Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie stron internetowych

Zwiększymy widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Sprawdź ofertę

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO) to nieodłączny element marketingu online, który znacząco wpływa na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwarek. Konkurencja nie śpi, dlatego zrozumienie podstaw SEO jest niezbędne, aby przyciągnąć ruch na stronę i zwiększyć jej popularność. Zacznij swoją przygodę z SEO już dziś i odkryj, jak zwiększyć ruch na swojej stronie, osiągając lepsze wyniki w wyszukiwarkach!

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron internetowych, znane także jako SEO (Search Engine Optimization), to zestaw działań mających na celu poprawę widoczności strony w wynikach wyszukiwarek internetowych, takich jak Google, Bing czy Yahoo. Proces ten jest kluczowy dla każdej witryny, która chce przyciągnąć większy ruch organiczny, czyli bezpłatny ruch z wyszukiwarek. Główne założenia SEO obejmują optymalizację treści, struktury oraz aspektów technicznych strony. Poprzez odpowiedni dobór słów kluczowych i ich umiejętne wprowadzenie do treści, możliwe jest zwiększenie prawdopodobieństwa, że użytkownik znajdzie naszą stronę w wynikach wyszukiwania.

Tworzenie i pozycjonowanie stron to także dbanie o przyjazność witryny dla użytkowników, co jest istotne zarówno dla odwiedzających, jak i dla algorytmów wyszukiwarek. Obejmuje to poprawę szybkości ładowania strony, dostosowanie do urządzeń mobilnych oraz zapewnienie intuicyjnej nawigacji. Ważnym elementem SEO jest także budowanie wartościowych linków prowadzących do naszej strony z innych, wiarygodnych witryn. Takie linki zwiększają autorytet strony w oczach wyszukiwarek.

Pozycjonowanie a SEO. Czym się różni?

Choć często zwroty te używane są zamiennie, to różni je kilka istotnych rzeczy. Pozycjonowanie to szerszy termin, który odnosi się do wszystkich działań mających na celu poprawę widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Celem pozycjonowania jest osiągnięcie jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwarek dla określonych fraz kluczowych.

Działania z zakresu pozycjonowania stron to:

  • SEO,
  • marketing treści (blogi, opisy produktów, itp.),
  • link building,
  • analityka internetowa.

SEO (Search Engine Optimization) to konkretna część pozycjonowania, która skupia się na optymalizacji strony internetowej w celu poprawy jej pozycji. Optymalizacja treści na stronie oraz optymalizacja struktury kodu to działania, które śmiało można zaliczyć do SEO. SEO obejmuje techniki i strategie mające na celu dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarek.

Optymalizacja treści obejmuje:

  • tworzenie unikalnej treści, która odpowiada tematyce strony,
  • rozbudowanie istniejącej treści,
  • wyróżnienie treści poprzez stosowanie odpowiednich nagłówków, wypunktowań, pogrubień, itp.,
  • zbudowanie struktury strony tak, aby można było wprowadzić linkowanie wewnętrzne.

Optymalizacja kodu i struktury obejmuje:

  • dostosowanie strony do łatwego wyszukiwania poprzez nagłówki (H1, H2, itp.), metatagi oraz przyjazne adresy URL,
  • poprawienie szybkości ładowania witryny,
  • spełnienie standardów tworzenia stron, aby były poprawnie wyświetlane na różnych urządzeniach.

Słowa kluczowe — jak dobrać te, które pasują do Twojego biznesu?

Żadna budowla nie powstanie bez dobrych fundamentów, dlatego słowa kluczowe to must have! w każdej skutecznej strategii SEO. Pierwszym krokiem jest zrozumienie, co dokładnie oferujemy klientom oraz wskazanie co wyróżnia nas na tle konkurencji. Nie obejdzie się także bez analizy odbiorców, czyli komu sprzedajemy. Jakie potrzeby mają klienci? Jakie są ich oczekiwania? Jakie frazy wpisują w Google w poszukiwaniu rozwiązania?

Przykład:

Prowadzisz księgarnię internetową „Literackie Skarby”, która specjalizuje się w książkach z zakresu literatury pięknej, klasyki oraz nowości wydawniczych. Twoją unikalną propozycją wartości jest szeroki wybór tytułów, darmowa dostawa oraz rekomendacje książkowe tworzone przez doświadczonych księgarzy, recenzentów oraz wywiady z autorami zdradzające nieco więcej szczegółów dotyczących poszczególnych tytułów.

Organizujesz ankietę wśród swoich stałych klientów, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. Większość z nich to osoby w wieku 30-50 lat, które regularnie czytają i cenią wysokiej jakości literaturę. Jedna z klientek, Anna, opowiada, że jej zainteresowania to recenzje oraz rekomendacje, druga zaś, że najczęściej szuka nowości danego roku. Taka ankieta spowoduje, że znajdziesz kierunek działania i dużo skuteczniej przyciągniesz swoją grupę docelową.

Audyt SEO — kluczowy element procesie pozycjonowania

Audyt SEO to kolejny krok w strategii optymalizacji witryny internetowej pod kątem wyszukiwarek. Proces ten polega na szczegółowej analizie różnych elementów strony, które mogą wpływać na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Celem audytu SEO jest zidentyfikowanie i usunięcie problemów technicznych, poprawa jakości treści oraz zwiększenie ogólnej użyteczności strony dla użytkowników.

Podstawowy audyt SEO

Podstawowy audyt SEO obejmuje szeroki zakres działań, mających na celu ocenę stanu technicznego i treściowego witryny. Jest to pierwszy krok w procesie optymalizacji, który pozwala zrozumieć, jakie aspekty strony wymagają poprawy. W ramach podstawowego audytu SEO analizuje się m.in. strukturę URL, nagłówki HTML, meta tagi, treść, linki wewnętrzne i zewnętrzne, a także szybkość ładowania strony. Narzędzia takie jak Google Search Console, Google Analytics czy Screaming Frog są nieodzownym wsparciem w przeprowadzeniu skutecznego audytu.

Mobile First Index

Mobile First Index to podejście Google, które polega na priorytetyzacji mobilnej wersji strony internetowej podczas indeksowania i rankingowania witryn w wynikach wyszukiwania. Wprowadzenie tego rozwiązania było odpowiedzią na rosnący trend korzystania z urządzeń mobilnych do przeglądania Internetu. W ramach Mobile First Index, Google ocenia mobilną wersję strony jako główną, co oznacza, że wszelkie błędy i niedoskonałości w wersji mobilnej mogą negatywnie wpłynąć na pozycjonowanie witryny.

Google Search Console

To bezpłatne narzędzie udostępniane przez Google, które umożliwia monitorowanie i zarządzanie obecnością ich stron w wynikach wyszukiwania. Jest to jedno z najważniejszych narzędzi używanych podczas audytu SEO, gdyż dostarcza cennych informacji na temat stanu technicznego strony oraz jej widoczności w wyszukiwarce.

Google Analytics

Kolejne, zaraz po GSC, niezbędne narzędzie w procesie audytu SEO, które dostarcza szczegółowych danych na temat ruchu na stronie internetowej. Dzięki Google Analytics można monitorować, skąd pochodzą odwiedziny, jakie strony odwiedzają użytkownicy oraz jakie działania podejmują na stronie. Analiza tych danych pozwala lepiej zrozumieć, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną i jakie elementy wymagają optymalizacji.

Jedną z najważniejszych funkcji jest współczynnik odrzuceń (bounce rate), który informuje, jaki odsetek użytkowników opuszcza stronę po obejrzeniu tylko jednej podstrony. Wysoki współczynnik odrzuceń może wskazywać na problemy z jakością treści, długim czasem ładowania strony lub niewłaściwym doborem słów kluczowych.

Screaming Frog

Screaming Frog to zaawansowane narzędzie do audytu technicznego SEO, które pozwala na skanowanie witryny i identyfikację problemów technicznych mogących wpływać na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Narzędzie to jest szczególnie przydatne do analizy dużych witryn, ponieważ umożliwia automatyczne przeszukiwanie setek, a nawet tysięcy stron w krótkim czasie.

Umożliwia także analizę struktury URL i wykrywanie wszelkich problemów związanych z przekierowaniami, błędami 404 czy zduplikowanymi stronami. Kolejnym istotnym elementem jest analiza nagłówków HTML, w tym tagów tytułowych, meta opisów i nagłówków H1. Dzięki Screaming Frog można szybko zidentyfikować strony z brakującymi lub zduplikowanymi tagami, co ma istotny wpływ na optymalizację pod kątem SEO.

Szybkość strony internetowej

Jeśli ktoś uważa, że szybkość ładowania strony nie ma znaczenia, to niestety się myli. Oprócz technicznych aspektów, użytkownicy Internetu są dosyć niecierpliwi, a długie ładowanie strony powoduje, że będą ją opuszczać szybciej, niż właściciel zdąży wypowiedzieć „SEO”. Google wielokrotnie podkreślało znaczenie szybkości strony w swoich wytycznych dotyczących optymalizacji. Szybka strona nie tylko poprawia pozycje w wynikach wyszukiwania, ale także zwiększa współczynnik konwersji i zmniejsza współczynnik odrzuceń.

Aspekty, na które warto zwrócić uwagę, to optymalizacja obrazów, minimalizacja plików CSS i JavaScript, wykorzystanie pamięci podręcznej przeglądarki oraz eliminacja blokowania renderowania.

Link building dla strony

Pozyskiwanie linków prowadzących do Twojej strony internetowej może wydawać się proste, jednak wymaga przemyślanej strategii i zrozumienia działania algorytmów wyszukiwarek. Linki są dzielone na dwie główne kategorie: nofollow i dofollow. Linki nofollow nie przekazują swojej mocy (link juice) do naszej strony, natomiast linki dofollow to robią, co może pozytywnie wpłynąć na naszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Chociaż większość darmowych linków, które pozyskamy, będzie miała atrybut nofollow, nie warto ich lekceważyć. Są one cenne z wielu powodów. Najbardziej znane katalogi stron internetowych, branżowe katalogi oraz lokalne serwisy internetowe to świetne miejsca na rozpoczęcie budowy linków. Zanim dodasz swoją stronę do takiego katalogu, warto sprawdzić, czy obecni są tam również Twoi konkurenci. Obecność na stronach, które generują ruch i mają autorytet, może znacząco zwiększyć widoczność Twojej witryny. Innym darmowym i efektywnym sposobem na budowanie linków jest tworzenie i prowadzenie profili na portalach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn, Instagram, czy YouTube. Zakładanie firmowych profili nie tylko umożliwia zdobycie linków, ale również zwiększa świadomość o Twojej marce w sieci. Regularne publikowanie wartościowych treści na tych platformach może przyciągnąć uwagę użytkowników i generować dodatkowy ruch na Twojej stronie.

W miarę rozwoju Twojej strony i biznesu warto rozważyć współpracę z innymi firmami. Możesz zaproponować, aby partnerzy biznesowi umieścili link do Twojej strony na swoich witrynach, co jest korzystne dla obu stron. Pisanie eksperckich artykułów i publikowanie ich na portalach branżowych również jest skutecznym sposobem na pozyskiwanie wartościowych linków dofollow.Kiedy Twoja firma osiągnie poziom, na którym możliwe są inwestycje w link building, warto skorzystać z usług specjalistycznych platform wspierających content marketing, takich jak WhitePress. Tego typu portale oferują możliwość publikacji artykułów sponsorowanych na renomowanych stronach, co nie tylko zwiększa liczbę linków prowadzących do Twojej strony, ale również buduje autorytet marki w sieci.

Content is King

Słynne słowa wypowiedziane przez Billa Gatesa odbiły się echem na całym świecie. Cóż… trzeba przyznać, że miał rację. Prowadzenie bloga firmowego to nie tylko zajęcie wymagające poświęcenia czasu, ale także dogłębnej wiedzy na temat potrzeb i oczekiwań użytkowników. Regularne publikowanie wartościowych treści na blogu firmowym pozwala na pozyskanie dodatkowego ruchu na stronie internetowej. Poprzez odpowiednie dobieranie tematów wpisów, które są powiązane z naszą działalnością, możemy odpowiadać na pytania i potrzeby naszych potencjalnych klientów. Artykuły eksperckie stanowią również doskonałą formę promowania naszej firmy i budowania jej autorytetu w branży.

Aby znaleźć tematy na wpisy blogowe, warto korzystać z kilku pomocnych narzędzi:

  1. Answer the Public — wpisując określoną frazę, uzyskujemy zestawienie najczęściej zadawanych pytań przez użytkowników. Dzięki temu możemy tworzyć treści, które cieszą się dużym zainteresowaniem i przyciągają nowych czytelników.
  2. Google Trends — to intuicyjne narzędzie umożliwia analizę popularności wybranych tematów w ostatnim czasie. Wprowadzając konkretne frazy, możemy sprawdzić ich sezonowość i trendy wyszukiwania, co pozwala na lepsze dostosowanie treści do aktualnych potrzeb rynku.

Tworzenie wartościowych treści na blogu firmowym to nie tylko sposób na zwiększenie ruchu na stronie, ale także na budowanie relacji z klientami. Poprzez publikację eksperckich artykułów, możemy zyskać zaufanie czytelników i wyróżnić się na tle konkurencji. Content is King – warto o tym pamiętać, prowadząc blog firmowy.

Pozycjonowanie lokalne — Google Moja Firma

Wizytówka Google to świetny sposób na uzyskanie większego ruchu organicznego w danym regionie. Aby skutecznie wykorzystać Google Moja Firma do pozycjonowania lokalnego, kluczowe jest, aby profil firmy był kompletny i aktualny. Należy dodać szczegółowe informacje, takie jak nazwa firmy, adres, godziny otwarcia, numer telefonu, strona internetowa oraz kategorie działalności. Zdjęcia i filmy także odgrywają istotną rolę, ponieważ mogą przyciągać klientów i zwiększać zaangażowanie.

Opinie klientów są kolejnym ważnym elementem. Pozytywne recenzje mogą znacząco poprawić reputację firmy i wpłynąć na decyzje potencjalnych klientów. Warto zachęcać klientów do zostawiania opinii i aktywnie na nie odpowiadać, aby pokazać zaangażowanie i dbałość o relacje z klientami.

Podsumowanie

Pozycjonowanie stron internetowych to wieloaspektowy proces obejmujący optymalizację techniczną, treściową oraz strategię link buildingu i doboru słów kluczowych, mający na celu poprawę widoczności i efektywności biznesowej witryny. Choć wymaga czasu, efekty mogą zaskoczyć, dlatego nie warto oszczędzać na tych działaniach. Jeśli potrzebujesz profesjonalnej pomocy w pozycjonowaniu swojej strony, nasza firma oferuje kompleksowe usługi SEO dostosowane do Twoich potrzeb. Dzięki naszemu doświadczeniu i zaawansowanym narzędziom pomożemy Ci osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, co przełoży się na większy ruch i sukces Twojego biznesu.

 

FAQ

Jak pozycjonować swoją stronę?

Pozycjonowanie strony internetowej to złożony proces, który zaczyna się od solidnej analizy słów kluczowych, dostosowanych do twojej tematyki. Następnie, ważne jest optymalizowanie treści strony pod te słowa kluczowe, aby były dobrze widoczne dla wyszukiwarek. Warto też zadbać o jakość linków prowadzących do twojej strony, co zwiększa jej autorytet. Regularne publikowanie wartościowych treści, takich jak artykuły blogowe, pomaga w utrzymaniu wysokiego rankingu. Monitorowanie wyników i dostosowywanie strategii do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek to klucz do sukcesu w długim terminie.

Na czym polega pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces optymalizacji witryny w celu poprawy jej widoczności w wynikach wyszukiwarek, takich jak Google. Polega to głównie na stosowaniu technik SEO (Search Engine Optimization), które mają na celu zwiększenie ruchu organicznego. Kluczowe elementy to analiza i wybór odpowiednich słów kluczowych, optymalizacja treści pod te słowa kluczowe, optymalizacja techniczna strony (np. szybkość ładowania, responsywność), budowanie linków i promowanie treści w Internecie. Celem jest osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, co zwiększa szansę na pozyskanie nowych użytkowników i klientów.

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Koszt pozycjonowania strony internetowej może znacznie się różnić, w zależności od kilku czynników. Podstawowy koszt zależy od wybranego dostawcy usług SEO oraz od skali i złożoności działań wymaganych do osiągnięcia celów. Firmy SEO często oferują różne pakiety usług, które mogą obejmować analizę słów kluczowych, optymalizację treści, budowę linków, monitorowanie i raportowanie wyników. Koszt takich usług może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych miesięcznie, w zależności od specyfiki branży, konkurencji i zakresu działań.

Jak pozycjonować stronę w Google za darmo?

Pozycjonowanie strony w Google za darmo polega na optymalizacji treści pod wybrane słowa kluczowe, poprawie technicznej strony, regularnym dodawaniu wartościowych treści oraz budowaniu linków. Darmowe narzędzia Google, takie jak Search Console i Analytics, pomagają monitorować i analizować ruch. Kluczowe jest również regularne dostosowywanie strategii SEO do zmieniających się algorytmów wyszukiwarek.

Proces pozycjonowania Twojej strony

  1. Ustalenie celu biznesowego

    Porozmawiamy o Twoich celach. Zweryfikujemy do kogo chcesz dotrzeć. Umożliwi to właściwy dobór słów kluczowych.

  2. Dobór słów kluczowych

    Wspólnie dobieramy najtrafniejsze oraz wyszukiwane słowa kluczowe powiązane z działalnością Twojej firmy.

  3. Estymacja ruchu

    Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.

  4. Analiza konkurencji

    Kompleksowo analizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy fraz – celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.

  5. Audyt SEO

    Kompleksowo weryfikujemy Twoją stronę pod kątem SEO (technicznymi wymaganiami wyszukiwarek internetowych) pod względem kilkudziesięciu czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik zawiera listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej.

  6. Optymalizacja strony

    Po wcześniejszej konsultacji w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdraża zmiany, które wynikły z Audytu SEO.

  7. Budowa contentu

    Rozbudowujemy stronę o unikalne i merytoryczne dla Twoich klientów treści. Tworzony content jest ujęty w cenie usługi pozycjonowania.

  8. Link building

    Kompleksowo zajmujemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków kierujących do Twojej strony – ze zdywersyfikowanych źródeł m.in.: artykułów sponsorowanych, dedykowanych stron zapleczowych, forów internetowych, wpisów gościnnych, agregatów, serwisów opiniotwórczych, recenzji, informacji prasowych, serwisów ogłoszeniowych, serwisów aukcyjnych, broken link building, przekierowań, wpisów gościnnych.

  9. Monitoring & raportowanie

    Udostępniamy Ci ciągły dostęp do monitoringu pozycji fraz oraz wykonujemy comiesięczne raporty SEO (porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością, informacja o strategii na kolejny miesiąc).

  10. Ciągła analiza i rozwój Twojej strony

    Na bieżąco analizujemy zapytania Twoich klientów do wyszukiwarki celem ciągłego dopasowania się oraz zwiększania widoczności Twojej witryny. Dodajemy nowe słowa kluczowe, optymalizujemy stronę. Twój cel to nasz cel.

W ramach usługi otrzymasz:

Indywidualną ofertę
Indywidualną ofertę

Przygotowaną przez specjalistę, który poprowadzi Twoją kampanię, a nie handlowca, który ma ją tylko sprzedać.

Ocenę SEO
Ocenę SEO

Wraz z przygotowaną ofertą specjalista SEO przeanalizuje Twoją witrynę pod kątem podstawowych czynników, zweryfikuje obecne działania marketingowe oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe ujęte w ofercie.

Profesjonalnie obraną strategię
Profesjonalnie obraną strategię

Obierzemy możliwie najskuteczniejszą strategię, która oparta będzie o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy. Dopasujemy się do Twojego budżetu oraz będziemy dążyć do skalowania Twojego biznesu.

Wsparcie dedykowanych specjalistów
Wsparcie dedykowanych specjalistów

Otrzymasz wsparcie od specjalisty SEO oraz Brand Managera, którzy to będą opiekunami Twojej kampanii.

Stały monitoring pozycji
Stały monitoring pozycji

Na bieżąco będziesz mógł sprawdzać pozycje słów kluczowych oraz omawiać je ze specjalistami.

Comiesięczne raporty SEO
Comiesięczne raporty SEO

Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków.

Zaplanowane efekty
Zaplanowane efekty

Każda kampania ma swój cel – dlatego też po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu?

1. Wzrost widoczności
1. Wzrost widoczności

Odpowiednio zrealizowane działania SEO przekładają się na zwiększenie widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Zwiększysz także świadomość swojej marki na rynku

2. Przyrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

SEO umożliwia pozycjonowanie na nieograniczoną ilość fraz, które codziennie są wyszukiwane przez użytkowników Internetu. Wzrost odwiedzin na Twojej stronie internetowej przekłada się bezpośrednio na zwiększenie ilości konwersji (sprzedaż, kontakt, rezerwacja, zapis do newslettera, zakup abonamentu itp.)

3. Dotarcie do potencjalnych Klientów
3. Dotarcie do potencjalnych Klientów

Dzięki precyzyjnemu doborowi fraz, pozycjonowanie daje ogromne możliwości trafienia do dużej ilości potencjalnych klientów zarówno świadomych, jak i nieświadomych. Odpowiednia strategia nastawiona jest na słowa precyzyjne, ale też złożone (long tail)

4. Przewaga nad konkurencją
4. Przewaga nad konkurencją

Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania to idealny sposób na zwiększenie przewagi nad swoją konkurencją w branży. Im więcej słów kluczowych w TOP-ach, tym więcej odwiedzin użytkowników, którzy zaczynają utożsamiać Twoją stronę z konkretną ofertą

5. Rozwój biznesu
5. Rozwój biznesu

Widoczność = pozyskiwanie nowych klientów – Twój biznes się rozrasta, przez co można poszerzać jego ofertę o nowe usługi czy produkty

6. Zwiększenie rozpoznawalności
6. Zwiększenie rozpoznawalności

Pojawienie się strony w Internecie w znaczącym stopniu zwiększa jej rozpoznawalność wśród użytkowników. Będąc rozpoznawalnym w sieci, możesz stać się liderem w swojej branży i każdego dnia zdobywać kolejnych nowych klientów

7. Długofalowe pozyskiwanie Klientów
7. Długofalowe pozyskiwanie Klientów

Pozycjonowanie nie ogranicza się wyłącznie do dotarcia z ofertą do nowych klientów, lecz także sprawia, że chętnie wracają oni na Twoją stronę. Przyczyniają się do tego między innymi: wartościowy dla odbiorców content oraz atrakcyjna oferta firmy

8. Wzrost zysków
8. Wzrost zysków

Zwiększanie liczby potencjalnych klientów przekłada się także bezpośrednio na wzrost Twoich zysków oraz możliwość dalszego rozwoju biznesu. Za pomocą coraz większej ilości klientów możesz rozszerzać ofertę i każdego miesiąca czerpać większe zyski z biznesu

Obsługujemy systemy

wordpress
joomla
drupal
cmsmadesimple
conrete5
contao
ddnn
ee
modx
quick
textpattern
typo
umbraco
Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ