Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.
Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług. Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!
Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.
Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!
Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.
Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.
Cześć!
Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych i jak się z nimi komunikować na poziomie marki? Czujesz estetykę, kreatywność i nowe trendy w rozwijaniu brandu, a jednocześnie rozumiesz wartość danych i analiz? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na brand agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w zarządzaniu i rozwijaniu marki. Kogoś, kto czuje potrzeby Klientów i wie jak odpowiadać na nie za pomocą atrakcyjnych ofert, strony internetowej i komunikacji w social mediach. Przekuwa dobrze zbadane pomysły w działania, a działania w leady, które wie jak mierzyć. Warsztaty oraz koordynacja prac nad CI, KV i BB będzie Twoim startem do zbudowania oraz prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji wizerunkowej całej grupy brandowej VIST.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Cześć!
Analizując swoje motywacje Twoim motorem jest rozwój Klientów? Umiesz pokierować pracami specjalistów i przedstawiać wyniki działań oraz raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Doskonale znasz usługi e-marketingu i/lub IT i masz świadomość, że rola ta to współplanowanie strategii? W ramach rozwoju obecnej bazy Klientów potrafisz stworzyć atrakcyjne oferty i zrobić deal? W takim razie usiądź wygodnie i czytaj dalej.
Twoja rola w organizacji:
Szukamy frontmana / frontwoman z pasją do strategii i obsługi Klienta w segmencie średnich i dużych firm/portfeli marketingowych. Kogoś, kto zna narzędzia reklamowe i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.
Mile widziane:
Proces rekrutacji:
Weryfikacja CV – Krótki call zapoznawczy – Rozmowa meet 45 minut – Zadanie rekrutacyjne (opcjonalnie) – Decyzja
Cześć!
Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z klientem oraz patrząc na grafiki miewasz wizje i zadajesz sobie pytanie „Jak to mogłyby być lepiej zrobione?”.
Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online.
Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie?
Twoja rola w organizacji
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika
Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o WordPress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot
Projektowaniem i przygotowaniem grafik i materiałów na podstawie briefu pod potrzeby social media, digitalowych kampanii reklamowych, i innych form
Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX
Kreowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej
Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
Przygotowaniem materiałów wewnętrznych
Przygotowaniem materiałów do druku
Tworzeniem animacji oraz infografik
Współpracą z zespołem marketingu, web developerami
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności
Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych – podparte minimum 2 letnim doświadczeniem różnych projektów agencyjnych (kreacja marki, banery reklamowe, media społecznościowe, aplikacje i tak dalej)
Dobre i wnikliwe „czytanie” briefu
Umiejętność przygotowania plików do druku oraz skutecznej współpracy z drukarniami
Dbałość o trzymanie się klucza wizualnego – stylu
Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD, Figma, Illustrator, InDesign
Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
Wyczucie estetyki, kompozycji i typografii projektów
Nastawienie na wysoką jakość oraz kreatywność projektów
Dotrzymywanie terminów
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
Bardzo dobra znajomość języka polskiego
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
Znajomość obsługi programów do animacji: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects,
Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
Komunikatywny język angielski
Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT
Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet?
Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.
Czy brzmi to komfortowo?
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
Cześć!
Pracujesz jako samodzielny Programista WordPress? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzysz się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na kodowaniu 😉
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
❤️ Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności.
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów.
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych.
❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery.
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.
🧠 Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
✔ Minimum 3 lata doświadczenia jako WordPress Developer lub pokrewne [warunek konieczny].
💻 Bardzo dobra znajomość WordPress + Woocommerce.
💻 Znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery.
💻 Dobra znajomość PHP i funkcji wordpressowych pozwalających na samodzielne tworzenie projektu.
💻 Doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych.
💻 Znajomość ACF PRO (Advanced Custom Fields).
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie.
🔧 Język angielski min. na poziomie B2.
🔧 Znajomość podstaw SEO i UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 znajomość Prestashop
👌 znajomość React
👌 metodologii BEM
👌 znajomość Adobe XD/Figmy
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier.
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo.
🤏 Dress code.
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów w oparciu o system WordPress + Woocommerce.
💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.
💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.
💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.
💪 Code review młodszych kolegów.
💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.
💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.
💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Wypełnij formularz.
2. Ocenimy aplikację.
3. Wstępna rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut.
4. Wykonanie płatnego zadania.
5. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
6. Szybka prezentacja zadania i nasze pytania techniczne od zespołu specjalistów.
7. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się 😉
8. Decyzja o zatrudnieniu.
W Grupie VIST® wierzymy, że skuteczna komunikacja powstaje w miejscu spotkania danych, technologii i kreatywności. Szukamy osoby, która potraktuje AI jako narzędzie wzmacniające jej wyobraźnię, tworząc przyciągające uwagę treści, przekładające się na realne wyniki biznesowe. Jeśli brzmi to jak wyzwanie dla Ciebie – czytaj dalej 🙂
Twoja rola w organizacji:
Jako AI Content Creator & Social Media Specialist będziesz odpowiadać za tworzenie i optymalizację treści dla marek handlowych Grupy VIST® (AdVIST®, WebVIST®, CreativeVIST®) oraz naszych Klientów. Twoja praca obejmie: planowanie kalendarzy publikacji w social media, współtworzenie strategii komunikacyjnych oraz analizy person Klienta, tworzenie różnorodnych formatów contentu, wspieranych technologią AI.
Szukamy Ciebie, jeśli:
Mile widziane: