Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kariera

Rób to, co kochasz.
Z nami.
Sprawdź kogo szukamy

Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej ? ?
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ ? Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

? Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.? Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! ?
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

P.S. możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!

W nasze szeregi szukamy Graphic Designera, który porwie nas swoją wyobraźnią i razem z działem Contentu oraz Performance Marketingu będzie realizował zlecenia dla naszych Klientów. Jeżeli projektowanie grafik digitalowych, infografik i KV masz w małym palcu, a dodatkowo jesteś kreatywną i pełną wyobraźni osobą, koniecznie zaaplikuj!

Wymagania

  • minimum 2 letnie doświadczenie,
  • bardzo dobra znajomość Adobe XD, Illustrator, Photoshop,
  • zaangażowanie i wychodzenie z inicjatywą własnych pomysłów,
  • nieszablonowe myślenie w realizacji projektów,
  • umiejętność rozumienia briefa,
  • wysokie poczucie estetyki,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Twoje zadania

  • projektowanie grafik i materiałów na potrzeby social media i kampanii reklamowych,
  • tworzenie Key Visual,
  • Tworzenie księgi znaków,
  • przygotowywanie plików do druku, zlecanie ich oraz nadzorowanie jakości materiałów graficznych,
  • obrabianie graficzne zdjęć cyfrowych,
  • uczestniczenie w tworzeniu materiałów, wspierających sprzedaż,
  • przygotowywanie infografik,

Oferujemy

  • UoP, B2B lub umowę zlecenie
  • 6 systemów premiowych (m.in. za realizację zadań, polecenia klientów)
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy hybrydowej
  • parking dla Pracowników
  • codzienne wyzwania w tworzeniu nowych i ciekawych projektów graficznych,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę w gronie zaangażowanych i ambitnych osób
  • wyjazdy integracyjne
  • dofinansowania do okularów

Benefity

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Kogo poszukujemy?

Obecnie poszukujemy Junior WordPress Developera, który chce rozwijać swoje umiejętności w  naszym software house i realizować ambitne i pełne wyzwań projekty.

Jeżeli jesteś osobą, której zależy na poszerzaniu wiedzy i możliwości realizowania własnych pomysłów, aplikuj!

Twórz razem z nami strony oparte o WordPress’a i sklepy z wykorzystaniem Woocommerce i Presta Shop.

Pamiętaj, jeżeli nie spełniasz wszystkich kryteriów to NIC nauczymy Cię ich!

Wymagania

  • znajomość technologii front-end HTML + CSS + JavaScript + jQuery + PHP;
  • podstawowa znajomość CMS-ów: PrestaShop + WordPress (w tym WooCommerce);
  • mile widziana znajomość React lub Vue;
  • podstawowa wiedza w tworzeniu responsywnych stron internetowych;
  • świetna organizacja czasu i umiejętność pracy w zespole

Twoje zadania

  • współtworzenie prostych oraz zaawansowanych stron/sklepów internetowych na podstawie projektów graficznych z wykorzystaniem Adobe XD;
  • zapewnianie wysokiej wydajności pisanego kodu;
  • weryfikacja i usuwanie błędów programistycznych;
  • współtworzenie aplikacji webowych

Oferujemy

  • UoP, B2B lub umowę zlecenie
  • 6 systemów premiowych (m.in. za realizację zadań, polecenia klientów)
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy zdalnej/hybrydowej/in house
  • parking dla Pracowników
  • ciekawe i kreatywne wyzwania w tworzeniu nowych funkcjonalności dla naszych Klientów
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę w gronie zaangażowanych i ambitnych osób
  • wyjazdy integracyjne

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

W nasze szeregi szukamy UX/UI Designera, który porwie nas swoją wyobraźnią i razem z działem Contentu oraz IT będzie realizował zlecenia dla naszych Klientów.

Jeżeli chcesz rozwijać swoje umiejętności, lubisz podejmować wyzwania i pasjonujesz się tym co robisz – aplikuj do nas!

Wymagania

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • bardzo dobra znajomość narzędzi: Adobe XD/Figma/Sketch, Illustrator, PhotoShop;
  • dobra znajomość zagadnień UI i UX w tym wiedza na temat heurystyki Nielsena;
  • umiejętność krytycznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz proponowania rozwiązań;
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  • zamiłowanie do detali;
  • komunikatywność,
  • umiejętność wykonania de/briefiengu,
  • znajomość zasad typografii, kompozycji, teorii barw,
  • umiejętność analiz map ciepła, scroll oraz clicków

Twoje zadania

  • tworzenie funkcjonalnych makiet i prototypów;
  • tworzenie projektów High-Fidelity;
  • tworzenie audytów UX;
  • współuczestnictwo w budowaniu User Flow oraz person;
  • współpraca z programistami, grafikami oraz działami marketingowymi;
  • komunikacja z Klientem drogą mailową i telefoniczną;
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do projektu na potrzeby dalszych prac

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość Miro/UXPin oraz Adobe Analytics.

Oferujemy

  • umowę UoP, B2B lub zlecenie;
  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • ambitny i bardzo pomocny zespół Specjalistów;
  • wysokiej klasy laptop firmowy;
  • rozwój zawodowy poprzez udział w innowacyjnych projektach marketingu internetowego;
  • totalny brak procedur i struktur korporacyjnych,
  • 6 systemów premiowych.

Benefity

  • premie za realizację zadań;
  • premie za polecenia klientów;
  • premie za staż pracy;
  • premie za dzielenie się wiedzą (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne/artykuły);
  • parking dla pracowników;
  • dofinansowania do szkoleń;
  • elastyczny czas pracy;
  • brak dress code’u;
  • praca hybrydowa 3:2 (3 w biurze, 2 w domu)
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole;
  • integracje;
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej;
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
Potrafisz pisać angażujące treści, które przyciągają uwagę i pasują do tematyki strony?  Inspirujesz swoją kreatywnością?
Rozpocznij kosmiczną przygodę z nami i Buzzem Astralem! Bądź STRAŻNIKIEM MARKETINGU naszej firmy i działaj na swoich zasadach!

Wymagania

  • umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • redagowanie treści o różnorodnej tematyce,
  • sumienność oraz dotrzymywanie terminów,
  • chęć zdobywania nowych doświadczeń,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • wysoki poziom kreatywności,
  • znajomość pakietu MS Office.

Twoje zadania

  • tworzenie i przygotowywanie treści postów, komentarzy oraz opinii zgodnie z obraną strategią,
  • prowadzenie dyskusji internetowych i podejmowanie interakcji z użytkownikami,
  • publikację wpisów, komentarzy i opinii w serwisach, forach internetowych oraz kanałach
  • społecznościowych,
  • dbanie o wizerunek i opinię marki w Internecie,
  • rozwijanie miejsc publikacji treści pod Buzz Marketing,
  • analizę i raportowanie prowadzonych zadań w ramach kampanii Buzz Marketingu,
  • zakładanie kont w serwisach opiniotwórczych.

Oferujemy

  • codzienne wyzwania w tworzeniu ciekawych kampanii marketingu szeptanego,
  • świetną atmosferę w pracy,
  • ambitny i pomocny zespół,
  • imprezy firmowe,
  • przytulne biuro,
  • szkolenia wewnętrze i zewnętrzne,
  • dofinansowania do okularów,
  • 6 systemów premiowych,
  • elastyczne godziny pracy.

Obecna praca stała się dla Ciebie monotonią, a dotychczasowe obowiązki nie pozwalają na rozwój Twoich umiejętności?  Jeżeli czujesz, że stoisz w miejscu, a szef nie docenia Cię mimo ogromnego doświadczenia – ODMIEŃ swoje życie zawodowe i pnij się wyżej w karierze!  Jeśli pragniesz się rozwijać i poszerzać swoje umiejętności przy wykonywaniu ambitnych i inspirujących projektów znanych marek – Dołącz do nas!

  • Będziesz miał realny wpływ na strategię SEO, nikt nie będzie Ci odgórnie narzucał sposobu prowadzenia Twoich działań,
  • Zespół Specjalistów SEO będzie budowany pod Twoim nadzorem,
  • Nasz zespół IT błyskawicznie będzie reagował na Twoje zmiany i innowacje,
  • Otrzymasz konstruktywny feedback dotyczący Twoich działań. Zarówno od Klienta, jak i reszty Zespołu,
  • Sam możesz tworzyć i realizować kampanie według swoich wytycznych. Dla nas liczy się ich efekt,
  • Uczestniczysz w procesie ofertowania usługi,
  • Masz pełne wsparcie od doświadczonych SEO’wców oraz innych Specjalistów, którzy chętnie będą dzielili się swoją wiedzą,
  • Ciągle się rozwijamy – stawiamy na szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne.

Wymagania

  • masz minimum 6 letnie doświadczenie w branży,
  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rozbudowanych projektów SEO, zarówno polskich jak i zagranicznych,
  • masz praktyczną wiedzę, dotyczącą pozycjonowania i optymalizacji SEO oraz znasz aktualne trendy,
  • bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio,
  • sprawnie posługujesz się narzędziami: Ahrefs/Majestic, SEMSTORM/Senuto, Screaming Frog, ScrapeBox, Microsoft Excel,
  • jesteś kreatywny i samodzielny,
  • dobrze organizujesz swoją pracę,
  • analizujesz dane wyciągasz na nich podstawie skuteczne rozwiązania,
  • masz nieustanną chęć rozwoju,
  • optymalizujesz wewnętrzne procesy,
  • potrafisz myśleć biznesowo,
  • Twoja analiza stron względem SEO sięga głębiej niż dno rowu Mariańskiego.

Twoje zadania

  • Wsparcie merytoryczne dla zespołu SEO,
  • Realizacja kampanii SEO dla projektów z rynku polskiego jak i zagranicznych,
  • Realizacja kampanii SEO,
  • Dobór strategii linkbuildingu,
  • Przygotowywanie audytów SEO,
  • Weryfikacja wdrożeń rekomendacji wynikających z audytów SEO,
  • Raportowanie działań,
  • Kontakt z klientem, działem handlowym IT oraz copywritingu,
  • tworzenie Audytów SEO,
  • Dobór strategii SEO,
  • Tworzenie raportów w Google Data Studio,
  • Przeprowadzanie szkoleń z SEO,
  • Udział w tworzeniu Ofert SEO

Oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twojego doświadczenia i wiedzy,
  • UoP, B2B lub zlecenie,
  • wspólne burze mózgów podczas doboru strategii kampanii,
  • 6 systemów premiowych,
  • pracę ze znanymi markami (polskimi oraz zagranicznymi);
  • realizację w rozwojowej firmie o usługach bardzo wysokiej jakości,
  • pracę w ambitnym zespole, w firmie o swobodnej kulturze organizacyjnej,
  • długofalową ścieżkę kariery.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

Masz dość pracy w agencjach, które nie zostawiają możliwości rozwoju? Chcesz wziąć sprawy we własne ręce i pracować w miejscu, które pozwoli Ci na progres według własnych zasad? Skoro tu jesteś, na pewno znasz uczucie wypalenia i znudzenia zawodowego. Jeżeli tak i szukasz nowych dróg w swojej karierze, zobacz, dlaczego powinieneś do nas dołączyć:

  • Będziesz miał realny wpływ na strategię SEO, nikt nie będzie Ci odgórnie narzucał sposobu prowadzenia Twoich działań;
  • Nasz zespół IT błyskawicznie będzie reagował na Twoje zmiany i innowacje;
  • Otrzymasz konstruktywny feedback dotyczący Twoich działań. Zarówno od Klienta, jak i reszty zespołu;
  • Sam możesz tworzyć i realizować kampanie według swoich wytycznych. Dla nas liczy się ich efekt,Uczestniczysz w procesie ofertowania usługi;
  • Masz pełne wsparcie od doświadczonych SEO’wców, którzy chętnie będą dzielili się swoją wiedzą;
  • Ciągle się rozwijamy – stawiamy na szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne;

Wymagania

  • masz minimum 3 letnie doświadczenie w branży;
  • posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rozbudowanych projektów SEO, zwrówno polskich jak i zagranicznych;
  • masz praktyczną wiedzę, dotyczącą pozycjonowania i optymalizacji SEO oraz znasz aktualne trendy;
  • bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio;
  • sprawnie posługujesz się narzędziami: Ahrefs/Majestic, SEMSTORM/Senuto, Screaming Frog, ScrapeBox;
  • jesteś kreatywny/a i samodzielny/a;
  • dobrze organizujesz swoją pracę;
  • masz nieustanną chęć rozwoju;
  • potrafisz analizować dane i na ich podstawie wyciągać wnioski;
  • Twoja analiza stron względem SEO sięga głębiej niż dno rowu Mariańskiego;

Twoje zadania

  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z aktualnymi i nowymi Klientami na bazie realizacji kampanii SEO/SEM/Social,
  • Pozyskiwanie nowych Klientów,
  • Prezentowanie oferty i dbałość o wizerunek firmy,
  • Planowanie rozwoju i modernizacji usług,
  • Uczestnictwo w działaniach marketingowych agencji.
  • tworzenie Audytów SEO,
  • Dobór strategii SEO,
  • Tworzenie raportów w Google Data Studio

Oferujemy

  • wynagrodzenie adekwatne do poziomu Twojego doświadczenia i wiedzy;
  • UoP, B2B lub zlecenie;
  • wspólne burze mózgów podczas doboru strategii kampanii;
  • 6 systemów premiowych,
  • pracę ze znanymi markami (polskimi oraz zagranicznymi);
  • realizację w rozwojowej firmie o usługach bardzo wysokiej jakości;
  • pracę w ambitnym zespole, w firmie o swobodnej kulturze organizacyjnej;
  • długofalową ścieżkę kariery;

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

Poszukujemy osoby, która z entuzjazmem i zaangażowaniem potrafi budować relacje z klientami naszej agencji. Jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz doskonale radzisz sobie z organizacją czasu, dołącz do naszego zgranego zespołu na stanowisko Creative Sales Specialist.

Wymagania

  • Doświadczenie min. roczne w sprzedaży na rynku B2B (mile widziane: firmy z branży online, reklama, marketing, e-commerce, agencje reklamowe),
  • Ukierunkowanie na realizację celów,
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami,
  • Współpracy z działem marketingu przy tworzeniu i wdrażaniu strategii firmy,
  • Kultura osobista i zdolności komunikacyjne,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Umiejętność pracy w zespole – sprzedajesz samodzielnie, ale często w przygotowaniu oferty potrzebna będzie współpraca z działami SEO i SEM.

Twoje zadania

  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z aktualnymi i nowymi Klientami na bazie realizacji kampanii SEO/SEM/Social
  • Pozyskiwanie nowych Klientów
  • Prezentowanie oferty i dbałość o wizerunek firmy
  • Planowanie rozwoju i modernizacji usług
  • Uczestnictwo w działaniach marketingowych agencji

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + prowizje – zależne od Twojego doświadczenia – ustalamy na rozmowie kwalifikacyjnej,
  • Możliwość dołączenia do pomysłowej, młodej agencji i realny wpływ na jej oraz swój rozwój,
  • Długofalową ścieżkę kariery,
  • Pracę w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Totalny brak procedur i struktur korporacyjnych,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop + telefon),
  • Ambitny i bardzo pomocny zespół Specjalistów.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

Jeśli łączysz w sobie doskonałe umiejętności w zakresie Google Ads oraz Google Analytics, dołącz do nas i rozwijaj się w profesjonalnej i entuzjastycznej agencji. Szukamy energicznej i ambitnej osoby, która w świecie Digital Marketingu radzi sobie jak ryba w wodzie! Rozwiń skrzydła i współpracuj w zespole ekspertów z różnych dziedzin, czekamy!

Wymagania

  • min. 2 lata doświadczenia w branży,
  • planowanie oraz prowadzenie kampanii Google Ads,
  • dobre umiejętności analityczne,
  • umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra znajomość Excela,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • chęć rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji,
  • znajomość angielskiego na poziomie min. B2.

Twoje zadania

  • prowadzenie rozbudowanych kampanii reklamowych (Google Ads / Allegro ads / Facebook Ads / LinkedIn Ads  (również e-commerce),
  • optymalizacja kampanii pod kątem CPC/CPL/CPA/CPS,
  • przygotowywanie raportów z działań marketingowych,
  • wdrażanie i analiza testów,
  • analiza stron pod kątem efektywności,
  • dobra znajomość Google Merchant Center, Google Ads Editor, Google Data Studio,
  • mile widziane planowanie oraz wdrażanie celów, mikrocelów oraz parametrów niestandardowych,
  • pełna analiza opłacalności budżetów reklamowych,
  • kontakt z klientem.

Oferujemy

  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • ambitny i bardzo pomocny zespół Specjalistów;
  • wysokiej klasy laptop firmowy;
  • umowę UoP, B2B, zlecenie;
  • rozwój zawodowy poprzez udział w innowacyjnych projektach marketingu internetowego;
  • totalny brak procedur i struktur korporacyjnych,
  • 6 systemów premiowych.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

Jesteś osobą, która potrafi czarować słowem, umiesz posługiwać się językiem korzyści i znasz zasady SEO copywritingu? Szukamy właśnie Ciebie! W naszym zespole nie będziesz się nudzić, ponieważ czeka na Ciebie stworzenie tekstów o różnorodnej tematyce. Praca naszych copywriterów to nie tylko pisanie opisów kategorii i artykułów, ale także realizacja wielu kreatywnych pomysłów na atrakcyjne kampanie dla naszych klientów! Jeżeli widzisz siebie na takim stanowisku, nie pozwól, aby ta okazja Cię ominęła i aplikuj już dziś!

Wymagania

  • Umiejętność tworzenia chwytliwych treści
  • Sumienność oraz dotrzymywanie terminów
  • Wysoki poziom kreatywności
  • Wzorowa znajomość zasad pisowni języka polskiego

Twoje zadania

  • Tworzenie opisów kategorii produktów i artykułów
  • Uczestnictwo w tworzeniu kreacji reklamowych
  • Redagowanie treści o różnorodnej tematyce
  • Publikacja treści na stronach opartych na CMS
  • Tworzeniu kreatywnych haseł reklamowych

Oferujemy

  • Umowę UoP, B2B lub zlecenie,
  • Wysokiej klasy laptop firmowy,
  • Brak struktur korporacyjnych
  • Ambitny i pomocny zespół,
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery,
  • 6 systemów premiowych.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.