Obecnie rynki wschodnie odnotowują dynamiczny rozwój i są jednym z kierunków obieranych przez małe oraz większe przedsiębiorstwa. Wszystko to za sprawą szybkiego wzrostu gospodarki. Wiele firm chce wejść na wschodni rynek, aby móc rozwinąć swój biznes. Dlatego, jeśli zależy Ci na pozyskaniu nowych klientów, pozycjonowanie stron internetowych na Białorusi będzie odpowiednim rozwiązaniem. Sprawdź, czy warto i co musisz wiedzieć.
Szybko rozwijający się rynek wschodni powoduje, że coraz więcej firm chce właśnie tam trafić do nowych klientów, aby móc przenieść swój biznes za granicę. Wówczas mamy szansę znaleźć osoby, które mogłyby być zainteresowane naszymi produktami. Dlatego najłatwiej zrobić to, dzięki pozycjonowaniu stron i reklamie w Internecie, gdzie obecnie to najskuteczniejszy sposób marketingu. Warto takie działania wykorzystać do skutecznego promowania biznesu.
Językiem urzędowym na Białorusi jest oczywiście białoruski oraz rosyjski. Dlatego, podejmując działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych, należy rozważyć kwestie językowe. To niezwykle ważny aspekt, jeśli zależy nam, aby dotrzeć do nowych klientów i osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlatego swoje działania powinno rozpocząć się od dostosowania strony pod kątem językowym, aby móc przyciągnąć większą grupę odbiorców.
Działania językowe muszą być dopasowane także pod odpowiednią wyszukiwarkę. Na Białorusi najpopularniejszy jest oczywiście Google oraz Yandex, który obsługiwany jest przede wszystkim w rosyjskojęzycznej części Internetu. Z wyszukiwarki tej korzysta się nie tylko na Białorusi, ale przede wszystkim w Rosji, Kazachstanie, Mołdawii czy na Ukrainie.
Na samym początku działań związanych z pozycjonowaniem stron internetowych należy odpowiednio zoptymalizować stronę oraz dopasować jej strukturę pod białoruski rynek. Przede wszystkim należy rozpocząć od domeny .by, a następnie należy stworzyć wersję językową strony, która uwzględni odpowiedni język – białoruski lub rosyjski. Musimy również dostosować stronę dla potrzeb użytkownika – uzupełnić prawidłowe dane firmy, czy metody płatności, jeśli prowadzimy sklep internetowy. Następnie należy zoptymalizować stronę pod techniczne wymagania wyszukiwarki.
Niezwykle istotną kwestią jest dopasowanie strony pod urządzenia mobilne. Obecnie praktycznie każdy korzysta z telefonów komórkowych czy tabletów i właśnie za ich pomocą dokonuje większość czynności, np. robi zakupy przez Internet czy wyszukuje informacji na dany temat.
Podczas pozycjonowania stron internetowych ważny jest link building, czyli pozyskanie wartościowych i tematycznych linków kierujących do strony. Aby móc osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, należy zadbać o zewnętrze odnośniki. Proces ten powinien być jak najbardziej naturalny.
Jeśli chcemy, aby nasze działania przyniosły oczekiwane efekty należy oczywiście odpowiednio rozbudować stronę internetową o prawidłowy content pod względem językowym. Witryna musi być przede wszystkim przyjazna dla użytkowników oraz robotów wyszukiwarki, dlatego w przypadku strony internetowej niezbędne będzie stworzenie odpowiedniej wersji językowej.
Przede wszystkim dzięki pozycjonowaniu masz szansę na rozwój swojej marki i zdobycie większej rozpoznawalności. Pozwoli Ci to zwiększyć grupę potencjalnych klientów. Większa widoczność strony w Internecie pozwoli wpłynąć jednocześnie na świadomość potencjalnej grupy odbiorców, która będzie mogła zaufać Twoim usługom i produktom. Poprawisz wizerunek oraz wiarygodność firmy, a dzięki temu zyskasz przewagę nad konkurencyjnymi firmami na terenie kraju oraz Białorusi.
Pozycjonowanie stron internetowych na Białorusi jest niezwykle ważne, jeśli chcemy wejść ze swoim biznesem na zagraniczny, wschodni rynek. Z pewnością się nam to opłaci, jeśli chcemy rozwinąć swój biznes i dotrzeć do klientów zainteresowanych naszymi produktami lub usługami. Dlatego należy odpowiednio przygotować strategię marketingową, która pozwoli nam w rezultacie osiągnąć wszystkie korzyści związane z działaniami SEO.
Ustalenie celu biznesowego
Dla nas liczy się indywidualne podejście do każdego klienta. Chcemy jak najlepiej dopasować naszą ofertę do Twojej działalności i Twoich potrzeb. Poprzez wnikliwą rozmowę o Twoich celach zweryfikujemy, do jakich klientów kierowane są Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu, dobierzemy trafne i wyszukiwane słowa kluczowe.
Dobór słów kluczowych
Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, Twoja firma zacznie być wyszukiwana na konkretne frazy, a co za tym idzie – kojarzona z konkretną branżą. Dzięki temu, osoba, która odwiedzi Twoją stronę internetową nie będzie przypadkowym internautą, lecz potencjalnym klientem.
Estymacja ruchu
Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.
Analiza konkurencji
Aby jak najlepiej wybrać frazy kluczowe, kompleksowo przeanalizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy słów. Dzięki temu, unikniemy pozycjonowania na słowa kluczowe o dużej konkurencji, wybierzemy unikatowe i takie, które przyczynią się do wzrostu wyszukiwania Twojej firmy. Naszym celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.
Audyt SEO
Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, przeprowadzimy szczegółową weryfikację Twojej strony pod kątem SEO, czyli technicznych wymagań wyszukiwarek internetowych. Weźmiemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik będzie zawierał listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej, aby poprawić jej widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja strony
Po szczegółowej konsultacji, w której poinformujemy Cię o proponowanych zmianach oraz po ich zatwierdzeniu, w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdroży zmiany, które wynikły z Audytu SEO. Dzięki temu, Twoja strona zostanie zoptymalizowana, a wszystkie negatywne czynniki wpływające na jej widoczność – wyeliminowane.
Budowa contentu
W ramach usługi pozycjonowania, stworzymy dla Ciebie unikatowy i rozbudowany content, dzięki któremu Twoja strona będzie uważana przez wyszukiwarkę za wartościową. Zwiększy to również opinię o Twojej firmie potencjalnych klientów i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.
Link building
Zajmiemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków, kierujących do Twojej strony ze zdywersyfikowanych źródeł, takich jak: artykuły sponsorowane, dedykowane stron zapleczowe, fora internetowe, wpisy gościnne, serwisy opiniotwórcze itp. Pozwoli to na rozpowszechnienie Twojej marki w Internecie ponieważ im więcej takich linków, tym wyższa wartość „w oczach” wyszukiwarki.
Monitoring & raportowanie
Będziemy nieustannie udostępniać Ci wgląd do monitoringu pozycji fraz, biorąc pod uwagę ich sezonowość. Na początku każdego miesiąca otrzymasz wartościowy raport SEO w którym znajdzie się: porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością oraz informacja o strategii na kolejny miesiąc. Dzięki temu, zyskasz możliwość monitorowania naszych działań na bieżąco.
Ciągła analiza i rozwój Twojej strony
Dzięki nieustannej analizie zapytań Twoich klientów wpisywanych w wyszukiwarkę, możemy ciągle dopasowywać się do trendów i ustalać nowe, popularne frazy kluczowe, zwiększając tym samym widoczność Twojej firmy. Pamiętaj, że łączy nas wspólny cel, jakim jest nieustanna poprawa pozycji Twojej działalności w Internecie.
Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonifikowaną ofertę, w oparciu o potrzeby Twojej firmy. Nie tylko przedstawi Ci proponowane zmiany i działania na rzecz pozycjonowania, ale również zajmie się ich wdrożeniem, obserwacją i błyskawicznym działaniem w przypadku zmiany algorytmu.
Twoja witryna zostanie przeanalizowana pod kątem podstawowych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Specjalista SEO zweryfikuje obecne działania marketingowe, oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe, ujęte w ofercie.
Chcemy, by oferowana kampania była możliwie jak najskuteczniejszą metodą, na wzrost ruchu na Twojej witrynie. W oparciu o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy przygotujemy strategię, która będzie dążyć do skalowania Twojego biznesu.
Nasi specjaliści SEO oraz Brand Menager będą opiekowali się Twoją kampanią, dzięki czemu zyskasz szansę na natychmiastową reakcję w przypadku zmiany algorytmu oraz możliwość konsultacji i omówienia bieżących działań.
Cenimy sobie Twoją satysfakcję z przeprowadzanych działań, dlatego gwarantujemy dostęp do monitorowania pozycji Twoich słów kluczowych. Wyniki będziesz mógł w każdej chwili omówić na bieżąco z naszymi specjalistami.
Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków. Dzięki temu, będziesz miał możliwość omówienia z nami rezultatów kampanii i konsultowania wszelkich kwestii związanych z naszą strategią.
Każda kampania ma swój cel – dlatego też, po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.
Lokalni internauci są kluczem do wzrostu widoczności Twojej strony internetowej. Poprzez starannie dobrane frazy lokalne, powiązane zarówno z miastem jak i Twoją działalnością masz szansę na pozyskanie nowych klientów wśród miejscowej społeczności.
Stawiając na trafne i wyszukiwane słowa kluczowe, wzrośnie liczba odwiedzin Twojej witryny. Dzięki temu, generowany ruch wpłynie na pozycjonowanie strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Zwiększony ruch to analogicznie zwiększona widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu zyskasz szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.
Poprzez starannie dobraną strategię, która przełoży się na wyższym pozycjonowaniu Twojej firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zyskasz przewagę nad konkurencją w Twojej okolicy. Dzięki temu lokalni klienci będą chętniej korzystać z Twoich usług.
Zwiększenie widoczności Twojej firmy, oraz powiązanie ją z konkretnymi frazami sprawi, że Twoja firma zacznie być rozpoznawalna na rynku. To bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.
Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu. Finalnie, zwiększone przychody Twojej firmy przewyższą koszty przeznaczone na pozycjonowanie.
Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!
Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.
Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.
Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam
Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.
Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.
Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.
Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.
Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.
Bardzo profesjonalni! Polecamy!
Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę