Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie stron Niemcy

Zwiększymy widoczność Twojej strony w Niemczech Sprawdź ofertę

Pozycjonowanie stron internetowych na rynku niemieckim staje się nieodłącznym elementem strategii marketingowych firm, które chcą osiągnąć sukces w jednym z większych i bardziej konkurencyjnych rynków w Europie. Pozycjonowanie w Niemczech wymaga zrozumienia specyfiki lokalnego rynku, preferencji użytkowników oraz umiejętnego dostosowania treści i technik do wymagań niemieckich wyszukiwarek.

Pozycjonowanie stron DE – czym się różni od tego w Polsce?

Podstawową kwestią, która rozróżnia niemiecki rynek digital marketingu od polskiego, jest język. Firmy, które w planach mają kierowanie swoich usług do niemieckiej społeczności, powinny w pierwszej kolejności zadbać o to, aby wszystkie treści na stronie internetowej był właśnie w ich języku (zapomina o tym bardzo dużo biznesów!). Preferencje użytkowników w Niemczech różnią się od tych w Polsce. Niemieccy użytkownicy oczekują przejrzystych, dobrze zaprojektowanych stron z dużą ilością informacji. Nie warto jednak tłumaczyć treści bezpośrednio z języka polskiego, z jednego prostego powodu – słowa kluczowe mogą znacznie się różnić od tych, które wpisują w wyszukiwarkę polscy użytkownicy Internetu.

Czynniki rankingowe pozycjonowana stron w Niemczech

Ranking czynników w niemieckiej wersji przeglądarki Google (Google.de) opiera się na wielu różnych elementach, które wpływają na pozycjonowanie stron internetowych DE w wynikach wyszukiwania. Pośród najważniejszych czynników można wyróżnić:

  • jakość i unikalność treści — Google promuje strony zawierające wartościowe, oryginalne i dobrze napisane treści. Treści powinny być odpowiednie dla użytkowników, dostarczać im odpowiedzi na pytania i być unikalne w porównaniu do innych stron.
  • słowa kluczowe — powinny one naturalnie wkomponowane w treść, tytuły, nagłówki (H1, H2, H3), meta opisy i adresy URL. Unikanie nadmiernego nasycenia słowami kluczowymi jest kluczowe, gdyż Google może uznać takie praktyki za spamowanie.
  • optymalizacja techniczna strony — szybkość ładowania strony, responsywność (dostosowanie do urządzeń mobilnych), struktura URL oraz poprawność kodu HTML mają istotny wpływ na ranking. Google preferuje strony, które są szybkie, responsywne i technicznie dobrze zoptymalizowane.
  • linki zwrotne (backlinki) — jakość i ilość linków prowadzących do danej strony (backlinki) to jeden z najważniejszych czynników rankingowych. Linki z autorytatywnych, wiarygodnych stron mają większą wartość. Google ocenia również naturalność profilu linków, więc unikanie sztucznego budowania linków jest kluczowe.
  • użytkownik i jego doświadczenia (UX) — czynniki takie jak wskaźniki odrzutów (bounce rate), czas spędzony na stronie i interakcje użytkowników mają wpływ na ranking. Google analizuje, czy użytkownicy są zadowoleni z odwiedzanych stron i czy szybko znajdują na nich potrzebne informacje.
  • optymalizacja lokalna — dla firm działających na rynku lokalnym ważne jest, aby zoptymalizować swoją stronę pod kątem lokalnych wyników wyszukiwania. Obejmuje to m.in. dodanie swojej firmy do Google My Business, uzyskanie pozytywnych opinii oraz używanie lokalnych słów kluczowych.
  • aktualność treści — regularne aktualizowanie strony i dodawanie nowych treści pozytywnie wpływa na jej ranking. Google preferuje świeże, aktualne informacje, które są bardziej użyteczne dla użytkowników.
  • bezpieczeństwo strony — strony korzystające z protokołu HTTPS są lepiej oceniane przez Google, ponieważ zapewniają bezpieczne połączenie dla użytkowników.
  • struktura i organizacja treści — klarowna struktura strony z odpowiednim użyciem nagłówków, akapitów, list oraz innych elementów formatowania pomaga Google zrozumieć zawartość strony i lepiej ją indeksować.
  • Social Communication — aktywność w mediach społecznościowych również może mieć pośredni wpływ na ranking. Choć Google oficjalnie nie przyznaje dużej wagi bezpośrednim sygnałom z social media, wysoka aktywność i zaangażowanie użytkowników mogą prowadzić do zwiększenia liczby odwiedzin i linków do strony.

Optymalizacja strony internetowej pod kątem tych czynników znacząco wpływa na pozycjonowanie stron w Niemczech. Warto pamiętać, że algorytmy Google są regularnie aktualizowane, dlatego bez śledzenia najnowszych trendów i dostosowywanie strategii SEO na bieżąco się nie obejdzie.

Pozycjonowanie Niemcy — specyfikacja stron w niemieckiej wyszukiwarce

93,1% mieszkańców Niemiec używa Internetu. Oznacza to, że pozycjonowanie stron w niemieckim Google lub innej wyszukiwarce ma ogromny potencjał. Niemiecki rynek daje wiele możliwości pozyskiwania klientów. Nie zapominaj jednak, że ma on swoją specyfikę.

Chcąc docierać do nowych klientów na rynku niemieckim, należy zacząć od stworzenia domeny z końcówką .de. Jest to bardzo ważne, jeśli chcesz działać profesjonalnie i zbudować silną, stabilną relację z odbiorcami. Oczywiście nazwa domeny, jak i końcówka – w tym przypadku .de, nie wpływają bezpośrednio na SEO. Niemniej jednak próby pozycjonowania strony w niemieckim Google, których końcówka to .pl mogą spowodować, że użytkownik uzna Cię za mniej wiarygodnego.

Tekst, który zostanie umieszczony na stronie internetowej stworzonej na potrzeby niemieckiego rynku, nie powinien być jedynie przetłumaczony z języka polskiego. Skorzystanie z usług tłumacza jest prostym zadaniem, ale mniej efektywnym. Dzieje się tak, ponieważ słowa kluczowe w języku polskim bardzo często nie pokrywają się z niemieckimi frazami, wyszukiwanymi w wyszukiwarce Google. Twoja treść powinna zostać opracowana w całości od zera, oczywiście z uwzględnieniem słów kluczowych i specyfiki danego rynku czy grupy docelowej.

Niemiecka wyszukiwarka – dlaczego Google szuka po niemiecku?

Google wykorzystuje dane o lokalizacji użytkowników, aby dostarczać bardziej trafne wyniki wyszukiwania. Jeśli użytkownik znajduje się w Niemczech, wyszukiwarka priorytetowo traktuje strony internetowe z tego kraju i w języku niemieckim.

Jak wejść na niemieckie Google?

Aby wejść na niemiecką wersję Google, wystarczy odwiedzić stronę google.de. To automatycznie przeniesie Cię na niemiecką wersję wyszukiwarki Google.

Jeśli chcesz, aby Google zawsze otwierało się w języku niemieckim, możesz również zmienić preferencje językowe w ustawieniach swojego konta Google. Oto kroki, jak to zrobić:

  1. Otwórz ustawienia wyszukiwania.
  2. Przejdź do sekcji „Ustawienia regionu”.
  3. Wybierz region. Możesz również zmienić język przeglądarki na niemiecki.
  4. Na dole strony kliknij „Zapisz”.

Po wykonaniu tych kroków Twoja przeglądarka będzie używać języka niemieckiego w swoich usługach.

Czy muszę mieć stronę w języku niemieckim, aby zlecić pozycjonowanie?

Choć to pytanie może wzbudzać wątpliwości, odpowiedź jest dosyć jednoznaczna. Pomimo że istnieje możliwość pozycjonowania polskiej strony na niemieckim rynku, to takie działanie nie ma za bardzo zasadności. Udostępniając stronę z treścią w języku niemieckim, znacząco zwiększasz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu w pozycjonowaniu na rynku niemieckojęzycznym.

Przede wszystkim, warto zrozumieć, że użytkownicy Internetu zazwyczaj poszukują informacji w swoim ojczystym języku. Niemcy, Austriacy i Szwajcarzy znacznie chętniej odwiedzają witryny, które są dla nich zrozumiałe. Strona w języku polskim może odstraszyć potencjalnych klientów, którzy mogą nie rozumieć treści lub czuć się mniej komfortowo podczas przeglądania. Algorytmy wyszukiwarek, takich jak Google, preferują strony dostosowane językowo do użytkowników. Strona w języku niemieckim będzie lepiej indeksowana i oceniana przez wyszukiwarki, co zwiększy jej widoczność i ranking w wynikach wyszukiwania. Bez odpowiedniej wersji językowej, trudno będzie konkurować z lokalnymi stronami, które są już dostosowane do preferencji niemieckojęzycznych użytkowników. Pozycjonowanie strony w języku niemieckim wiąże się również z lepszym dostosowaniem do lokalnych trendów i potrzeb rynku. Tłumaczenie treści to nie tylko kwestia przekładu słów, ale również adaptacji kulturowej, co może znacząco wpłynąć na skuteczność przekazu. Warto zainwestować w profesjonalne tłumaczenia i lokalizację treści, aby zapewnić, że Twoja strona będzie atrakcyjna i zrozumiała dla niemieckojęzycznych użytkowników.

Choć możliwe jest pozycjonowanie polskiej strony na niemieckim rynku, to brak drugiej wersji językowej znacząco ogranicza Twoje możliwości sukcesu. Aby skutecznie konkurować i przyciągnąć niemieckojęzycznych użytkowników, konieczne jest posiadanie strony w języku niemieckim. Inwestycja w tłumaczenie i lokalizację treści to kluczowy krok w budowaniu silnej obecności na tym rynku.

Proces pozycjonowania Twojej strony:

  1. Ustalenie celu biznesowego

    Dla nas liczy się indywidualne podejście do każdego klienta. Chcemy jak najlepiej dopasować naszą ofertę do Twojej działalności i Twoich potrzeb. Poprzez wnikliwą rozmowę o Twoich celach zweryfikujemy, do jakich klientów kierowane są Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu, dobierzemy trafne i wyszukiwane słowa kluczowe.

  2. Dobór słów kluczowych

    Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, Twoja firma zacznie być wyszukiwana na konkretne frazy, a co za tym idzie – kojarzona z konkretną branżą. Dzięki temu, osoba, która odwiedzi Twoją stronę internetową nie będzie przypadkowym internautą, lecz potencjalnym klientem.

  3. Estymacja ruchu

    Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.

  4. Analiza konkurencji

    Aby jak najlepiej wybrać frazy kluczowe, kompleksowo przeanalizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy słów. Dzięki temu, unikniemy pozycjonowania na słowa kluczowe o dużej konkurencji, wybierzemy unikatowe i takie, które przyczynią się do wzrostu wyszukiwania Twojej firmy. Naszym celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.

  5. Audyt SEO

    Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, przeprowadzimy szczegółową weryfikację Twojej strony pod kątem SEO, czyli technicznych wymagań wyszukiwarek internetowych. Weźmiemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik będzie zawierał listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej, aby poprawić jej widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

  6. Optymalizacja strony

    Po szczegółowej konsultacji, w której poinformujemy Cię o proponowanych zmianach oraz po ich zatwierdzeniu, w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdroży zmiany, które wynikły z Audytu SEO. Dzięki temu, Twoja strona zostanie zoptymalizowana, a wszystkie negatywne czynniki wpływające na jej widoczność – wyeliminowane.

  7. Budowa contentu

    W ramach usługi pozycjonowania, stworzymy dla Ciebie unikatowy i rozbudowany content, dzięki któremu Twoja strona będzie uważana przez wyszukiwarkę za wartościową. Zwiększy to również opinię o Twojej firmie potencjalnych klientów i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.

  8. Link building

    Zajmiemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków, kierujących do Twojej strony ze zdywersyfikowanych źródeł, takich jak: artykuły sponsorowane, dedykowane stron zapleczowe, fora internetowe, wpisy gościnne, serwisy opiniotwórcze itp. Pozwoli to na rozpowszechnienie Twojej marki w Internecie ponieważ im więcej takich linków, tym wyższa wartość „w oczach” wyszukiwarki.

  9. Monitoring & raportowanie

    Będziemy nieustannie udostępniać Ci wgląd do monitoringu pozycji fraz, biorąc pod uwagę ich sezonowość. Na początku każdego miesiąca otrzymasz wartościowy raport SEO w którym znajdzie się: porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością oraz informacja o strategii na kolejny miesiąc. Dzięki temu, zyskasz możliwość monitorowania naszych działań na bieżąco.

  10. Ciągła analiza i rozwój Twojej strony

    Dzięki nieustannej analizie zapytań Twoich klientów wpisywanych w wyszukiwarkę, możemy ciągle dopasowywać się do trendów i ustalać nowe, popularne frazy kluczowe, zwiększając tym samym widoczność Twojej firmy. Pamiętaj, że łączy nas wspólny cel, jakim jest nieustanna poprawa pozycji Twojej działalności w Internecie.

Popularne wyszukiwarki - Niemcy

pozycjonowanie w Google Google - 91,87%
pozycjonowanie w Bing Bing - 5,2%
pozycjonowanie w Yahoo Yahoo - 1,88%
pozycjonowanie w DuckDuckGo DuckDuckGo - 0,6%
pozycjonowanie w YANDEX RU YANDEX RU - 0,12%
pozycjonowanie w t-online t-online - 0,09%

W ramach usług pozycjonowania otrzymasz:

indywidualna oferta
Indywidualną ofertę

Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonifikowaną ofertę, w oparciu o potrzeby Twojej firmy. Nie tylko przedstawi Ci proponowane zmiany i działania na rzecz pozycjonowania, ale również zajmie się ich wdrożeniem, obserwacją i błyskawicznym działaniem w przypadku zmiany algorytmu.

ocena skutecznosci
Ocenę SEO

Twoja witryna zostanie przeanalizowana pod kątem podstawowych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Specjalista SEO zweryfikuje obecne działania marketingowe, oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe, ujęte w ofercie.

profesjonalna strategia
Profesjonalnie obraną strategię

Chcemy, by oferowana kampania była możliwie jak najskuteczniejszą metodą, na wzrost ruchu na Twojej witrynie. W oparciu o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy przygotujemy strategię, która będzie dążyć do skalowania Twojego biznesu.

dedykowany specjalista
Wsparcie dedykowanych specjalistów

Nasi specjaliści SEO oraz Brand Menager będą opiekowali się Twoją kampanią, dzięki czemu zyskasz szansę na natychmiastową reakcję w przypadku zmiany algorytmu oraz możliwość konsultacji i omówienia bieżących działań.

monioring pozycji
Stały monitoring pozycji

Cenimy sobie Twoją satysfakcję z przeprowadzanych działań, dlatego gwarantujemy dostęp do monitorowania pozycji Twoich słów kluczowych. Wyniki będziesz mógł w każdej chwili omówić na bieżąco z naszymi specjalistami.

raport seo
Comiesięczne raporty SEO

Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków. Dzięki temu, będziesz miał możliwość omówienia z nami rezultatów kampanii i konsultowania wszelkich kwestii związanych z naszą strategią.

natychmiastowy efekt
Zaplanowane efekty

Każda kampania ma swój cel – dlatego też, po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu?

wzrost widocznosci
1. Wzrost widoczności na frazy lokalne powiązane z państwem Niemcy

Lokalni internauci są kluczem do wzrostu widoczności Twojej strony internetowej. Poprzez starannie dobrane frazy lokalne, powiązane zarówno z miastem jak i Twoją działalnością masz szansę na pozyskanie nowych klientów wśród miejscowej społeczności.

wzrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

Stawiając na trafne i wyszukiwane słowa kluczowe, wzrośnie liczba odwiedzin Twojej witryny. Dzięki temu, generowany ruch wpłynie na pozycjonowanie strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

potencjalni klienci
3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów

Zwiększony ruch to analogicznie zwiększona widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu zyskasz szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.

przewaga nad konkurencja
4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy

Poprzez starannie dobraną strategię, która przełoży się na wyższym pozycjonowaniu Twojej firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zyskasz przewagę nad konkurencją w Twojej okolicy. Dzięki temu lokalni klienci będą chętniej korzystać z Twoich usług.

zwiekszenie rozpoznawalnosci
5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy

Zwiększenie widoczności Twojej firmy, oraz powiązanie ją z konkretnymi frazami sprawi, że Twoja firma zacznie być rozpoznawalna na rynku. To bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.

zwiekszenie zyskow
6. Wzrost zysków

Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu. Finalnie, zwiększone przychody Twojej firmy przewyższą koszty przeznaczone na pozycjonowanie.

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Obsługujemy systemy

magento
wordpress
iaishop
prestashop
woocomerce
shoper
2click-shop
comarch
redcart
opencart
oscomerce
shopify
shoplo
sote
virtuemart
zenart
cmsmadesimple
conrete5
contao
ddnn
drupal
ee
joomla
modx
quick
textpattern
typo
umbraco
Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z Grupą VIST Roczniak S.K.A. przyniosła naszej organizacji wymierne korzyści i zasługuję na najwyższe uznanie. Grupa VIST wykazała się profesjonalizmem oraz proaktywnością w zakresie usług SEO i wdrożenia zaawansowanej analityki danych w Google Analytics 4.

Diana Mazurek Head of DIgital Platform www.wsip.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ
Darmowa wycena Zadzwoń
po ofertę