Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie lokalne

Dotrzemy z Twoją ofertą do lokalnych Klientów Sprawdź ofertę

Prowadzisz kawiarnię, restaurację, pensjonat, zakład fryzjerski, gabinet kosmetyczny, osiedlowy sklep spożywczy, salon optyczny, skup samochodów, wypożyczalnię aut, biuro rachunkowe, czy szkołę językową i ta działalność ma charakter lokalny, a nie ogólnopolski? Twoja konkurencja w Tarnowie, Wrocławiu, Poznaniu, czy jakimś innym miejscu wyprzedza Cię w wynikach wyszukiwania Google? Chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej oferty w danym regionie? Dotychczasowa strategia marketingowa dla Twojej firmowej strony www nie uwzględniała spersonalizowanego pozycjonowania lokalnego?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań masz twierdzącą odpowiedź, dobra wiadomość jest następująca – z nami sukces w postaci skutecznego wypromowania firmy na lokalnym rynku i wyróżnienia się na tle konkurentów jest w zasięgu ręki! Czy jesteś gotów po niego sięgnąć i na stałe zaistnieć w świadomości osób z najbliższej okolicy? Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz na co dzień, postaw na pozycjonowanie lokalne stron internetowych w naszym wykonaniu. Już teraz skontaktuj się z nami, żeby ustalić szczegóły współpracy. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z kompleksowej oferty, jaką przygotowaliśmy dla wszystkich, których interesuje regionalne SEO realizowane przez doświadczonych profesjonalistów.

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Katalog naszych usług jest szeroki – jeden z punktów oferty stanowi pozycjonowanie strony na frazy lokalne inaczej określane również jako regionalne SEO. Zastanawiasz się, co to takiego i czy Twój biznes potrzebuje pomocy w tym zakresie? Spieszymy z wyjaśnieniem! Pozycjonowanie lokalne stron internetowych (local SEO) to proces optymalizacji strony internetowej i jej zawartości w celu zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwania dla użytkowników znajdujących się w określonej lokalizacji geograficznej (najczęściej chodzi o województwo, miasto, dzielnicę lub ulicę). Jest to kluczowy element strategii marketingowej dla małych i średnich przedsiębiorstw, które działają na lokalnym rynku i chcą przyciągnąć klientów z najbliższej okolicy.

Widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania można poprawić, jeśli krok po kroku zostaną wykonane następujące czynności: analiza i audyt SEO, stworzenie wizytówki Google Moja Firma (uwzględniające uzupełnienie profilu informacjami NAP, czyli: nazwa firmy, adres oraz numer telefonu, ale też warto wpisać godziny otwarcia), badanie i dobór słów kluczowych dopasowanych do zapytań potencjalnych klientów, optymalizacja struktury strony www oraz udostępnianych tam treści, zdobywanie wartościowych linków zwrotnych (przy współpracy z lokalnymi mediami, blogerami i portalami), zarządzanie recenzjami (chociażby odpowiadanie na pozytywne oceny i zajęcie stanowiska względem negatywnej opinii) oraz stałe monitorowanie i raportowanie.

Należy zauważyć, że SEO regionalne uwzględniające pozycjonowanie na lokalne słowa kluczowe wcale nie należy do najdroższych usług, jakie mogą oferować agencje marketingowe, jednak pozwala m.in. poprawić widoczność strony www i osiągnąć wiele innych profitów, warto więc skorzystać z tej opcji, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu. Ty również możesz w ten sposób zadbać o stronę internetową, która powinna stanowić wizytówkę Twojego biznesu.

Czym pozycjonowanie lokalne różni się od pozycjonowania głównego?

W kontekście charakteryzowanej usługi pojawia się jedno ważne pytanie, które brzmi: jakie są podstawowe różnice pomiędzy regionalnym pozycjonowaniem a tradycyjnym SEO? Najprościej rzecz ujmując te dwa podejścia różnią się zakresem geograficznym swojego oddziaływania, celami, jakie im przyświecają, zastosowanymi technikami oraz typem klientów, do których są kierowane i liczebnością konkurencji, jaką chce się wyprzedzić. Główna cecha odróżniająca te dwa typy pozycjonowania to właśnie fakt, że SEO tradycyjne służy szerszemu gronu użytkowników i ma na celu zwiększenie widoczności strony www w skali ogólnokrajowej, a niekiedy nawet globalnej, natomiast dzięki pozycjonowaniu regionalnemu można wypromować swoją ofertę w najbliższej okolicy, poprawiając pozycję zajmowaną przez witrynę w lokalnych rankingach wyszukiwania wyszukiwarki Google.

Już teraz wiesz czym na tle klasycznego pozycjonowania wyróżnia się pozycjonowanie lokalne! Uważasz, że ten element powinien jak najszybciej wzbogacić strategię SEO realizowaną na Twojej firmowej strony internetowej? Postaw na wsparcie oferowane przez specjalistów w swoim fachu – skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowany pakiet działań!

Pozycjonowanie lokalne firmy w Google – jak dopasować słowa kluczowe? Przykłady fraz

Zdajemy sobie sprawę z tego, że prawidłowe dopasowanie słów kluczowych do pozycjonowania lokalnego wymaga strategicznego podejścia, które uwzględnia specyfikę Twojego biznesu, charakter przygotowanej przez Ciebie oferty, lokalizację oraz potrzeby Twoich klientów.

Oto kilka kroków, które pomożemy Ci wykonać, żeby dopasować odpowiednie frazy kluczowe:

  • Zrozumienie Twojej grupy docelowej – zidentyfikowanie, kim są potencjalni klienci i jakie frazy mogą wpisywać w pole wyszukiwania, szukając produktów lub usług, których w danym momencie najbardziej potrzebują.
  • Analiza konkurencji – sprawdzenie, jakich słów kluczowych używają konkurencji z najbliższego otoczenia (można to zrobić, zapoznając się z zawartością ich firmowych stron internetowych i korzystając ze specjalnych narzędzi SEO).
  • Poznanie aktualnych trendów – znalezienie popularnych fraz kluczowych związanych z Twoją branżą i lokalizacją, w jakiej działasz.
  • Uwzględnienie miejsca prowadzenia działalności – dodanie do frazy lokalizacji geograficznej, m.in. nazwy województwa, miasta, dzielnicy, czy ulicy.
  • Kombinacja słów kluczowych – tworzenie fraz kluczowych, które łączą różne aspekty Twojego biznesu z lokalizacją. Pomyślimy o różnych kombinacjach słów, które mogą odpowiadać na konkretne zapytania klientów (na przykład: słowo kluczowe/usługa plus sformułowanie „blisko mnie”).
  • Optymalizacja treści na stronie – użycie wybranych słów kluczowych w tytułach, nagłówkach, treściach, meta opisach, poradnikowych wpisach na blogu, URL-ach oraz w atrybutach alt obrazków na firmowej stronie internetowej (zarówno na stronie głównej, jak i poszczególnych podstronach prezentujących różne punkty z oferty).

SEO lokalne dla danego miasta – zapytania produktowe oraz usługowe

Zapytania produktowe to frazy kluczowe używane przez użytkowników, którzy szukają konkretnych produktów w danym mieście. Optymalizacja strony pod kątem tych zapytań pozwala przyciągnąć klientów, którzy są zainteresowani zakupem określonych towarów w Twojej lokalizacji. Oto przykłady takich zapytań:

  • Branża spożywcza: „sklep spożywczy Warszawa”, „delikatesy Kraków”, „świeże owoce Gdańsk”.
  • Moda i odzież: „butik odzieżowy Poznań”, „sklep z ubraniami Łódź”, „moda męska Wrocław”.
  • Elektronika: „sklep z elektroniką Katowice”, „telewizory Białystok”, „smartfony Lublin”.
  • Księgarnie: „księgarnia Szczecin”, „książki dla dzieci Rzeszów”, „bestsellery Opole”.
  • Sport i rekreacja: „sklep sportowy Toruń”, „rowery Bydgoszcz”, „sprzęt fitness Kielce”.

Zapytania usługowe dotyczą fraz kluczowych używanych przez użytkowników szukających określonych usług w ich mieście. Optymalizacja strony pod kątem tych zapytań pomaga przyciągnąć klientów poszukujących lokalnych usługodawców. Oto przykłady takich zapytań:

  • Gastronomia: „restauracja włoska Warszawa”, „kawiarnia Kraków”, „pub Gdańsk”.
  • Usługi zdrowotne: „dentysta Poznań”, „fizjoterapeuta Wrocław”, „weterynarz Łódź”.
  • Usługi kosmetyczne: „fryzjer Katowice”, „kosmetyczka Białystok”, „manicure Lublin”.
  • Edukacja: „szkoła językowa Szczecin”, „kursy komputerowe Rzeszów”, „przedszkole Opole”.
  • Naprawy i serwisy: „mechanik samochodowy Toruń”, „naprawa AGD Bydgoszcz”, „serwis komputerowy Kielce”.
  • Transport i logistyka: „firma przeprowadzkowa Gdynia”, „taksówki Olsztyn”, „wypożyczalnia samochodów Bielsko-Biała”.
  • Budownictwo i wykończenia: „remonty mieszkań Radom”, „hydraulik Elbląg”, „elektryk Zielona Góra”.
  • Usługi finansowe: „księgowy Sopot”, „doradca podatkowy Koszalin”, „biuro rachunkowe Gorzów Wielkopolski”.

W rezultacie uda się pozyskać klientów, którzy rzeczywiście są zainteresowani Twoją ofertą i poszukują w sieci konkretnych produktów lub usług – wystarczy przekonać ich do tego, że to co masz do zaoferowania jest lepsze niż u konkurencji.

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne stron internetowych?

Sprzedajesz produkty lub oferujesz usługi, których odbiorcami są mieszkańcy danego obszaru geograficznego? Jeśli Twoja firma działa na lokalnym rynku, również powinieneś zainteresować się promocją swojego biznesu online. SEO regionalne to rozwiązanie, na które szczególną uwagę powinni zwrócić właściciele: restauracji, kawiarni, pubów, foodtrucków, punktów gastronomicznych oferujących catering dietetyczny, cukierni, piekarni, lodziarni, małych sklepów spożywczych, szkół językowych, kwiaciarni, biur tłumaczeń, siłowni, klubów fitness, szkół tańca, ośrodków szkolenia kierowców, hoteli, pensjonatów, hosteli, zakładów fryzjerskich, salonów kosmetycznych, kancelarii prawnych, wypożyczalni aut, warsztatów samochodowych, firm budowlanych i wykończeniowych, gabinetów stomatologicznych, serwisów komputerowych, czy biur rachunkowych. Należysz do tej grupy i zależy Ci na profesjonalnej optymalizacji strony internetowej pod kątem fraz lokalnych? Zdaj się na nas – zajmiemy się wszystkim od A do Z!

Jakie korzyści przynosi SEO regionalne w wyszukiwarce Google?

Lista profitów, jakie generuje pozycjonowanie lokalne w profesjonalnym wydaniu, jest naprawdę długa. Można umieścić na niej takie kwestie, jak: wysokie pozycje strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, zwiększenie liczby odwiedzin witryny, dotarcie do nowych klientów zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą, precyzyjne dopasowanie działań SEO do odbiorców z najbliższego otoczenia firmy, wyróżnienie się na tle konkurencji, budowanie zaangażowania i lojalności klientów, wzmocnienie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, optymalizacja kosztów marketingowych, wyższy współczynnik konwersji, brak konieczności konkurowania z ogólnokrajowymi gigantami w danej branży oraz rozwój lokalnego biznesu. Skorzystaj z naszych usług i przekonaj się o tym w praktyce!

Te przykładowe korzyści jednoznacznie wskazują na ogromny potencjał, jaki bez dwóch zdań skrywa w sobie umiejętnie realizowane lokalne pozycjonowanie sklepu z określonym asortymentem albo punktu usługowego. Ignorowanie tego aspektu może oznaczać utratę wielu możliwości, warto więc skorzystać z tej szansy. Każdy przedsiębiorca, który działa na określonym obszarze, powinien zdawać sobie sprawę, że umiejętnie zaprojektowane i prawidłowo wdrożone SEO firmowej strony internetowej musi uwzględniać lokalne zapytania i słowa kluczowe, czyli te równocześnie związane ze specyfiką danego podmiotu, ale też uwzględniające miejsce prowadzenia działalności. Tylko wtedy zawartość witryny będzie stanowiła trafną odpowiedź na rzeczywiste potrzeby osób poszukujących produktów w konkretnej lokalizacji lub pragnących skorzystać z określonych usług. Twój biznes również może stać się liderem na lokalnym rynku – postaw na regionalne pozycjonowanie. Zatem oprócz standardowych działań SEO pamiętaj też o wykorzystaniu fraz lokalnych.

Jak długo trzeba czekać na efekty lokalnego pozycjonowania?

Należy wyraźnie podkreślić, że pozycjonowanie lokalne to strategia składająca się z rozłożonych w czasie działań, a nie jednorazowa akcja promocyjna. Ten wieloetapowy proces może prowadzić do imponujących rezultatów, na które trzeba jednak poczekać. Jak długo? Trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, wszystko zależy bowiem od konkretnych okoliczności. Do najważniejszych czynników, które w większym lub mniejszym stopniu warunkują ostateczny czas trwania pozycjonowania regionalnego, zalicza się między innymi: początkową kondycję witryny, konkurencyjność lokalnego rynku, czy jakość prowadzonych działań. Standardowo wskazuje się, że pierwsze wyniki zauważalne są po upływie kilku miesięcy od startu kampanii SEO. Kluczem do sukcesu w tym przedsięwzięciu okazuje się zatem systematyczność oraz uzbrojenie się w cierpliwość.

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

Cennik lokalnego pozycjonowania stron www może różnie się prezentować w zależności między innymi od: zakresu usług (do wyboru jest podstawowy lub rozszerzony pakiet), konkurencyjności rynku, stanu początkowego witryny, doświadczenia i renomy agencji SEO, długości kampanii, lokalizacji oraz dodatkowych usług i narzędzi. Chcesz dowiedzieć się, ile dokładnie zapłacisz u nas za regionalne SEO? Skontaktuj się z nami, a zaprezentujemy ofertę dopasowaną do specyfiki Twojego biznesu i specjalnie dla Ciebie przygotujemy indywidualną wycenę. Elastyczność w ustalaniu budżetu to jeden z naszych atutów.

Pozycjonowanie lokalne Google – szansa dla małego biznesu

Zebrane informacje jednoznacznie pokazują, że aktualnie lokalne pozycjonowanie stron internetowych (local SEO) to nie tylko szansa, ale i konieczność dla małych biznesów, które chcą przetrwać i rozwijać się w konkurencyjnym środowisku. Dzięki odpowiedniej strategii lokalnego SEO małe firmy mogą skutecznie zwiększyć swoją widoczność w sieci, przyciągnąć więcej klientów i budować silną pozycję na lokalnym rynku, a tym samym zwielokrotniać osiągane zyski. Współpraca z doświadczoną agencją marketingu internetowego może dodatkowo przyspieszyć osiągnięcie tych celów, dostarczając spersonalizowane i skuteczne rozwiązania z zakresu regionalnego SEO dla konkretnej witryny. Przekonaj się, że lokalizacja firmy może stać się jej atutem!

Korzyści, jakie w długoterminowej perspektywie są dostrzegalne w przypadku pozycjonowania lokalnego, to liczne argumentu, które jednoznacznie zachęcają do tego, żeby jak najszybciej zdecydować się na taką inwestycję. Opisane atuty przekonały również Ciebie? Doskonale! A teraz skorzystaj z naszych usług. Dlaczego warto zaufać właśnie nam? Bazując na stale aktualizowanej wiedzy, wieloletniemu doświadczeniu, sprawdzonym w praktyce umiejętnościom, ciągle podnoszonym kompetencjom oraz dogłębnej znajomości trendów obowiązujących w świecie SEO, przygotujemy kompletną strategię, skrojoną na miarę potrzeb Twojego biznesu. Później krok po kroku wdrożymy ten plan i doprowadzimy Cię do miejsca, w którym zaobserwujesz pożądane rezultaty. Na kolejnych etapach współpracy nie zapomnimy też o bieżącym monitorowaniu osiąganych wyników i dostarczaniu Ci raportów, aby w razie zaistnienia takiej potrzeby od razu zareagować i wprowadzić niezbędne udoskonalenia.

Nie czekaj, aż konkurencja Cię wyprzedzi. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, co możemy wspólnie zrobić, żeby stopniowo zwiększać widoczność Twojej firmy w wynikach organicznych i docierać do grupy docelowej z konkretnej miejscowości. Zaufaj ekspertom od pozycjonowania lokalnego i zobacz, jak Twój biznes zaczyna rosnąć.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu lokalnemu?

1. Wzrost widoczności na frazy lokalne
1. Wzrost widoczności na frazy lokalne

Zwiększymy widoczność Twojej strony na zapytania, które są wyszukiwane przez lokalnych internautów

2. Przyrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

Wyższe pozycje słów kluczowych przyczynią się do większej ilości odwiedzin Twojej strony internetowej

3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów
3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów

Poprzez zwiększenie widoczności Twojej strony w Google – dotrzemy do większego grona potencjalnych klientów

4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy
4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy

Dzięki zwiększeniu widoczności oraz pozyskiwaniu wyższych pozycji – zdobędziesz przewagę nad konkurencją działającą w Twojej okolicy

5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy
5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy

Większa widoczność oraz pozycje przyczynią się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki w sieci

6. Wzrost zysków
6. Wzrost zysków

Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu

Proces pozycjonowania lokalnego

  1. Analiza lokalnych konkurentów

    Kompleksowa analiza lokalnego środowiska konkurencyjnego w celu zbadania ich mocnych i słabych stron.

  2. Dobór lokalnych słów kluczowych

    Dobór najtrafniejszych oraz wyszukiwanych słów kluczowych powiązanych z działalnością firmy w Twojej okolicy.

  3. Audyt SEO

    Kompleksowa analiza strony pod kątem SEO pod względem kilkudziesięciu różnych czynników on-site oraz off-site. Plik zawiera listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej.

  4. Optymalizacja strony

    Przeprowadzenie zmian na stronie, które wynikły z Audytu SEO.

  5. Budowa contentu

    Rozbudowa strony o unikatowe i wartościowe dla lokalnych użytkowników treści.

  6. Utworzenie oraz optymalizacja wizytówki firmowej na platformie Google My Business, Bing Places for Business oraz Apple Business Connect

    Utworzymy, zoptymalizujemy oraz zaopiekujemy się Twoimi wizytówkami.

  7. Link building oparty o Local SEO

    Kompleksowa obsługa zdobywania wartościowych, lokalnych i tematycznych linków kierujących do strony.

  8. Wzrost pozycji

    Wyższe pozycje dla lokalnych słów kluczowych cechujących się wartościowym ruchem.

  9. Monitoring & raportowanie

    Ciągły dostęp do monitoringu pozycji oraz comiesięczne raporty SEO (statystyki + porównanie ruchu, zakres zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków).

  10. Reagowanie na zmiany w algorytmie

    Szybko reagujemy na zmiany zachodzące w algorytmach wyszukiwarki.

W ramach usługi otrzymasz:

Indywidualną ofertę - skrojoną na Twoje potrzeby
Indywidualną ofertę - skrojoną na Twoje potrzeby

Skroimy na miarę ofertę, która będzie dopasowana do Twojego biznesu i usług

Profesjonalnie obraną strategię - opartą o lokalny biznes
Profesjonalnie obraną strategię - opartą o lokalny biznes

Obierzemy najbardziej skuteczną strategię, która oparta będzie o najbardziej konwertujące lokalne słowa kluczowe

Wsparcie dedykowanego specjalisty
Wsparcie dedykowanego specjalisty

Otrzymasz wsparcie od dedykowanego specjalisty, który będzie opiekunem Twojej strony

Stały monitoring pozycji
Stały monitoring pozycji

Na bieżąco będziesz mógł sprawdzić pozycje fraz kluczowych

Comiesięczne raporty SEO
Comiesięczne raporty SEO

Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Przykłady fraz lokalnych

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

Prowadzisz kawiarnię, restaurację, pensjonat, zakład fryzjerski, gabinet kosmetyczny, osiedlowy sklep spożywczy, salon optyczny, skup samochodów, wypożyczalnię aut, biuro rachunkowe, czy szkołę językową i ta działalność ma charakter lokalny, a nie ogólnopolski? Twoja konkurencja w Tarnowie, Wrocławiu, Poznaniu, czy jakimś innym miejscu wyprzedza Cię w wynikach wyszukiwania Google? Chcesz zwiększyć rozpoznawalność swojej oferty w danym regionie? Dotychczasowa strategia marketingowa dla Twojej firmowej strony www nie uwzględniała spersonalizowanego pozycjonowania lokalnego?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań masz twierdzącą odpowiedź, dobra wiadomość jest następująca – z nami sukces w postaci skutecznego wypromowania firmy na lokalnym rynku i wyróżnienia się na tle konkurentów jest w zasięgu ręki! Czy jesteś gotów po niego sięgnąć i na stałe zaistnieć w świadomości osób z najbliższej okolicy? Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz na co dzień, postaw na pozycjonowanie lokalne stron internetowych w naszym wykonaniu. Już teraz skontaktuj się z nami, żeby ustalić szczegóły współpracy. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z kompleksowej oferty, jaką przygotowaliśmy dla wszystkich, których interesuje regionalne SEO realizowane przez doświadczonych profesjonalistów.

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Katalog naszych usług jest szeroki – jeden z punktów oferty stanowi pozycjonowanie strony na frazy lokalne inaczej określane również jako regionalne SEO. Zastanawiasz się, co to takiego i czy Twój biznes potrzebuje pomocy w tym zakresie? Spieszymy z wyjaśnieniem! Pozycjonowanie lokalne stron internetowych (local SEO) to proces optymalizacji strony internetowej i jej zawartości w celu zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwania dla użytkowników znajdujących się w określonej lokalizacji geograficznej (najczęściej chodzi o województwo, miasto, dzielnicę lub ulicę). Jest to kluczowy element strategii marketingowej dla małych i średnich przedsiębiorstw, które działają na lokalnym rynku i chcą przyciągnąć klientów z najbliższej okolicy.

Widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania można poprawić, jeśli krok po kroku zostaną wykonane następujące czynności: analiza i audyt SEO, stworzenie wizytówki Google Moja Firma (uwzględniające uzupełnienie profilu informacjami NAP, czyli: nazwa firmy, adres oraz numer telefonu, ale też warto wpisać godziny otwarcia), badanie i dobór słów kluczowych dopasowanych do zapytań potencjalnych klientów, optymalizacja struktury strony www oraz udostępnianych tam treści, zdobywanie wartościowych linków zwrotnych (przy współpracy z lokalnymi mediami, blogerami i portalami), zarządzanie recenzjami (chociażby odpowiadanie na pozytywne oceny i zajęcie stanowiska względem negatywnej opinii) oraz stałe monitorowanie i raportowanie.

Należy zauważyć, że SEO regionalne uwzględniające pozycjonowanie na lokalne słowa kluczowe wcale nie należy do najdroższych usług, jakie mogą oferować agencje marketingowe, jednak pozwala m.in. poprawić widoczność strony www i osiągnąć wiele innych profitów, warto więc skorzystać z tej opcji, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu. Ty również możesz w ten sposób zadbać o stronę internetową, która powinna stanowić wizytówkę Twojego biznesu.

Czym pozycjonowanie lokalne różni się od pozycjonowania głównego?

W kontekście charakteryzowanej usługi pojawia się jedno ważne pytanie, które brzmi: jakie są podstawowe różnice pomiędzy regionalnym pozycjonowaniem a tradycyjnym SEO? Najprościej rzecz ujmując te dwa podejścia różnią się zakresem geograficznym swojego oddziaływania, celami, jakie im przyświecają, zastosowanymi technikami oraz typem klientów, do których są kierowane i liczebnością konkurencji, jaką chce się wyprzedzić. Główna cecha odróżniająca te dwa typy pozycjonowania to właśnie fakt, że SEO tradycyjne służy szerszemu gronu użytkowników i ma na celu zwiększenie widoczności strony www w skali ogólnokrajowej, a niekiedy nawet globalnej, natomiast dzięki pozycjonowaniu regionalnemu można wypromować swoją ofertę w najbliższej okolicy, poprawiając pozycję zajmowaną przez witrynę w lokalnych rankingach wyszukiwania wyszukiwarki Google.

Już teraz wiesz czym na tle klasycznego pozycjonowania wyróżnia się pozycjonowanie lokalne! Uważasz, że ten element powinien jak najszybciej wzbogacić strategię SEO realizowaną na Twojej firmowej strony internetowej? Postaw na wsparcie oferowane przez specjalistów w swoim fachu – skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowany pakiet działań!

Pozycjonowanie lokalne firmy w Google – jak dopasować słowa kluczowe? Przykłady fraz

Zdajemy sobie sprawę z tego, że prawidłowe dopasowanie słów kluczowych do pozycjonowania lokalnego wymaga strategicznego podejścia, które uwzględnia specyfikę Twojego biznesu, charakter przygotowanej przez Ciebie oferty, lokalizację oraz potrzeby Twoich klientów.

Oto kilka kroków, które pomożemy Ci wykonać, żeby dopasować odpowiednie frazy kluczowe:

  • Zrozumienie Twojej grupy docelowej – zidentyfikowanie, kim są potencjalni klienci i jakie frazy mogą wpisywać w pole wyszukiwania, szukając produktów lub usług, których w danym momencie najbardziej potrzebują.
  • Analiza konkurencji – sprawdzenie, jakich słów kluczowych używają konkurencji z najbliższego otoczenia (można to zrobić, zapoznając się z zawartością ich firmowych stron internetowych i korzystając ze specjalnych narzędzi SEO).
  • Poznanie aktualnych trendów – znalezienie popularnych fraz kluczowych związanych z Twoją branżą i lokalizacją, w jakiej działasz.
  • Uwzględnienie miejsca prowadzenia działalności – dodanie do frazy lokalizacji geograficznej, m.in. nazwy województwa, miasta, dzielnicy, czy ulicy.
  • Kombinacja słów kluczowych – tworzenie fraz kluczowych, które łączą różne aspekty Twojego biznesu z lokalizacją. Pomyślimy o różnych kombinacjach słów, które mogą odpowiadać na konkretne zapytania klientów (na przykład: słowo kluczowe/usługa plus sformułowanie „blisko mnie”).
  • Optymalizacja treści na stronie – użycie wybranych słów kluczowych w tytułach, nagłówkach, treściach, meta opisach, poradnikowych wpisach na blogu, URL-ach oraz w atrybutach alt obrazków na firmowej stronie internetowej (zarówno na stronie głównej, jak i poszczególnych podstronach prezentujących różne punkty z oferty).

SEO lokalne dla danego miasta – zapytania produktowe oraz usługowe

Zapytania produktowe to frazy kluczowe używane przez użytkowników, którzy szukają konkretnych produktów w danym mieście. Optymalizacja strony pod kątem tych zapytań pozwala przyciągnąć klientów, którzy są zainteresowani zakupem określonych towarów w Twojej lokalizacji. Oto przykłady takich zapytań:

  • Branża spożywcza: „sklep spożywczy Warszawa”, „delikatesy Kraków”, „świeże owoce Gdańsk”.
  • Moda i odzież: „butik odzieżowy Poznań”, „sklep z ubraniami Łódź”, „moda męska Wrocław”.
  • Elektronika: „sklep z elektroniką Katowice”, „telewizory Białystok”, „smartfony Lublin”.
  • Księgarnie: „księgarnia Szczecin”, „książki dla dzieci Rzeszów”, „bestsellery Opole”.
  • Sport i rekreacja: „sklep sportowy Toruń”, „rowery Bydgoszcz”, „sprzęt fitness Kielce”.

Zapytania usługowe dotyczą fraz kluczowych używanych przez użytkowników szukających określonych usług w ich mieście. Optymalizacja strony pod kątem tych zapytań pomaga przyciągnąć klientów poszukujących lokalnych usługodawców. Oto przykłady takich zapytań:

  • Gastronomia: „restauracja włoska Warszawa”, „kawiarnia Kraków”, „pub Gdańsk”.
  • Usługi zdrowotne: „dentysta Poznań”, „fizjoterapeuta Wrocław”, „weterynarz Łódź”.
  • Usługi kosmetyczne: „fryzjer Katowice”, „kosmetyczka Białystok”, „manicure Lublin”.
  • Edukacja: „szkoła językowa Szczecin”, „kursy komputerowe Rzeszów”, „przedszkole Opole”.
  • Naprawy i serwisy: „mechanik samochodowy Toruń”, „naprawa AGD Bydgoszcz”, „serwis komputerowy Kielce”.
  • Transport i logistyka: „firma przeprowadzkowa Gdynia”, „taksówki Olsztyn”, „wypożyczalnia samochodów Bielsko-Biała”.
  • Budownictwo i wykończenia: „remonty mieszkań Radom”, „hydraulik Elbląg”, „elektryk Zielona Góra”.
  • Usługi finansowe: „księgowy Sopot”, „doradca podatkowy Koszalin”, „biuro rachunkowe Gorzów Wielkopolski”.

W rezultacie uda się pozyskać klientów, którzy rzeczywiście są zainteresowani Twoją ofertą i poszukują w sieci konkretnych produktów lub usług – wystarczy przekonać ich do tego, że to co masz do zaoferowania jest lepsze niż u konkurencji.

Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne stron internetowych?

Sprzedajesz produkty lub oferujesz usługi, których odbiorcami są mieszkańcy danego obszaru geograficznego? Jeśli Twoja firma działa na lokalnym rynku, również powinieneś zainteresować się promocją swojego biznesu online. SEO regionalne to rozwiązanie, na które szczególną uwagę powinni zwrócić właściciele: restauracji, kawiarni, pubów, foodtrucków, punktów gastronomicznych oferujących catering dietetyczny, cukierni, piekarni, lodziarni, małych sklepów spożywczych, szkół językowych, kwiaciarni, biur tłumaczeń, siłowni, klubów fitness, szkół tańca, ośrodków szkolenia kierowców, hoteli, pensjonatów, hosteli, zakładów fryzjerskich, salonów kosmetycznych, kancelarii prawnych, wypożyczalni aut, warsztatów samochodowych, firm budowlanych i wykończeniowych, gabinetów stomatologicznych, serwisów komputerowych, czy biur rachunkowych. Należysz do tej grupy i zależy Ci na profesjonalnej optymalizacji strony internetowej pod kątem fraz lokalnych? Zdaj się na nas – zajmiemy się wszystkim od A do Z!

Jakie korzyści przynosi SEO regionalne w wyszukiwarce Google?

Lista profitów, jakie generuje pozycjonowanie lokalne w profesjonalnym wydaniu, jest naprawdę długa. Można umieścić na niej takie kwestie, jak: wysokie pozycje strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, zwiększenie liczby odwiedzin witryny, dotarcie do nowych klientów zainteresowanych konkretnym produktem lub usługą, precyzyjne dopasowanie działań SEO do odbiorców z najbliższego otoczenia firmy, wyróżnienie się na tle konkurencji, budowanie zaangażowania i lojalności klientów, wzmocnienie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, optymalizacja kosztów marketingowych, wyższy współczynnik konwersji, brak konieczności konkurowania z ogólnokrajowymi gigantami w danej branży oraz rozwój lokalnego biznesu. Skorzystaj z naszych usług i przekonaj się o tym w praktyce!

Te przykładowe korzyści jednoznacznie wskazują na ogromny potencjał, jaki bez dwóch zdań skrywa w sobie umiejętnie realizowane lokalne pozycjonowanie sklepu z określonym asortymentem albo punktu usługowego. Ignorowanie tego aspektu może oznaczać utratę wielu możliwości, warto więc skorzystać z tej szansy. Każdy przedsiębiorca, który działa na określonym obszarze, powinien zdawać sobie sprawę, że umiejętnie zaprojektowane i prawidłowo wdrożone SEO firmowej strony internetowej musi uwzględniać lokalne zapytania i słowa kluczowe, czyli te równocześnie związane ze specyfiką danego podmiotu, ale też uwzględniające miejsce prowadzenia działalności. Tylko wtedy zawartość witryny będzie stanowiła trafną odpowiedź na rzeczywiste potrzeby osób poszukujących produktów w konkretnej lokalizacji lub pragnących skorzystać z określonych usług. Twój biznes również może stać się liderem na lokalnym rynku – postaw na regionalne pozycjonowanie. Zatem oprócz standardowych działań SEO pamiętaj też o wykorzystaniu fraz lokalnych.

Jak długo trzeba czekać na efekty lokalnego pozycjonowania?

Należy wyraźnie podkreślić, że pozycjonowanie lokalne to strategia składająca się z rozłożonych w czasie działań, a nie jednorazowa akcja promocyjna. Ten wieloetapowy proces może prowadzić do imponujących rezultatów, na które trzeba jednak poczekać. Jak długo? Trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, wszystko zależy bowiem od konkretnych okoliczności. Do najważniejszych czynników, które w większym lub mniejszym stopniu warunkują ostateczny czas trwania pozycjonowania regionalnego, zalicza się między innymi: początkową kondycję witryny, konkurencyjność lokalnego rynku, czy jakość prowadzonych działań. Standardowo wskazuje się, że pierwsze wyniki zauważalne są po upływie kilku miesięcy od startu kampanii SEO. Kluczem do sukcesu w tym przedsięwzięciu okazuje się zatem systematyczność oraz uzbrojenie się w cierpliwość.

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

Cennik lokalnego pozycjonowania stron www może różnie się prezentować w zależności między innymi od: zakresu usług (do wyboru jest podstawowy lub rozszerzony pakiet), konkurencyjności rynku, stanu początkowego witryny, doświadczenia i renomy agencji SEO, długości kampanii, lokalizacji oraz dodatkowych usług i narzędzi. Chcesz dowiedzieć się, ile dokładnie zapłacisz u nas za regionalne SEO? Skontaktuj się z nami, a zaprezentujemy ofertę dopasowaną do specyfiki Twojego biznesu i specjalnie dla Ciebie przygotujemy indywidualną wycenę. Elastyczność w ustalaniu budżetu to jeden z naszych atutów.

Pozycjonowanie lokalne Google – szansa dla małego biznesu

Zebrane informacje jednoznacznie pokazują, że aktualnie lokalne pozycjonowanie stron internetowych (local SEO) to nie tylko szansa, ale i konieczność dla małych biznesów, które chcą przetrwać i rozwijać się w konkurencyjnym środowisku. Dzięki odpowiedniej strategii lokalnego SEO małe firmy mogą skutecznie zwiększyć swoją widoczność w sieci, przyciągnąć więcej klientów i budować silną pozycję na lokalnym rynku, a tym samym zwielokrotniać osiągane zyski. Współpraca z doświadczoną agencją marketingu internetowego może dodatkowo przyspieszyć osiągnięcie tych celów, dostarczając spersonalizowane i skuteczne rozwiązania z zakresu regionalnego SEO dla konkretnej witryny. Przekonaj się, że lokalizacja firmy może stać się jej atutem!

Korzyści, jakie w długoterminowej perspektywie są dostrzegalne w przypadku pozycjonowania lokalnego, to liczne argumentu, które jednoznacznie zachęcają do tego, żeby jak najszybciej zdecydować się na taką inwestycję. Opisane atuty przekonały również Ciebie? Doskonale! A teraz skorzystaj z naszych usług. Dlaczego warto zaufać właśnie nam? Bazując na stale aktualizowanej wiedzy, wieloletniemu doświadczeniu, sprawdzonym w praktyce umiejętnościom, ciągle podnoszonym kompetencjom oraz dogłębnej znajomości trendów obowiązujących w świecie SEO, przygotujemy kompletną strategię, skrojoną na miarę potrzeb Twojego biznesu. Później krok po kroku wdrożymy ten plan i doprowadzimy Cię do miejsca, w którym zaobserwujesz pożądane rezultaty. Na kolejnych etapach współpracy nie zapomnimy też o bieżącym monitorowaniu osiąganych wyników i dostarczaniu Ci raportów, aby w razie zaistnienia takiej potrzeby od razu zareagować i wprowadzić niezbędne udoskonalenia.

Nie czekaj, aż konkurencja Cię wyprzedzi. Skontaktuj się z nami już dziś, aby dowiedzieć się, co możemy wspólnie zrobić, żeby stopniowo zwiększać widoczność Twojej firmy w wynikach organicznych i docierać do grupy docelowej z konkretnej miejscowości. Zaufaj ekspertom od pozycjonowania lokalnego i zobacz, jak Twój biznes zaczyna rosnąć.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu lokalnemu?

1. Wzrost widoczności na frazy lokalne
1. Wzrost widoczności na frazy lokalne

Zwiększymy widoczność Twojej strony na zapytania, które są wyszukiwane przez lokalnych internautów

2. Przyrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

Wyższe pozycje słów kluczowych przyczynią się do większej ilości odwiedzin Twojej strony internetowej

3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów
3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów

Poprzez zwiększenie widoczności Twojej strony w Google – dotrzemy do większego grona potencjalnych klientów

4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy
4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy

Dzięki zwiększeniu widoczności oraz pozyskiwaniu wyższych pozycji – zdobędziesz przewagę nad konkurencją działającą w Twojej okolicy

5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy
5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy

Większa widoczność oraz pozycje przyczynią się do zwiększenia rozpoznawalności Twojej marki w sieci

6. Wzrost zysków
6. Wzrost zysków

Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu

Proces pozycjonowania lokalnego

  1. Analiza lokalnych konkurentów

    Kompleksowa analiza lokalnego środowiska konkurencyjnego w celu zbadania ich mocnych i słabych stron.

  2. Dobór lokalnych słów kluczowych

    Dobór najtrafniejszych oraz wyszukiwanych słów kluczowych powiązanych z działalnością firmy w Twojej okolicy.

  3. Audyt SEO

    Kompleksowa analiza strony pod kątem SEO pod względem kilkudziesięciu różnych czynników on-site oraz off-site. Plik zawiera listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej.

  4. Optymalizacja strony

    Przeprowadzenie zmian na stronie, które wynikły z Audytu SEO.

  5. Budowa contentu

    Rozbudowa strony o unikatowe i wartościowe dla lokalnych użytkowników treści.

  6. Utworzenie oraz optymalizacja wizytówki firmowej na platformie Google My Business, Bing Places for Business oraz Apple Business Connect

    Utworzymy, zoptymalizujemy oraz zaopiekujemy się Twoimi wizytówkami.

  7. Link building oparty o Local SEO

    Kompleksowa obsługa zdobywania wartościowych, lokalnych i tematycznych linków kierujących do strony.

  8. Wzrost pozycji

    Wyższe pozycje dla lokalnych słów kluczowych cechujących się wartościowym ruchem.

  9. Monitoring & raportowanie

    Ciągły dostęp do monitoringu pozycji oraz comiesięczne raporty SEO (statystyki + porównanie ruchu, zakres zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków).

  10. Reagowanie na zmiany w algorytmie

    Szybko reagujemy na zmiany zachodzące w algorytmach wyszukiwarki.

W ramach usługi otrzymasz:

Indywidualną ofertę - skrojoną na Twoje potrzeby
Indywidualną ofertę - skrojoną na Twoje potrzeby

Skroimy na miarę ofertę, która będzie dopasowana do Twojego biznesu i usług

Profesjonalnie obraną strategię - opartą o lokalny biznes
Profesjonalnie obraną strategię - opartą o lokalny biznes

Obierzemy najbardziej skuteczną strategię, która oparta będzie o najbardziej konwertujące lokalne słowa kluczowe

Wsparcie dedykowanego specjalisty
Wsparcie dedykowanego specjalisty

Otrzymasz wsparcie od dedykowanego specjalisty, który będzie opiekunem Twojej strony

Stały monitoring pozycji
Stały monitoring pozycji

Na bieżąco będziesz mógł sprawdzić pozycje fraz kluczowych

Comiesięczne raporty SEO
Comiesięczne raporty SEO

Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Przykłady fraz lokalnych

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!

Elżbieta Goś Specjalista ds. Marketingu Kiwi Marketing

Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.

Agnieszka Krych Właściciel www.jotka-hydraulik.pl
Świat Ekspresów

Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.

Paweł Brochocki Prezes Zarządu www.swiatekspresow.pl

Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.

Przemysław Frączek Specjalista ds. Marketingu Nad Stawkiem INVEST

Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.

Sylwia i Leszek Matusiewicz Właściciele www.leander.pl

Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.

Eliza Krzywicka Właścicielka www.krzywickabiuro.pl

Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.

Jacek Łakomiec Właściciel www.bianex.pl

Bardzo profesjonalni! Polecamy!

Marek Mrozowski Właściciel www.smartcams.pl

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ