Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.
Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.
Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!
Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.
Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!
Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.
Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.
P.S. możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!
Każda organizacja potrzebuje dobrego duszka, który potrafi łączyć często wiele drobnych ale ważnych zadań. Jeśli lubisz, gdy dużo się dzieje oraz potrafisz nad tym sprawnie zapanować ta rola jest dla Ciebie.
Role w jakich będziesz pracować:
Mile widziane umiejętności
Zadania z jakimi najczęściej będziesz się spotykać:
Lubisz zmagać się z wyzwaniami i problemami związanymi z:
Cześć!
Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z klientem oraz patrząc na grafiki miewasz wizje i zadajesz sobie pytanie „Jak to mogłyby być lepiej zrobione?”.
Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online.
Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie? 👀
Twoja rola w organizacji
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z
Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z
Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika
Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o WordPress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot
Projektowaniem i przygotowaniem grafik i materiałów na podstawie briefu pod potrzeby social media, digitalowych kampanii reklamowych, i innych form
Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX
Kreowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej
Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
Przygotowaniem materiałów wewnętrznych
Przygotowaniem materiałów do druku
Tworzeniem animacji oraz infografik
Współpracą z zespołem marketingu, web developerami
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności
Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych – podparte minimum 2 letnim doświadczeniem różnych projektów agencyjnych (kreacja marki, banery reklamowe, media społecznościowe, aplikacje i tak dalej)
Dobre i wnikliwe „czytanie” briefu
Umiejętność przygotowania plików do druku oraz skutecznej współpracy z drukarniami
Dbałość o trzymanie się klucza wizualnego – stylu
Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD, Figma, Illustrator, InDesign
Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
Wyczucie estetyki, kompozycji i typografii projektów
Nastawienie na wysoką jakość oraz kreatywność projektów
Dotrzymywanie terminów
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
Bardzo dobra znajomość języka polskiego
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również
Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
Znajomość obsługi programów do animacji: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects,
Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
Komunikatywny język angielski
Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT
W zamian oferujemy
Szkolenia wewnętrzne
Możliwość pracy zdalnej
Dofinansowanie szkoleń/kursów
Wynagrodzenie B2B
Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy, przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki
Jak wygląda proces rekrutacji?
Inne
Mamy, również biuro w Tarnowie ul. Słowackiego 33-37/8.
Standardowo pracujemy w trybie 2 dowolne dni zdalnie, pozostałe w biurze.
Jeśli nie jesteś z Wrocławia/Tarnowa oferujemy pracę zdalną.
Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży SEO? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka?
Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
CMS – zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop.
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
Co nas nie interesuje?
W zamian oferujemy:
*Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
Mamy dla Ciebie również coś ekstra:
Jak wygląda proces rekrutacji?
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl
Chcesz pracować w silnie rozwijającej się branży digital marketingu (SEM + SEO + IT) dla firmy z rosnącym rok rocznie przychodem o 30-40%?
Poszukujemy osoby, która potrafi domykać ciepłe zapytania oraz prawdziwego huntera. Łowcy, który potrafi przeprowadzić udane „polowanie” na klienta i uwielbia na koniec dnia czuć sukces w postaci dopiętej umowy. Jakie zadania ma mieć nasz kandydat?
To coś dla Ciebie? Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
W roli, która zajmie około 20-30% czasu:
W roli huntera, która zajmie 70%-80% czasu:
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?👀 Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej 😉
Twoja rola w organizacji
Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych
💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników
💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta
💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii
🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
🔧 Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
🔧 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy 😉
🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? “Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) – badanie i optymalizacja;”
🔧 Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu (reklamy)
🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją
🔧 Znajomość programów/narzędzi
💻 Google Ads
💻 Google Analytics,
💻 Google Analytics 4
💻 Facebook Ads
💻 GTM,
💻 GDS,
💻 Biegły Excel
💻Google Ads Editor
💻Google Merchant Center
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Asertywny wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów 😉
🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performence od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
👌 GSC (Google Search Console Tools),
👌 Podstawowa wiedza dotycząca statystyki i unikania błędów heurystycznych Dodatkowym atutem będzie przeczytanie i zrozumienie książek N. Taleba: Zwiedzeni przez losowość, Czarny łabędź oraz Antykruchość
👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych
👌 Google Optimize do wykonywania testów A/B
👌 LinkedIn Ads
👌 Allegro Ads
👌 Spotify Advertising
👌 Pinterest Ads
👌 Microsoft Ads (bing)
👌 Adobe Analytics
👌 Programmatic
👌 Google Marketing Platform
👌 Google Web Designer
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code
Jak wygląda proces rekrutacji?
Masz pytania? My prowadzimy rekrutacje
Krystian k.pluciak@grupavist.pl
Pracujesz jako samodzielny Programista Wordpres i się w tej roli? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na tym co zrobić, kodować.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z: