Pozostałe

Podporządkowanie czy upór, czyli jak rozmawiać z klientem?

Współpraca z klientami indywidualnymi, czy też firmami może przebiegać w odmiennym tempie, a także w zupełnie innej atmosferze. Wszystko zależy od nastawienia zarówno klienta, jak i Twojego, dlatego zamieszczam kilka porad, w jaki sposób należy z nimi rozmawiać i przekonać do swoich racji. Jednocześnie, podpowiem, kiedy lepiej odpuścić i trzymać się złotej zasady: „klient ma [...]

Brak weny – jak sobie z nim radzić?

W życiu copywritera również zdarzają się wzloty i upadki, a szczególne trudności pojawiają się w momencie kryzysu weny twórczej. To chyba najgorszy symptom, jaki może towarzyszyć naszej branży, dlatego dzisiaj postanowiłam pomóc Wam poradzić sobie z pojawiającym się chaosem myśli lub ich całkowitym brakiem. Poznajcie kilka autorskich, sprawdzonych sposobów, by pobudzić kreatywność podczas pisania. Zanim [...]

Real Time Marketing – na czym polega i z kogo brać przykład?

Szukasz pomysłu, jak wypromować markę, o której jeszcze nikt nie słyszał? Chcesz przyciągnąć nowych fanów, zwiększyć rozpoznawalność, a nawet i sprzedaż usług lub produktu? Real Time Marketing pomoże Ci zaistnieć w Sieci, ale zanim go skutecznie wykorzystasz, musisz poznać parę zasad, jakie nim rządzą. Czym jest Real Time Marketing? „Marketing czasu rzeczywistego” polega na szybkim [...]

5 zasad pisania artykułów dla copywritera

Jeśli marzy Ci się kariera copywritera, to koniecznie powinieneś zapoznać się z kilkoma ogólnie przyjętymi regułami tworzenia treści, dzięki którym popełnisz mniej błędów, a tym samym zaimponujesz swoim zleceniodawcom. Wystarczy zapoznać się z naszymi wskazówkami, by następnie wykorzystać je na swój sposób podczas pisania artykułów różnego rodzaju. Zanim jednak wczytasz się w poniższe zasady dla [...]

Jak tworzyć reklamy dynamiczne LinkedIn Ads? – poradnik

W ślad za Google Adwords i Facebookiem podąża i LinkedIn, rozszerzając swoje możliwości reklamowe. Przypomnijmy, jak było do tej pory: Do sponsorowanej treści, reklam tekstowych oraz sponsorowanych wiadomości InMail dołączyły reklamy dynamiczne, które umożliwiają personalizację naszej grupy odbiorców. Cele reklam dynamicznych Zamiłowanie LinkedIna do „trójki”, przejawia się i tutaj. Do dyspozycji mamy 3 główne cele kampanii [...]

Z umiarem i dokładnością, czyli jak pisać, aby nie przesadzić?

Bycie copywriterem nie jest prostym zadaniem wbrew pozorom, o czym mogę zaświadczyć z ręką na sercu. Codzienne tworzenie treści o różnorodnej tematyce może okazać się trudniejsze niż sądzisz, dlatego postanowiłam przygotować krótką listę zasad poprawnego pisania na podstawie własnego doświadczenia i wiedzy innych copywriterów. Pamiętaj, że przesadzenie z niektórymi z poniższych punktów albo całkowite ich [...]

Jakie są wymiary grafik LinkedIn Ads? Ile znaków w treści? – poradnik

Jakie są wymiary grafik LinkedIn Ads? Ile znaków zawrzeć w treści reklam? Niezaprzeczalnie, największą biznesową siecią społecznościową jest obecnie LinkedIn, który łączy około 300 milionów użytkowników tej platformy na całym świecie (z czego w Polsce ok. 2,6 mln). Służy do nawiązywania kontaktów biznesowych, poszukiwania ofert pracy, jak i samych pracowników. LinkedIn może być również wykorzystywany [...]

Google banuje proxy

Lipiec jest miesiącem wakacyjnym, kiedy ludzie korzystają z ładnej pogody i wyjeżdżają na urlop, aby odpocząć, zrelaksować się, naładować baterie. Pojęcie „urlop” nie jest jednak znane specjalistom ds. SEO. Dlaczego? Google w okresie wakacyjnym wprowadził sporo nowości, m.in. Mobile-First Index, zwiększył rangę czynnika odpowiadającego za prędkość renderowania stron mobilnych, a także rozpoczął letnie porządki – [...]

Chcesz zostać copywriterem? Sprawdź, czy się nadajesz! [QUIZ]

Można znaleźć mnóstwo stron www i poradników – jak zostać dobrym copywriterem. Dla osób mniej wtajemniczonych o wiele trudniej będzie znaleźć jednoznaczną odpowiedź, co należy zrobić lub zmienić, by zwiększyć swoje szanse w branży content marketingu. Wbrew pozorom to nie tylko umiejętność poprawnego gramatycznie i stylistycznie pisania artykułów, ale także wiele innych dodatkowych zdolności i [...]

Kolekcje na Facebooku i Instagramie

Kolekcja na Facebooku i Instagramie - co warto wiedzieć o tym typie reklamy?   Nie tak znowu całkiem dawno, bo w 2016 roku, nastąpiła rzecz przełomowa. Ilość użytkowników korzystających z telefonów i tabletów przewyższyła liczbę osób korzystających z komputerów stacjonarnych czy latopów. Ten znaczący spadek na desktopach zadecydował o tym, że strony tylko z desktopem [...]