Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Kampanie Google Ads Płock

Zainwestuj w rozwój Twojej firmy dzięki Google Ads (AdWords) Sprawdź ofertę

Reklama w Internecie to podstawowy zabieg marketingowy, który pozwoli zwiększyć widoczność firmy w sieci. Jeśli jesteś właścicielem firmy w Płocku, koniecznie zastanów się nad tą formą promocji swojego biznesu!

Zalety kampanii płatnych Google Ads (dawniej AdWords)

Prowadząc kampanię AdWords w Płocku, możesz przede wszystkim szybciej dotrzeć do nowych klientów i to niższym kosztem, ponieważ płacisz tylko za kliknięcia w Twoje reklamy. Co więcej, masz szansę wypromować nie tylko swoje usługi, ale również produkty za pomocą reklam produktowych w Google. To tylko część możliwości, jakie oferują Ci kampanie Google Ads. Warto jeszcze wspomnieć o budowaniu wizerunku marki w internecie – również za pomocą reklam AdWords.

Od teraz Twój lokalny biznes zyska większe znaczenie także poza konkretną miejscowością, ponieważ możesz dotrzeć do użytkowników z całej Polski, a także poza jej granicami. Wystarczy skonkretyzować cechy swoich odbiorców i reklamy będą trafnie wyświetlać się właśnie im.

Rodzaje kampanii w Google Ads (dawniej Google AdWords)

Kampanie Display
Kampanie Display

Znane są również pod nazwą kampanii w sieci wyszukiwania, które bazują przede wszystkim na reklamach graficznych. Mogą one pojawiać się na różnych serwisach internetowych, aplikacjach mobilnych czy materiałach wideo. Do najważniejszych korzyści można zaliczyć elastyczne kreowanie wizerunku marki, budowanie relacji z użytkownikami oraz zwiększanie zasięgów za sprawą najskuteczniejszej formy przekazu – elastycznych reklamach displayowych, reklam graficznych i wideo oraz reklam w Gmailu.

Kampanie YouTube
Kampanie YouTube

Reklamy w formacie wideo stają się coraz popularne, głównie ze względu na ich atrakcyjną i złożoną formę. W jednym materiale można zawrzeć wiele informacji, sugestii i przekazów dla swojej publiczności – użytkowników YouTube. Możesz sam decydować o tematyce czy zainteresowaniach odbiorców, którym pojawi się Twoja reklama. Co więcej, istnieje kilka rodzajów reklam wideo, które możesz dopasować indywidualnie do swoich możliwości finansowych i celu kampanii YouTube.

Search (Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania)
Search (Reklamy tekstowe w sieci wyszukiwania)

W ten sposób możesz dotrzeć zarówno do bardzo szerokiego grona odbiorców, jak i konkretnej grupy użytkowników za pomocą reklam tekstowych. Odpowiednio dobrane nagłówki, adresy URL oraz treści reklam pozwolą Ci wzbudzić zainteresowanie odbiorców i zachęcić do zakupu Twoich produktów lub usług. Reklamy mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania Google, a także na stronach partnerów sieci wyszukiwania, co zwiększa szansę na realizację celów marketingowych i sprzedażowych kampanii Search.

PLA (Kampanie sprzedażowe - reklamy produktowe w sieci wyszukiwania)
PLA (Kampanie sprzedażowe - reklamy produktowe w sieci wyszukiwania)

To idealne rozwiązanie dla wszystkich właścicieli sklepów internetowych, dzięki czemu możesz dotrzeć ze swoimi produktami do jeszcze większego grona odbiorców. Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, a także w porównywarkach cen. Zawierają m.in. zdjęcie produktu, opis i cenę, co najskuteczniej trafia do zdecydowanych już klientów. Poprawne sklasyfikowanie grup produktów, grup reklam oraz połączenie z kontem Google Merchant Center pozwoli Ci osiągnąć sukces i sprzedawać więcej.

Skuteczne kampanie Google Ads w mieście Płock to nasza specjalność! ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

Zwiększenie ruchu na stronie dzięki linkom sponsorowanym

Można je rozpoznać przede wszystkim o oznaczeniu jako reklama, a także pozycji w wyszukiwaniach – najczęściej pojawiają się u góry strony, ale można spotkać je również na samym dole wyszukiwań. Linki sponsorowane za każdym razem ukazują się jednak na pierwszej stronie, gdzie teraz może się pojawić tam także Twoja reklama. Wystarczy zgłosić się do nas, a my już opracujemy szczegółowo Twoją kampanię AdWords w Płocku.

Linki sponsorowane najczęściej przyciągają uwagę użytkowników, dlatego też świetnie sprawdzają się jako narzędzie do zwiększania ruchu. Wykorzystanie ich z całym potencjałem strony i innymi ustawieniami na koncie, pozwoli na osiągnięcie Twojego sukcesu.

Jak działa kampania Google AdWords?

Posiada kilka możliwości reklamowania się w internecie – poprzez kampanię w sieci wyszukiwania, kampanię w sieci reklamowej, kampanie produktowe czy video. Każdy sposób należy dopasować do rodzaju Twojej działalności i celów, które zamierzasz osiągnąć. Kampania Google Ads może m.in. zwiększyć ruch na Twojej witrynie, przyciągnąć uwagę nowych potencjalnych klientów, budować wizerunek Twojej marki, a także wpłynąć na sprzedaż w sklepie online.

Wszystko zależy od ustawienia trafnych słów kluczowych i wykluczeń, dopasowania stawek i pozostałych kryteriów wyświetlania reklam. Można elastycznie dopasować reklamy do Twoich możliwości finansowych i zapotrzebowania w danym sezonie.

Reklama w Google – koszt kampanii AdWords

Przy odpowiednio zoptymalizowanej kampanii można zaoszczędzić więcej pieniędzy niż w pozostałych usługach marketingu internetowego. Dużym plusem jest możliwość płacenia za reklamy wyłącznie w momencie, gdy zostaną one kliknięte przez użytkownika. W pozostałych przypadkach może się ona wyświetlać w wyszukiwarce i na stronach partnerskich bez ponoszenia kosztów, o ile ktoś jednak nie zainteresuje się Twoją reklamą.

Koszty można bardzo łatwo kontrolować poprzez strategie ustalania stawek, budżet dzienny czy chociażby reguły ustawiane ręcznie, by kampanie AdWords w Płocku wydawały nie więcej niż założysz.

Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!

Elżbieta Goś Specjalista ds. Marketingu Kiwi Marketing

Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.

Agnieszka Krych Właściciel JOT-KA

Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.

Paweł Brochocki Prezes Zarządu Questo Sp. z o.o.

Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam

Izabela Calka Marketing Specjalist Kangu Jump

Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.

Łukasz Kłoczkowski Właściciel Rhinocar

Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.

Przemysław Frączek Specjalista ds. Marketingu Nad Stawkiem INVEST

Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.

Sylwia i Leszek Matusiewicz Właściciele Leander

Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.

Eliza Krzywicka Właścicielka Eliza Krzywicka Biuro Rachunkowe

Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.

Jacek Łakomiec Właściciel PHU Bianex

Bardzo profesjonalni! Polecamy!

Marek Mrozowski Właściciel Smartcams Polska

Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę

Mariusz Lipski Współwłaściciel Time2moto

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ