Chcesz dowiedzieć się, na czym polega pozycjonowanie stron w Wielkiej Brytanii? Zastanawiasz się, czym różnią się działania SEO, porównując je z naszym rynkiem? Poznaj wszystkie najważniejsze informacje związane z pozycjonowaniem stron w Wielkiej Brytanii. Sprawdź również, jakie są korzyści oraz zalety tego rozwiązania.
Marketing internetowy ma to do siebie, że nie ma praktycznie żadnych ograniczeń. Oznacza to, że możemy działać z nim zarówno w Polsce, jak i na rynku zagranicznym, promując swoją stronę internetową. Daje to dużo możliwości – nawet dla niewielkich firm, które chcą zwiększyć swój zasięg oraz zdobyć nowe grono odbiorców. Lokalizacja jednak wbrew pozorom jest niezwykle ważna z punktu widzenia korzystania z wyszukiwarek internetowych, mających niekiedy swoje lokalne wersje. Każda z nich stawia pewne wymagania, co przekłada się na wyniki naszego pozycjonowania w Wielkiej Brytanii. Co zatem należy wiedzieć, chcąc wejść na angielski rynek w UK?
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii znacznie chętniej sięgają po wyszukiwarkę internetową Google, korzystając z dedykowanej dla nich wersji – google.co.uk. Bardzo wysoko za kalifornijską wyszukiwarką plasuje się Bing, a następnie Yahoo, których używają zazwyczaj starsi użytkownicy. Obie wyszukiwarki posiadają podobne techniki pozycjonowania i nie są skomplikowane w użytkowniku. Następne przeglądarki jak MSN, DuckDuckGo czy Ask Jeeves odnotowują znacznie mniejsze wyniki i nie są już tak popularne. Nasuwa się zatem oczywisty wniosek, że stronę internetową w Wielkiej Brytanii należy zoptymalizować, aby była przyjazna dla użytkowników i robotów wyszukiwarki w Google. Duży potencjał pozycjonowania mają wspomniane przeglądarki, które plasują się po Google – Bing oraz Yahoo.
Jedną z kwestii, o których należy pamiętać, podejmując działania związane z pozycjonowaniem stron w Wielkiej Brytanii, jest popularność urządzeń mobilnych. Obecnie większość zapytań w Google dokonywana jest właśnie za pomocą urządzeń mobilnych. Warto zatem zadbać, aby nasza strona była przyjazna również pod względem wersji mobilnych. Dlatego nasza witryna powinna dobrze działać na różnych platformach mobilnych oraz rodzajach urządzeń. Wszelkie problemy techniczne mogą skutkować szybkim spadkiem o kilka pozycji w wynikach wyszukiwania. W Wielkiej Brytanii znaczna ilość użytkowników to młode osoby, którzy najczęściej korzystają z Internetu, a także niekiedy osoby starsze używają urządzeń mobilnych, podłączając się do sieci. Dlatego tak ważne jest zadbanie o swoją stronę internetową na telefonach.
Zadbajmy o dostosowanie strefy czasowej, jeśli pokazany zostaje czas na stronie oraz o walutę, w której dokonuje się opłat (gdy oferujemy usługami lub produkty). Należy także zadbać o poprawne informacje dotyczące przesyłki towaru. Poprawnie zoptymalizowana strona musi być dobrze wyświetlana oraz zawierać lokalne adresy, telefony czy pozostałe dane kontaktowe.
Pozycjonowanie w Wielkiej Brytanii wymaga poprawnej znajomości języka angielskiego – najlepiej angielskiego brytyjskiego. To niezwykle ważne nie tylko dla Google, ale również użytkowników, którzy będą korzystać ze strony. Dlatego pamiętajmy o sposobie pisania niektórych słów.
To, w jaki sposób zaprojektowana jest nasza strona internetowa, nie jest obojętne. Niewskazane jest użycie skryptów oraz plików cookies w tym samym adresie URL strony, gdzie chcemy wprowadzić możliwość korzystania z alternatywnych wersji językowych.
Skuteczne pozycjonowanie strony opiera się przede wszystkim na utworzeniu poprawnych i jakościowych treści. Nie są to jednak podstawowe działania, gdy mowa o SEO. W przypadku osiągnięcia danej pozycji korzystne jest użycie lokalnego adresu IP naszej strony internetowej, a zatem jest hostowania na serwerze lokalnym. Wyszukiwarki dokonują wówczas geolokalizacji. Hosting pozycjonowanej strony na serwerze lokalnym skraca czas ładowania strony i jej odpowiadanie na zapytania. Zmniejsza się współczynnik odrzuceń, czyli ilość przypadków, gdzie użytkownik rezygnuje z przeglądania strony.
W przypadku pozycjonowania na dany kraj, domena powinna mieć adres obowiązujący w odpowiednim regionie. W Wielkiej Brytanii mamy do czynienia z rozszerzeniem .uk. Znane może być również rozszerzenie .gb, które jest starsze i obecnie się go nie używa. Zaletą korzystania z ccTLD – country-code top-level domain jest przede wszystkim skuteczność. Odpowiednia domena krajowa spowoduje geolokalizowanie naszej witryny na obszarze, którym nam zależy.
Proces pozycjonowania strony internetowej pod kątem SEO, także w przypadku Wielkiej Brytanii składa się z budowania bazy linków zewnętrznych. Gdy mowa o pozycjonowaniu zagranicznym, istotne, aby pochodziły ze stron lokalnych. Możemy korzystać z katalogów, gdzie jedną z lubianych technik jest dodawanie wpisów do katalogów stron. W Wielkiej Brytanii warto pamiętać, że część z nich jest płatnych.
Pozycjonowanie strony internetowej w Wielkiej Brytanii to konieczność szczególnie dla tych firm, które planują wejście na rynek UK. Dla nich to szansa na oszczędności ze względu na współpracę z agencją na naszym rynku. Pozycjonowanie na rynku UK polega na opracowaniu treści oraz kodu, aby strona mogła być przyjazna dla użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Składają się na to również domena ccTLD, adres IP, poprawność językowa contentu czy baza linków zewnętrznych. Planowanie strategii SEO jest niezbędną czynnością w całym procesie projektowania witryny. Z pewnością warto powierzyć działania związane z pozycjonowaniem agencji, aby mogła zająć się kompleksowo SEO na terenie Wielkiej Brytanii.
Ustalenie celu biznesowego
Dla nas liczy się indywidualne podejście do każdego klienta. Chcemy jak najlepiej dopasować naszą ofertę do Twojej działalności i Twoich potrzeb. Poprzez wnikliwą rozmowę o Twoich celach zweryfikujemy, do jakich klientów kierowane są Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu, dobierzemy trafne i wyszukiwane słowa kluczowe.
Dobór słów kluczowych
Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, Twoja firma zacznie być wyszukiwana na konkretne frazy, a co za tym idzie – kojarzona z konkretną branżą. Dzięki temu, osoba, która odwiedzi Twoją stronę internetową nie będzie przypadkowym internautą, lecz potencjalnym klientem.
Estymacja ruchu
Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.
Analiza konkurencji
Aby jak najlepiej wybrać frazy kluczowe, kompleksowo przeanalizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy słów. Dzięki temu, unikniemy pozycjonowania na słowa kluczowe o dużej konkurencji, wybierzemy unikatowe i takie, które przyczynią się do wzrostu wyszukiwania Twojej firmy. Naszym celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.
Audyt SEO
Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, przeprowadzimy szczegółową weryfikację Twojej strony pod kątem SEO, czyli technicznych wymagań wyszukiwarek internetowych. Weźmiemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik będzie zawierał listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej, aby poprawić jej widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja strony
Po szczegółowej konsultacji, w której poinformujemy Cię o proponowanych zmianach oraz po ich zatwierdzeniu, w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdroży zmiany, które wynikły z Audytu SEO. Dzięki temu, Twoja strona zostanie zoptymalizowana, a wszystkie negatywne czynniki wpływające na jej widoczność – wyeliminowane.
Budowa contentu
W ramach usługi pozycjonowania, stworzymy dla Ciebie unikatowy i rozbudowany content, dzięki któremu Twoja strona będzie uważana przez wyszukiwarkę za wartościową. Zwiększy to również opinię o Twojej firmie potencjalnych klientów i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.
Link building
Zajmiemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków, kierujących do Twojej strony ze zdywersyfikowanych źródeł, takich jak: artykuły sponsorowane, dedykowane stron zapleczowe, fora internetowe, wpisy gościnne, serwisy opiniotwórcze itp. Pozwoli to na rozpowszechnienie Twojej marki w Internecie ponieważ im więcej takich linków, tym wyższa wartość „w oczach” wyszukiwarki.
Monitoring & raportowanie
Będziemy nieustannie udostępniać Ci wgląd do monitoringu pozycji fraz, biorąc pod uwagę ich sezonowość. Na początku każdego miesiąca otrzymasz wartościowy raport SEO w którym znajdzie się: porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością oraz informacja o strategii na kolejny miesiąc. Dzięki temu, zyskasz możliwość monitorowania naszych działań na bieżąco.
Ciągła analiza i rozwój Twojej strony
Dzięki nieustannej analizie zapytań Twoich klientów wpisywanych w wyszukiwarkę, możemy ciągle dopasowywać się do trendów i ustalać nowe, popularne frazy kluczowe, zwiększając tym samym widoczność Twojej firmy. Pamiętaj, że łączy nas wspólny cel, jakim jest nieustanna poprawa pozycji Twojej działalności w Internecie.
Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonifikowaną ofertę, w oparciu o potrzeby Twojej firmy. Nie tylko przedstawi Ci proponowane zmiany i działania na rzecz pozycjonowania, ale również zajmie się ich wdrożeniem, obserwacją i błyskawicznym działaniem w przypadku zmiany algorytmu.
Twoja witryna zostanie przeanalizowana pod kątem podstawowych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Specjalista SEO zweryfikuje obecne działania marketingowe, oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe, ujęte w ofercie.
Chcemy, by oferowana kampania była możliwie jak najskuteczniejszą metodą, na wzrost ruchu na Twojej witrynie. W oparciu o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy przygotujemy strategię, która będzie dążyć do skalowania Twojego biznesu.
Nasi specjaliści SEO oraz Brand Menager będą opiekowali się Twoją kampanią, dzięki czemu zyskasz szansę na natychmiastową reakcję w przypadku zmiany algorytmu oraz możliwość konsultacji i omówienia bieżących działań.
Cenimy sobie Twoją satysfakcję z przeprowadzanych działań, dlatego gwarantujemy dostęp do monitorowania pozycji Twoich słów kluczowych. Wyniki będziesz mógł w każdej chwili omówić na bieżąco z naszymi specjalistami.
Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków. Dzięki temu, będziesz miał możliwość omówienia z nami rezultatów kampanii i konsultowania wszelkich kwestii związanych z naszą strategią.
Każda kampania ma swój cel – dlatego też, po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.
Lokalni internauci są kluczem do wzrostu widoczności Twojej strony internetowej. Poprzez starannie dobrane frazy lokalne, powiązane zarówno z miastem jak i Twoją działalnością masz szansę na pozyskanie nowych klientów wśród miejscowej społeczności.
Stawiając na trafne i wyszukiwane słowa kluczowe, wzrośnie liczba odwiedzin Twojej witryny. Dzięki temu, generowany ruch wpłynie na pozycjonowanie strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Zwiększony ruch to analogicznie zwiększona widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu zyskasz szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.
Poprzez starannie dobraną strategię, która przełoży się na wyższym pozycjonowaniu Twojej firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zyskasz przewagę nad konkurencją w Twojej okolicy. Dzięki temu lokalni klienci będą chętniej korzystać z Twoich usług.
Zwiększenie widoczności Twojej firmy, oraz powiązanie ją z konkretnymi frazami sprawi, że Twoja firma zacznie być rozpoznawalna na rynku. To bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.
Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu. Finalnie, zwiększone przychody Twojej firmy przewyższą koszty przeznaczone na pozycjonowanie.
Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!
Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.
Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.
Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam
Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.
Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.
Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.
Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.
Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.
Bardzo profesjonalni! Polecamy!
Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę