Case study

Kampania Google Ads – wzrost ROAS do 1061%

Sklep internetowy swiatekspresow.pl oferuje najlepsze ekspresy do kawy, m.in. takich marek jak Nivona, Jura czy Melitta. Ich bogaty asortyment obejmuje również wszelkie akcesoria do tych ekspresów, części zamienne oraz różne gatunki kawy. Sklep działa od 2017 roku i jako marka jest już rozpoznawalny na rynku. Właściciel sklepu zlecił nam wykonanie audytu konta Ads, ponieważ od [...]

Jak podnieśliśmy sprzedaż w e-sklepie za pomocą FB ADS?

Jak zacząć sprzedawać z zyskiem dzięki Facebook Ads? Kompleksowość obsługi naszego klienta polegała na ścisłym powiązaniu strategii prowadzenia fanpage’a z tworzonymi kampaniami reklamowymi. Daje to ogromne możliwości, ponieważ wzajemne wspieranie się tych dwóch kanałów przekazu wpływa na jeszcze lepszym dotarciu z ofertą do klienta, jak również lepszej analizie potrzeb konsumenta. Od czego zaczęliśmy? CEL Przede [...]

Jak zwiększyć przychody e-sklepu o 179% dzięki SEO?

O Kliencie Swiatekspresow.pl to sklep internetowy oferujący produkty ponad 30 topowych marek związanych z ekspresami do kawy, akcesoriami, częściami zamiennymi do ekspresów, produktami do konserwacji i czyszczenia oraz kawą ziarnistą i mieloną. W maju bieżącego roku Swiatekspresow.pl zgłosił się do nas z prośbą o zaproponowanie działań marketingowych, które zwiększą sprzedaż za pomocą sklepu internetowego. Jednym [...]

Jak zwiększyć widoczność swojego sklepu dzięki SEO?

Na początku bieżącego roku zgłosił się do nas Klient ze sklepem e-commerce z szerokim asortymentem produktów z prośbą o analizę działań poprzedniej agencji SEO, ponieważ jego sklep internetowy od dłuższego czasu nie rozwijał się, a pozycje stały w miejscu. Po otrzymaniu niezbędnych dostępów do narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics przeszliśmy do działania. Analiza [...]

CASE STUDY SEO: Niski budżet – zwiększenie konwersji

W grudniu zeszłego roku zgłosił się do nas Klient związany z branżą wykończenia wnętrz. Założenie Klienta było bardzo precyzyjne – wzrost widoczności serwisu w wynikach organicznych, który ma konwertować. Niestety był jeden minus – bardzo mały budżet na działania SEO. Dodatkowo Klient zerwał umowę z obecną Agencją SEO. Nie zastanawialiśmy długo. Jako Agencja Marketingu Internetowego [...]