Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Microsoft Advertising (Bing Ads)

Reklamy na Bing Ads Sprawdź ofertę

Usługa Microsoft Ads – system reklamowy w wyszukiwarce Microsoft Bing

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że płatna reklama w Internecie wcale nie kończy się na aktywności w Google? Rynek wyszukiwarek jest znacznie większy, a możliwości promocji są bardziej różnorodne, niż mogłoby się wydawać. Reklamować można się na wiele sposobów, które wystarczy elastycznie dopasować do celu, jaki chce się osiągnąć, czy specyfiki prowadzonego biznesu. Interesującą opcją jest Microsoft Advertising, czyli Bing Ads. To usługa reklamowa podobna do Google Ads, jednak działająca w sieci wyszukiwania Bing.

Zastanawiasz się, co sprawia, że warto na poważnie zainteresować się reklamą w Microsoft Advertising? Rozważasz wykorzystanie tego systemu w ramach realizowanej strategii marketingowej? Doskonała decyzja – nadszedł najlepszy moment na to, aby w praktyce odkryć potencjał Bing i skorzystać ze wszystkich możliwości, jakie oferuje!

Profesjonalna reklama Bing Ads – zaufaj ekspertom!

Zapraszamy do kontaktu, a odpowiemy na wszelkie pojawiające się pytania i rozwiejemy ewentualne wątpliwości. Razem z nami, czyli oficjalnym Partnerem Microsoft Advertising, zaplanujesz szczegóły spersonalizowanej kampanii Bing Ads, która w wyniku umiejętnego zaimplementowania i zoptymalizowania sprawi, że zwiększysz widoczność oraz rozpoznawalność marki w wirtualnej przestrzeni i wyprzedzisz swoją konkurencję!

Przekonaj się w praktyce, że Bing Ads daje możliwość:

  • poszerzenia zasięgów w Internecie (w tym wyjścia na rynki zagraniczne),
  • zaoszczędzenia (za sprawą niższych kosztów kliknięć),
  • precyzyjnego dopasowania komunikatu reklamowego do grupy docelowej.

Czym jest wyszukiwarka Bing? Definicja pojęcia

Bing od firmy Microsoft to darmowa, amerykańska wyszukiwarka internetowa uruchomiona w 2009 roku. Teraz działa samodzielnie, jednak wcześniej funkcjonowała pod innymi nazwami, jako część portali MSN Search oraz Windows Live Search. Umożliwia wyszukiwanie tekstowe, obrazów, wideo, wiadomości i map, a producent określa ją także mianem silnika decyzyjnego, ponieważ pomaga użytkownikom podejmować decyzje dotyczące różnorodnej tematyki.

Bing jest domyślną wyszukiwarką na komputerach z systemem operacyjnym Windows i wbudowaną przeglądarką Edge. Uznaje się, że stanowi ona swego rodzaju odpowiedź na wyszukiwarkę Google, czyli swojego głównego konkurenta. Z Binga można korzystać w większości regionów świata.

Warto uświadomić sobie, że nawet pomimo ograniczonego udziału w rynku, wyszukiwarka Microsoft Bing (za sprawą możliwości, jakie oferuje), niejednokrotnie okazuje się doskonałym dodatkiem do aktualnych działań reklamowych w Internecie. Jako przykład wskazuje się chociażby to, że na stronie wyników wyszukiwania Bing mogą wyświetlać wyraźnie oznaczone, płatne reklamy. Jest to możliwe za pośrednictwem usługi Microsoft Advertising. Bing nadal się rozwija, koncentruje się zwłaszcza na AI, dlatego najprawdopodobniej wkrótce pojawią się jakieś nowe funkcjonalności.

Bing w Polsce i za granicą – popularność na rynku wyszukiwarek internetowych

W Polsce Bing nie cieszy się jeszcze dużym uznaniem, zyskuje na popularności chociażby w USA, Chinach, czy Wielkiej Brytanii. W rankingu najczęściej używanych wyszukiwarek (zarówno na urządzeniach desktopowych, jak i mobilnych) Bing zajmuje drugie miejsce na globalnym rynku, jednak przewaga niekwestionowanego lidera, czyli wyszukiwarki Google, jest tutaj miażdżąca. Nawet pomimo tego, że aktualnie popularności wyszukiwarki Bing nie można określić mianem największej, przewiduje się wzrost liczby korzystających z niej użytkowników, dlatego warto wykorzystać tę niszę do promocji sprzedawanych produktów, czy oferowanych usług poprzez Microsoft Ads.

Udział w rynku najbardziej znanych wyszukiwarek – światowy ranking 2023 (źródło: gs.statcounter.com):

  1. Google – 91,55%
  2. Bing – 3,11%
  3. YANDEX – 1,83%
  4. Yahoo! – 1,21%
  5. Baidu – 1,02%
  6. DuckDuckGo – 0,54%

Popularność wyszukiwarek w Polsce – ranking 2023 (źródło: gs.statcounter.com):

  1. Google – 96,54%
  2. Bing – 2,29%
  3. DuckDuckGo – 0,6%
  4. Yahoo! – 0,3%
  5. YANDEX – 0,28%
  6. Petal Search – 0,02%

Dla kogo są kampanie Bing Ads obecnie znane jako Microsoft Advertising?

Reklamowanie się w wynikach wyszukiwania Bing ma szerokie zastosowanie, co stanowi istotny atut charakteryzowanego rozwiązania. Kto powinien szczególnie się nim zainteresować i poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie? Na taki krok mogą zdecydować się zarówno lokalne firmy, jak i globalne przedsiębiorstwa. Warto podkreślić, że system Microsoft Advertising polecany jest wszystkim, którzy:

  • zamierzają rozwijać swoją markę,
  • chcą dotrzeć do odbiorców niedostępnych na innych platformach reklamowych a korzystających właśnie z Binga,
  • szukają nowych sposobów na zaprezentowanie się potencjalnym klientom,
  • pragną zdobyć przewagę konkurencyjną,
  • planują ekspansję na rynki zagraniczne (zwłaszcza USA i niektóre kraje Europy Zachodniej, gdzie Bing cieszy się dużą popularnością),
  • dysponują ograniczonym budżetem,
  • dążą do wyróżnienia się poprzez wykorzystanie mniej oczywistego obszaru działań promocyjnych i zagospodarowanie internetowej niszy.

Co do zasady dostępne są dwie opcje – znajdująca się w naszej ofercie usługa Bing Ads może być stosowana jako samodzielne narzędzie i alternatywa dla Google Ads albo forma uzupełnienia tego typu kampanii reklamowej. Wiele firm podejmuje decyzję o równoczesnym reklamowaniu się na obu platformach – razem mogą one zdziałać jeszcze więcej. Wybór właściwej drogi zależy zatem od konkretnego przypadku.

Czym różni się korzystanie z Microsoft Ads od Google Ads?

Prowadzisz kampanię w Google Ads i teraz zastanawiasz się, czy warto zainwestować w płatną reklamę kierowaną do osób, dla których to jednak Bing jest wyszukiwarką pierwszego wyboru? Sprawdź, jak kampania w Bing Ads wypada w porównaniu do Google Ads.

Działanie zarówno jednej, jak i drugiej platformy opiera się na podobnym mechanizmie oraz niemal identycznych rodzajach reklam. A jakie są podstawowe różnice? Reklamę w Google od reklamowania się w Bing odróżnia na przykład fakt, że to drugie narzędzie pozwala dotrzeć do użytkowników, których swym zasięgiem nie obejmuje to pierwsze. Oprócz skali oddziaływania inne są także koszty prowadzenia kampanii (Microsoft Bing Ads jest tańszy – koszt za kliknięcie może być niższy w porównaniu do Google Ads aż o 41,5%).

Chociaż Google Ads cieszy się dużą popularnością wśród systemów płatnych reklam, nie powinno się ignorować przedstawionej tu alternatywy dla tego rozwiązania, pozwalającej odkryć nowe horyzonty. Warto rozważyć taką opcję, tym bardziej że Bing Ads posiada możliwość przeniesienia kompletnej struktury reklamowej, realizowanej dotąd w przypadku Google Ads. Import danych przyczynia się do znacznego przyspieszenia tempa prac realizowanych w związku z tworzeniem kampanii Microsoft Advertising.

Formaty płatnych reklam w Microsoft Advertising (dawniej Bing Ads)

W ramach kampanii Microsoft Advertising oferowane są formaty reklam bardzo podobne do tych, które obsługuje Google Ads. Bing Ads pozwala na wykorzystanie następujących rodzajów reklam:

Reklamy tekstowe

W sieci reklamowej Microsoft Ads stosuje się między innymi kampanię searchową. Podstawowe elementy reklamy tekstowej to: nagłówek, tekst reklamowy oraz adres URL. Istnieje możliwość, aby znalazły się tam ewentualne rozszerzenia, zwiększające atrakcyjność komunikatu reklamowego.

Graficzne reklamy displayowe

Bing Ads oferuje różne formaty reklam, a jedną z ciekawszych opcji, są te displayowe, które wyświetlają się na stronach www należących do sieci Microsoft Audience Network. Graficzne reklamy w ramach Bing Ads mają za cel zwiększać rozpoznawalność marki, służą także do działań zasięgowych.

Dzięki Microsoft Ads możliwe jest również tworzenie kampanii remarketingowych dla reklam tekstowych i graficznych, wykorzystujących tak zwane reklamy „śledzące”. Przygotowuje się wtedy spersonalizowany przekaz reklamowy, kierowany do użytkowników, którzy kiedyś odwiedzili stronę internetową, lecz niczego nie kupili. To forma utrzymywania relacji mająca na celu przypomnienie o ofercie, zachęcenie do powrotu do witryny oraz finalizację transakcji zakupowej.

Kampanie produktowe (Bing Shopping)

Sklepy internetowe, które chcą się reklamować w Microsoft Ads, powinny korzystać z potencjału, jaki drzemie w kampaniach produktowych, pozwalających promować sprzedawany asortyment. W ramach tego formatu reklam dostępne są dwie opcje – Standard Shopping oraz Smart Shopping. Użytkownikom wyświetlana jest oferta dostosowana do zapytań, a prezentacja konkretnego produktu zawiera jego zdjęcie, tytuł, opis, cenę i nazwę sklepu. Punktem wyjścia przy kampanii shoppingowej Bing jest utworzenie Microsoft Merchant Center, służącego do zarządzania katalogiem produktów.

Kampanie na instalację aplikacji

W Bing Ads, podobnie jak w Google Ads, istnieje możliwość utworzenie kampanii, której głównym celem jest zachęcenie do zainstalowania mobilnej aplikacji na swoim urządzeniu. Treść reklamy tworzy: nazwa aplikacji i jej zwięzły opis raz przycisk CTA.

Dlaczego warto zainwestować w system reklamowy Binga?

Choć Google, jako lider, cieszy się aktualnie największym zainteresowaniem wśród internautów, nie wolno bagatelizować reklamy w wyszukiwarce Bing. Zyskuje ona na popularności, ponieważ ma wiele atutów, które bezpośrednio zachęcają do uwzględnienia jej w realizowanej strategii marketingowej. Z czego wynika przewaga opisywanego wariantu? Czy Microsoft Advertising działa? Co sprawia, że opłaca się skorzystać z tej szansy i przetestować tą przestrzeń reklamową jako oryginalne pole do popisu dla reklamodawców? Powodów jest wiele!

Najważniejsze korzyści, jakie generuje inwestycja w system reklamowy Microsoft Ads, to przede wszystkim:

  • mniejsza konkurencja reklamodawców w porównaniu do Google,
  • możliwość kierowania kampanii na rynki zagraniczne, zwłaszcza zachodnie, które wykazują większy potencjał dla tej wyszukiwarki,
  • zwiększenie prawdopodobieństwa uzyskania wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania,
  • niższe koszty prowadzenia kampanii,
  • możliwość dotarcia do nowych odbiorców (między innymi z powodu innej demografii użytkowników),
  • potencjalna możliwość osiągnięcia większego zwrotu z inwestycji,
  • zintegrowanie z siecią Microsoft Audience Network,
  • wyższy współczynnik klikalności (CTR) dla wielu branż,
  • opcja precyzyjnej segmentacji oraz targetowania reklam według różnych kryteriów,
  • transparentność i kontrola nad budżetem reklamowym,
  • kompatybilność – łatwość i szybkość przeniesienia struktury gotowej kampanii z Google Ads do Microsoft Ads,
  • szansa dopasowania formatu reklam do ustalonych celów marketingowych,
  • możliwość promowania produktów lub usług za pomocą zróżnicowanych formatów reklam.

Skuteczne reklamy w Microsoft Ads (wcześniej Bing Ads) – jak je stworzyć?

Korzystanie z Bing Ads przyniesie oczekiwane efekty, jeśli zwróci się uwagę na kilka zasad. Za priorytet trzeba uznać: utworzenie konta Microsoft Advertising lub konfigurację istniejącego, znalezienie wyróżnika swojej oferty i ukazanie go w reklamie jako główny atut, jasne określenie celu kampanii, zrozumienie potencjalnego odbiorcy, trafny dobór i weryfikację odpowiednich słów kluczowych, opracowanie harmonogramu, formułowanie konkretnego przekazu marketingowego, zamieszczanie CTA, dbanie o spójność wizualną z promowaną marką, zoptymalizowanie reklam pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych, zarządzanie budżetem, testowanie różnych wariantów oraz monitorowanie wyników.

Boisz się, że sprostanie tym wymogom przerośnie Twoje możliwości, dlatego wolisz nie działać na własną rękę? Postaw na usługę Bing Ads w naszym wykonaniu – zaufaj agencji marketingowej z tytułem Microsoft Advertising Partner, a nie pożałujesz!

Reklama w Bing Ads ze wsparciem oficjalnego Partnera Microsoft Advertising

System Bing Ads to atrakcyjne medium reklamowe, z którego potencjału warto korzystać w praktyce. Jak osiągnąć pożądane rezultaty? Podstawowym składnikiem recepty na sukces jest skorzystanie ze wsparcia profesjonalistów, a więc certyfikowanej agencji marketingowej, która spełnia określone wymagania i ma oficjalny status Partnera Microsoft Advertising. My również znajdujemy się w tym zaszczytnym gronie, ponieważ dostarczamy usługi Bing Ads na najwyższym poziomie.

Jaka jest idea partnerstwa? Takie wyróżnienie stanowi docenienie wykonywanej przez nas pracy. To dowód uznania oraz potwierdzenie bogatego doświadczenia, szerokich kompetencji, fachowej wiedzy naszych ekspertów, a także ich zaangażowania w przygotowywanie strategii skrojonych na miarę indywidualnych potrzeb. Dołączając do tego programu, zyskaliśmy też możliwość rozwoju kluczowych umiejętności, co pozwala nam cały czas kreować wartość dodaną dla klientów.

Jesteśmy przekonani, że korzyści z udziału w programie partnerskim Microsoft Advertising odczują również odbiorcy naszych usług. Pozwól, aby Twoją kampanią zajęli się specjaliści od Bing Ads!

Uruchomienie kampanii Microsoft Ads – zachęcamy do skorzystania z naszych usług!

Zamierzasz zainwestować w profesjonalną kampanię Bing Ads, o którą od A do Z zatroszczą się eksperci w branży, dopasowując jej parametry do Twoich potrzeb? Zawsze chcesz pracować z najlepszymi? Lepiej nie mogłeś trafić! Należymy do elitarnego grona i jako jedna z niewielu agencji marketingowych w Polsce jesteśmy oficjalnym Partnerem Microsoft Advertising.

Zapraszamy do nawiązania kontaktu w celu ustalenia warunków współpracy. To szansa na rozwój Twojego biznesu. Nie przegap jej i dołącz do grona naszych zadowolonych klientów, którym z sukcesem pomagamy osiągać upragnione cele marketingowe. Ty również możesz poznać moc reklamy online, wystarczy, że sprawdzisz, co ma do zaoferowania platforma Microsoft Advertising!

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ