Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Audyt SEO

Profesjonalna analiza i optymalizacja stron pod Google Poznaj ofertę

Twoja strona internetowa nie generuje oczekiwanej liczby odwiedzin? Pomimo tego, że poświęciłeś już dużo czasu na optymalizację, dalej nie pojawiają się efekty, a zamiast tego witryna zajmuje niskie pozycje w wynikach wyszukiwania Google? Najprawdopodobniej robisz coś źle, a przyczyny takiego stanu tkwią znacznie głębiej, niż początkowo mogłoby się wydawać. W odkryciu rzeczywistych przyczyn bez dwóch zdań pomoże wielopoziomowa analiza SEO konkretnej strony w wykonaniu profesjonalistów. Wskazaną usługę znajdziesz w naszej ofercie. Specjalizujemy się w audytach SEO stron oraz sklepów internetowych – pomożemy Ci sprawdzić Twoją witrynę pod kątem pozycjonowania!

Dlaczego warto przeprowadzić audyt SEO z nami?

Interesuje Cię wykonanie audytu strony pod kątem SEO? Jesteś w odpowiednim miejscu! Wybór odpowiedniej agencji marketingowej do realizacji tego typu zadania to podstawowy składnik recepty na sukces w postaci wysokiej pozycji zajmowanej przez Twoją stronę www w wynikach wyszukiwania. Już teraz przekonaj się, dlaczego analiza SEO strony internetowej w naszym wykonaniu to inwestycja w przyszłość Twojej witryny. Poznaj najważniejsze korzyści i zdecyduj się na współpracę właśnie z nami!

Wskażemy błędy techniczne

Po pierwsze, kompleksowy audyt SEO pozwala zidentyfikować błędy techniczne, jakie występują na stronie internetowej i utrudniają osiągnięcie przez nią wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Na tej liście najczęściej znajdują się problemy związane z szybkością ładowania strony, występowaniem linków prowadzących do nieistniejących stron oraz brakiem certyfikatu SSL.

Znajdziemy najlepsze słowa kluczowe, dopasowane do Twojego biznesu

Po drugie, sprawdzenie strony internetowej daje przestrzeń do wyselekcjonowania odpowiednich słów kluczowych (ogólnych, lokalnych, długiego ogona itp.), pasujących do specyfiki prowadzonej przez Ciebie działalności. Dogłębna analiza fraz okaże się przydatna zwłaszcza w zakresie przygotowywania treści (wpisów blogowych, czy opisów kategorii i produktów) odpowiadających na rzeczywiste potrzeby użytkowników.

Przeanalizujemy Twoich konkurentów

Po trzecie, dobry audyt sklepu internetowego lub strony www musi uwzględnić także szczegółową analizę konkurencji pod kątem SEO, a więc tego, w jaki sposób budują oni widoczność strony w Google. W efekcie pozna się słabe i mocne strony konkurentów, jak i zyska się możliwość poznania aktualnych trendów obowiązujących w branży. Na podstawie działań realizowanych przez konkurencję można naprawdę wiele się nauczyć i udoskonalić własną strategię SEO.

Sprawdzimy profil linków

Po czwarte, analiza strony pod kątem SEO nie obejdzie się także bez dokładnego sprawdzenia obecnego profilu linków zwrotnych (backlinków) i określenia ich wartości z punktu widzenia pozycjonowania, ponadto wskażemy, jakie odnośniki mogą jeszcze wspierać Twoją widoczność online.

Przygotujemy zrozumiałe wytyczne dla programistów

Po piąte, audyt SEO strony internetowej to nie tylko proces zbierania informacji na temat aktualnej kondycji witryny. Jednym z jego etapów jest również wyliczenie głównych problemów oraz wskazanie rekomendacji podpowiadających, jak je rozwiązać. Gotową listę „to do” przekazuje się programistom, którzy następnie mają za zadanie wdrożyć niezbędne zmiany.

Zadbamy o UX strony

Po szóste, audyt SEO Twojej strony musi też skupić się na przeanalizowaniu, jakie są wyrażenia oraz doświadczenia użytkownika związane z odwiedzaną przez niego witryną (wynikające chociażby z rozmieszczenia elementów strony www, kształtu przycisków, łatwości nawigacji, doboru kolorów, czy wielkości czcionki). Dzięki temu dowiesz się, jakie są dobre praktyki w tym zakresie i co robić, żeby witryna była user-friendly, a zapoznawanie się z jej zawartością było przyjemnością.

Kiedy warto wykonać audyt SEO?

Wykonanie audytu SEO jest zalecane w różnych sytuacjach. Dla przykładu warto zdecydować się na realizację tego przedsięwzięcia jeszcze przed wdrożeniem nowej strony internetowej i rozpoczęciem kampanii SEO. Potem taka konieczności zachodzi, gdy witryna nie pokazuje się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google, przez co chce się poprawić jej widoczność, odkrywając najpierw przyczynę takiego stanu. Analiza SEO jest wskazana również po aktualizacji algorytmu wyszukiwarki Google oraz wtedy, gdy zamierza się wprowadzić duże zmiany w strukturze witryny lub w planach jest redesign strony www.

Dodatkowo nawet jeśli nie występują żadne oczywiste problemy, regularne audyty SEO (na przykład odbywające się raz do roku albo raz na 6 miesięcy) pozwalają trzymać rękę na pulsie, ponieważ dzięki temu pojawia się szansa na to, żeby na bieżąco zweryfikować, czy witryna działa bez zarzutu, czy też konieczne jest wprowadzenie jakichś modyfikacji. Widać więc, że sprawdzanie strony internetowej pod kątem SEO może mieć charakter doraźny albo odbywać się cyklicznie. Jego częstotliwość zależy więc od celu, jaki chce się osiągnąć.

Co zyskujesz, zlecając audyt SEO fachowcom?

Za sprawą profesjonalnego audytu SEO oraz usprawnień, które wdrożysz na jego podstawie, zadbasz o to, żeby wyróżnić się na tle konkurencji w branży i sprawisz, że potencjalni klienci łatwiej Cię odnajdą, a co za tym idzie, wygenerują zyski, kupując Twoje produkty lub korzystając z oferowanych przez Ciebie usług. Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać, zlecając wykonanie audytu SEO strony internetowej naszej agencji marketingowej – odkryj pakiet korzyści, uwzględniający wsparcie na każdym etapie!

Profesjonalny raport o stanie strony

Namacalnym owocem audytu strony www jest raport SEO. Wśród informacji, jakie powinny się tam znaleźć, najczęściej wymienia się na przykład: ogólną widoczność witryny w Google (w TOP 3, TOP 10, czy TOP 50), ruch organiczny w serwisie, porównanie do konkurencji w danej branży, zachowanie użytkowników na stronie, pozyskane linki oraz zrealizowane i planowane działania. W raporcie z audytu SEO jest miejsce nie tylko na słowny opis, ale też wykresy i infografiki ilustrujące najważniejsze dane.

Listę zadań do wykonania dla deweloperów

Najważniejszym elementem raportu, a więc dokumentu powstającego po audycie SEO, jest lista zadań, jakie trzeba wykonać, żeby widoczność strony uległa poprawie. To specjalistyczne sprawozdanie z przeprowadzonych prac, w którym znajduje się szczegółowy opis sytuacji konkretnej witryny w Google. Wskazuje się tam uwagi dotyczące nieefektywnych obszarów funkcjonowania strony www oraz zalecenia, których wdrożenie powinno pomóc uporać się ze zidentyfikowanymi mankamentami. Taki zestaw zadań, będący swego rodzaju harmonogramem działania, to ogromne ułatwienie dla deweloperów.

Nadzór nad wdrożeniem wytycznych przez deweloperów

Jak zostało już wcześniej wskazane, analiza strony internetowej pod kątem SEO dostarcza pakiet precyzyjnych wskazówek dotyczących zmian, jakie trzeba wprowadzić w dotychczasowym funkcjonowaniu witryny. Trzeba jednak mieć świadomość, że ważne jest zarówno samo wdrożenie tych usprawnień, jak i późniejsze monitorowanie, czy w praktyce odgrywają one swoją rolę i nie dochodzi do ewentualnych zakłóceń. Wymagane jest zatem trzymanie ręki na pulsie oraz stałe monitorowanie, czy zastosowane przekształcenia działają. W razie potrzeby koniecznością staje się zaktualizowanie obranej strategii.

Wewnętrzny dział IT, który wdroży wytyczne z audytu SEO

Instrukcja zawierająca listę konkretnych zmian, jakie warto wprowadzić po audycie SEO strony internetowej to przydatne narzędzie, które ułatwia przejście przez proces wdrażania wymaganych poprawek. Nie masz programisty, który mógłby się tym zająć? Pomożemy Ci w tym! Nasz wewnętrzny dział IT zadba o to, żeby wszystkie zmiany na Twojej stronie zostały poprawnie zaimplementowane, co na kolejnych etapach pozwoli witrynie wzbić się na wyższe pozycje w rankingu Google.

Konsultacje ze specjalistą SEO na temat audytu SEO

Czy wiesz, że samo przygotowanie przez nas audytu SEO to na dobrą sprawę dopiero początek współpracy? Zdajemy sobie sprawę, że niektóre zapisy zamieszczone w otrzymanym na koniec raporcie, mogą być niejasne dla laika. Dlatego też oferujemy możliwość konsultacji ze specjalistą SEO, który odpowie na pojawiające się pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości, dzieląc się swoją wiedzą oraz doświadczeniem nabytym podczas wcześniejszych realizacji. Krok po kroku omówimy wyniki audytu SEO strony internetowej, wyjaśniając jego istotę oraz tłumacząc zasadność zaproponowanych rekomendacji. Wskażemy też, które z zaproponowanych zmian trzeba uznać za priorytetowe, żeby optymalizacja strony zaczęła wkrótce przynosić upragnione rezultaty.

Zakres działań w ramach audytu strony

Decydując się na profesjonalny audyt SEO, otrzymujesz kompleksową usługę, w ramach której zachodzi ocena wielu czynników rankingowych Google, mających wpływ na widoczność witryny internetowej. Co dokładnie zawiera audyt SEO strony internetowej? Składa się na niego między innymi analiza i weryfikacja następujących elementów: meta tagi, mapa witryny, optymalizacja grafik, struktura adresów URL, struktura nagłówków H1-H6, linkowanie wewnętrzne, jakość contentu i jego nasycenie słowami kluczowymi, prędkość ładowania strony na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, czy poprawność wdrożenia certyfikatu SSL oraz prawidłowość podpięcia pod narzędzia analityczne.

Płatny czy darmowy audyt strony internetowej?

Wszyscy zainteresowani wykonaniem audytu strony internetowej, zastanawiają się, które rozwiązanie jest lepsze – płatny, czy darmowy audyt SEO? Oczywiście wszystko zależy tutaj od budżetu, jakim się dysponuje. Ta druga opcja wydaje się kusząca, jeśli dąży się do zoptymalizowania kosztów i szuka się oszczędności. Trzeba jednak mieć świadomość, że samodzielne sprawdzenie kondycji witryny pod kątem SEO stanowi źródło wyłącznie podstawowych informacji o stronie internetowej. O wiele lepszym wyjściem jest postawienie na wielopoziomową ocenę przeprowadzoną przez specjalistów, w wyniku której powstaje pełen raport, opisujący obecny stan strony www oraz wskazujący zalecane działania naprawcze.

Warto zainwestować w płatny audyt SEO, ponieważ dzięki temu zyskuje się dostęp do kompleksowej usługi w wykonaniu profesjonalistów, którzy służą fachowym wsparciem, korzystając z rozległej wiedzy, wieloletniego doświadczenia i zdolności posługiwania się specjalistycznymi narzędziami. Zainteresowała Cię nasz oferta? Zależy Ci na uzyskaniu takiej pomocy? Doskonale! Chcesz dowiedzieć się, ile zapłacisz za weryfikację zgodności Twojej strony z wytycznymi wyszukiwarki Google? Zgłoś się do nas po darmową wycenę audytu SEO i odkryj potencjał drzemiący w skutecznym pozycjonowaniu – zapraszamy!

 

Pytania i odpowiedzi

Na czym polega audyt SEO?

Audyt SEO jest procesem, który polega na kompleksowej analizie i ocenie strony www pod kątem jej widoczności w wynikach wyszukiwania, a więc dostosowania witryny do wytycznych wyszukiwarki (algorytmów Google). Takie sprawdzenie strony internetowej ma na celu zdiagnozowanie aktualnego stanu serwisu, czyli zidentyfikowanie mocnych punktów oraz wskazanie obszarów wymagających poprawy (na tej podstawie zaleca się odpowiednie działania naprawcze).

Jak zrobić audyt SEO samemu?

Istnieje możliwość, żeby samodzielnie wykonać audyt strony pod kątem SEO, jednak wymaga to dysponowania odpowiednimi umiejętnościami oraz niezbędną wiedzą, ponadto liczy się posiadanie dostępu do Google Search Console i innych narzędzi. Lepsze rezultaty od działania na własną rękę można osiągnąć, jeśli realizację audytu SEO zleci się ekipie ekspertów z profesjonalnej agencji marketingowej.

Ile kosztuje audyt SEO?

Trudno wskazać nawet orientacyjną, a co dopiero konkretną cenę audytu SEO strony internetowej, ponieważ koszt tej usługi zależy od wielu czynników. W związku z tym każdorazowo przygotowuje się spersonalizowaną wycenę, która jest źródłem szczegółowych informacji dotyczących tego wydatku.

Co powinien zawierać audyt SEO?

Audyt strony internetowej musi uwzględniać wszystkie kluczowe aspekty, które wpływają na jej widoczność w sieci. Trzeba przeanalizować zarówno parametry techniczne, jak i czynniki on-site oraz off-site.

Co zawiera Audyt SEO?

Analiza meta danych
Analiza meta danych

Analizujemy tagi: meta title, meta description, robots, rel=prev i rel=next, canonical, hreflang

 

Poprawność zastosowania nagłówków
Poprawność zastosowania nagłówków

Weryfikujemy poprawność wdrożenia struktury nagłówków H1-H6

Analiza treści
Analiza treści

Starannie analizujemy duplikaty treści (wewnętrzne oraz zewnętrzne), thin content oraz jakość i wartość contentu

Analiza adresów URL
Analiza adresów URL

Weryfikujemy przyjazność, strukturę oraz optymalizację adresów URL

Weryfikacja linkowania wewnętrznego
Weryfikacja linkowania wewnętrznego

Badamy poprawność wdrożenia oraz określenie stopnia kanibalizacji

Sprawdzenie błędów indeksowania
Sprawdzenie błędów indeksowania

Sprawdzamy występowanie błędów związanych z kodami 50x, 40x, błędnych przekierowań, tagów kanonicznych, meta robots

Weryfikacja optymalizacji obrazów
Weryfikacja optymalizacji obrazów

Sprawdzamy poprawność wdrożenia atrybutów ALT, title, kompresji wagi, nazwy plików

Sprawdzenie prędkości renderowania strony
Sprawdzenie prędkości renderowania strony

Analizujemy prędkość wczytywania strony dla urządzeń przenośnych oraz stacjonarnych

Analiza mapy witryny
Analiza mapy witryny

Weryfikujemy poprawność wdrożenia mapy witryn (XML oraz HTML)

Sprawdzenie walidacji wdrożenia danych strukturalnych
Sprawdzenie walidacji wdrożenia danych strukturalnych

Analizujemy wdrożenie oraz prawidłowość walidacji fragmentów rozszerzonych & schema

Analiza mobilnej wersji strony
Analiza mobilnej wersji strony

Analizujemy użyteczność, dopasowanie, prędkość oraz randerowanie strony przez mobilne roboty wyszukiwarek

Szczegółowa analiza profilu linków przychodzących
Szczegółowa analiza profilu linków przychodzących

Analizujemy i rekomendujemy zmiany związane z linkami przychodzącymi. Sprawdzamy konieczność zrzeknięcia się lub ich pozostawienia. Sprawdzamy ich profil, źródło oraz przyrost pozyskiwania

Sprawdzenie walidacji kodu źródłowego strony
Sprawdzenie walidacji kodu źródłowego strony

Interpretujemy kod źródłowy strony i sprawdzamy zgodność z obowiązującymi standardami. Analiza dla każdego typu podstrony

Weryfikacja domeny pod kątem posiadania filtra
Weryfikacja domeny pod kątem posiadania filtra

Weryfikujemy widoczności witryny, drastycznych spadków oraz ewentualne przyczyny spadku ruchu

Weryfikacja podpiętych narzędzi analitycznych
Weryfikacja podpiętych narzędzi analitycznych

Sprawdzamy czy domena jest prawidłowo podpięta pod narzędzia analityczne

Analiza indeksacji strony
Analiza indeksacji strony

Weryfikujemy poziom crawl budget, analizujemy szybkość indeksacji oraz ewentualną przyczynę jej braku

Weryfikacja hosta
Weryfikacja hosta

Analizujemy poprawność wdrożenia certyfikatu SSL oraz WildCard DNS

Jakie osiągniesz korzyści z wykonania i wdrożenia Audytu SEO?

Rozwiniesz biznes
Rozwiniesz biznes

Wykonując i wdrażając audyt, finalnie otwierasz drogę do czerpania jeszcze większych korzyści finansowych z posiadania strony lub sklepu w internecie

Zwiększysz widoczność
Zwiększysz widoczność

Wykonując audyt, analizujemy maksymalny potencjał Twojej strony. Nakierowujemy na możliwości rozwoju i optymalizację nowych funkcji w witrynie

Wykorzystasz potencjał
Wykorzystasz potencjał

Wykorzystasz ogromy potencjał Twojej branży z bezpłatnego ruchu z wyszukiwarki Google

Zwiększysz przyjazność dla użytkownika
Zwiększysz przyjazność dla użytkownika

Audyt SEO daje możliwość odpowiedniego nakierowania contentu do zapytań zadawanych w wyszukiwarce. Odpowiedni content to ogromna szansa na konwersję

Umożliwisz efektywniejszy link building
Umożliwisz efektywniejszy link building

Prawidłowo zoptymalizowana witryna pod kątem SEO efektywniej reaguje na prowadzony link building

Zaktualizujesz stronę pod kątem najnowszych wytycznych Google
Zaktualizujesz stronę pod kątem najnowszych wytycznych Google

Strona będzie przygotowana zgodnie z aktualnymi wymaganiami Google – pozwoli uniknąć Ci to filtru lub innej kary

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ