Reklama w Internecie to podstawowy zabieg marketingowy, który pozwoli zwiększyć widoczność firmy w sieci. Jeśli jesteś właścicielem firmy w Legnicy, koniecznie zastanów się nad tą formą promocji swojego biznesu!
Niezależnie od branży, w jakiej funkcjonuje Twoja firma, najważniejszym celem kampanii AdWords w Legnicy będzie dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Za sprawą reklamy internetowej w wyszukiwarce możesz sam kontrolować – do kogo i z jakim przekazem chciałbyś dotrzeć. Przy odpowiedniej optymalizacji konta i poszczególnych kampanii AdWords, jesteś w stanie niewielkim kosztem zbudować swój wizerunek w internecie, zainteresować swoją ofertą nowych użytkowników, a także zatrzymać przy sobie obecnych klientów.
Obecne możliwości kampanii działają bardzo szeroko, dzięki czemu podczas tworzenia strategii marketingowej i sprzedażowej można uwzględnić wiele czynników takich jak: lokalizacja, dane demograficzne, zainteresowania czy urządzenia, z których aktualnie korzystają Twoi potencjalni klienci.
Znane są również pod nazwą kampanii w sieci wyszukiwania, które bazują przede wszystkim na reklamach graficznych. Mogą one pojawiać się na różnych serwisach internetowych, aplikacjach mobilnych czy materiałach wideo. Do najważniejszych korzyści można zaliczyć elastyczne kreowanie wizerunku marki, budowanie relacji z użytkownikami oraz zwiększanie zasięgów za sprawą najskuteczniejszej formy przekazu – elastycznych reklamach displayowych, reklam graficznych i wideo oraz reklam w Gmailu.
Reklamy w formacie wideo stają się coraz popularne, głównie ze względu na ich atrakcyjną i złożoną formę. W jednym materiale można zawrzeć wiele informacji, sugestii i przekazów dla swojej publiczności – użytkowników YouTube. Możesz sam decydować o tematyce czy zainteresowaniach odbiorców, którym pojawi się Twoja reklama. Co więcej, istnieje kilka rodzajów reklam wideo, które możesz dopasować indywidualnie do swoich możliwości finansowych i celu kampanii YouTube.
W ten sposób możesz dotrzeć zarówno do bardzo szerokiego grona odbiorców, jak i konkretnej grupy użytkowników za pomocą reklam tekstowych. Odpowiednio dobrane nagłówki, adresy URL oraz treści reklam pozwolą Ci wzbudzić zainteresowanie odbiorców i zachęcić do zakupu Twoich produktów lub usług. Reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach partnerów sieci wyszukiwania, co zwiększa szansę na realizację celów marketingowych i sprzedażowych kampanii Search.
To idealne rozwiązanie dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych, dzięki czemu możesz dotrzeć ze swoimi produktami do jeszcze większego grona odbiorców. Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, a także w porównywarkach cen. Zawierają m.in. zdjęcie produktu, opis i cenę, co najskuteczniej trafia do zdecydowanych już klientów. Poprawne sklasyfikowanie grup produktów, grup reklam oraz połączenie z kontem Google Merchant Center pozwoli Ci osiągnąć sukces i sprzedawać więcej.
Zanim zaczniesz wdrażać swoją strategię działania, musisz zastanowić się, czego oczekuje i szuka Twój klient? To wszystko powinien znaleźć właśnie w Twoich linkach sponsorowanych w Legnicy, czyli reklamach tekstowych z linkiem do właściwej podstrony. To najważniejszy element w każdej kampanii, aby reklamy odpowiadały na zapytania użytkowników, dlatego konieczne jest przeprowadzenie dogłębnej analizy wyszukiwanych słów kluczowych na terenie Legnicy i okolic. Muszą być one jednocześnie związane z Twoim biznesem, ale też konkretnie sformułowane, by odbiorcy bez problemu odnaleźli je w Internecie.
Linki sponsorowane są podstawą w każdej kampanii AdWords, ponieważ wszyscy użytkownicy korzystają z wyszukiwarek czy partnerów wyszukiwania, by ostatecznie dokonać zakupu danego produktu lub usługi.
Oczywiście przy każdej kampanii dokładnie omawiamy z klientem jego potrzeby i możliwości finansowe, dlatego możesz być spokojny. Nie zaskoczymy Cię żadnymi dodatkowymi kosztami – wszystko wyjaśnimy i oszacujemy na samym początku. Kampanie linków sponsorowanych opierają się na różnych metodach rozliczania, gdzie przykładowo za swoje reklamy adwords w Legnicy zapłacisz wyłącznie wtedy, gdy użytkownik kliknie i wejdzie na Twoją stronę.
Budżet usług Google Ads jest ustalany wcześniej i dotyczy działań przeprowadzanych przez cały miesiąc. Tutaj ważna jest również optymalizacji strategii ustalania stawek oraz regularnego wykluczania haseł wyszukiwanych przez internautów, a które nie odpowiadają profilowi Twojej firmy czy produktom, usługom. W ten sposób również jesteśmy w stanie maksymalnie wykorzystać potencjał budżetu na linki sponsorowane w kampanii kierowanej na Legnicę.
Wszystko zależy od czynników zewnętrznych, jak na przykład konkurencja. Jeżeli dane słowo kluczowe wyszukiwane jest częściej w danym okresie przez użytkowników, stawki za nie również będą coraz to wyższe. Jest to wynikiem rankingu linków sponsorowanych w Legnicy oraz analizy aukcji, czy wyświetlania się reklam na poszczególnej pozycji w wynikach wyszukiwania. Poziom stawek dla słów kluczowych może wahać się również, ze względu na ich sezonowość. Doskonałym przykładem będą chociażby ośrodki narciarskie, które jak wiadomo największy ruch generują w swoich kampaniach w okresie jesienno-zimowym.
Zatem nie można jednoznacznie określić kosztu reklamy dla wszystkich kampanii AdWords w Legnicy, ale z pewnością możemy oszacować średnie stawki za kliknięcie (CPC), a także ograniczyć wydawanie budżetu do maksymalnych stawek za kliknięcie (maks. CPC).
Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.
Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.
Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.
Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.
Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.
Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.
Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.
Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.
z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.
W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.
Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.
Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.
Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.
Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.