Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kariera

Rób to, co kochasz.
Z nami.
Sprawdź kogo szukamy

Zanim wyślesz do nas swoje CV/portfolio/repozytorium kodu, przeczytaj 12 zasad, którymi kieruje się Grupa VIST. Sprawdź, czy pasujesz do nas! 🤝

 

  1. W naszej firmie łamiemy wszystkie możliwe schematy w podejściu do Klienta, a także w szczególności do pracownika.
  2. Nie tylko specjaliści z 10-letnim lub dłuższym doświadczeniem dzielą się widzą i umiejętnościami. Dajemy również możliwość podzielenia się świeżą wiedzą przez pracowników z młodszym stażem! #Poprowadź_Szkolenie 💪
  3. Chcesz wziąć udział w zewnętrznym szkoleniu? Pokaż coś od siebie i zgłoś chęć rozwoju! Stawiamy na poszerzanie horyzontów i rozwój każdego pracownika.
  4. Na pierwszym miejscu stawiamy zgrany i profesjonalny zespół oraz ambitne projekty, które zmuszają do niesztampowego myślenia i oryginalnych pomysłów! 💡 Nie chcemy obsługiwać 1000 Klientów, mając 25-osobowy zespół. Skupiamy się na pracy z małą ilością Klientów, gdzie stawiamy na wielokanałowość obsługi. Przy takim podejściu, jednego Klienta obsługuje zespół: 3, 5 a czasem nawet 10-osobowy.
  5. Wiedz, że naszych usług nie sprzedają handlowcy, tylko specjaliści, którzy mają równie dużą wiedzę w realizacji usług, co działy realizacyjne. Dlaczego❓ Po to, aby być merytorycznym wsparciem Twoim oraz klienta w rozwiązywaniu problemów oraz zwiększaniu efektywności naszych działań.
  6. Działamy na podstawie planów, strategii, media planów oraz procesów, które układamy wspólnie, a każdy nowy pomysł jest na wagę złota! 💰
  7. Nie patrzymy sobie na ręce. Ufamy, że pracujemy z dojrzałymi ludźmi, którzy chcą dążyć do wspólnych celów. Pamiętaj, działamy w oparciu o zaufanie, a nie kontrolę!
  8. W Grupie VIST nie usłyszysz „Nie, bo nie!” lub ,,Dziś mamy ważniejsze priorytety”. Przygotuj się, uargumentuj swój pomysł, a na pewno zostaniesz wysłuchany. 😉
  9. U nas nie ma głupich pytań – są tylko głupie odpowiedzi. Liderzy zespołów mają zawsze otwarte drzwi, gdzie otrzymasz odpowiedzi i pełne wsparcie.
  10. Stawiamy na automatyzację powtarzalnych procesów. 📲
  11. Zawsze podchodzimy transparentnie w stosunku do każdego Klienta.
  12. Jesteśmy ludźmi dla ludzi. Rozumiemy problemy: te osobiste, jak i realizacyjne. 🤗

 

I co? Sądzisz, że do nas pasujesz? Twoja misja i wizja pracy pokrywają się z naszym nastawieniem? Jeśli tak, zapraszamy! Już teraz wyślij do nas swoją aplikację 📩

 

Pamiętaj! Nawet jeśli nie spełniasz wszystkich oczekiwań z oferty na dane stanowisko, nie rezygnuj – wyślij zgłoszenie, a na rozmowie przekonaj nas do siebie. 😉

Cześć!

Pracowałeś/Pracujesz w branży SEO? Masz dość zasypywania od pierwszego dnia Klientami jakich często nie jesteś w stanie realnie obsłużyć? Nie masz autonomii i wpływu na kampanię dla Klientów? Czujesz się tylko trybem w korporacyjnym podejściu do człowieka?

Twoja rola w naszej organizacji będzie nieco inna, jako specjalista SEO z doświadczeniem:

  • Będziesz mieć realny wpływ na tworzone kampanie
  • Twój lider ma 9,5 lat doświadczeniajako czynny ekspert SEO i będzie Twoim oparciem
  • Nowi klienci będą dodawani w zdrowym tempie, a ich ilość zawsze pozwolirzetelnie obsługiwać każdego z nich. Będziemy się Tobą opiekować zwłaszcza na początku

Wymagania

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • Koncentrujesz się na łączeniu ze sobą kropek – zależności rzeczy z jakimi się spotykasz i potrafisz to przełożyć na analizę i plan działań SEO w pracy zawodowej
  • Masz biznesowe wyczucie pozwalające zrozumieć klientów z różnych branż
  • Twoja osobowość jest bardziej analityczna

Podzielasz wartości z jakich nie rezygnujesz:

  • Efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
  • Ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
  • Życzliwość – współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny

Twoje zadania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

  • Audytem i opracowywaniem rekomendacji SEO przy współpracy z obszarem IT/UX
  • Przygotowywanie estymacji ruchu
  • Opracowywania strategii SEO on-site i off-site
  • Ciągłym doskonaleniem działań – efektywności przy pozycjonowaniu stron
  • Pracą nad jakościowym link buildingiem
  • Wsparciem obsługi klienta poprzez dobrą relację, biznesowe podejście
  • Wzrostem Twoich klientów

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

  • Doskonała znajomość branży digital
  • Zaawansowana obsługa Excel
  • Optymalizacji działań SEO
  • Lekkość w analizie konkurencji, słów kluczowych i oceny prowadzonych już działań SEO razem z zespołem IT
  • Audytowanie stron pod kątem SEO
  • Umiejętność pracy w zespole f2f i zdalnie
  • Doświadczenie z projektami e-commerce
  • Znajomość narzędzi/programów;Google Data Studio,Google Search Console, Google Analytics, Google Tag Manager, Screaming Frog, Senuto

CMS – zwłaszcza samodzielna obsługa WordPress oraz Prestashop.

  • Znajomości trendów w dziedzinie SEO
  • Doświadczenie w komunikacji z klientem

Oferujemy

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

  • Znajomość HTML, CSS
  • Zaawansowany WordPress
  • JavaScript – wiesz czym jest i jak wpływa na wyniki SEO

Co nas nie interesuje?

  • Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje doświadczenie i zrealizowane projekty, wartości postawę i umiejętności – nie papier – tylko jakim jesteś człowiekiem
  • CV przeglądamy tylko poglądowo, nie interesuje nas wiek, płeć tylko to kim jesteś
  • Dress code oczywiście w granicy rozsądku 😉

Benefity

W zamian oferujemy:

  • Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje i przejdzie pierwszy wstępny etap selekcji
  • Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki i nie będziesz musiał oszukiwać klientów, których nie jesteś w stanie obsłużyć przez ich nadmiar
  • Budżet na wynagrodzenie w zależności od Twoich umiejętności i cech osobowych to B2B/Zlecenie 5 000 – 10 000 zł. Jednak jeśli Twoja wartość dla naszej organizacji będzie wyższa to koniecznie nam to merytorycznie uargumentuj, a następnie spróbuj nas przekonać

*Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy przekażemy Ci kontakt do księgowego by         podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji

  • Elastyczny start czasu pracy od poniedziałku do piątku między 7 a 9 do 15 lub 17.
  • Biuro w Tarnowie oraz we Wrocławiu lub opcję pracy zdalnej

Mamy dla Ciebie również coś ekstra:

  • Twój lider ma 9,5 lat doświadczeniajako czynny ekspert SEO
  • Nie będziemy Cię zmuszać do robienia kampanii dla podmiotów z jakimi się nie zgadzasz na poziomie wartości jeśli już na etapie rekrutacji nas o tym poinformujesz np. partie polityczne
  • Festiwal SEO w Katowicach i innych wydarzeniach branżowych

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij proszę formularz.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje doświadczenie zawodowe to zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie za które zapłacimy, każdej osobie, która je wykona w 100%
  4. i w określonym czasie.
  5. Zadania będzie oceniać Dawid Duda i Krystian prowadzący proces rekrutacji. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  6. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  7. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  1. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
  2. swobodna rozmowa by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  3. Decyzja o zatrudnieniu.

Masz pytania?

Rekrutację prowadzi: Krystian k.pluciak@grupavist.pl

 

Cześć!

Szukamy swego rodzaju artysty z wyczuciem biznesowym do roli UI/UX Design, który potrafi łączyć kunszt wyjątkowego zmysłu estetycznego z tym co użyteczne i proste.

Nasza agencja pomaga Klientom zarabiać więcej poprzez usługi SEO, SEM i tworzenie lub usprawnianie sklepów i witryn online.

Zapoznaj się z pozostałą treścią ogłoszenia i daj nam znać czy spotkamy się na kolejnym etapie?

Twoja rola w organizacji

Będziesz mieć autonomię i odpowiedzialność w tworzeniu oraz rozwijaniu procesu projektowania sklepów i serwisów www, które potem będzie wykonywać nasz zespół IT.

Będziesz również współtworzyć projekty graficzne na potrzeby innych procesów SEM, SEO i content marketingu i elementy audytu UX.

Wymagania

Jeśli Twoje cechy pokrywają się z:

  • Koncentrujesz się na użyteczności rzeczy, z jakimi się spotykasz i potrafisz to przełożyć na ideę “clear and simple” w pracy zawodowej
  • Twoja osobowość łączy kunszt artystycznego wyczucia — zmysłu estetycznego oraz analitycznego podejścia tego co robisz i łączy się ona z umiejętnościami związanymi z typografią, hierarchią wizualną obsługą szeroko rozumianych programów graficznych
  • Podzielasz wartości, z jakich nie rezygnujesz (asertywność)
  • Efektywność — potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz klientów
  •  Ciągłe doskonalenie — czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych
  • Życzliwość — współpracujesz, pomagasz innym, potrafisz powiedzieć coś trudnego drugiemu człowiekowi bez obwiniania, oceny

Twoje zadania

Zmierzysz się u nas w swojej nowej roli z:

  • Projektowaniem interfejsów graficznych, layoutów do aplikacji webowych, e-commerce, serwisów internetowych, landing page lub opracowywaniem i wdrażaniem ulepszeń graficznych Interfejsów Użytkownika. Nasza organizacja bazuje na tworzeniu dedykowanych rozwiązań w oparciu o wordpress / woo-commerce / presta shop
  • Analizowaniem potrzeb użytkowników tych serwisów www, aplikacji webowych, sklepów poprzez audyty UX (Analiza heurystyczna / Analiza map ciepła / Wędrówka poznawcza). Przekładaniem tych obserwacji na raport UX
  • Projektowanie graficzne mailingów (zarówno prostych jak i złożonych graficznie)
  • Ścisła współpraca z klientami (brief, spotkania, prezentacje rozwiązań) oraz działem realizacji
  • Nieustanny proces pogłębiania swojej wiedzy produktowej i umiejętności
  • Wprowadzenie do swojej codziennej pracy usprawnień, które pomogą Ci lepiej pracować i poprawią efektywność firmy

Przyda Ci się do tego kilka umiejętności:

  • Solidne portfolio zrealizowanych interfejsów / layoutów graficznych do aplikacji web: strony, sklepy
  • Znajomość bieżących trendów oraz dobrych praktyk w designie, zasad typografii internetowej wraz z web usability
  • Znajomość programów
  • Bardzo dobra znajomość Adobe Creative Suite (głównie Photoshop, XD, Illustrator)
  • Tworzenie prototypów Figma
  • Znajomość narzędzi analitycznych Hot Jar / Yandex Metrica
  • Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji, planowaniu czasu pracy
  • Komunikatywność oparta o spostrzeżenia i fakty, a nie opinie
  • Umiejętność tworzenia podstawowych raportów UX i argumentacji rezultatów opisanych w tych dokumentach wniosków
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego

Dostaniesz plusa jeśli potrafisz również:

  • Podstawowa znajomość SEO, by wspólnie z działem odpowiedzialnym podnosić efektywność serwisów naszych Klientów
  • Znajomość SEM, by podczas projektowania brać pod uwagę aspekty użyteczności miejsca, do jakiego kierujemy ruch
  • Podstawy HTML, CSS
  • Komunikatywny język angielski

Co nas nie interesuje?

  • Formalne wykształcenie. Patrzymy w pierwszej kolejności na Twoje portfolio, wartości postawę i umiejętności — nie papier — tylko jakim jesteś człowiekiem
  • CV przeglądamy tylko poglądowo, nie interesuje nas wiek, płeć tylko to kim jesteś
  • Dress code oczywiście w granicy rozsądku

Oferujemy

W zamian oferujemy:

  • Informację zwrotną dla każdego, kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji.
  • Normalność. Aż wstyd, że musimy to pisać, ale u nas nie będziesz pracować do nocy, nie będziesz tylko cyferką w excelu. Nie będziesz grać w korporacyjne polityki
  • Wynagrodzenie B2B/Zlecenie
  • Jeśli dopiero rozważasz założenie firmy, przekażemy Ci kontakt do księgowego by podpowiedział Ci jaką formę działalności wybrać oraz poprowadził w procesie rejestracji

Mamy dla Ciebie również coś EKSTRA 

Jeśli zdążymy z naszą rekrutacją chcemy Cię wysłać na UX bootcamp, który zaczyna się jesienią

Benefity

Jak wygląda proces rekrutacji?

  1. Wypełnij formularz.
  2. Jeśli spodoba nam się Twoje portfolio zaprosimy Cię na wstępną rozmowę wideo w języku polskim, trwającą ok. 20-30 minut.
  3. Wyślemy Ci zadanie, za które zapłacimy, każdej osobie, która je wykona w 100% i w określonym czasie.
  4. Zadania będzie oceniać UX designer Marek i Krystian prowadzący proces rekrutacji. Po analizie zadań wyślemy prostą informację zwrotną każdemu.
  5. Jeżeli zadanie nam się spodoba zaprosimy Cię na kolejny etap rekrutacji.
  6. Rozmowa rekrutacyjna składająca się z:
  7. prezentacja zadania prowadzona przez kandydata opisująca jak podszedł do naszego zadania i jakie ma wnioski
  8. swobodna rozmowa, by mieć przestrzeń na wzajemne poznanie się jako ludzie
  9. Jeśli przejdziesz dalej zaprosimy Cię na assessment – 1 dniowy płatny okres próbny. To czas, kiedy będziemy mieli możliwość wzajemnego poznania się i obserwacji, czy Twoje cechy charakteru oraz długofalowa wizja i misja firmy są ze sobą spójne.
  10. Decyzja o współpracy.

Inne

  1. Mamy, również biuro w Tarnowie ul. Słowackiego 33-37/8.
  2. Standardowo pracujemy w trybie 2 dowolne dni zdalnie, pozostałe w biurze.
  3. Elastyczny czas pracy od poniedziałku do piątku pomiędzy 7 a 9 do 15 lub 17.

Masz pytania?

Rekrutację prowadzi:

  • Eliza e.burdyna@advist.pl
  • Krystian k.pluciak@grupavist.pl

Uwaga!

Podczas wysyłania aplikacji odpowiedz nam na poniższe pytania:

  • Co Cię wkurza w kwestii designu i UX w Twoim prywatnym życiu jako użytkownika i jak można to naprawić?
  • Co jest dla Ciebie ważne w pracy?
  • Napisz coś o sobie, daj nam się poznać.
  • Twoje pytania lub coś co chcesz nam dodatkowo przedstawić.

Kogo poszukujemy?

Obecnie poszukujemy Junior WordPress Developera, który chce rozwijać swoje umiejętności w  naszym software house i realizować ambitne i pełne wyzwań projekty.

Jeżeli jesteś osobą, której zależy na poszerzaniu wiedzy i możliwości realizowania własnych pomysłów, aplikuj!

Twórz razem z nami strony oparte o WordPress’a i sklepy z wykorzystaniem Woocommerce i Presta Shop.

Pamiętaj, jeżeli nie spełniasz wszystkich kryteriów to NIC nauczymy Cię ich!

Wymagania

  • znajomość technologii front-end HTML + CSS + JavaScript + jQuery + PHP;
  • podstawowa znajomość CMS-ów: PrestaShop + WordPress (w tym WooCommerce);
  • mile widziana znajomość React lub Vue;
  • podstawowa wiedza w tworzeniu responsywnych stron internetowych;
  • świetna organizacja czasu i umiejętność pracy w zespole

Twoje zadania

  • współtworzenie prostych oraz zaawansowanych stron/sklepów internetowych na podstawie projektów graficznych z wykorzystaniem Adobe XD;
  • zapewnianie wysokiej wydajności pisanego kodu;
  • weryfikacja i usuwanie błędów programistycznych;
  • współtworzenie aplikacji webowych

Oferujemy

  • UoP, B2B lub umowę zlecenie
  • 6 systemów premiowych (m.in. za realizację zadań, polecenia klientów)
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy zdalnej/hybrydowej/in house
  • parking dla Pracowników
  • ciekawe i kreatywne wyzwania w tworzeniu nowych funkcjonalności dla naszych Klientów
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę w gronie zaangażowanych i ambitnych osób
  • wyjazdy integracyjne

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

W nasze szeregi szukamy Graphic Designera, który porwie nas swoją wyobraźnią i razem z działem Contentu oraz Performance Marketingu będzie realizował zlecenia dla naszych Klientów. Jeżeli projektowanie grafik digitalowych, infografik i KV masz w małym palcu, a dodatkowo jesteś kreatywną i pełną wyobraźni osobą, koniecznie zaaplikuj!

Wymagania

  • minimum 2 letnie doświadczenie,
  • bardzo dobra znajomość Adobe XD, Illustrator, Photoshop,
  • zaangażowanie i wychodzenie z inicjatywą własnych pomysłów,
  • nieszablonowe myślenie w realizacji projektów,
  • umiejętność rozumienia briefa,
  • wysokie poczucie estetyki,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy.

Twoje zadania

  • projektowanie grafik i materiałów na potrzeby social media i kampanii reklamowych,
  • tworzenie Key Visual,
  • Tworzenie księgi znaków,
  • przygotowywanie plików do druku, zlecanie ich oraz nadzorowanie jakości materiałów graficznych,
  • obrabianie graficzne zdjęć cyfrowych,
  • uczestniczenie w tworzeniu materiałów, wspierających sprzedaż,
  • przygotowywanie infografik,

Oferujemy

  • UoP, B2B lub umowę zlecenie
  • 6 systemów premiowych (m.in. za realizację zadań, polecenia klientów)
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość pracy hybrydowej
  • parking dla Pracowników
  • codzienne wyzwania w tworzeniu nowych i ciekawych projektów graficznych,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę w gronie zaangażowanych i ambitnych osób
  • wyjazdy integracyjne
  • dofinansowania do okularów

Benefity

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami.

Potrafisz pisać angażujące treści, które przyciągają uwagę i pasują do tematyki strony?  Inspirujesz swoją kreatywnością?
Rozpocznij kosmiczną przygodę z nami i Buzzem Astralem! Bądź STRAŻNIKIEM MARKETINGU naszej firmy i działaj na swoich zasadach!

Wymagania

  • umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • redagowanie treści o różnorodnej tematyce,
  • sumienność oraz dotrzymywanie terminów,
  • chęć zdobywania nowych doświadczeń,
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego,
  • dobra organizacja czasu pracy,
  • wysoki poziom kreatywności,
  • znajomość pakietu MS Office.

Twoje zadania

  • tworzenie i przygotowywanie treści postów, komentarzy oraz opinii zgodnie z obraną strategią,
  • prowadzenie dyskusji internetowych i podejmowanie interakcji z użytkownikami,
  • publikację wpisów, komentarzy i opinii w serwisach, forach internetowych oraz kanałach
  • społecznościowych,
  • dbanie o wizerunek i opinię marki w Internecie,
  • rozwijanie miejsc publikacji treści pod Buzz Marketing,
  • analizę i raportowanie prowadzonych zadań w ramach kampanii Buzz Marketingu,
  • zakładanie kont w serwisach opiniotwórczych.

Oferujemy

  • codzienne wyzwania w tworzeniu ciekawych kampanii marketingu szeptanego,
  • świetną atmosferę w pracy,
  • ambitny i pomocny zespół,
  • imprezy firmowe,
  • przytulne biuro,
  • szkolenia wewnętrze i zewnętrzne,
  • dofinansowania do okularów,
  • 6 systemów premiowych,
  • elastyczne godziny pracy.

Poszukujemy osoby, która z entuzjazmem i zaangażowaniem potrafi budować relacje z klientami naszej agencji. Jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz doskonale radzisz sobie z organizacją czasu, dołącz do naszego zgranego zespołu na stanowisko Creative Sales Specialist.

Wymagania

  • Doświadczenie min. roczne w sprzedaży na rynku B2B (mile widziane: firmy z branży online, reklama, marketing, e-commerce, agencje reklamowe),
  • Ukierunkowanie na realizację celów,
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientami,
  • Współpracy z działem marketingu przy tworzeniu i wdrażaniu strategii firmy,
  • Kultura osobista i zdolności komunikacyjne,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Umiejętność pracy w zespole – sprzedajesz samodzielnie, ale często w przygotowaniu oferty potrzebna będzie współpraca z działami SEO i SEM.

Twoje zadania

  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z aktualnymi i nowymi Klientami na bazie realizacji kampanii SEO/SEM/Social
  • Pozyskiwanie nowych Klientów
  • Prezentowanie oferty i dbałość o wizerunek firmy
  • Planowanie rozwoju i modernizacji usług
  • Uczestnictwo w działaniach marketingowych agencji

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w formie podstawy + prowizje – zależne od Twojego doświadczenia – ustalamy na rozmowie kwalifikacyjnej,
  • Możliwość dołączenia do pomysłowej, młodej agencji i realny wpływ na jej oraz swój rozwój,
  • Długofalową ścieżkę kariery,
  • Pracę w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • Dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Totalny brak procedur i struktur korporacyjnych,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop + telefon),
  • Ambitny i bardzo pomocny zespół Specjalistów.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

Jeśli łączysz w sobie doskonałe umiejętności w zakresie Google Ads oraz Google Analytics, dołącz do nas i rozwijaj się w profesjonalnej i entuzjastycznej agencji. Szukamy energicznej i ambitnej osoby, która w świecie Digital Marketingu radzi sobie jak ryba w wodzie! Rozwiń skrzydła i współpracuj w zespole ekspertów z różnych dziedzin, czekamy!

Wymagania

  • min. 2 lata doświadczenia w branży,
  • planowanie oraz prowadzenie kampanii Google Ads,
  • dobre umiejętności analityczne,
  • umiejętności interpersonalne,
  • bardzo dobra znajomość Excela,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu,
  • chęć rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji,
  • znajomość angielskiego na poziomie min. B2.

Twoje zadania

  • prowadzenie rozbudowanych kampanii reklamowych (Google Ads / Allegro ads / Facebook Ads / LinkedIn Ads  (również e-commerce),
  • optymalizacja kampanii pod kątem CPC/CPL/CPA/CPS,
  • przygotowywanie raportów z działań marketingowych,
  • wdrażanie i analiza testów,
  • analiza stron pod kątem efektywności,
  • dobra znajomość Google Merchant Center, Google Ads Editor, Google Data Studio,
  • mile widziane planowanie oraz wdrażanie celów, mikrocelów oraz parametrów niestandardowych,
  • pełna analiza opłacalności budżetów reklamowych,
  • kontakt z klientem.

Oferujemy

  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • ambitny i bardzo pomocny zespół Specjalistów;
  • wysokiej klasy laptop firmowy;
  • umowę UoP, B2B, zlecenie;
  • rozwój zawodowy poprzez udział w innowacyjnych projektach marketingu internetowego;
  • totalny brak procedur i struktur korporacyjnych,
  • 6 systemów premiowych.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.

Jesteś osobą, która potrafi czarować słowem, umiesz posługiwać się językiem korzyści i znasz zasady SEO copywritingu? Szukamy właśnie Ciebie! W naszym zespole nie będziesz się nudzić, ponieważ czeka na Ciebie stworzenie tekstów o różnorodnej tematyce. Praca naszych copywriterów to nie tylko pisanie opisów kategorii i artykułów, ale także realizacja wielu kreatywnych pomysłów na atrakcyjne kampanie dla naszych klientów! Jeżeli widzisz siebie na takim stanowisku, nie pozwól, aby ta okazja Cię ominęła i aplikuj już dziś!

Wymagania

  • Umiejętność tworzenia chwytliwych treści
  • Sumienność oraz dotrzymywanie terminów
  • Wysoki poziom kreatywności
  • Wzorowa znajomość zasad pisowni języka polskiego

Twoje zadania

  • Tworzenie opisów kategorii produktów i artykułów
  • Uczestnictwo w tworzeniu kreacji reklamowych
  • Redagowanie treści o różnorodnej tematyce
  • Publikacja treści na stronach opartych na CMS
  • Tworzeniu kreatywnych haseł reklamowych

Oferujemy

  • Umowę UoP, B2B lub zlecenie,
  • Wysokiej klasy laptop firmowy,
  • Brak struktur korporacyjnych
  • Ambitny i pomocny zespół,
  • Rozwój i długofalową ścieżkę kariery,
  • 6 systemów premiowych.

Benefity

  • parking dla pracowników,
  • dofinansowania do szkoleń,
  • elastyczny czas pracy,
  • brak dress code’u,
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole,
  • integracje,
  • ciągła dostawa nowinek branżowych do biblioteki firmowej,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.