Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.
Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.
Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!
Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.
Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!
Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.
Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.
P.S. możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?👀 Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej 😉
Twoja rola w organizacji
Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych
💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników
💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta
💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii
🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
🔧 Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
🔧 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy 😉
🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? “Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) – badanie i optymalizacja;”
🔧 Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu (reklamy)
🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją
🔧 Znajomość programów/narzędzi
💻 Google Ads
💻 Google Analytics,
💻 Google Analytics 4
💻 Facebook Ads
💻 GTM,
💻 GDS,
💻 Biegły Excel
💻Google Ads Editor
💻Google Merchant Center
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Asertywny wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów 😉
🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performence od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
👌 GSC (Google Search Console Tools),
👌 Podstawowa wiedza dotycząca statystyki i unikania błędów heurystycznych Dodatkowym atutem będzie przeczytanie i zrozumienie książek N. Taleba: Zwiedzeni przez losowość, Czarny łabędź oraz Antykruchość
👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych
👌 Google Optimize do wykonywania testów A/B
👌 LinkedIn Ads
👌 Allegro Ads
👌 Spotify Advertising
👌 Pinterest Ads
👌 Microsoft Ads (bing)
👌 Adobe Analytics
👌 Programmatic
👌 Google Marketing Platform
👌 Google Web Designer
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code
Jak wygląda proces rekrutacji?
Masz pytania? My prowadzimy rekrutacje
Krystian k.pluciak@grupavist.pl
Pracujesz jako samodzielny Programista Wordpres i się w tej roli? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na tym co zrobić, kodować.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Cześć!
Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z Klientem oraz świetnie odnajdujesz się w pracy z Zespołem.
Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online. 🛒📈
Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie? 👀
Twoja rola w organizacji 🦸
Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z
🧠Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
🧠Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
🧠Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
💡Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
💡Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
💡Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z
🎯Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika.
Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o WordPress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot
🎯 Projektowaniem grafik i materiałów na potrzeby social media i digitalowych kampanii reklamowych,
🎯 Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
🎯 Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności
✅Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych;
✅Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie
✅Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD/Figma, Illustrator
✅Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
✅Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
✅Bardzo dobra znajomość języka polskiego
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również
🤙 Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
🤙 Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
🤙 Komunikatywny język angielski
🤙 Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT
Co nas nie interesuje?
❌ Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje portfolio, wartości postawę i umiejętności — nie papier — tylko jakim jesteś człowiekiem
❌ CV przeglądamy tylko poglądowo, nie interesuje nas wiek, płeć tylko to kim jesteś
❌ Dress code oczywiście w granicy rozsądku 😉
W zamian oferujemy
⭐ Wynagrodzenie B2B/Zlecenie
⭐ Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy, przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
⭐ Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki
Jak wygląda proces rekrutacji?
Inne
👌 Mamy, również biuro w Tarnowie ul. Słowackiego 33-37/8.
👌 Standardowo pracujemy w trybie 2 dowolne dni zdalnie, pozostałe w biurze.
👌 Jeśli nie jesteś z Wrocławia/Tarnowa oferujemy pracę zdalną.
👌 Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi
Cześć!
Pracowałeś/Pracujesz w branży SEO? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka?
Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
CMS – zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop.
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
Co nas nie interesuje?
W zamian oferujemy:
*Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
Mamy dla Ciebie również coś ekstra:
Jak wygląda proces rekrutacji?
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl
Cześć!
Szukamy swego rodzaju artysty z wyczuciem biznesowym do roli UI/UX Design, który potrafi łączyć kunszt wyjątkowego zmysłu estetycznego z tym co użyteczne i proste.
Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online.
Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie?
Twoja rola w organizacji
Będziesz mieć autonomię i odpowiedzialność w tworzeniu oraz rozwijaniu procesu projektowania sklepów i serwisów www, które potem będzie wykonywać nasz zespół IT.
Będziesz również współtworzyć projekty graficzne na potrzeby innych procesów SEM, SEO i content marketingu i elementy audytu UX.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
Co nas nie interesuje?
W zamian oferujemy:
Mamy dla Ciebie również coś EKSTRA
Jeśli zdążymy z naszą rekrutacją chcemy Cię wysłać na UX bootcamp, który zaczyna się jesienią
Jak wygląda proces rekrutacji?
Inne
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi:
Uwaga!
Podczas wysyłania aplikacji odpowiedz nam na poniższe pytania:
Poszukujemy osoby, która z entuzjazmem i zaangażowaniem potrafi budować relacje z klientami naszej agencji. Jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz doskonale radzisz sobie z organizacją czasu, dołącz do naszego zgranego zespołu na stanowisko Creative Sales Specialist.
Jesteś osobą, która potrafi czarować słowem, umiesz posługiwać się językiem korzyści i znasz zasady SEO copywritingu? Szukamy właśnie Ciebie! W naszym zespole nie będziesz się nudzić, ponieważ czeka na Ciebie stworzenie tekstów o różnorodnej tematyce. Praca naszych copywriterów to nie tylko pisanie opisów kategorii i artykułów, ale także realizacja wielu kreatywnych pomysłów na atrakcyjne kampanie dla naszych klientów! Jeżeli widzisz siebie na takim stanowisku, nie pozwól, aby ta okazja Cię ominęła i aplikuj już dziś!