Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

SXO (Search Experience Optimization)

Ruch nastawiony na konwersje Sprawdź ofertę

Sprawdź efekty działania strategii SXO!

Efektywny marketing internetowy wymaga wielowymiarowego podejścia. Odpowiedzią na te potrzeby jest strategia SXO, która korzystnie oddziałuje na widoczność, ruch oraz konwersję. W efekcie Search Experience Optimization generuje wyższą sprzedaż i prowadzi do wzrostu zysków. SXO marketing wykorzystuje potencjał SEO, stawiając w centrum użytkownika oraz jego doświadczenia. To innowacyjne narzędzie, którego potrzebuje Twój biznes, aby osiągnąć zamierzone cele.

SEO + UX = SXO

SXO jest skrótem, który odnosi się do strategii marketingowej powstałej poprzez integrację SEO i UX. Search Experience Optimization łączy Search Engine Optimization (pozycjonowanie strony internetowej) oraz User Experience (doświadczenie użytkownika).

To zespół przemyślanych i kompleksowych działań ukierunkowanych na pozyskanie klienta poprzez SEO, a następnie utrzymanie go na stronie www oraz zachęcenie do interakcji, co uzyskiwane jest dzięki skutecznemu wykorzystaniu UX.

Optymalizacja witryny na potrzeby wyszukiwarek występuje tutaj jednocześnie z zaprojektowaniem jej w sposób jak najbardziej pożyteczny dla użytkownika, wywołujący u niego pozytywne odczucia. SXO znajduje się poziom wyżej niż tradycyjne pozycjonowanie, przez co w krótszym czasie przynosi pewniejsze i bardziej spektakularne efekty.

SXO – na czym polega?

Search Experience Optimization to kompletna usługa, w której kluczowym aspektem jest wsłuchiwanie się w oczekiwania osoby korzystającej z danej strony internetowej i elastyczne dopasowywanie się do zachodzących w tym zakresie zmian.

SXO to zestaw kompleksowych działań skoncentrowanych na optymalizacji strony zgodnie z potrzebami wyszukiwarek, przy jednoczesnej trosce o jej funkcjonalność dla użytkowników. Efekty tej strategii dostrzegalne są w kilku punktach. Pierwszy z nich to pozyskanie odbiorcy dzięki bardzo dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania. Drugim jest przyciągnięcie jego uwagi i zatrzymanie na stronie. Pomóc w tym może krótki czas ładowania się strony www, interesujący i unikalny content, logiczna struktura serwisu, przyjemna dla oka szata graficzna, intuicyjna nawigacja, przejrzysty układ treści, skuteczne CTA oraz responsywność witryny.

Skutecznie wdrożone SXO ma prowadzić do osiągnięcia głównego celu, jakim jest pobudzenie konwersji – złożenie zamówienia, zarejestrowanie się na stronie, skorzystanie z usługi, zapisanie się do newslettera, czy też uzupełnienie oraz przesłanie formularza. Użytkownik decydujący się na podjęcie określonego działania ma być wtedy na tyle usatysfakcjonowany, że z chęcią powróci na daną stronę. W związku z tym marketing SXO stanowi opłacalną inwestycję na przyszłość.

Audyt SXO strony internetowej

Punktem wyjścia przy SXO jest wykonanie szczegółowego audytu, do którego przeprowadzenia wykorzystywane są profesjonalne narzędzia. Jest to wieloaspektowa analiza aktualnej kondycji danej strony internetowej, pozwalająca określić, jakie jej elementy wymagają poprawy, aby doszło do zwiększenia konwersji. Audyt SXO sprowadza się do skontrolowania czynników wpływających na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania, przy jednoczesnym przeanalizowaniu tego, w jakim stopniu jest on dopasowany do rzeczywistych oczekiwań użytkowników.

W ramach audytu SXO przeprowadza się dogłębną weryfikację witryny internetowej, która dotyczy między innymi: atrakcyjności designu, wewnętrznych połączeń pomiędzy podstronami, jakości publikowanego contentu (w tym jego nasycenia słowami kluczowymi), układu treści, czasu ładowania się strony oraz jej responsywności i funkcjonalności. Wynik audytu stanowi raport z wnioskami, wskazówkami oraz rekomendacjami, których uwzględnienie sprawi, że konkretna strona www stanie się bardziej przyjazna zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników.

SXO – na co się składa?

Cechą typową dla strategii SXO jest kompleksowość, o której w praktyce świadczy realizacja działań w różnych obszarach. Poszczególne elementy składające się na Search Experience Optimization wzajemnie się przenikają oraz uzupełniają. Marketing SXO łączy w sobie:

  • SEO – pozycjonowanie, czyli ciągły proces dostosowany do zmian zachodzących w wyszukiwarkach, który ma zagwarantować stronie www jak najwyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
  • UX – wywołanie na użytkowniku dobrego wrażenia i zapewnienie mu pozytywnych odczuć związanych z wizytą na stronie internetowej poprzez zaprojektowanie jej w intuicyjny oraz atrakcyjny wizualnie sposób, zgodny z jego potrzebami,
  • CRO – optymalizacja ścieżki konwersji, a więc doprowadzenie do zwiększenia ilości działań podejmowanych przez użytkowników na stronie www,
  • Content marketing – dostarczanie wysokiej jakości treści, wartościowych pod względem merytorycznym, jak i bogatych w wyselekcjonowane słowa kluczowe; mają one stanowić odpowiedź na nurtujące użytkownika pytania i wspierać go na poszczególnych etapach procesu zakupowego,
  • Web development – usprawnienie technicznych aspektów strony www poprzez usunięcie ewentualnych błędów i wniesienie niezbędnych poprawek,
  • Analityka – stałe badanie zachowań użytkowników na stronie oraz korzystanie z odpowiednich narzędzi analitycznych i wyciąganie wniosków z pozyskanych danych.

Usługa SXO – mapy ciepła

W ramach usługi SXO następuje również weryfikacja tak zwanych map ciepła. W obrazowy sposób charakteryzują one rodzaj działań podejmowanych przez użytkownika – wskazują na miejsca, w których najczęściej kilka, czy też pokazują, jak krok po kroku porusza się on po stronie www.

Opierając się na zaangażowaniu odbiorców, można sprawdzić, które części witryny są najbardziej interesujące, a które w najmniejszym stopniu przyciągają uwagę lub są całkiem pomijane. Wyciągnięcie trafnych wniosków z obserwacji zależności ukazywanych przez mapy ciepła, to recepta na efektywne dostosowanie wyglądu strony internetowej do rzeczywistych wymagań osób, które z niej korzystają.

SXO – doskonałe połączenie dla Twojego biznesu

Marketing internetowy cały czas się rozwija, a upowszechnienie się SXO jest tego najlepszym potwierdzeniem. Ta spójna, wielopoziomowa strategia daje szerszy punkt widzenia i sprawdza się w różnych sytuacjach, zwłaszcza jeśli działa się w branży e-commerce. Uzupełnianie podstawowych działań realizowanych w ramach SEO o dodatkowe aktywności, ukierunkowane na zagwarantowanie użytkownikowi pozytywnych doświadczeń związanych z wizytą na stronie www, jest kluczem do sukcesu. Strategia SXO to najlepszy wybór dla Twojego biznesu – poprawiaj swoją widoczność w Google i maksymalizuj zyski dzięki synergii SEO i UX.

SXO – przyszłość web developmentu

Nowoczesny SXO marketing bazuje na korzyściach wynikających z pozycjonowania stron oraz czerpie z mocnych stron projektowania UX. To efektywne rozwiązanie, które już dzisiaj odgrywa istotną rolę w świecie marketingu internetowego, a w najbliższym czasie jedynie zyska na swojej popularności. Aby osiągnąć biznesowy sukces, nie można ignorować drzemiącego w nim potencjału. Dlatego nie czekaj, tylko właśnie teraz postaw na to innowacyjne podejście i pozwól, żeby stało się ono Twoją teraźniejszością. W efekcie podniesiesz skuteczność realizowanych obecnie przedsięwzięć, staniesz się gotowy na wyzwania, które przyniesie przyszłość i będziesz o krok przed swoją konkurencją.

SXO – Search Experience Optimization

Zainteresowała Cię nasza oferta? Profesjonalna agencja SXO jest tym, czego szukasz? Usługa SXO to najlepsza inwestycja w rozwój biznesu oraz sprawdzona metoda na zwiększenie zysków – przekonaj się o tym właśnie teraz! Daj sobie szansę na skorzystanie z wszystkich korzyści wynikających z wdrożenia tego kompleksowego zestawu działań. Chcesz poznać szczegóły? Skontaktuj się z nami, a specjalnie dla Ciebie przygotujemy wyczerpujący audyt SXO.

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!

Elżbieta Goś Specjalista ds. Marketingu Kiwi Marketing

Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.

Agnieszka Krych Właściciel JOT-KA

Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.

Paweł Brochocki Prezes Zarządu Questo Sp. z o.o.

Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam

Izabela Calka Marketing Specjalist Kangu Jump

Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.

Łukasz Kłoczkowski Właściciel Rhinocar

Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.

Przemysław Frączek Specjalista ds. Marketingu Nad Stawkiem INVEST

Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.

Sylwia i Leszek Matusiewicz Właściciele Leander

Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.

Eliza Krzywicka Właścicielka Eliza Krzywicka Biuro Rachunkowe

Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.

Jacek Łakomiec Właściciel PHU Bianex

Bardzo profesjonalni! Polecamy!

Marek Mrozowski Właściciel Smartcams Polska

Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę

Mariusz Lipski Współwłaściciel Time2moto

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ