Case study

Jak podnieśliśmy sprzedaż w e-sklepie za pomocą FB ADS?

Jak zacząć sprzedawać z zyskiem dzięki Facebook Ads? Kompleksowość obsługi naszego klienta polegała na ścisłym powiązaniu strategii prowadzenia fanpage’a z tworzonymi kampaniami reklamowymi. Daje to ogromne możliwości, ponieważ wzajemne wspieranie się tych dwóch kanałów przekazu wpływa na jeszcze lepszym dotarciu z ofertą do klienta, jak również lepszej analizie potrzeb konsumenta. Od czego zaczęliśmy? CEL Przede [...]

Jak zwiększyć przychody e-sklepu o 179% dzięki SEO?

O Kliencie Swiatekspresow.pl to sklep internetowy oferujący produkty ponad 30 topowych marek związanych z ekspresami do kawy, akcesoriami, częściami zamiennymi do ekspresów, produktami do konserwacji i czyszczenia oraz kawą ziarnistą i mieloną. W maju bieżącego roku Swiatekspresow.pl zgłosił się do nas z prośbą o zaproponowanie działań marketingowych, które zwiększą sprzedaż za pomocą sklepu internetowego. Jednym [...]

Jak zwiększyć widoczność swojego sklepu dzięki SEO?

Na początku bieżącego roku zgłosił się do nas Klient ze sklepem e-commerce z szerokim asortymentem produktów z prośbą o analizę działań poprzedniej agencji SEO, ponieważ jego sklep internetowy od dłuższego czasu nie rozwijał się, a pozycje stały w miejscu. Po otrzymaniu niezbędnych dostępów do narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics przeszliśmy do działania. Analiza [...]

CASE STUDY SEO: Niski budżet – zwiększenie konwersji

W grudniu zeszłego roku zgłosił się do nas Klient związany z branżą wykończenia wnętrz. Założenie Klienta było bardzo precyzyjne – wzrost widoczności serwisu w wynikach organicznych, który ma konwertować. Niestety był jeden minus – bardzo mały budżet na działania SEO. Dodatkowo Klient zerwał umowę z obecną Agencją SEO. Nie zastanawialiśmy długo. Jako Agencja Marketingu Internetowego [...]