Uwaga! Zanim wyślesz nam swoje CV/portfolio/repozytorium kodu przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się ta organizacja i sprawdź czy nie zmarnujesz swojego cennego czasu.
Nasi szefowie z wieloletnią praktyką w branży marketingowej oraz IT są niezwykle otwarci na budowanie firmy nastawionej na wykonywanie jak najlepszych usług.
Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do nieprzeciętnego myślenia i oryginalnych pomysłów!
Nie chcemy obsługiwać 1000 klientów, mając 25 osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy tym podejściu jednego klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy. To moment, w którym możesz dowiedzieć się czegoś więcej, nie zamykając się tylko i wyłącznie w swojej specjalizacji.
Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika!
Jeśli dobrnąłeś do końca, i chodź część z tych punktów pokryła się z Twoją misją i wizją pracy – teraz możesz przystąpić do przedstawienia nam swojej osoby przez CV/Portfolio czy repozytorium kodu.
Pamiętaj nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie.
Grupa VIST to 30-osobowy zespół obsługujący klientów w obszarze marketingu internetowego (AdVIST), tworzenia stron i rozwiązań e-commerce (WebVIST) oraz identyfikacji wizualnej (CreativeVIST). Pracujemy dla firm z różnych branż – od lokalnych przedsiębiorstw po duże, rozpoznawalne marki. Stawiamy na rozwiązania oparte na danych i mierzalne efekty.
Jak pracujemy?
Każde działanie, które podejmujemy, napędza biznes naszych klientów. W Grupie VIST każdy odpowiada za swój kawałek projektu i nie spuszcza z oczu efektów. Szukamy ludzi, którzy nie chcą tylko „odhaczać zadań”, ale chcą zrozumieć, co stoi za liczbami i naprawdę poprawić wyniki.
Działamy według sprawdzonych procesów – to one pozwalają nam konsekwentnie dostarczać efekty. Jeśli zależy Ci na pracy tam, gdzie samodzielność, rzetelność i jasne standardy idą w parze z konkretnym wpływem na biznes – znajdziesz u nas swoje miejsce.
Znasz się na digital marketingu (w tym SEO, Google Ads), jesteś partnerem dla klienta i swobodnie dopasowujesz rozwiązania.
Znasz techniki sprzedaży i negocjacji oraz potrafisz aktywnie słuchać.
Dążysz do realizacji planów sprzedażowych, proaktywnie szukasz sposobów na usprawnienie swojej pracy i procesów sprzedażowych.
Organizujesz swoją pracę samodzielnie, systematycznie działasz na procesach korzystając z narzędzi (Excel, Google Sheets, CRM), dbasz o szczegóły.
Znasz angielski na poziomie B2.
Mile widziane:
Znajomość ClickUp.
Twoja rola
Doceniasz jasne zasady współpracy, mierzalne targety i pełną transparentność procesów sprzedażowych? 😉 W Grupie VIST działamy w oparciu o skuteczne i sprawdzone procesy sprzedażowe, klarownie określone cele oraz przejrzyste zasady prowizyjne. Jeśli szukasz miejsca, gdzie Twój wynik i rozwój naprawdę się liczą, sprawdź naszą ofertę! 👀
Dołączysz do doświadczonego zespołu sprzedaży, który ceni jasne procesy, współpracę i efektywność na co dzień. Pracujemy w oparciu o nowoczesne narzędzia, systemy taskowe i sprawdzone metody forecastowania, które wspierają transparentność i pozwalają koncentrować się na efektywnej pracy z klientem. Masz realny wpływ na tworzenie i optymalizację procesów sprzedażowych oraz rozwój nowych usług i oferty agencji.
Będziesz odpowiadać za aktywne pozyskiwanie i rozwój portfela klientów – od pracy z leadami, przygotowania i prezentacji oferty, negocjacji, aż po finalizację umowy oraz przekazanie klienta do Digital Project Managera.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego. Od pierwszego kontaktu, briefowania, budowania relacji, przez przygotowanie oferty, negocjacje, finalizację umowy i przekazanie projektu do Digital Project Managera.
Praca z ciepłymi i zimnymi leadami. Aktywny prospecting z wykorzystaniem dostępnych narzędzi i budżetów oraz skuteczna kwalifikacja leadów zgodnie ze standardami Grupy VIST.
Sprzedaż usług z szerokiego portfolio Grupy VIST. Wykorzystanie Twojej wiedzy marketingowej do dopasowania i prezentacji rozwiązań odpowiadających potrzebom klientów.
Praca na procesach sprzedażowych i systemach CRM oraz taskowych. Dbałość o terminowość, przejrzystość działań oraz ciągłe wdrażanie usprawnień.
Realizacja planu sprzedażowego i raportowanie. Analiza pipeline’u oraz przygotowywanie regularnych raportów.
Rozmowy rozwojowe 2 razy w roku: regularnie rozmawiamy o Twoim rozwoju, możliwościach awansu i wynagrodzeniu.
Start w dogodnym dla Ciebie czasie – między 7:00 a 9:00.
Trackowanie tylko 6:48h dziennie – śledzimy czas dla projektów klienckich, nie kontrolujemy Cię przez 8 godzin.
100% praca zdalna – pełna elastyczność miejsca pracy.
Zaplanowany onboarding – systematyczne wdrożenie z jasnymi procesami w ClickUp, nie rzucamy Cię na głęboką wodę.
Nowoczesne narzędzia pracy – wykorzystujemy automatyzację i technologie AI wspierające codzienną pracę.
Proces rekrutacyjny:
Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja
Cześć!
Spotkania z Klientami, dane i liczby to Twój żywioł? Potrafisz przekuć je w skuteczne strategie marketingowe? Wiesz, jak optymalizować kampanie, by przynosiły najlepszy ROAS? Jeśli tak, czytaj dalej 😉 Szukamy kogoś, kto weźmie odpowiedzialność za wyniki kampanii naszych Klientów i będzie miał realny wpływ na ich sukces w internecie! 👀
Twoja rola w organizacji:
Poszukujemy doświadczonego specjalisty w zakresie performance marketingu. Kogoś, kto potrafi analizować dane, tworzyć i optymalizować kampanie w Google Ads (+CSS, +Merchant Center), Social Media Ads i Allegro/Amazon Ads, a także przekładać cele biznesowe klientów na mierzalne wyniki. Będziesz odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych (także w Google Analytics 4), które przyniosą realne rezultaty naszym klientom.
Napisz do nas, jeśli Twoje cechy pokrywają się z:
Mile widziane:
Proces rekrutacyjny:
Weryfikacja CV – Rozmowa HR – Rozmowa II – Decyzja