zależy sukces prowadzonego biznesu. Jedną z dostępnych opcji jest oprogramowanie Shoper, który cieszy się dobrą opinią. Jakie czynniki sprawiają, że warto postawić właśnie na ten CMS? Jak konkurować z najlepszymi w branży i zarabiać więcej dzięki tej witrynie sprzedażowej i działaniom SEO?

Pozycjonowanie Shoper to kluczowy element strategii marketingowej dla e-commerce – sprawdź, jak możemy Ci pomóc, żeby Twój sklep internetowy zajmował wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google na frazy związane z oferowanym asortymentem. Zwiększenie widoczności sklepu w wyszukiwarce sprawi, że dotrzesz do większej liczby klientów, a to przełoży się na wzrost sprzedaży produktów, które masz w swojej ofercie. Chcesz uzyskać takie rezultaty? Dowiedz się więcej na ten temat tego, jak zadbać o skuteczne pozycjonowanie w systemie Shoper!

Co to jest oprogramowanie Shoper?

Shoper jest polską platformą dla sprzedających z branży e-commerce (dostępną jako usługa typu SaaS), która wspomaga właścicieli sklepów internetowych w obsłudze całego procesu zakupowego. Inwestując w to rozwiązanie oferujące wiele przydatnych funkcji, można korzystać z zestawu narzędzi potrzebnych, gdy chce się prowadzić swój e-biznes. Oprogramowanie Shoper umożliwia założenie oraz stopniowe rozwijanie sklepu online. Miesięczny koszt abonamentu za użytkowanie tego CMS-a zależy od wybranego pakietu – Standard, Premium lub Enterprise, który dopasowuje się do rodzaju i zakresu prowadzonej działalności. Jeśli zdecydowałeś się na otworzenie sklepu internetowego na platformie Shoper, zwróć uwagę, żeby wielopoziomowo zadbać o swoją witrynę, również pod kątem SEO.

Pozycjonowanie i optymalizacja Shoper® to nasza specjalność! ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

CMS Shoper – zalety i wady platformy

Przed podjęciem decyzji o utworzeniu własnego sklepu na Shoperze, warto nieco bliżej przyjrzeć się nie tylko atutom, ale również mankamentom charakterystycznym dla opisywanego rozwiązania. Wnikliwa analiza tych czynników sprawi, że spośród wszystkich dostępnych opcji wybierze się wyjście, które rzeczywiście stworzy przestrzeń sprzyjającą osiągnięciu ustalonych celów biznesowych.

Shoper oferuje następujące korzyści w obrębie sklepu internetowego:

  • bezpłatny, 14-dniowy okres próbny (w celu przetestowania),
  • polska wersja językowa,
  • możliwość szybkiego założenia sklepu internetowego z dużą liczbą produktów,
  • intuicyjna i nieskomplikowana obsługa sklepu,
  • stałe wsparcie techniczne (co jest istotne dla efektywnego zarządzania i rozwiązywania problemów),
  • zadowalająca szybkość ładowania sklepu,
  • opcja personalizacji wyglądu sklepu za sprawą gotowych szablonów,
  • dostęp do narzędzi pozwalających na promocję sklepu online i jego optymalizację pod kątem wymagań wyszukiwarek,
  • regularne aktualizacje oprogramowania dające użytkownikom szansę na korzystanie z nowych funkcji bez konieczności podejmowania dodatkowych działań,
  • integracja z zewnętrznymi systemami (płatności, dostawy) oraz Google Search Console i Google Analytics,
  • wysoki poziom bezpieczeństwa przetwarzanych danych.

Shoper jest platformą, która ma także kilka wad. Oto one:

  • ograniczony dostęp do pełnego kodu źródłowego witryny i wynikający z tego brak możliwości wprowadzania zaawansowanych zmian,
  • duże podobieństwo dostępnych szablonów,
  • płatne moduły dodatkowe (oprócz kosztów abonamentu),
  • pełna wydajność wyłącznie w najdroższym pakiecie.

Kiedy warto wybrać CMS Shoper? Przykłady

Istnieją sytuacje, w których system Shoper okazuje się strzałem w dziesiątkę. O jakich przypadkach mowa? Ta funkcjonalna platforma została stworzona przede wszystkim z myślą o małych i średnich e-sklepach (bez względu na branżę, w jakiej działają i typ sprzedawanych produktów). To również dobra opcja dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z handlem internetowym i dotychczas nie zajmowały się zarządzaniem sklepem online, więc potrzebują czegoś prostego w obsłudze. Należysz do tego grona? Doskonale! Pamiętaj, aby jednocześnie zadbać o profesjonalne pozycjonowanie swojego sklepu, aby dotrzeć z asortymentem do klientów, którzy wykazują zainteresowanie tym, co oferujesz. Brakuje Ci wiedzy z zakresu optymalizacji SEO Shoper? Pozwól, żeby tymi działaniami zajęli się eksperci z agencji SEO specjalizujący się w pozycjonowaniu stron www!

Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu na platformie Shoper?

Shoper posiada potencjał, który warto w pełni odkryć, aby z sukcesem administrować sklepem internetowym. Pojawia się jednak pytanie – jak brzmią najważniejsze punkty skutecznej strategii SEO dla sklepu oprtego na tym CMS-ie? Co najbardziej wpływa na pozycjonowanie? Oto lista podstawowych zadań do wykonania dla sklepu internetowego Shoper, które powinna uwzględniać dobra współpraca z agencją SEO:

  • ustawienie domeny zawierające nazwę sklepu,
  • dopasowanie szablonu, który jednocześnie jest atrakcyjny wizualnie, spójny z wizją marki oraz korzystny pod kątem SEO na platformie Shoper,
  • skonfigurowanie swojego sklepu Shoper z Google Analytics oraz Google Search Console,
  • dobór odpowiednich słów kluczowych za pomocą profesjonalnych narzędzi,
  • stworzenie przyjaznych adresów URL,
  • optymalizacja meta danych (title i description),
  • zadbanie o właściwą architekturę strony www,
  • zwrócenie uwagi na prawidłową nawigację sklepu internetowego,
  • zoptymalizowanie grafik przedstawiających sprzedawane produkty (kompresja zdjęcia i dodanie opisu alt),
  • optymalizacja publikowanych treści: opisu na stronę główną, opisów kategorii i produktów, czy wpisów na blogu (zwłaszcza poprzez zastosowanie hierarchii nagłówków i pisanie tekstów zawierających wyselekcjonowanie frazy kluczowe, uwzględniających linkowanie wewnętrzne),
  • zatroszczenie się o odpowiednią szybkość ładowania strony,
  • zweryfikowanie pliku robot.txt Shopera,
  • zagwarantowanie bezpieczeństwa za sprawą ustawienia certyfikatu SSL.

Pamiętaj, że opisany powyżej proces pozycjonowania sklepu Shoper powinien poprzedzić audyt SEO i analiza konkurencji.

Skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych na platformie Shoper – postaw na wsparcie specjalistów

Masz sklep na platformie Shoper i doszedłeś do wniosku, że chcesz zacząć sprzedawać więcej, dzięki jego pozycjonowaniu? Zależy Ci na tym, żeby osiągnąć topowe pozycje w Google i zwiększyć ruch na stronie? Jesteś w odpowiednim miejscu. Nasi specjaliści, którzy dysponują rozległą wiedzą, wieloletnim doświadczeniem oraz znajomością aktualnych trendów w branży SEO, okażą Ci fachową pomoc i znajdą rozwiązanie, które Cię w pełni usatysfakcjonuje, ponieważ będzie bezpośrednią odpowiedzią na Twoje potrzeby.

Doskonale wiemy, że skuteczne pozycjonowanie sklepu Shoper wymaga nie tylko znajomości zasad SEO, ale także umiejętności ich efektywnego zastosowania w praktyce. Choć podstawowe zadania w tym zakresie można wykonać samodzielnie, lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z profesjonalnego wsparcia ekspertów, którzy sprawią, że właściciel sklepu internetowego nie popełni błędów, jakie mogłyby wystąpić, gdy działa się na oślep i na własną rękę.

Liczy się też świadomość, że proces optymalizacji i pozycjonowania sklepu na Shoper z agencją marketingową składa się z kilku następujących po sobie i rozłożonych w czasie etapów, które należy krok po kroku realizować, uzbrajając się w cierpliwość w oczekiwaniu na pierwsze rezultaty, bowiem nie pojawiają się one z dnia na dzień. Jeśli zdecydujesz się na to, żeby w ten sposób zainwestować w swój sklep, wytłumaczymy Ci, jak krok po kroku będzie realizowana strategia SEO.

Już teraz wybierz idealny dla siebie pakiet SEO dla Shoper – serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Konsekwentne wdrażanie planu skrojonego na miarę specyfiki prowadzonego przez Ciebie biznesu sprawi, że widoczność Twojego sklepu w wynikach wyszukiwania Google znaczenie się poprawi, a to wygeneruje kolejne korzyści. Przekonaj się o tym w praktyce, wystarczy, że skontaktujesz się z nami w celu ustalenia szczegółów współpracy, a potem przystąpimy do działania!

 

Poznaj najważniejsze korzyści pozycjonowania Shoper®:

Wzrost widoczności
Wzrost widoczności sklepu w TOP 10 w wyszukiwarce Google na wybrane frazy powiązane z Twoimi usługami
Więcej odwiedzin
Więcej odwiedzin większa liczba odwiedzin Twojej strony
Rosnąca sprzedaż
Rosnąca sprzedaż pozyskanie oraz zwiększenie sprzedaży za pomocą Twojej strony internetowej
Większy zysk sklepu
Większy zysk sklepu w znacznym stopniu przewyższający koszt inwestycji w pozycjonowanie
Opłacalność
Opłacalność nie płacisz za kliknięcia

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania
Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ