Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kariera

Rób to, co kochasz
z pasją i dyscypliną
Sprawdź kogo szukamy

Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej ? ?
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ ? Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

? Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.? Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! ?
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

P.S. na pewno wartość byś zobaczył co mówią o nas nasi pracownicy na GoWork możesz wpaść też na naszego Instagrama (https://www.instagram.com/advist.pl/) lub TikToka (https://www.tiktok.com/@advistmarketing), na którym pokazujemy szczere zadowolenie pracowników!

Co powiesz na: jasna strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany roczny plan strategiczny i taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy, jasno określony budżet Twojego działu.

Czy brzmi to komfortowo?

Ważnym aspektem jakie należy również dodać jest fakt, że nasza obecna Dyrektor Sprzedaży Ewelina Jasica, nie odchodzi i nie znika z organizacji – otrzymuje ona awans rozwojowy i przejmuje pieczę nad zespołem Business Developmentu.

Wymagania

Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w agencji digital marketingu, na stanowiskach Head’a/Dyrektora sprzedaży – WARUNEK KONIECZNY; 
  • Umiejętności planowania wielokanałowej strategii rozwoju sprzedaży;
  • Poczucie odpowiedzialności nie tylko za własne rezultaty pracy, ale również za wyniki całego działu;
  • Rozumienie procesów biznesowych oraz potrzeb klienta agencji;
  • Zdolności do efektywnego tworzenia, motywowania i zachęcania zespołu do dalszego rozwoju;
  • Umiejętność optymalizacji procesowej i zrozumienie jak ważny jest proces do powtarzalnej jakości i komfortu pracy;
  • Otwartości, zaangażowania i inicjatywy w codziennym życiu firmy;
  • Znajomość narzędzi i technik przydatnych w pracy menedżerskiej;
  • Silne umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów swoich i zespołu;
  • Terminowość, umiejętność zarządzania procesami w czasie wraz ze sprawną optymalizacją czasu zadań;
  • Dbałość o wysoką jakość wytworzonych dokumentów, prezentacji, ofert, szablonów, itp.;
  • Sprawne poruszanie się w wielu kanałach sprzedażowych i umiejętność ich trafnego dobierania;
  • Umiejętność coachingu, rozwoju umiejętności i cech zespołu.
  • Znajomość narzędzia do analityki i raportowania np. Power BI, Tableau, Excel w rozumieniu zaawansowanego korzystania w tym ustalenie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej;
  • Umiejętności negocjacyjne;
  • Podstawowa znajomość prawa handlowego, zasad negocjacji kontraktów oraz zabezpieczania interesów firmy w umowach handlowych.

Twoje zadania

Zadania strategiczne:

  • Wypracowanie efektywnej „machiny sprzedażowej”, czyli zaprojektowanie działu/procesu sprzedaży w najbardziej optymalny sposób;
  • Cykliczne tworzenie planów sprzedażowych, które podołają naszej strategii firmowej;
  • Współpraca z członkami pozostałych działów w firmie na poziomie C-Level: SEO, IT, Grafika, Content, Performance & Analityka, HR i Office;
  • Udział w projektach wewnętrznych organizacji dotykających procesu sprzedaży i marketingu – ciągłe doskonalenie;
  • Szeroko rozumiany rozwój zespołu sprzedażowego – umiejętności miękkie oraz twarde, udział w procesach rekrutacji nowych osób;
  • Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych, trendów i ich wykorzystywanie;
  • W przyszłości kierowanie ekspansją zagraniczną.

Zadania codzienne, operacyjne:

  • Zarządzanie na dziś 5 osobowym zespołem: New Business. Monitoring pracy i wyników zespołu. Dopasowanie roli do predyspozycji dla maksymalizacji wydajności;
  • Rozwijanie kanałów sprzedaży i ciągłe doskonalenie efektywności procesu sprzedaży w celu utrzymania „pełnego” lejka, wykorzystania mocy przerobowych działów realizacyjnych: SEO, Content, Performance & Analityka, IT i Grafika;
  • Onboarding nowych pracowników;
  • Współpraca i komunikacja z zespołem realizacyjnym;
  • Bieżąca współpraca z marketingiem wewnętrznym, koordynacja działań wspierających proces sprzedaży;
  • Aktywne uczestnictwo wyłącznie w kluczowych procesach sprzedaży, zawierania partnerstw;
  • Monitorowanie wyników sprzedaży, śledzenie kluczowych dla organizacji wskaźników – reagowanie aktywne na te wskaźniki jak i ich późniejsze raportowanie;
  • Zarządzanie budżetem oraz alokacja kosztów/inwestycji w szkolenia, kanały sprzedażowe, narzędzia itp.;
  • Aktywne uczestnictwo w istotnych wydarzeniach, targach, konferencjach, networkingu i innych wydarzeniach rokujących pozyskaniem klientów;
  • Analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych.

Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?

  • Proaktywna postawa;
  • Efektywność, doskonałość operacyjna;
  • Maksymalizm;
  • Współpraca;
  • Komunikacja;
  • Stoicki spokój nawet wobec trudnych sytuacji i koncentracja na szukaniu rozwiązań – zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i działania w sytuacjach „pożarowych”.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie 17 500 – 25 000 zł netto;
  • Pracę zdalną lub hybrydową w biurze we Wrocławiu;
  • Umowę B2B;
  • Indywidualne wsparcie trenera w rozwoju zawodowym;
  • Swobodę w działaniu i podejmowanych decyzjach;
  • Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.

Twój zakres obowiązków:

  • Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów badawczych, analiz, badań rynku i potrzeb Klientów pod marketing marki oraz raportów i prezentacji wniosków.
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji.
  • Przygotowywanie planu i strategii marki dla Grupy VIST od CI, VK, BB, ToV przez oferty i rewitalizację stron www, po prowadzenie social mediów.
  • Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad utworzeniem CI, VK, BB.
  • Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad rewitalizacją stron www grupy VIST.
  • Ścisła współpraca ze specjalistami marketingu wewnętrznego SEO/PAID oraz działami Grafiki i Contentu, IT, Sale i opiekunami Klienta.
  • Tworzenie treści postów do SM marki i harmonogramów publikacji oraz koordynacja nad kreacjami. Prowadzenie SM i angażowanie użytkowników.
  • Opracowanie elementów PRu marki, w tym webinary, podcasty, kontakt z mediami.
  • Kreacja i realizacja projektów oraz zadań z zakresu employer brandingiu.
  • Organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów, konferencji.
  • Tworzenie newsletterów, ebooków, scenariuszy do automatyzacji obsługi Klienta.
  • Współpraca przy tworzeniu ofert, prezentacji i komunikacji klienckiej.
  • Poszukiwanie sposobów dotarcia do potencjalnych klientów.
  • Analiza danych i raportowanie wyników działań marketingowych oraz optymalizacja działań.
  • Planowanie, kontrolowanie i rozliczanie budżetów marketingowych.

Wymagania

Nasze wymagania:

  • MINIMUM 3 lata pracy w agencji digital marketingu na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
  • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
  • Szeroka wiedza z marketingu i reklamy marki od tworzenia strategii, przez tworzenie treści, umiejętność oceny elementów projektowych, po raportowanie.
  • Analiza danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków.
  • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B.
  • Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją.
  • Podstawowa znajomość obsługi i produktów agencyjnych – SEO, SEM, UX, SMA, itp.
  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
  • Poczucie estetyki i/lub podstawowa znajomość zasad projektowych.
  • Podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX).

Mile widziane

  • Brand Design.
  • Znajomość metod Design Thinking.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Oferujemy

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji.
  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 10 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
  • Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie).
  • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.
Cześć!
Lubisz pracować z Klientami, a Klienci lubią pracować z Tobą? Tworzysz atrakcyjne oferty z realnymi, skutecznymi i mierzalnymi strategiami marketingowymi dla Klientów, które akurat zawierają wszystkie usługi agencji? Umiesz przedstawiać wyniki działań i raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Czytaj dalej 😉 Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wdrażanie wypracowanych przez Ciebie strategii marketingu online, w pełni dbając o dobrą i stałą relację z Klientem, to szukamy właśnie Ciebie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Szukamy naszego superbohatera – frontmana / frontwoman z pasją do strategii. Kogoś, kto zna podstawy systemów reklamowych i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem.
Będziesz pracować z…
Wsparciem liderów działu Performancu i analityki (Anny), SEO i Contentu (Dawida), IT (Filipa), Sprzedaży (Eweliny) oraz ich specjalistami.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
– efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz Klientów,
– ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych,
– życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności,
– potrafisz łączyć analitykę i planowanie z ciekawym, jasnym i zrozumiałym prezentowaniem wyników,
– organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię,
– jesteś pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym.

Mile widziane

  • Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Wymagania

Nasze wymagania

  • MINIMUM 3 lata praca w agencji na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny.
  • Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu.
  • Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania.
  • Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody.
  • Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam, po raportowanie.
  • Analiza danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczna analiza działań konkurencji.
  • Podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą, by nie przepalać środków na reklamy.
  • Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce.
  • Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja przynosi zysk?
  • Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami.
  • Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją.
  • Podstawowa znajomość programów/narzędzi: Google Ads+Google Merchant Center, Meta Ads, GA4+Looker Studio, Google Search Console, Allegro Ads.
  • Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji.
  • Asertywność wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. 😉
  • Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza.

Twoje zadania

Twój zakres obowiązków
  • Przygotowywanie strategii dla Klientów od ofert, przez media plany i budżety mediowe po optymalizacje cykliczne, ekspansje (SEO, Paid, Analityka, UX, SM, content, budowanie stron/IT ) – aby specjaliści mogli przełożyć je na działania.
  • Opieka nad Klientami z budowaniem trwałych i dobrych relacji.
  • Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla klientów.
  • Monitorowanie wyników, omawianie ich w zespole.
  • Prezentowanie wyników klientowi i pełnienie roli partnera, eksperta.
  • Rozwój klientów.
  • Tłumaczenie języka eksperckiego na kliencki i odwrotnie.
  • Analiza działań konkurencji klienta.
  • Opieka nad sytuacjami kryzysowymi i reklamacjami.
  • Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności.
  • Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.

Oferujemy

Oferujemy

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji.
  • Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 10 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać!
  • Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google.
  • Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.

Cześć!

Jesteś osobą, która po otrzymaniu Briefu potrafi go odwzorować, ale jednocześnie pozytywnie zaskoczyć świeżością końcowego efektu projektu. Masz poczucie biznesowe i nie boisz się kontaktu z klientem oraz patrząc na grafiki miewasz wizje i zadajesz sobie pytanie „Jak to mogłyby być lepiej zrobione?”.

Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online. ??

Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie? ?

Wymagania

Twoja rola w organizacji ?

Będziesz odpowiedzialny za tworzenie grafik reklamowych oraz projektów stron internetowych i aplikacji webowych.

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z

? Koncentrujesz się na estetyce projektu z zachowaniem oczekiwań Klienta (rozumienie Briefu)
? Angażujesz się i wychodzisz z własną inicjatywą
? Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
? Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
? Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
? Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z

? Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika

Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o WordPress / WooCommerce / Prestashop/HubSpot

? Projektowaniem i przygotowaniem grafik i materiałów na podstawie briefu pod potrzeby social media, digitalowych kampanii reklamowych, i innych form
? Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX
? Kreowanie logo, systemów identyfikacji wizualnej
? Uczestniczeniem w tworzeniu materiałów wspierających sprzedaż
? Projektowaniem graficznym mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
? Przygotowaniem materiałów wewnętrznych

? Przygotowaniem materiałów do druku
? Tworzeniem animacji oraz infografik
? Współpracą z zespołem marketingu, web developerami

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności

✅ Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji webowych, stron, landing pages, sklepów oraz kreacji reklamowych – podparte minimum 2 letnim doświadczeniem różnych projektów agencyjnych (kreacja marki, banery reklamowe, media społecznościowe, aplikacje i tak dalej)
✅ Dobre i wnikliwe „czytanie” briefu
✅ Umiejętność przygotowania plików do druku oraz skutecznej współpracy z drukarniami
✅ Dbałość o trzymanie się klucza wizualnego – stylu
✅ Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
✅ Bardzo dobra znajomość Photoshop, Adobe XD, Figma, Illustrator, InDesign
✅ Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
✅ Wyczucie estetyki, kompozycji i typografii projektów
✅ Nastawienie na wysoką jakość oraz kreatywność projektów
✅ Dotrzymywanie terminów
✅ Umiejętność pracy w zespole
✅ Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
✅ Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
✅ Bardzo dobra znajomość języka polskiego

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również

? Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica/Crazy Egg
? Znajomość obsługi programów do animacji: Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects,
? Znajomość technicznych aspektów SEO, by realizowane projekty były nastawione na budowanie widoczności w sieci
? Komunikatywny język angielski
? Podstawy HTML/CSS byś na poziomie niezbędnym mógł współpracować i konsultować się z działem IT

Oferujemy

W zamian oferujemy

⭐ Szkolenia wewnętrzne
⭐ Możliwość pracy zdalnej
⭐ Dofinansowanie szkoleń/kursów
⭐ Wynagrodzenie B2B
⭐ Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy, przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji
⭐ Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz wraz z portfolio.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje portfolio zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok. 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie, za które zapłacimy, każdej osobie, która je wykona w 100% i w określonym czasie.
  4. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  5. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  6. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  7. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
  8. swobodna rozmowa, by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  9. Decyzja o współpracy.

Inne

? Mamy, również biuro w Tarnowie ul. Słowackiego 33-37/8.
? Standardowo pracujemy w trybie 2 dowolne dni zdalnie, pozostałe w biurze.
? Jeśli nie jesteś z Wrocławia/Tarnowa oferujemy pracę zdalną.
? Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.

Masz pytania?

Rekrutację prowadzi

  • k.pluciak@grupavist.pl

Cześć!

Pracowałeś/Pracujesz w branży SEO? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka?

Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:

  • Będziesz mieć realny wpływ na tworzone kampanie
  • Twój lider ma 9,5 lat doświadczeniajako czynny ekspert SEO i będzie Twoim oparciem
  • Nowi klienci będą dodawani w zdrowym tempie, a ich ilość zawsze pozwolirzetelnie obsługiwać każdego z nich. Będziemy się Tobą opiekować zwłaszcza na początku

Wymagania

  1. Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
  • Koncentrujesz się na łączeniu ze sobą kropek – zależności rzeczy z jakimi się spotykasz i potrafisz to przełożyć na analizę i plan działań SEO w pracy zawodowej
  • Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż
  • Twoja osobowość jest bardziej analityczna

Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:

  • Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
  • Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
  • Życzliwość – współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny

Twoje zadania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

  • Audytem i opracowywaniem rekomendacji SEO przy współpracy z obszarem IT/UX
  • Przygotowywanie estymacji ruchu
  • Opracowywania strategii SEO on-site i off-site
  • Ciągłym doskonaleniem działań – efektywności przy pozycjonowaniu stron
  • Pracą nad jakościowym link buildingiem
  • Wsparciem obsługi klienta poprzez dobrą relację, biznesowe podejście
  • Wzrostem Twoich klientów

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

  • Doskonała znajomość branży digital
  • Zaawansowana obsługa Excel
  • Optymalizacji działań SEO
  • Lekkość w analizie konkurencji, słów kluczowych i oceny prowadzonych już działań SEO razem z zespołem IT
  • Audytowanie stron pod kątem SEO
  • Umiejętność pracy w zespole f2f i zdalnie
  • Doświadczenie z projektami e-commerce
  • Znajomość narzędzi/programów;Google Data Studio,Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Screaming Frog, Senuto

CMS – zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop.

  • Znajomości trendów w dziedzinie SEO
  • Doświadczenie w komunikacji z klientem

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

  • Znajomość HTML, CSS
  • Zaawansowany WordPress
  • JavaScript – wiesz czym jest i jak wpływa na wyniki SEO

Co nas nie interesuje?

  • Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje doświadczenie i zrealizowane projekty, wartości postawę i umiejętności – nie papier – tylko jakim jesteś człowiekiem
  • CV przeglądamy tylko poglądowo, nie interesuje nas wiek, płeć tylko to kim jesteś
  • Dress code oczywiście w granicy rozsądku 😉

Benefity

W zamian oferujemy:

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje i przejdzie pierwszy wstępny etap selekcji
  • Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki i nie będziesz musiał oszukiwać klientów, których nie jesteś w stanie obsłużyć przez ich nadmiar
  • Budżet na wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i cech osobowych to B2B/Zlecenie 5 000 – 10 000 zł. Jednak jeśli Twoja wartość dla naszej organizacji będzie wyższa to koniecznie nam to merytorycznie uargumentuj, a następnie spróbuj nas przekonać

*Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy przekażemy Ci kontakt do księgowego by         podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji

  • Elastyczny start czasu pracy od poniedziałku do piątku między 7 a 9 do 15 lub 17.
  • Biuro w Tarnowie oraz we Wrocławiu lub opcję pracy zdalnej

Mamy dla Ciebie również coś ekstra:

  • Twój lider ma 10 lat doświadczenia jako czynny ekspert SEO
  • Nie będziemy Cię zmuszać do robienia kampanii dla podmiotów z jakimi się nie zgadzasz na poziomie wartości jeśli już na etapie rekrutacji nas o tym poinformujesz np. partie polityczne
  • Festiwal SEO w Katowicach i innych wydarzeniach branżowych

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij proszę formularz.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje doświadczenie zawodowe to zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie za które zapłacimy, każdej osobie, która je wykona w 100%
  4. i w określonym czasie.
  5. Zadania będzie oceniać Dawid Duda i Krystian prowadzący proces rekrutacji. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  6. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  7. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  1. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
  2. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  3. Decyzja o zatrudnieniu.

Masz pytania?

Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl

 

Co powiesz na: jasną strategię rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany plan strategiczny, opisany plan taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy i jasno określony budżet.

Klientocentryzm, holistyczne podejście i chęć realnego wsparcia marketingiem, a nie tylko wystawianie faktur.

Czy brzmi to komfortowo?

Wymagania

Czego oczekujemy na tym stanowisku:

  • Proaktywnej postawy;
  • Co najmniej 3 letniego doświadczenia w sprzedaży w tym minimum rocznego w agencji reklamowej / software house [wymóg konieczny];
  • Doświadczenia w outbound sales;
  • Znajomość digital marketingu – pozwalająca swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem dopasowującym rozwiązania;
  • Rozumienia procesów biznesowych oraz potrzeb Klienta agencji;
  • Wyborna komunikacja oraz kunszt aktywnego słuchania;
  • Przyjemność z nieustawicznej nauki, ciągłego szukania lepszych sposobów pracy;
  • Prawo jazdy pozwalające Ci dotrzeć do większych Klientów;
  • Znajomości Excela na poziomie podstawowym;
  • Dobra znajomość systemów CRM np. Pipedrive;
  • Dbanie o niuanse – obieg dokumentów, FV.

Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:

  • Znajomość j. angielskiego pozwalająca na sprzedaż zagraniczną;
  • Znajomość obszaru Web Developmentu (IT) – na poziomie podstawowym pozwalającym swobodnie rozmawiać z Klientem i być dla niego partnerem, dopasowującym rozwiązania w obszarze stron/sklepów i aplikacji webowych;
  • Znajomość ClickUp.

Twoje zadania

  • Budowanie relacji i rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami agencji;
  • Badanie potrzeb Klientów w zakresie marketingu online, rekomendowanie ich aktywności w obszarach: SEO, Paid Ads, Content marketing, E-mail marketing, Analityka, Social Communication, Marketing Automation;
  • Przygotowywanie ofert handlowych;
  • Współtworzenie i planowanie koncepcji marketingowych;
  • Przekazywanie Klienta do realizacji i kontakt z realizacją podczas ofertowania – by współpracownicy mogli zaopiekować się dowiezieniem obiecanej wartości.

W roli, która zajmie około 20-30% czasu:

  • Kontakt z ciepłymi leadami z kampanii własnych/zapytań.

W roli huntera, która zajmie 70%-80% czasu:

  • samodzielne pozyskiwanie kontaktów, doprowadzenie do merytorycznych spotkań z decydentami po stronie Klienta w odniesieniu do Buyer Person naszej organizacji;
  • prospecting np. Linkedin, prospecting automation tools, wydarzenia – networking itp.

Oferujemy

  • Praca w pełni zdalna lub hybrydowa w biurze Wrocławskim (3 dni biuro, 2 dni zdalnie).
  • Wynagrodzenie 11 000 netto – 14 000 zł

Cześć!

Pracowałeś/Pracujesz w branży Digital Marketingu? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć?? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Chcesz działać bardziej na większej ilości narzędzi, a nie tylko Google Ads? Potrzebujesz wsparcia innych zespołów jak IT, copy…? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka? Czytaj dalej 😉

Twoja rola w organizacji

Szukamy doświadczonego specjalisty – eksperta tworzącego i obsługującego wysokojakościowe, efektywne kampanie reklamowe. Kogoś kto potrafi planować – analizować, a potem przełożyć swoje analizy na raporty, działania usprawniające te kampanie i komunikację wyników z klientem.

Wymagania

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

🧠 Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o szczerości i byciu twardym wobec wyzwań
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk lubiący planować i przetwarzać dane, szukać zależności i doskonalić
🧠 Uwielbiasz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
🧠 Jesteś takim pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować ulepszać swoje działania i szukać nowości

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

💪 Przygotowywaniem kampanii reklamowych
💪 Wdrażaniem ich, monitorowaniem i poprawą wyników
💪 Prezentowaniem wyników klientowi i pełnieniem roli partnera, eksperta
💪 Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
💪 Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

🔧 Nieszablonowe myślenie i rozwiązywanie problemów
🔧 Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż by efektywnie dostarczać wartość z kampanii
🔧 Rozwaga i przewidywanie co może się nie udać, jak ominąć pewne przeszkody
🔧 Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam
🔧 Biegłość analizy danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczną analizę działań konkurencji
🔧 Bardzo podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą by nie przepalać środków na reklamy 😉
🔧 Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych online
🔧 Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia efektywności reklamy
🔧 Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja w reklamy przynosi zysk? “Odpowiedzialność za wskaźniki konwersji i zaangażowania na stronie (bounce rate, pages/visit, page value etc.) – badanie i optymalizacja;”
🔧 Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu (reklamy)
🔧 Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań. Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych.
🔧 Prezentacja danych wraz z argumentacją
🔧 Znajomość programów/narzędzi
💻 Google Ads,
💻 Google Analytics 4,
💻 Facebook Ads,
💻 GTM,
💻 Looker Studio,
💻 Biegły Excel
💻Google Ads Editor
💻Google Merchant Center
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Asertywny wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów 😉
🔧 Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

👌 Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp.
👌 Dodatkową wartością dla nas byłoby istotne wzmocnienie zespołu performence od strony planowania mediów oraz ponadprzeciętne “wymiatanie” w kwestii analityki.
👌 Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
👌 GSC (Google Search Console Tools),
👌 Podstawowa wiedza dotycząca statystyki i unikania błędów heurystycznych Dodatkowym atutem będzie przeczytanie i zrozumienie książek N. Taleba: Zwiedzeni przez losowość, Czarny łabędź oraz Antykruchość
👌 Podstawy znajomości pricingu by ocenić przy reklamach e-commerce trafność strategii cenowych klientów, ich promocji i wyprzedaży by potrafić przewidzieć skuteczność kampanii reklamowych
👌 Linkedin Ads
👌 Allegro Ads
👌 Amazon Ads
👌 Spotify Advertising
👌 Pinterest Ads
👌 Microsoft Ads (bing)
👌 Adobe Analytics
👌 Programmatic
👌 Google Marketing Platform
👌 Google Web Designer
👌 TikTok Ads

Co nas nie interesuje?

🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier

🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista Wordpres i się w tej roli? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na tym co zrobić, kodować.

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

 Podzielasz wartości  z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności
❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery
🧠 Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.
🧠 Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

Wymagania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów oraz landing page w oparciu o system CMS Worpress.
💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.
💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.
💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.
💪 Code review młodszych kolegów.
💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.
💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.
💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:
🔧 Znajomość programów;
💻 dobra znajomość CMSu WordPress + Wocommerce
💻 doświadczenie w Prestashop
💻 znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery
💻 dobra znajomość PHP i funkcji wordpressowych pozwalających na samodzielne tworzenie projektu
💻 doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych
💻 znajomość ACF PRO (Advanced Custom Fields)
🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji
🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie
🔧  Dobry język angielski pisany i mile widziana umiejętność komunikacji w tym języku
🔧  Znajomość podstaw SEO I UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
👌 znajomość Prestashop
👌 znajomość React
👌 metodologii BEM
👌 znajomość Adobe XD/Figmy
Co nas nie interesuje?
🥱Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier
🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo
🤏 Dress code

Jesteś osobą, która potrafi czarować słowem, umiesz posługiwać się językiem korzyści i znasz zasady SEO copywritingu? Szukamy właśnie Ciebie! W naszym zespole nie będziesz się nudzić, ponieważ czeka na Ciebie stworzenie tekstów o różnorodnej tematyce. Praca naszych copywriterów to nie tylko pisanie opisów kategorii i artykułów, ale także realizacja wielu kreatywnych pomysłów na atrakcyjne kampanie dla naszych klientów! Jeżeli widzisz siebie na takim stanowisku, nie pozwól, aby ta okazja Cię ominęła i aplikuj już dziś!

Wymagania

  • Umiejętność tworzenia chwytliwych treści
  • Sumienność oraz dotrzymywanie terminów
  • Wysoki poziom kreatywności
  • Wzorowa znajomość zasad pisowni języka polskiego

Twoje zadania

  • Tworzenie opisów kategorii produktów i artykułów
  • Uczestnictwo w tworzeniu kreacji reklamowych
  • Redagowanie treści o różnorodnej tematyce
  • Publikacja treści na stronach opartych na CMS
  • Tworzeniu kreatywnych haseł reklamowych

Oferujemy

  • Umowę B2B lub zlecenie,
  • Laptop firmowy,
  • Brak struktur korporacyjnych
  • Ambitny i pomocny zespół,
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery,
  • 6 systemów premiowych.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Jako Junior Manual Tester – Quality Assurance będziesz:

✅ (opcjonalnie) Brał udział w planowaniu projektu, zbierając potrzeby i tworząc dokumentację aby rozumieć projekt na wylot.

✅ Pilnował aby realizacje były zgodnie z projektem – część wizualna.
✅ Pilnował aby realizacje odpowiednio działały – część funkcjonalna.
✅ Tworzył instrukcje obsługi tworzonych przez nas rozwiązań dla klientów.
Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
✅ Lubisz skrupulatnie szukać błędów i rozwiązywać problemy – sprawia Ci radość szukanie tego co nie działa
✅ Jesteś dociekliwy, proaktywny i masz bystre oko do wyłapywania detali (np. inny font) lub niespójności.
✅ Potrafisz potem zakomunikować wyniki swojej pracy tak aby nikogo nie urazić 😉
✅ Twoja osobowość jest bardziej analityczna i lubisz myśleć o przyczynach i skutkach „mechanizmów”
Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:
✅ Życzliwość – współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny. Jesteś miłą i uśmiechniętą osobą, z którą ma się ochotę pracować na codzień.
✅ Uwielbiasz doskonalić – szukasz co można poprawić, usprawnić stworzyć na wysokim poziomie.

Wymagania

  • Przyda Ci się do tego kilka umiejętności „technicznych”:
✅ Interesują Cię aktualne trendy i rozwiązania IT oraz jak one działają. Sprawnie poruszasz się po: sklepach www, portalach takich jak allegro, social mediach itd.
✅ Wiesz jak powinny działać efektywnie (użyteczność i funkcjonalność) pewne mechanizmy w IT jak kosz z zakupem, strona w wersji mobilnej itd.
✅ W podstawowym stopniu rozumiesz język angielski
Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:
✅ Znasz zasadę działania systemów ticketowych (np. Clickup)
✅ Znasz Discorda
✅ Znasz obsługę CMS WordPress

Twoje zadania

  • Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:
✅ Ticketowaniem zadań w naszym systemie
✅ Sprawdzaniem odwzorowania projektów graficznych
✅ Funkcjonalnym testowaniem naszych realizacji
✅ (opcjonalnie) Tworzeniem dokumentacji projektów
✅ (opcjonalnie) Tworzeniem instrukcji dla użytkowników rozwiązań IT
✅ (opcjonalnie) Braniem udziału w warsztatach badających potrzeby klienta

Oferujemy

  1. W zamian oferujemy:

⭐ Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje i przejdzie pierwszy wstępny etap selekcji
⭐ Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki i nie będziesz musiał oszukiwać klientów, których nie jesteś w stanie obsłużyć przez ich nadmiar.
⭐ Budżet na wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i cech osobowych to 4 500 – 6000 zł netto B2B. Jednak jeśli Twoja wartość dla naszej organizacji będzie wyższa to koniecznie nam to merytorycznie uargumentuj, a następnie spróbuj nas przekonać
⭐ Elastyczny start czasu pracy od poniedziałku do piątku między 7 a 9 do 15 lub 17.
⭐ Biuro w Tarnowie oraz we Wrocławiu lub opcję pracy zdalnej
Jak wygląda proces rekrutacji?
  1. Wypełnij proszę formularz.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje portfolio zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie jakie zajmie około 30-60 minut.
  4. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  5. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  6. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
    1. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
    2. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  7. Decyzja o zatrudnieniu.
Masz pytania?
Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl
Samo testowanie to dla Ciebie już za mało?
Poszukujemy osoby, która z jednej strony potrafi pilnować aby żaden błąd nie wymknął się z etapu realizacji IT do klienta. Z drugiej chce się rozwijać i ma predyspozycje by wspierać PM w dbaniu o przepływ pracy, terminowość.
W roli Testera, która zajmie około 40-50% czasu:
Analizą zgodności projektów graficznych stron/sklepów oraz przede wszystkim ich finalnych wersji/etapów podczas kodowania.
W roli PMO, która zajmie 50-60% czasu:
Będziesz wspierać przepływ pracy w projektach.
Dlaczego warto być z nami?
  • Wpływ na powstający proces sprzedaży, wypracowywane schematy i inne aspekty. Nie wrzucimy Cię w skostniały system. Razem będziemy kreować środowisko i metody pracy.
Inne:
  • Praca zdalna lub hybrydowa w biurze Wrocławskim/Tarnowskim (3 dni biuro, 2 dni zdalnie).
  • W tej roli będziesz pracować na własnym laptopie/PC, jeśli nie ma takiej możliwości daj nam znać na etapie rekrutacji.

Wymagania

To coś dla Ciebie? Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
  1. Uwielbiasz „szukać dziury w całym” wyłapując błędy, dając trafne uwagi i czując radość kiedy uda się coś naprawić lub uchronić przed porażką.
  2. Świetna komunikacja i słuchanie.
  3. Znajomość pojęć dotyczących programowania i grafiki.
  4. Znajomość konwenansów/dobrych praktyk UX.
  5. Podstawowa znajomość zarządzania projektami IT w tym systemem „biletowym” (ClickUp, Asana, Jira).
  6. Podstawy kodowania by ocenić jakość pracy trafnie i realność estymacji zadań od zespołu.
  7. Wiedza podstawowa dotycząca technologii w IT, systemów CMS, języków kodowania.
  8. Znajomość paneli popularnych CMS.
Co nie jest wymagane, ale może być dużym plusem:
  1. Znajomość j. angielskiego pozwalająca na poruszanie się po systemach IT.
  2. Znajomość Clickup

Cześć!

Pracujesz jako samodzielny Programista Prestashop? Masz dość kontaktu z klientem lub/i „wyklikania” gotowych szablonów? U nas zmierzyłeś się z większymi projektami na 2-3 miesiące i tworzeniem dedykowanych stron od projektu graficznego po sam kod. Skupisz się zatem na kodowaniu 😊

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

❤️ Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz bez względu na okoliczności

❤️ Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów

❤️ Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalna motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych

❤️ Życzliwość – twarde podejście do problemów i pełne empatii do człowieka. Pomaganie, wspieranie i współtworzenie dobrej atmosfery

❤️ Twoja osobowość to raczej analityk planujący swoje działania, widzący zależności pomiędzy elementami kodu i to co może nie zadziałać. Świat jest dla Ciebie zbiorem praw, a w pracy przekładasz to na podejście do problemów IT i ich eliminację.

❤️ Twoje cechy osobowości rezonują z talentami jak: komunikatywność, dowożenie, dokładność, rozwaga (branie pod uwagę co może się nie udać), uczciwość, feedback dwustronny oraz proaktywność.

Wymagania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

💪 Dedykowanymi projektami graficznymi od designerów w Figma/Adobe XD na bazie jakich zajmiesz się tworzeniem zaawansowanych/prostych serwisów www, sklepów oraz landing page w oparciu o system Prestashop.

💪 Weryfikacją i usuwaniem błędów programistycznych.

💪 Tworzeniem dedykowanych modułów do stron i sklepów.

💪 Serwisem stron klientów oraz wsparciem technicznym.

💪 Code review kolegów.

💪 Tworzeniem baz funkcjonalności by za każdym razem “nie wymyślać koła od nowa”.

💪 Nieustannym procesem pogłębiania swojej wiedzy technicznej i umiejętności.

💪 Wprowadzeniem do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy.

💪 Pracą z systemem kontroli wersji GIT.

Twoje zadania

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

💻 doświadczenie w Prestashop!

💻 znajomość technologii front-end HTML (stosowanie semantycznej i nowoczesnej składni) + CSS + JavaScript/jQuery

💻 dobra znajomość PHP i funkcji Prestashop pozwalających na samodzielne tworzenie projektu

💻 doświadczenie w tworzeniu responsywnych stron internetowych

🔧 Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji

🔧 Umiejętność diagnozowania problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem stron internetowych, odnajdywania przyczyn oraz ich skuteczne rozwiązywanie

🔧 Dobry język angielski pisany i mile widziana umiejętność komunikacji w tym języku

🔧 Znajomość podstaw SEO I UX pozwalająca na swobodną pracę przy przełożeniu projektów graficznych na gotową stronę www.

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

👌 znajomość WordPress

👌 znajomość WooCommerce

👌 metodologii BEM

👌 znajomość Adobe XD/Figmy

Co nas nie interesuje?

🤏 Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje wartości postawę i umiejętności – nie papier

🤏 CV przeglądamy tylko poglądowo

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz
  2. Ocenimy aplikację
  3. Wstępna wideo rozmowa weryfikacyjna w języku polskim, trwająca ok 30 minut
  4. Wykonanie płatnego zadania
  5. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  • szybka prezentacja zadania i nasze pytania techniczne od zespołu specjalistów
  • swobodna rozmowa, by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się 😊
  1. Decyzja o zatrudnieniu

Masz pytania?

k.pluciak@grupavist.pl