Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

SXO (Search Experience Optimization)

Ruch nastawiony na konwersje Sprawdź ofertę

Sprawdź efekty działania strategii SXO!

Efektywny marketing internetowy wymaga wielowymiarowego podejścia. Odpowiedzią na te potrzeby jest strategia SXO, która korzystnie oddziałuje na widoczność, ruch oraz konwersję. W efekcie Search Experience Optimization generuje wyższą sprzedaż i prowadzi do wzrostu zysków. SXO marketing wykorzystuje potencjał SEO, stawiając w centrum użytkownika oraz jego doświadczenia. To innowacyjne narzędzie, którego potrzebuje Twój biznes, aby osiągnąć zamierzone cele.

SEO + UX = SXO

SXO jest skrótem, który odnosi się do strategii marketingowej powstałej poprzez integrację SEO i UX. Search Experience Optimization łączy Search Engine Optimization (pozycjonowanie strony internetowej) oraz User Experience (doświadczenie użytkownika).

To zespół przemyślanych i kompleksowych działań ukierunkowanych na pozyskanie klienta poprzez SEO, a następnie utrzymanie go na stronie www oraz zachęcenie do interakcji, co uzyskiwane jest dzięki skutecznemu wykorzystaniu UX.

Optymalizacja witryny na potrzeby wyszukiwarek występuje tutaj jednocześnie z zaprojektowaniem jej w sposób jak najbardziej pożyteczny dla użytkownika, wywołujący u niego pozytywne odczucia. SXO znajduje się poziom wyżej niż tradycyjne pozycjonowanie, przez co w krótszym czasie przynosi pewniejsze i bardziej spektakularne efekty.

SXO – na czym polega?

Search Experience Optimization to kompletna usługa, w której kluczowym aspektem jest wsłuchiwanie się w oczekiwania osoby korzystającej z danej strony internetowej i elastyczne dopasowywanie się do zachodzących w tym zakresie zmian.

SXO to zestaw kompleksowych działań skoncentrowanych na optymalizacji strony zgodnie z potrzebami wyszukiwarek, przy jednoczesnej trosce o jej funkcjonalność dla użytkowników. Efekty tej strategii dostrzegalne są w kilku punktach. Pierwszy z nich to pozyskanie odbiorcy dzięki bardzo dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania. Drugim jest przyciągnięcie jego uwagi i zatrzymanie na stronie. Pomóc w tym może krótki czas ładowania się strony www, interesujący i unikalny content, logiczna struktura serwisu, przyjemna dla oka szata graficzna, intuicyjna nawigacja, przejrzysty układ treści, skuteczne CTA oraz responsywność witryny.

Skutecznie wdrożone SXO ma prowadzić do osiągnięcia głównego celu, jakim jest pobudzenie konwersji – złożenie zamówienia, zarejestrowanie się na stronie, skorzystanie z usługi, zapisanie się do newslettera, czy też uzupełnienie oraz przesłanie formularza. Użytkownik decydujący się na podjęcie określonego działania ma być wtedy na tyle usatysfakcjonowany, że z chęcią powróci na daną stronę. W związku z tym marketing SXO stanowi opłacalną inwestycję na przyszłość.

Audyt SXO strony internetowej

Punktem wyjścia przy SXO jest wykonanie szczegółowego audytu, do którego przeprowadzenia wykorzystywane są profesjonalne narzędzia. Jest to wieloaspektowa analiza aktualnej kondycji danej strony internetowej, pozwalająca określić, jakie jej elementy wymagają poprawy, aby doszło do zwiększenia konwersji. Audyt SXO sprowadza się do skontrolowania czynników wpływających na pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania, przy jednoczesnym przeanalizowaniu tego, w jakim stopniu jest on dopasowany do rzeczywistych oczekiwań użytkowników.

W ramach audytu SXO przeprowadza się dogłębną weryfikację witryny internetowej, która dotyczy między innymi: atrakcyjności designu, wewnętrznych połączeń pomiędzy podstronami, jakości publikowanego contentu (w tym jego nasycenia słowami kluczowymi), układu treści, czasu ładowania się strony oraz jej responsywności i funkcjonalności. Wynik audytu stanowi raport z wnioskami, wskazówkami oraz rekomendacjami, których uwzględnienie sprawi, że konkretna strona www stanie się bardziej przyjazna zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników.

SXO – na co się składa?

Cechą typową dla strategii SXO jest kompleksowość, o której w praktyce świadczy realizacja działań w różnych obszarach. Poszczególne elementy składające się na Search Experience Optimization wzajemnie się przenikają oraz uzupełniają. Marketing SXO łączy w sobie:

  • SEO – pozycjonowanie, czyli ciągły proces dostosowany do zmian zachodzących w wyszukiwarkach, który ma zagwarantować stronie www jak najwyższą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
  • UX – wywołanie na użytkowniku dobrego wrażenia i zapewnienie mu pozytywnych odczuć związanych z wizytą na stronie internetowej poprzez zaprojektowanie jej w intuicyjny oraz atrakcyjny wizualnie sposób, zgodny z jego potrzebami,
  • CRO – optymalizacja ścieżki konwersji, a więc doprowadzenie do zwiększenia ilości działań podejmowanych przez użytkowników na stronie www,
  • Content marketing – dostarczanie wysokiej jakości treści, wartościowych pod względem merytorycznym, jak i bogatych w wyselekcjonowane słowa kluczowe; mają one stanowić odpowiedź na nurtujące użytkownika pytania i wspierać go na poszczególnych etapach procesu zakupowego,
  • Web development – usprawnienie technicznych aspektów strony www poprzez usunięcie ewentualnych błędów i wniesienie niezbędnych poprawek,
  • Analityka – stałe badanie zachowań użytkowników na stronie oraz korzystanie z odpowiednich narzędzi analitycznych i wyciąganie wniosków z pozyskanych danych.

Usługa SXO – mapy ciepła

W ramach usługi SXO następuje również weryfikacja tak zwanych map ciepła. W obrazowy sposób charakteryzują one rodzaj działań podejmowanych przez użytkownika – wskazują na miejsca, w których najczęściej kilka, czy też pokazują, jak krok po kroku porusza się on po stronie www.

Opierając się na zaangażowaniu odbiorców, można sprawdzić, które części witryny są najbardziej interesujące, a które w najmniejszym stopniu przyciągają uwagę lub są całkiem pomijane. Wyciągnięcie trafnych wniosków z obserwacji zależności ukazywanych przez mapy ciepła, to recepta na efektywne dostosowanie wyglądu strony internetowej do rzeczywistych wymagań osób, które z niej korzystają.

SXO – doskonałe połączenie dla Twojego biznesu

Marketing internetowy cały czas się rozwija, a upowszechnienie się SXO jest tego najlepszym potwierdzeniem. Ta spójna, wielopoziomowa strategia daje szerszy punkt widzenia i sprawdza się w różnych sytuacjach, zwłaszcza jeśli działa się w branży e-commerce. Uzupełnianie podstawowych działań realizowanych w ramach SEO o dodatkowe aktywności, ukierunkowane na zagwarantowanie użytkownikowi pozytywnych doświadczeń związanych z wizytą na stronie www, jest kluczem do sukcesu. Strategia SXO to najlepszy wybór dla Twojego biznesu – poprawiaj swoją widoczność w Google i maksymalizuj zyski dzięki synergii SEO i UX.

SXO – przyszłość web developmentu

Nowoczesny SXO marketing bazuje na korzyściach wynikających z pozycjonowania stron oraz czerpie z mocnych stron projektowania UX. To efektywne rozwiązanie, które już dzisiaj odgrywa istotną rolę w świecie marketingu internetowego, a w najbliższym czasie jedynie zyska na swojej popularności. Aby osiągnąć biznesowy sukces, nie można ignorować drzemiącego w nim potencjału. Dlatego nie czekaj, tylko właśnie teraz postaw na to innowacyjne podejście i pozwól, żeby stało się ono Twoją teraźniejszością. W efekcie podniesiesz skuteczność realizowanych obecnie przedsięwzięć, staniesz się gotowy na wyzwania, które przyniesie przyszłość i będziesz o krok przed swoją konkurencją.

SXO – Search Experience Optimization

Zainteresowała Cię nasza oferta? Profesjonalna agencja SXO jest tym, czego szukasz? Usługa SXO to najlepsza inwestycja w rozwój biznesu oraz sprawdzona metoda na zwiększenie zysków – przekonaj się o tym właśnie teraz! Daj sobie szansę na skorzystanie z wszystkich korzyści wynikających z wdrożenia tego kompleksowego zestawu działań. Chcesz poznać szczegóły? Skontaktuj się z nami, a specjalnie dla Ciebie przygotujemy wyczerpujący audyt SXO.

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ