Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Facebook Ads

Prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku Sprawdź ofertę

Może jeszcze nie wiesz, ale narzędzia reklamowe Facebooka pomogą Ci w dotarciu do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. Jeśli wiesz, że Twój idealny klient to kobieta w wieku 25-34 lat, mieszkająca w Warszawie, a jej zainteresowania to zakupy i moda, to nie możesz zastanawiać się dłużej. Dodatkowo wiedząc, że koszt konwersji nie może przekroczyć 20 zł netto, ponieważ Twoja marża na tym produkcie nie pozwala na więcej, możesz mieć pewność, że kampania Facebook Ads pomoże Ci w osiągnięciu Twojego celu biznesowego.

Reklama na Facebooku to nie tylko sprzedaż produktów lub promocja usług –  narzędzie to pomoże w zapamiętaniu Twojego wizerunku, pozyska dla Ciebie precyzyjne dane kontaktowe lub wspomoże konwersje offline, doprowadzając klienta do siedziby Twojej firmy.

Cele reklamowe kampanii Facebook Ads

Rozpoznawalność marki
Rozpoznawalność marki

Wyświetlimy reklamę osobom bardziej skłonnym do ich zapamiętania. Osoby te według szacunków Facebooka będą pamiętały reklamę przez dwa dni od jej obejrzenia

Zasięg
Zasięg

Cel ten pomoże w zwielokrotnieniu liczby osób, które zobaczą Twoją reklamę, kontrolując częstotliwość ich wyświetlania

Aktywność
Aktywność

Wykorzystując cel jakim jest aktywność, jesteśmy w stanie zwiększyć liczbę reakcji pod postami oraz ilość polubień Twojej strony. Możesz również zwiększyć frekwencję na wydarzeniu oraz zachęcić odbiorców do skorzystania z oferty na stronie

Sprzedaż z katalogu
Sprzedaż z katalogu

Dostępne narzędzia umożliwiają stworzenie tzw. feed produktowego. Feed to plik CSV lub XML zawierający listę produktów w Twoim sklepie. Celem sprzedaży z katalogu jest wyświetlenie produktów osobom, które go oglądały, ale nie kupiły, czyli jest to tzw. remarketing produktowy. Produkty mogą być wyświetlane również osobom, które nie znają jeszcze Twojej firmy, ale ich zainteresowania ściśle odpowiadają Twojej grupie docelowej

Instalacje aplikacji
Instalacje aplikacji

Jak sama nazwa wskazuje – cel ten umożliwia nakłonienie odbiorców reklam do instalacji Twojej aplikacji w jak najniższym koszcie

Ruch
Ruch

Mamy możliwość przekierowania większej ilości osób do miejsca docelowego na Facebooku lub poza nim, takiego jak Twoja witryna internetowa, aplikacja mobilna lub komputerowa

Wizyty w firmie
Wizyty w firmie

Facebook coraz lepiej radzi sobie ze zdarzeniami offline – dlatego też jesteśmy w stanie zachęcić więcej osób, które są w pobliżu do odwiedzenia konkretnych lokalizacji Twojej firmy

Wiadomości
Wiadomości

Realizując kampanię reklamową nastawioną na nawiązanie kontaktu poprzez komunikator Messengera, będziesz w stanie zaoferować bezpośrednią pomoc użytkownikom, odpowiedzieć na pytanie związane z Twoją usługą lub produktem. Poinformujesz ich o możliwościach i nowościach Twojej firmy, marki lub narzędzia

Wyświetlenia filmu
Wyświetlenia filmu

Sprawimy, że użytkownicy zaczną oglądać Twoje filmy, niezależnie od dystrybuowanej treści. Jak w każdym celu możemy nim dotrzeć do precyzyjnej grupy odbiorców, by inwestycja w reklamę stała się dla Ciebie zyskiem

Konwersje
Konwersje

Konwersja to nic innego jak pożądane działanie w Twojej witrynie lub aplikacji:
– subskrypcja newslettera;
– rejestracja użytkownika;
– wypełnienie formularza;
– pobranie pliku lub dokumentu;
– zakup produktu lub usługi;
– obejrzenie filmu;
oraz wiele innych, dlatego jeśli tego właśnie potrzebujesz, ten cel reklamowy jest Ci niezbędny

Pozyskiwanie kontaktów
Pozyskiwanie kontaktów

Reklama na Facebooku umożliwia również pozyskiwanie kontaktów od nowych użytkowników lub też będących na Twojej stronie, ale nie pozostawiających kontaktu. Cel ten zapewni Ci zebranie bardzo precyzyjnych danych jak: imię i nazwisko, telefon kontaktowy, email, miasto, województwo, kod pocztowy, data urodzenia, stan cywilny, płeć, zawód oraz inne własne pytania, które sprecyzujesz. Co więcej dane te zostaną automatycznie wypełnione, wykorzystując profil zainteresowanego – przez co skuteczność pozyskania kontaktu jest jeszcze większa. Narzędzie to przy odpowiednim oprogramowaniu jest w stanie w błyskawicznym tempie przekazywać zebrane dane do Twojego CRMu lub działu handlowego.

Możliwości kierowania reklam

Podstawowe dane
Podstawowe dane

Lokalizacja, wiek, płeć czy język

Szczegółowe możliwości targetowania
Szczegółowe możliwości targetowania

Dane demograficzne, zachowania, zainteresowania

Lista odbiorców
Lista odbiorców

Wyświetlanie reklam do użytkowników, którzy udostępnili nam swoje numery telefonów lub adresy mailowe

Retargeting
Retargeting

Kierowanie reklam do użytkowników, którzy odwiedzili naszą witrynę lub konkretne podstrony

Zachowania
Zachowania

Kierowanie reklam do użytkowników korzystających z naszej aplikacji i dokonujących w niej określonych działań

Aktywność off-line
Aktywność off-line

Grupa użytkowników wykonujących zdarzenia off-line zidentyfikowanych na podstawie danych, takich jak imię, nazwisko, e-mail czy numer telefonu

Aktywność na Instagramie i Facebooku
Aktywność na Instagramie i Facebooku

W zależności od interakcji użytkowników z zawartością publikowaną na Instagramie lub Facebooku

Grupy Lookalike
Grupy Lookalike

Grupy podobnych odbiorców

Umiejscowienia reklam na Facebooku

Messenger

  • Relacje
  • Wiadomości sponsorowane
  • Skrzynka odbiorcza

Facebook

  • Kanały aktualności
  • Prawa kolumna
  • Relacje
  • Marketplace
  • Proponowane filmy
  • Wideo in-stream
  • Artykuły ekspresowe

Instagram

  • Aktualności
  • Relacje

Audience Network

  • Wideo z nagrodą
  • Wideo in-stream
  • Bannery
  • Reklama pełnoekranowa
  • Reklama natywna

Formaty reklam:

Obraz
Obraz

Standardowa i podstawowa forma reklamy

Pokaz slajdów
Pokaz slajdów

Reklama z filmem w pętli i maksymalnie 10 obrazami

Film
Film

Atrakcyjna forma reklamy, która przyciąga widzów

Kolekcja
Kolekcja

Przedstawienie oferty sklepu w najbardziej przystępny sposób

Karuzela
Karuzela

Kilka zdjęć, spośród których każde może linkować do innej podstrony

Materiał błyskawiczny
Materiał błyskawiczny

Skuteczny format reklamy przeznaczony jedynie dla urządzeń mobilnych

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ