Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kariera

Rób to, co kochasz
z pasją i dyscypliną
Sprawdź kogo szukamy

Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej ? ?
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ ? Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

? Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.? Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! ?
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

Cześć!

Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych i jak się z nimi komunikować na poziomie marki? Czujesz estetykę, kreatywność i nowe trendy w rozwijaniu brandu, a jednocześnie rozumiesz wartość danych i analiz? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na brand agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie! 👀

 

Twoja rola w organizacji:

Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w zarządzaniu i rozwijaniu marki. Kogoś, kto czuje potrzeby Klientów i wie jak odpowiadać na nie za pomocą atrakcyjnych ofert, strony internetowej i komunikacji w social mediach. Przekuwa dobrze zbadane pomysły w działania, a działania w leady, które wie jak mierzyć. Warsztaty oraz koordynacja prac nad CI, KV i BB będzie Twoim startem do zbudowania oraz prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji wizerunkowej całej grupy brandowej VIST.

 

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować,
  • ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
  • życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
  • twórczość i estetyka – rozumiesz podstawy projektowe w grafice i umiesz pisać treści, tak by jakość jednych i drugich była na najwyższym poziomie,
  • organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
  • kombinujesz! 😉 Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem (Social Media Community, Graphic Designer, Specjaliści SEO/PAID, Content) poprzez delegowanie zadań, monitorowanie postępów i utrzymywanie wysokiej jakości pracy.
  • Nadzór nad harmonogramami projektów, egzekwowanie terminowości i rozliczanie wykonanych zadań.
  • Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju marki dla Grupy VIST, uwzględniającej ofertę, USP, strategię mediową oraz marketing.
  • Przygotowanie planu działań marketingowych spójnych z długoterminowymi celami spółki.
  • Koordynacja prac nad utworzeniem i rewitalizacją CI, VK, BB oraz stron internetowych.
  • Współtworzenie strategii outbound i inbound marketingu w celu pozyskiwania wysokiej jakości MQLi.
  • Koordynacja działań związanych z optymalizacją kanałów inbound marketingu (SEO, social media, newslettery, content marketing).
  • Monitorowanie i analiza wyników kampanii marketingowych oraz rekomendowanie optymalizacji.
  • Organizacja warsztatów badawczych, analiz rynkowych oraz badań potrzeb klientów w celu dostosowania strategii marketingowej.
  • Tworzenie raportów i prezentacji wniosków dla zespołu oraz zarządu.
  • Tworzenie harmonogramów publikacji w social media oraz nadzór nad treściami i kreacjami graficznymi.
  • Angażowanie użytkowników w social media poprzez publikację wartościowych treści i interakcje z nimi.
  • Planowanie i koordynacja działań PR, takich jak organizacja webinarów, podcastów, kontakt z mediami.
  • Organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów i konferencji.
  • Ścisła współpraca z działami marketingu, performance, IT, sprzedaży oraz obsługi klienta w celu zapewnienia spójności działań.
  • Współpraca przy tworzeniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych.
  • Planowanie, monitorowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.
  • Analiza efektywności działań marketingowych (ROI, CTR, engagement rate) i raportowanie wyników.

Wymagania

  • Minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w agencji digital marketingu, software housie lub dziale marketingu dużej firmy. (Wymóg konieczny)
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub projektami.
  • Wyborna komunikacja: aktywne słuchanie, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Umiejętność motywowania i rozwijania talentów w zespole.
  • Rozwaga i przewidywanie: zdolność identyfikowania potencjalnych przeszkód i wdrażania skutecznych rozwiązań.
  • Szeroka wiedza z marketingu i reklamy marki: od strategii, przez ocenę treści i projektów, po raportowanie.
  • Umiejętność konstruowania i optymalizowania lejków marketingowych oraz strategii typu flywheel dla B2B.
  • Analiza danych marketingowych: interpretacja KPI i wyciąganie praktycznych wniosków.
  • Znajomość produktów agencyjnych (SEO, SEM, UX, SMA) na poziomie umożliwiającym efektywną współpracę z ekspertami.
  • Dobra znajomość Excela i zdolność operowania liczbami oraz statystykami.
  • Umiejętność jasnej prezentacji wyników działań wraz z logiczną argumentacją.
  • Poczucie estetyki i znajomość zasad projektowych.
  • Podstawowa znajomość zasad użyteczności i funkcjonalności (UX).
  • Doskonała organizacja pracy własnej i zespołu, umiejętność priorytetyzacji zadań.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji w środowisku wymagającym wielozadaniowości.
  • Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę w środowisku międzynarodowym (dodatkowy atut).

Oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 12 000 zł netto.
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
  • Trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub w Tarnowie) lub 100% zdalną.
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Ambitny, pomocny i życzliwy zespół.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.

Cześć!

Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.

Twoja rola w organizacji:

Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.

Wymagania

  • MINIMUM 3 lata pracy w agencji marketingu internetowego na podobnym stanowisku. Warunek konieczny.
  • Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
  • Umiejętności sprzedażowe, potwierdzone doświadczeniem i sukcesami.
  • Szeroka wiedza z digital marketingu – min. SEO, SEM, SM Ads i nice to have: Web Analityka, UX, Automated Marketing, IT (web development).
  • Umiejętność rozwijania Klienta od tworzenia strategii, oceny efektywności działań specjalistów po stronie agencji, po raportowanie.
  • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
  • Umiejętność oceny efektywności akcji sprzedażowych po stronie Klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
  • Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Znajomość Excela.
  • Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Świetna samoorganizacja, terminowość, rzetelność.
  • Asertywność wobec Klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
  • Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.
  • Umiejętność motywowania i budowania dobrych relacji z zespołem wykonawczym.
  • Gotowość do wyjazdów i spotkań z Klientami, szczególnie w okolicy Wrocławia.
  • Angielski na poziomie min. B1.

Mile widziane:

  • Wiedza z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
  • Znajomość i doświadczenie w pracy w ClickUp.

Twoje zadania

  • Współtworzenie strategii dla Klientów: od ofert, przez media plany i budżety mediowe po optymalizacje cykliczne, ekspansje (SEO, Paid, Analityka, UX, SM, content, budowanie stron/IT ).
  • Inicjowanie i nadzorowanie działań prowadzonych na rzecz Klienta przez inne działy.
  • Współpraca międzyfunkcyjna z zespołami ds. Usług digital marketingu, IT, New Business, procesów i administracji, w celu zapewnienia prawidłowego planowania, realizacji, pomiaru i rozliczania usług.
  • Analizowanie danych sprzedażowych i opinii aktualnych klientów w celu optymalizacji aktualnych działań w celu uzyskania maksymalnego wpływu.
  • Utrzymywanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z Klientami Grupy VIST (segment średni i duży).
  • Realizacja planów dosprzedaży w zakresie budowania potrzeb i opieki nad portfelem klientów Grupy VIST.
  • Koordynowanie przygotowania oraz negocjacji Umów.
  • Organizacja Kickoffów projektowych po przejęciu Klienta od New Businessów.
  • Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla Klientów.
  • Prezentowanie wyników Klientowi i pełnienie roli partnera, eksperta.
  • Bycie na bieżąco z najlepszymi praktykami dotyczącymi ofert i promocji oraz USP Grupy VIST, także po to, aby zapewnić zgodność.
  • Tłumaczenie języka eksperckiego na kliencki i odwrotnie.
  • Utrzymywanie motywującej komunikacji i partnerskiego podejścia w pracy z zespołami.
  • Opieka nad sytuacjami kryzysowymi i reklamacjami. Utrzymanie NPS minimum na poziomie 8,5.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 8 000 – 11 000 zł netto podstawa + premia naliczana indywidualnie w zależności od wyników dosprzedaży w danym miesiącu.
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
  • W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
  • Sprzedajesz wysokiej jakości usługi – nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”.
  • Firmowy komputer i telefon.
  • Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działów wykonawczych w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.
  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.

Proces rekrutacji:

Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut – Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Decyzja

Cześć!

Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z klientem oraz patrząc na grafiki miewasz wizje i zadajesz sobie pytanie „Jak to mogłyby być lepiej zrobione?”.

Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online. ??

Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie?

Wymagania

Twoja rola w organizacji ?

Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

? Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
? Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
? Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
? Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
? Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
? Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

? Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika

Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o WordPress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot

? Projektowaniem i przygotowaniem grafik i materiałów na podstawie briefu pod potrzeby social media, digitalowych kampanii reklamowych, i innych form
? Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX
? Kreowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej
? Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
? Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
? Przygotowaniem materiałów wewnętrznych

? Przygotowaniem materiałów do druku
? Tworzeniem animacji oraz infografik
? Współpracą z zespołem marketingu, web developerami

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności

✅ Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych – podparte minimum 2 letnim doświadczeniem różnych projektów agencyjnych (kreacja marki, banery reklamowe, media społecznościowe, aplikacje i tak dalej)
✅ Dobre i wnikliwe „czytanie” briefu
✅ Umiejętność przygotowania plików do druku oraz skutecznej współpracy z drukarniami
✅ Dbałość o trzymanie się klucza wizualnego – stylu
✅ Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
✅ Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD, Figma, Illustrator, InDesign
✅ Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
✅ Wyczucie estetyki, kompozycji i typografii projektów
✅ Nastawienie na wysoką jakość oraz kreatywność projektów
✅ Dotrzymywanie terminów
✅ Umiejętność pracy w zespole
✅ Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
✅ Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
✅ Bardzo dobra znajomość języka polskiego

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

? Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
? Znajomość obsługi programów do animacji: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects,
? Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
? Komunikatywny język angielski
? Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT

Oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 7 000 – 8 000 zł netto
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
  • Trackowanie tylko 6:45 h pracy dziennie
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu) lub 100% zdalną.
  • Elastyczny start pracy między 7:00 a 9:00.
  • Współpracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami (m.in. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm).
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu UX/UI.
  • Empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.

Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet?

Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.

Czy brzmi to komfortowo?

Wymagania

Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Proaktywnej postawy;
  • Co najmniej 3 letniego doświadczenia w sprzedaży w tym minimum rocznego w agencji reklamowej / software house [wymóg konieczny];
  • Doświadczenia w outbound sales;
  • Znajomość digital marketingu (min. SEO, Google Ads) – pozwalająca swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem dopasowującym rozwiązania;
  • Rozumienia procesów biznesowych oraz potrzeb Klienta agencji;
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
  • Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania;
  • Przyjemność z nieustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy;
  • Znajomości Excela/Google sheet na dobrym poziomie;
  • Dobra znajomość systemów CRM np. Pipedrive;
  • Znajomość j. angielskiego min. B2;
  • Terminowość, procesowość i doskonała organizacja pracy;
  • Samodzielność i odpowiedzialność;
  • Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV.

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  • Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
  • Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
  • Znajomość ClickUp.

Twoje zadania

  • Badanie rynku i pozyskiwanie siatki kontaktów B2B zgodnych z kwalifikatorami i wartościami Grupy VIST, zarówno online (LinkedIn, strony www) i offline (eventy branżowe, targi, konferencje).
  • Identyfikowanie osób decyzyjnych i dążenie do pełnego BANTa.
  • Aktywny prospecting – Cold Calling, rozmowy i spotkania na wydarzeniach branżowych.
  • Jakościowa obsługa ciepłych leadów.
  • Pełny proces sprzedażowy od kontaktu, briefowania, przez zbudowanie relacji, przygotowanie oferty, po negocjacje i podpisanie umowy oraz zlecenie projektu specjalistom wykonawczym.
  • Przygotowywanie spersonalizowanych ofert handlowych i ich merytoryczne, efektywne i efektowne przedstawianie.
  • Edukacja Klienta na temat USP i realnych korzyści usług digital marketingu Grupy VIST (SEO, Google Ads, Analityka, Social Media Ads, Allegro i Amazon Ads, UX, IT, Automated Marketing, itd.).
  • Realizacja założonego planu sprzedaży i raportowanie wyników.
  • Terminowa, zgodna z procesem i zorganizowana praca na systemach taskowych, SaaSach i CRMach sprzedażowych.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i specjalistów.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 9 000 netto (podstawa + premie).
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
  • Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną.
  • Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
  • Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
  • Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
  • W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
  • Sprzedajesz wysokiej jakości usługi – nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”.
  • Firmowy komputer i telefon.
  • Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu New Business w agencji.
  • Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista WordPress? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzysz się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na kodowaniu 😉

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
❤️ Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności.
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów.
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych.
❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery.
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.
🧠 Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

Wymagania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
✔ Minimum 3 lata doświadczenia jako WordPress Developer lub pokrewne [warunek konieczny].
💻 Bardzo dobra znajomość WordPress + Woocommerce.
💻 Znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery.
💻 Dobra znajomość PHP i funkcji wordpressowych pozwalających na samodzielne tworzenie projektu.
💻 Doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych.
💻 Znajomość ACF PRO (Advanced Custom Fields).
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie.
🔧 Język angielski min. na poziomie B2.
🔧 Znajomość podstaw SEO i UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 znajomość Prestashop
👌 znajomość React
👌 metodologii BEM
👌 znajomość Adobe XD/Figmy

Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier.
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo.
🤏 Dress code.

Twoje zadania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów w oparciu o system WordPress + Woocommerce.
💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.
💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.
💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.
💪 Code review młodszych kolegów.
💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.
💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.
💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.

Jak wygląda proces rekrutacji?

1. Wypełnij formularz.
2. Ocenimy aplikację.
3. Wstępna rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut.
4. Wykonanie płatnego zadania.
5. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
6. Szybka prezentacja zadania i nasze pytania techniczne od zespołu specjalistów.
7. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się 😉
8. Decyzja o zatrudnieniu.

Cześć!
Czy Ty też tak jak my działasz procesowo? Lubisz, gdy w codziennej pracy automatyzacja jest wszędzie tam gdzie jest możliwa? Świetnie! My właśnie dbamy o oszczędność naszego czasu i automatyzujemy wiele procesów.
A co powiesz dodatkowo na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, systematycznie realizowany plan taktyczny na każdy kwartał, realny wpływ na rozwój swój i swojego zespołu, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet Twojego działu SEO? U nas tak właśnie jest!
Twoja rola w naszej organizacji:
  • zarządzanie zespołem doświadczonych specjalistek SEO i Content Marketingu (rozwój zespołu i wyznaczanie jego kierunku)
  • udoskonalanie procesów (i ich automatyzacja), które już są stworzone, aby praca była szybsza i efektywniejsza,
  • współpraca z COO,
  • współpraca z innymi działami,
  • i najważniejsze – „Twój głos się liczy” 💪
Wyślij do nas swoje CV, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
  • zdolności przywódcze – potrafisz wyznaczać cele oraz motywować swój zespół do ich realizacji, wspierać rozwój członków zespołu, tworząc środowisko sprzyjające nauce, współpracy i innowacjom,
  • strategiczne myślenie – potrafisz tworzyć długoterminową wizję SEO, która będzie współgrać z ułożonymi już celami biznesowymi firmy,
  • efektywność operacyjna i zarządzanie projektami – umiesz odpowiednio delegować zadania i efektywnie rozdzielać zasoby,
  • analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
  • ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w SEO i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
  • orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
  • komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
  • rozumienie biznesu – masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
  • samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania.

Wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku liderskim,
  • znajomość narzędzi i technik przydatnych w pracy menedżerskiej,
  • doświadczenie agencyjne,
  • zaawansowana znajomość SEO,
  • doskonała znajomość narzędzi analitycznych i SEO: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, SEMrush oraz narzędzia do monitorowania widoczności domen,
  • znajomość technicznych aspektów stron internetowych: HTML, CSS, JavaScript oraz podstawy UX, które mają wpływ na SEO,
  • umiejętność zarządzania link buildingiem i off-page SEO,
  • doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B,
  • umiejętność briefowania, researchowania i na tej podstawie tworzenia strategii biznesowych pod kątem SEO dla Klientów,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
  • umiejętność tworzenia prezentacji do spotkań z Klientami,
  • umiejętność prowadzenia spotkań z Klientami i swoim zespołem,
  • doskonała organizacja pracy i terminowość,
  • doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
  • znajomość ClickUp,
  • znajomość narzędzi do automatyzacji procesów,
  • doświadczenie w sprzedaży lub wsparciu sprzedaży: znajomość procesu współpracy z działem sprzedaży, uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych oraz tworzenie dokumentów wspierających działania sprzedażowe.

Twoje zadania

  • delegowanie i egzekwowanie zadań w zespole, motywowanie, rozwijanie kompetencji zespołu,
  • prowadzenie spotkań statusowych z teamem,
  • współpraca z członkami pozostałych działów w firmie na poziomie C-Level: IT, UX/UI, Performance Marketing, Creative Marketing, HR, Office,
  • wsparcie lub bezpośredni udział przy: planowaniu, analizie i optymalizacji kampanii SEO, inicjatywach New Business (np. wsparcie w przygotowywaniu ofert i estymacji), tworzeniu strategii SEO, analiz i audytów w obszarze SEO, kontakcie z klientami agencji, np. jako wsparcie przy spotkaniach swoich specjalistów, briefing przy kampaniach, analizie rynku: globalnych trendów, potrzeb Klientów, cen rynkowych i pozycjonowania portfolio produktów,
  • weryfikacja jakości i rzetelności pracy specjalistów,
  • współudział w procesach HRowych: rekrutacje, onboarding nowych pracowników, offboarding,
  • raportowanie efektów pracy własnej i zespołu,
  • zarządzanie urlopami i dniami wolnymi w dziale,
  • usprawnianie procesu wytwarzania usług,
  • tworzenie raportów i miesięcznych/kwartalnych przeglądów biznesowych w oparciu o wyniki,
  • budżetowanie i zarządzanie budżetem zespołu.

Oferujemy

  • współpraca B2B,
  • wynagrodzenie: 8 500 – 10 000 zł netto,
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu,
  • praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu lub Tarnowie) lub 100% zdalna,
  • elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
  • trackowanie 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy pacy na full),
  • pula dni wolnych odpłatnych,
  • sprzęt służbowy,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój działu SEO w naszej agencji.
  • nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole.

 

Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Weryfikacja CV – Krótka rozmowa telefoniczna z HR – Spotkanie 30 min. z HR – Spotkanie 1h z Dyrektorem SEO i HR – Decyzja

W Grupie VIST® wierzymy, że skuteczna komunikacja powstaje w miejscu spotkania danych, technologii i kreatywności. Szukamy osoby, która potraktuje AI jako narzędzie wzmacniające jej wyobraźnię, tworząc przyciągające uwagę treści, przekładające się na realne wyniki biznesowe. Jeśli brzmi to jak wyzwanie dla Ciebie – czytaj dalej 🙂

 

Twoja rola w organizacji:
Jako AI Content Creator & Social Media Specialist będziesz odpowiadać za tworzenie i optymalizację treści dla marek handlowych Grupy VIST® (AdVIST®, WebVIST®, CreativeVIST®) oraz naszych Klientów. Twoja praca obejmie: planowanie kalendarzy publikacji w social media, współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizy person Klienta, tworzenie różnorodnych formatów contentu, wspieranych technologią AI.

 

Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Masz innowacyjne podejście – poszukujesz nowych sposobów optymalizacji procesów oraz zwiększania efektywności działań
  • Ciągle się uczysz, śledzisz trendy i chętnie testujesz nowe rozwiązania w digital marketingu, a dostosowanie treści do wytycznych platform (organicznych i płatnych) nie stanowi dla Ciebie problemu.
  • Komunikujesz się jasno i potrafisz przedstawić wyniki zarówno zespołowi, jak i Klientom
  • Jesteś samodzielny/a i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania
  • Jesteś kreatywny/a, masz poczucie estetyki, lekkie pióro i czujesz się swobodnie w pracy z różnymi formami treści.
  • Dbasz o terminowość oraz wysoką jakość dostarczanych treści.

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w tworzeniu contentu dla Klientów, w tym co najmniej rok w agencji digital marketingu.
  • Doskonała znajomość języka polskiego i zasad ortografii pozwalająca na redakcję i korektę treści.
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi AI (np. OpenAI, Claude.ai) oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania w procesie tworzenia treści.
  • Doświadczenie w prompt engineering i optymalizacji treści generowanych przez AI, a także weryfikacji i edycji materiałów pod kątem jakości, poprawności językowej i spójności z celami biznesowymi.

 

Mile widziane:

  • Umiejętność tworzenia angażujących krótkich form video i ich obróbki
  • Umiejętność tworzenia strategii Real Time Marketing (RTM) i jej efektywnego wykorzystania
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Influencer Marketing
  • Znajomość pojęcia Employee Advocacy i doświadczenie na platformie Sharebee
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu komunikacji w SM.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość oraz zdolność do efektywnego priorytetyzowania zadań w dynamicznym środowisku.
  • Aktualna wiedza o trendach w social media, gotowość do testowania nowych formatów i narzędzi oraz dostosowywania treści do specyfiki poszczególnych platform.
  • Nieszablonowe myślenie, kreatywność, wyczucie estetyki oraz elastyczność w pracy z różnymi formami i stylami komunikacji.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

Twoje zadania

  • Tworzenie i optymalizowanie treści (m.in. posty w social media, newslettery, artykuły, e-booki, prezentacje biznesowe, buzz marketing) z wykorzystaniem narzędzi AI, w zgodzie z celami biznesowymi naszych marek oraz marek naszych Klientów.
  • Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnych dostosowanych do specyfiki grup docelowych oraz etapów lejka marketingowego. 
  • Samodzielne prowadzenie stron w Social Mediach od pomysłu po wdrożenie i analizę skuteczności oraz angażowanie oraz komunikacja z użytkownikami. Planowanie oraz egzekucja harmonogramu publikacji w kanałach Social Media (Meta: Facebook i Instagram, LinkedIn, X/Twitter oraz inne platformy). 
  • Prowadzenie kampanii Buzz Marketing oraz innych form marketingu szeptanego.
  • Proponowanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających zaangażowanie odbiorców, wyróżniających komunikację marek na tle konkurencji. Testowanie nowych formatów, kanałów i narzędzi w celu optymalizacji jakości oraz efektywności tworzonych treści.
  • Współpraca z Klientami przy tworzeniu i realizacji ofert i strategii komunikacyjnych – organizowanie spotkań, raportowanie wyników, prezentowanie strategii.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie B2B: 7 000 – 11 000 zł netto
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
  • Trackowanie tylko 6:45 h pracy dziennie
  • Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze we Wrocławiu) lub 100% zdalną
  • Elastyczny start pracy między 7:00 a 9:00
  • Współpracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami (m.in. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm).
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój działu Creative Marketing
  • Empatyczną i wspierającą komunikację w zespole
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery
Darmowa wycena Zadzwoń
po ofertę