Case study

Jak zwiększyć widoczność swojego sklepu dzięki SEO?

Na początku bieżącego roku zgłosił się do nas Klient ze sklepem e-commerce z szerokim asortymentem produktów z prośbą o analizę działań poprzedniej agencji SEO, ponieważ jego sklep internetowy od dłuższego czasu nie rozwijał się, a pozycje stały w miejscu. Po otrzymaniu niezbędnych dostępów do narzędzi Google Search Console oraz Google Analytics przeszliśmy do działania. Analiza [...]

CASE STUDY SEO: Niski budżet – zwiększenie konwersji

W grudniu zeszłego roku zgłosił się do nas Klient związany z branżą wykończenia wnętrz. Założenie Klienta było bardzo precyzyjne – wzrost widoczności serwisu w wynikach organicznych, który ma konwertować. Niestety był jeden minus – bardzo mały budżet na działania SEO. Dodatkowo Klient zerwał umowę z obecną Agencją SEO. Nie zastanawialiśmy długo. Jako Agencja Marketingu Internetowego [...]