Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Facebook Ads

Prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku Sprawdź ofertę

Może jeszcze nie wiesz, ale narzędzia reklamowe Facebooka pomogą Ci w dotarciu do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców. Jeśli wiesz, że Twój idealny klient to kobieta w wieku 25-34 lat, mieszkająca w Warszawie, a jej zainteresowania to zakupy i moda, to nie możesz zastanawiać się dłużej. Dodatkowo wiedząc, że koszt konwersji nie może przekroczyć 20 zł netto, ponieważ Twoja marża na tym produkcie nie pozwala na więcej, możesz mieć pewność, że kampania Facebook Ads pomoże Ci w osiągnięciu Twojego celu biznesowego.

Reklama na Facebooku to nie tylko sprzedaż produktów lub promocja usług –  narzędzie to pomoże w zapamiętaniu Twojego wizerunku, pozyska dla Ciebie precyzyjne dane kontaktowe lub wspomoże konwersje offline, doprowadzając klienta do siedziby Twojej firmy.

Cele reklamowe kampanii Facebook Ads

Rozpoznawalność marki
Rozpoznawalność marki

Wyświetlimy reklamę osobom bardziej skłonnym do ich zapamiętania. Osoby te według szacunków Facebooka będą pamiętały reklamę przez dwa dni od jej obejrzenia

Zasięg
Zasięg

Cel ten pomoże w zwielokrotnieniu liczby osób, które zobaczą Twoją reklamę, kontrolując częstotliwość ich wyświetlania

Aktywność
Aktywność

Wykorzystując cel jakim jest aktywność, jesteśmy w stanie zwiększyć liczbę reakcji pod postami oraz ilość polubień Twojej strony. Możesz również zwiększyć frekwencję na wydarzeniu oraz zachęcić odbiorców do skorzystania z oferty na stronie

Sprzedaż z katalogu
Sprzedaż z katalogu

Dostępne narzędzia umożliwiają stworzenie tzw. feed produktowego. Feed to plik CSV lub XML zawierający listę produktów w Twoim sklepie. Celem sprzedaży z katalogu jest wyświetlenie produktów osobom, które go oglądały, ale nie kupiły, czyli jest to tzw. remarketing produktowy. Produkty mogą być wyświetlane również osobom, które nie znają jeszcze Twojej firmy, ale ich zainteresowania ściśle odpowiadają Twojej grupie docelowej

Instalacje aplikacji
Instalacje aplikacji

Jak sama nazwa wskazuje – cel ten umożliwia nakłonienie odbiorców reklam do instalacji Twojej aplikacji w jak najniższym koszcie

Ruch
Ruch

Mamy możliwość przekierowania większej ilości osób do miejsca docelowego na Facebooku lub poza nim, takiego jak Twoja witryna internetowa, aplikacja mobilna lub komputerowa

Wizyty w firmie
Wizyty w firmie

Facebook coraz lepiej radzi sobie ze zdarzeniami offline – dlatego też jesteśmy w stanie zachęcić więcej osób, które są w pobliżu do odwiedzenia konkretnych lokalizacji Twojej firmy

Wiadomości
Wiadomości

Realizując kampanię reklamową nastawioną na nawiązanie kontaktu poprzez komunikator Messengera, będziesz w stanie zaoferować bezpośrednią pomoc użytkownikom, odpowiedzieć na pytanie związane z Twoją usługą lub produktem. Poinformujesz ich o możliwościach i nowościach Twojej firmy, marki lub narzędzia

Wyświetlenia filmu
Wyświetlenia filmu

Sprawimy, że użytkownicy zaczną oglądać Twoje filmy, niezależnie od dystrybuowanej treści. Jak w każdym celu możemy nim dotrzeć do precyzyjnej grupy odbiorców, by inwestycja w reklamę stała się dla Ciebie zyskiem

Konwersje
Konwersje

Konwersja to nic innego jak pożądane działanie w Twojej witrynie lub aplikacji:
– subskrypcja newslettera;
– rejestracja użytkownika;
– wypełnienie formularza;
– pobranie pliku lub dokumentu;
– zakup produktu lub usługi;
– obejrzenie filmu;
oraz wiele innych, dlatego jeśli tego właśnie potrzebujesz, ten cel reklamowy jest Ci niezbędny

Pozyskiwanie kontaktów
Pozyskiwanie kontaktów

Reklama na Facebooku umożliwia również pozyskiwanie kontaktów od nowych użytkowników lub też będących na Twojej stronie, ale nie pozostawiających kontaktu. Cel ten zapewni Ci zebranie bardzo precyzyjnych danych jak: imię i nazwisko, telefon kontaktowy, email, miasto, województwo, kod pocztowy, data urodzenia, stan cywilny, płeć, zawód oraz inne własne pytania, które sprecyzujesz. Co więcej dane te zostaną automatycznie wypełnione, wykorzystując profil zainteresowanego – przez co skuteczność pozyskania kontaktu jest jeszcze większa. Narzędzie to przy odpowiednim oprogramowaniu jest w stanie w błyskawicznym tempie przekazywać zebrane dane do Twojego CRMu lub działu handlowego.

Możliwości kierowania reklam

Podstawowe dane
Podstawowe dane

Lokalizacja, wiek, płeć czy język

Szczegółowe możliwości targetowania
Szczegółowe możliwości targetowania

Dane demograficzne, zachowania, zainteresowania

Lista odbiorców
Lista odbiorców

Wyświetlanie reklam do użytkowników, którzy udostępnili nam swoje numery telefonów lub adresy mailowe

Retargeting
Retargeting

Kierowanie reklam do użytkowników, którzy odwiedzili naszą witrynę lub konkretne podstrony

Zachowania
Zachowania

Kierowanie reklam do użytkowników korzystających z naszej aplikacji i dokonujących w niej określonych działań

Aktywność off-line
Aktywność off-line

Grupa użytkowników wykonujących zdarzenia off-line zidentyfikowanych na podstawie danych, takich jak imię, nazwisko, e-mail czy numer telefonu

Aktywność na Instagramie i Facebooku
Aktywność na Instagramie i Facebooku

W zależności od interakcji użytkowników z zawartością publikowaną na Instagramie lub Facebooku

Grupy Lookalike
Grupy Lookalike

Grupy podobnych odbiorców

Umiejscowienia reklam na Facebooku

Messenger

  • Relacje
  • Wiadomości sponsorowane
  • Skrzynka odbiorcza

Facebook

  • Kanały aktualności
  • Prawa kolumna
  • Relacje
  • Marketplace
  • Proponowane filmy
  • Wideo in-stream
  • Artykuły ekspresowe

Instagram

  • Aktualności
  • Relacje

Audience Network

  • Wideo z nagrodą
  • Wideo in-stream
  • Bannery
  • Reklama pełnoekranowa
  • Reklama natywna

Formaty reklam:

Obraz
Obraz

Standardowa i podstawowa forma reklamy

Pokaz slajdów
Pokaz slajdów

Reklama z filmem w pętli i maksymalnie 10 obrazami

Film
Film

Atrakcyjna forma reklamy, która przyciąga widzów

Kolekcja
Kolekcja

Przedstawienie oferty sklepu w najbardziej przystępny sposób

Karuzela
Karuzela

Kilka zdjęć, spośród których każde może linkować do innej podstrony

Materiał błyskawiczny
Materiał błyskawiczny

Skuteczny format reklamy przeznaczony jedynie dla urządzeń mobilnych

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!

Elżbieta Goś Specjalista ds. Marketingu Kiwi Marketing

Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.

Agnieszka Krych Właściciel JOT-KA

Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.

Paweł Brochocki Prezes Zarządu Questo Sp. z o.o.

Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam

Izabela Calka Marketing Specjalist Kangu Jump

Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.

Łukasz Kłoczkowski Właściciel Rhinocar

Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.

Przemysław Frączek Specjalista ds. Marketingu Nad Stawkiem INVEST

Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.

Sylwia i Leszek Matusiewicz Właściciele Leander

Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.

Eliza Krzywicka Właścicielka Eliza Krzywicka Biuro Rachunkowe

Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.

Jacek Łakomiec Właściciel PHU Bianex

Bardzo profesjonalni! Polecamy!

Marek Mrozowski Właściciel Smartcams Polska

Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę

Mariusz Lipski Współwłaściciel Time2moto

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ