Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Amazon Ads

Reklamy na Amazon Sprawdź ofertę

Amazon to największy i najpopularniejszy sklep internetowy oraz lider globalnego rynku e-commerce. Platforma ta umożliwia sprzedaż oraz zakup produktów na całym świecie. Jest przestrzenią, na której o uwagę klientów rywalizują liczni przedsiębiorcy. Mimo że Amazon jest kojarzony w pierwszej kolejności przez pryzmat właśnie tych funkcji, współcześnie nabiera znaczenia także jako nowy obszar marketingowy.

Amazon Advertising, czyli Amazon Ads to dedykowane tej platformie narzędzie, dzięki któremu możliwe jest tworzenie kampanii promocyjnych. Rozwiązanie to cieszy się coraz większym zainteresowaniem również wśród polskich reklamodawców.

Formaty reklamy na Amazonie

Amazon, czyli światowy gigant handlu elektronicznego, śmiało wkroczył na rynek reklamowy, a co najważniejsze zajął na nim stabilną pozycję. Narzędzie Amazon Ads to rozwiązanie dla początkujących, jak i doświadczonych sprzedawców, którym zależy na rozwoju prowadzonego przez nich biznesu – zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Dostępne na Amazonie reklamy to:

  • Sponsored Products (produkty sponsorowane) – jest to podstawowy i najczęściej wybierany format reklamy na Amazonie, który rozliczany jest w systemie CPC; świetnie sprawdza się zwłaszcza przy promowaniu konkretnego, na przykład nowego lub sezonowego produktu – wyświetla go na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiedniego słowa kluczowego.
  • Sponsored Brands (marki sponsorowane) – ta reklama jest sprawdzonym sposobem na budowanie świadomości marki u potencjalnych klientów oraz zwiększenie rozpoznawalności oferowanych przez nią produktów; wyświetla się nad wynikami wyszukiwania i przyjmuje postać banneru, na którym wyeksponowane zostają 3 wskazane produkty z danej kategorii, logo, nagłówek oraz hasło promocyjne.
  • Sponsored Display Ads (reklama banerowa) – głównym celem reklamy displayowej jest angażowanie kupujących na kolejnych etapach procesu zakupowego i to zarówno na samym Amazonie, jak i poza nim; ten format reklamy sprawdzi się przede wszystkim u doświadczonych sprzedawców, którym zależy na zwiększeniu zasięgu swoich reklam.

Reklama Amazon – poznaj jej zalety

W reklamie na platformie sprzedażowej Amazon drzemie olbrzymi potencjał, a jej umiejętne wykorzystanie daje szansę na:

  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • poprawa widoczności sprzedawanych produktów,
  • przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów,
  • dotarcie do precyzyjnie określonej grupy odbiorców,
  • urozmaicenie dotychczasowych działań promocyjnych,
  • generowanie sprzedaży,
  • większy zwrot z poczynionej inwestycji,
  • maksymalizację zysków,
  • optymalizację kosztów działań marketingowych,
  • wyróżnienie się wśród konkurencji,
  • eksperymentowanie z różnymi formatami reklam,
  • efektywne zwiększenie przychodów,
  • monitorowanie wyników kampanii,
  • wypromowanie się nie tylko w kraju, ale i za granicą.

Ile kosztuje reklama na Amazonie?

Amazon stawia na rozwój. Jeśli Tobie również przyświeca taki cel, postaw na Amazon Ads. Twój atrakcyjny produkt to punkt wyjścia, jednak dopiero przemyślana promocja pozwala konkurować ze sklepami o podobnym asortymencie, a w efekcie sprzedać to, co oferujesz.

Udostępniane przez Amazon reklamynakierowane na zróżnicowane obszary działania. Wystarczy dopasować konkretne formaty do swoich potrzeb, dowolnie je łączyć i docierać do klientów bez względu na to, na jakim etapie lejka sprzedażowego znajdują się w danym momencie.

Reklama na Amazonie wydaje Ci się atrakcyjną alternatywą dla działań marketingowych, które dotychczas prowadziłeś? Chcesz sprawdzić, czy ta strategia promocji przyczyni się do udoskonalenia Twojego biznesu? Skontaktuj się z nami już teraz, a przygotujemy dla Ciebie spersonalizowany plan kampanii oraz indywidualną wycenę.

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ