Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kariera

Rób to, co kochasz
z pasją i dyscypliną
Sprawdź kogo szukamy

Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.

  1. W naszej firmie łamiemy wszelkie możliwe schematy w podejściu do klienta i w szczególności do pracownika – dlaczego? Czytaj dalej ? ?
  2. Wiedzą dzielą się nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? MÓWISZ I MASZ ? Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju!
  4. Jakie wartości wyznaje nasza firma?

? Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.? Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!

❗ Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.

⭐ Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!

  1. Naszych usług nie sprzedają handlowcy, nasze usługi sprzedają specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Po to by być Twoim i klienta merytorycznym wsparciem w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  2. Działamy w oparciu o plany: strategie, media plany i procesy, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł JEST NA WAGĘ ZŁOTA! ?
  3. Nie patrzymy sobie na ręce, ufamy że pracujemy z dorosłymi ludźmi – dążymy do wspólnych celów. Działamy w oparciu o zaufanie, nie kontrolę.
  4. Tutaj, nie usłyszysz NIE, BO NIE lub ,,dziś mamy ważniejsze priorytety”… Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany.
  5. WYZNAJEMY ZASADĘ: nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedź i pełne wsparcie.
  6. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów.
  7. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  8. Jesteśmy ludźmi, dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne.

Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.

Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.

Grupa VIST to 30-osobowy zespół obsługujący klientów w obszarze marketingu internetowego (AdVIST), tworzenia stron i rozwiązań e-commerce (WebVIST) oraz identyfikacji wizualnej (CreativeVIST). Pracujemy dla firm z różnych branż – od lokalnych przedsiębiorstw po duże, rozpoznawalne marki. Stawiamy na rozwiązania oparte na danych i mierzalne efekty.

Jak pracujemy?

Każde działanie, które podejmujemy, napędza biznes naszych klientów. W Grupie VIST każdy odpowiada za swój kawałek projektu i nie spuszcza z oczu efektów. Szukamy ludzi, którzy nie chcą tylko „odhaczać zadań”, ale chcą zrozumieć, co stoi za liczbami i naprawdę poprawić wyniki.

Działamy według sprawdzonych procesów – to one pozwalają nam konsekwentnie dostarczać efekty. Jeśli zależy Ci na pracy tam, gdzie samodzielność, rzetelność i jasne standardy idą w parze z konkretnym wpływem na biznes – znajdziesz u nas swoje miejsce.

Wymagania

  • Masz min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży, w tym co najmniej rok w agencji marketingowej. 
  • Znasz się na digital marketingu (w tym SEO, Google Ads), jesteś partnerem dla klienta i swobodnie dopasowujesz rozwiązania.

  • Znasz techniki sprzedaży i negocjacji oraz potrafisz aktywnie słuchać.

  • Dążysz do realizacji planów sprzedażowych, proaktywnie szukasz sposobów na usprawnienie swojej pracy i procesów sprzedażowych.

  • Organizujesz swoją pracę samodzielnie, systematycznie działasz na procesach korzystając z narzędzi (Excel, Google Sheets, CRM), dbasz o szczegóły.

  • Znasz angielski na poziomie B2.

 

Mile widziane:

  • Znajomość ClickUp.

Twoje zadania

Twoja rola

Doceniasz jasne zasady współpracy, mierzalne targety i pełną transparentność procesów sprzedażowych? 😉 W Grupie VIST działamy w oparciu o skuteczne i sprawdzone procesy sprzedażowe, klarownie określone cele oraz przejrzyste zasady prowizyjne. Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twój wynik i rozwój naprawdę się liczą, sprawdź naszą ofertę! 👀

  • Dołączysz do doświadczonego zespołu sprzedaży, który ceni jasne procesy, współpracę i efektywność na co dzień. Pracujemy w oparciu o nowoczesne narzędzia, systemy taskowe i sprawdzone metody forecastowania, które wspierają transparentność i pozwalają koncentrować się na efektywnej pracy z klientem. Masz realny wpływ na tworzenie i optymalizację procesów sprzedażowych oraz rozwój nowych usług i oferty agencji.

  • Będziesz odpowiadać za aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela klientów – od pracy z leadami, przygotowania i prezentacji oferty, negocjacji, aż po finalizację umowy oraz przekazanie klienta do Digital Project Managera.

 

Zakres obowiązków:

  1. Prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego. Od pierwszego kontaktu, briefowania, budowania relacji, przez przygotowanie oferty, negocjacje, finalizację umowy i przekazanie projektu do Digital Project Managera.

  2. Praca z ciepłymi i zimnymi leadami. Aktywny prospecting z wykorzystaniem dostępnych narzędzi i budżetów oraz skuteczna kwalifikacja leadów zgodnie ze standardami Grupy VIST.

  3. Sprzedaż usług z szerokiego portfolio Grupy VIST. Wykorzystanie Twojej wiedzy marketingowej do dopasowania i prezentacji rozwiązań odpowiadających potrzebom klientów.

  4. Praca na procesach sprzedażowych i systemach CRM oraz taskowych. Dbałość o terminowość, przejrzystość działań oraz ciągłe wdrażanie usprawnień.

  5. Realizacja planu sprzedażowego i raportowanie. Analiza pipeline’u oraz przygotowywanie regularnych raportów.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie 6 000 – 9 000 zł netto miesięcznie (B2B, stała podstawa + dni wolne) + prowizja.
  • Rozmowy rozwojowe 2 razy w roku: regularnie rozmawiamy o Twoim rozwoju, możliwościach awansu i wynagrodzeniu.

  • Start w dogodnym dla Ciebie czasie – między 7:00 a 9:00.

  • Trackowanie tylko 6:48h dziennie – śledzimy czas dla projektów klienckich, nie kontrolujemy Cię przez 8 godzin.

  • 100% praca zdalna – pełna elastyczność miejsca pracy.

  • Zaplanowany onboarding – systematyczne wdrożenie z jasnymi procesami w ClickUp, nie rzucamy Cię na głęboką wodę.

  • Nowoczesne narzędzia pracy – wykorzystujemy automatyzację i technologie AI wspierające codzienną pracę.

 

Proces rekrutacyjny:

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja

Cześć!

Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀

 

Twoja rola w organizacji:

Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+CSS, +Merchant Center), Social Media Ads i Allegro/Amazon Ads, a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.

 

Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • analityczne myślenie – potrafisz interpretować dane i wyciągać z nich wnioski, które przekładają się na konkretne działania,
  • ciągłe doskonalenie – jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu i chętnie testujesz nowe rozwiązania,
  • orientacja na wyniki – Twoim celem jest osiąganie i przekraczanie założonych KPI,
  • komunikatywność – potrafisz jasno prezentować wyniki i strategie zarówno zespołowi, jak i Klientom,
  • rozumienie biznesu – Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż,
  • samodzielność – organizujesz swoją pracę efektywnie, dotrzymujesz terminów i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania,
  • innowacyjność – szukasz nowych sposobów na zwiększenie efektywności kampanii i automatyzację procesów.

Wymagania

  • MINIMUM 5 lat doświadczenia w performance marketingu, w tym co najmniej 2 lata w agencji digital marketingu. Wymóg konieczny.
  • Udokumentowane sukcesy w prowadzeniu kampanii SEM i zarządzaniu budżetami reklamowymi.
  • Zaawansowana znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics 4 + GTM, Meta Ads.
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków przekładających się na działania (GA4, Looker Studio).
  • Znajomość narzędzi do automatyzacji i optymalizacji kampanii.
  • Umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych i bardzo dobra znajomość Excela.
  • Doświadczenie w pracy z różnorodnymi klientami B2B.
  • Umiejętność briefowania, researchowania i na tej podstawie tworzenia strategii biznesowych dla performance marketingu Klientów.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne.
  • Umiejętność tworzenia prezentacji do spotkań z Klientów.
  • Umiejętność prowadzenia spotkań z Klientami.
  • Doskonała organizacja pracy i terminowość.
  • Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Umiejętność pracy zespołowej.

 

Mile widziane:

  • znajomość ClickUp,
  • znajomość innych kanałów reklamowych.

Twoje zadania

  • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja kampanii w kanałach płatnych (Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, Tik-Tok Ads, Allegro i Amazon Ads, itp.).
  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii – Google Looker Studio i Google Analytics 4.
  • Konfiguracja Analityki (GTM + GA4) pod kampanie płatne, wdrażanie Consent Mode (na podstawie instrukcji).
  • Tworzenie i optymalizacja lejków konwersji.
  • Tworzenie indywidualnych i przemyślanych media planów.
  • Badanie rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości.
  • Współpraca z działami SEO, Content i UX przy tworzeniu zintegrowanych strategii marketingowych.
  • Zarządzanie budżetami reklamowymi i dbanie o efektywność wydatków.
  • Testowanie nowych kanałów i formatów reklamowych.
  • Przygotowywanie prezentacji i raportów dla klientów.
  • Udział w tworzeniu ofert i strategii dla nowych klientów.
  • Spotkania z Klientami przy wsparciu działu Sprzedaży.
  • Komunikacja z obsługiwanymi Klientami.
  • Mentoring dla junior specjalistów w zespole.

Oferujemy

  • wynagrodzenie B2B: 7 000 – 10 000 zł netto – stałe wynagrodzenie bez prowizji. 
  • 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu, 
  • trackowanie tylko 6:48 h godzin pracy rzeczywistej dziennie.
  • pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną.
  • elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00,
  • pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm,
  • ambitny, pomocny i życzliwy zespół,
  • możliwość realnego wpływu na rozwój działu performance marketingu w agencji,
  • nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w zespole,
  • rozwój i długofalową ścieżkę kariery.

 

Proces rekrutacyjny:

Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja

Darmowa wycena Zadzwoń
po ofertę