Chcesz wejść ze swoim biznesem na teren Szwajcarii? Zależy Ci, aby Twoja firma dotarła na zagraniczny rynek? Z pewnością warto podjąć wszelkie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych. Wszelkich informacji dowiesz się, czytając poniższy artykuł.
Niezależnie od tego, jakie masz produkty lub jakie świadczysz usługi, promocja własnego biznesu w Internecie będzie kluczowa. Nie od dzisiaj wiadomo, że większość rzeczy dzieje się online, dlatego istotne jest, aby podjąć różne działania w sieci oraz w końcu odnieść odpowiedni sukces. Pozycjonowanie w Szwajcarii będzie miało duże znaczenie w procesie kreowania własnej marki i budowania bazy nowych, potencjalnych klientów.
Najważniejsze w działaniach związanych z pozycjonowaniem strony jest język. Wszystko to za sprawą tego, że w Szwajcarii mamy do czynienia z czteroma językami urzędowymi: włoskim, niemieckim, francuskim oraz romansz. Pozycjonowanie w Szwajcarii będzie mocno bazować na języku, którego używa się w odpowiednim kantonie, gdzie nasza firma ma zamiar się promować. Co ważne, w tym kraju obowiązuje 26 kantonów i w zależności od tego, jakim językiem posługują się mieszkańcy, na nim będzie opierać się pozycjonowanie. Jednak większość mieszkańców Szwajcarii używa języka niemieckiego, następnie francuskiego i włoskiego.
Szwajcarzy i tak traktują języki urzędowe jako obce. Oficjalne książki czy teksty tworzone są w oryginalnej pisowni, znanej na całym świecie. Obywatele tego kraju na co dzień używają wielu dialektów, co dodatkowo utrudnia nam podjęcie odpowiedniej strategii. Musisz wiedzieć, że Twoje produkty czy usługi mogą brzmieć zupełnie inaczej niż w znanym języku niemieckim.
Pozycjonowanie stron internetowych w niektórych aspektach przypomina działania podjęte w przypadku czynności SEO na niemieckim i anglojęzycznym rynku. Oczywiście ważna jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. Jednak w Szwajcarii osiągnięcie takiego wyniku nie jest proste, ponieważ większość internautów klika właśnie w pierwsze 3 pozycje w wynikach wyszukiwania najczęściej.
W Szwajcarii niezaprzeczalnym liderem wśród wyszukiwarek jest Google.ch. Dlatego to właśnie na tej wyszukiwarce trzeba się skupić podczas pozycjonowania. Kolejne miejsca zajmuje Bing oraz Yahoo. Z kolei ciekawostką jest fakt, że DuckDuckGo w celu poprawy wyników wyszukiwania wykorzystuje serwisy, które są tworzone przez użytkowników.
W celu skutecznych osiągnięć pod względem pozycjonowania należy pamiętać o link buildingu, który jest podobny do tego na niemieckim rynku. Nie jest jednak łatwo znaleźć dobre linki z domeną szwajcarską – .ch. Do działań SEO w Szwajcarii będzie należeć:
Największe znaczenie, jak w innych krajach, mają strony internetowe, które posiadają szwajcarską domenę .ch. Oczywiście domeny z .com nie oznaczają, że nie opłaca się podpiąć pod działania związane z SEO i pozycjonowaniem. Każda witryna musi mieć umieszczone dane związane z nazwą, formą prawną, adresem czy danymi kontaktowymi.
Szwajcarzy są również bardzo specyficzni – zdecydowanie bardziej interesują ich dane liczbowe niż np. sama firma oraz jej przeznaczenie. Dlatego istotne, aby strona posiadała formularz kontaktowy, który będzie pozwalał użytkownikom na zadawanie pytań odnośnie nurtujących ich treści.
Duże znaczenie będą miały również social media. To dzięki nim można wesprzeć swoje działania z pozycjonowaniem stron w Szwajcarii. Zwiększamy wówczas rozpoznawalność marki, co przekłada się na większą sprzedaż i popularność produktów lub usług. Najwięcej użytkowników korzysta oczywiście z Facebooka, a zaraz za nim plasuje się Pinterest, a dopiero kolejne pozycje to Twitter, Google+ czy Tumblr.
Szwajcaria jest krajem, w którym warto rozszerzyć swoje działania oraz wejść na rynek z produktami czy usługami. Pomóc nam w odpowiednej promocji firmy może pozycjonowanie stron w Szwajcarii, dlatego należy obrać strategię i dostosować swoją stronę pod tamtejszy rynek oraz określoną grupę odbiorców. Przede wszystkim zadbajmy o język oraz kwestie związane z link buildingiem.
Ustalenie celu biznesowego
Dla nas liczy się indywidualne podejście do każdego klienta. Chcemy jak najlepiej dopasować naszą ofertę do Twojej działalności i Twoich potrzeb. Poprzez wnikliwą rozmowę o Twoich celach zweryfikujemy, do jakich klientów kierowane są Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu, dobierzemy trafne i wyszukiwane słowa kluczowe.
Dobór słów kluczowych
Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, Twoja firma zacznie być wyszukiwana na konkretne frazy, a co za tym idzie – kojarzona z konkretną branżą. Dzięki temu, osoba, która odwiedzi Twoją stronę internetową nie będzie przypadkowym internautą, lecz potencjalnym klientem.
Estymacja ruchu
Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.
Analiza konkurencji
Aby jak najlepiej wybrać frazy kluczowe, kompleksowo przeanalizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy słów. Dzięki temu, unikniemy pozycjonowania na słowa kluczowe o dużej konkurencji, wybierzemy unikatowe i takie, które przyczynią się do wzrostu wyszukiwania Twojej firmy. Naszym celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.
Audyt SEO
Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, przeprowadzimy szczegółową weryfikację Twojej strony pod kątem SEO, czyli technicznych wymagań wyszukiwarek internetowych. Weźmiemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik będzie zawierał listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej, aby poprawić jej widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja strony
Po szczegółowej konsultacji, w której poinformujemy Cię o proponowanych zmianach oraz po ich zatwierdzeniu, w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdroży zmiany, które wynikły z Audytu SEO. Dzięki temu, Twoja strona zostanie zoptymalizowana, a wszystkie negatywne czynniki wpływające na jej widoczność – wyeliminowane.
Budowa contentu
W ramach usługi pozycjonowania, stworzymy dla Ciebie unikatowy i rozbudowany content, dzięki któremu Twoja strona będzie uważana przez wyszukiwarkę za wartościową. Zwiększy to również opinię o Twojej firmie potencjalnych klientów i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.
Link building
Zajmiemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków, kierujących do Twojej strony ze zdywersyfikowanych źródeł, takich jak: artykuły sponsorowane, dedykowane stron zapleczowe, fora internetowe, wpisy gościnne, serwisy opiniotwórcze itp. Pozwoli to na rozpowszechnienie Twojej marki w Internecie ponieważ im więcej takich linków, tym wyższa wartość „w oczach” wyszukiwarki.
Monitoring & raportowanie
Będziemy nieustannie udostępniać Ci wgląd do monitoringu pozycji fraz, biorąc pod uwagę ich sezonowość. Na początku każdego miesiąca otrzymasz wartościowy raport SEO w którym znajdzie się: porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością oraz informacja o strategii na kolejny miesiąc. Dzięki temu, zyskasz możliwość monitorowania naszych działań na bieżąco.
Ciągła analiza i rozwój Twojej strony
Dzięki nieustannej analizie zapytań Twoich klientów wpisywanych w wyszukiwarkę, możemy ciągle dopasowywać się do trendów i ustalać nowe, popularne frazy kluczowe, zwiększając tym samym widoczność Twojej firmy. Pamiętaj, że łączy nas wspólny cel, jakim jest nieustanna poprawa pozycji Twojej działalności w Internecie.
Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonifikowaną ofertę, w oparciu o potrzeby Twojej firmy. Nie tylko przedstawi Ci proponowane zmiany i działania na rzecz pozycjonowania, ale również zajmie się ich wdrożeniem, obserwacją i błyskawicznym działaniem w przypadku zmiany algorytmu.
Twoja witryna zostanie przeanalizowana pod kątem podstawowych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Specjalista SEO zweryfikuje obecne działania marketingowe, oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe, ujęte w ofercie.
Chcemy, by oferowana kampania była możliwie jak najskuteczniejszą metodą, na wzrost ruchu na Twojej witrynie. W oparciu o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy przygotujemy strategię, która będzie dążyć do skalowania Twojego biznesu.
Nasi specjaliści SEO oraz Brand Menager będą opiekowali się Twoją kampanią, dzięki czemu zyskasz szansę na natychmiastową reakcję w przypadku zmiany algorytmu oraz możliwość konsultacji i omówienia bieżących działań.
Cenimy sobie Twoją satysfakcję z przeprowadzanych działań, dlatego gwarantujemy dostęp do monitorowania pozycji Twoich słów kluczowych. Wyniki będziesz mógł w każdej chwili omówić na bieżąco z naszymi specjalistami.
Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków. Dzięki temu, będziesz miał możliwość omówienia z nami rezultatów kampanii i konsultowania wszelkich kwestii związanych z naszą strategią.
Każda kampania ma swój cel – dlatego też, po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.
Lokalni internauci są kluczem do wzrostu widoczności Twojej strony internetowej. Poprzez starannie dobrane frazy lokalne, powiązane zarówno z miastem jak i Twoją działalnością masz szansę na pozyskanie nowych klientów wśród miejscowej społeczności.
Stawiając na trafne i wyszukiwane słowa kluczowe, wzrośnie liczba odwiedzin Twojej witryny. Dzięki temu, generowany ruch wpłynie na pozycjonowanie strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Zwiększony ruch to analogicznie zwiększona widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu zyskasz szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.
Poprzez starannie dobraną strategię, która przełoży się na wyższym pozycjonowaniu Twojej firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zyskasz przewagę nad konkurencją w Twojej okolicy. Dzięki temu lokalni klienci będą chętniej korzystać z Twoich usług.
Zwiększenie widoczności Twojej firmy, oraz powiązanie ją z konkretnymi frazami sprawi, że Twoja firma zacznie być rozpoznawalna na rynku. To bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.
Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu. Finalnie, zwiększone przychody Twojej firmy przewyższą koszty przeznaczone na pozycjonowanie.
Współpraca z AdVIST przebiega profesjonalnie i jednocześnie po partnersku. W skrócie: wysoka komunikatywność i elastyczne podejście, żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi. Polecam!
Po kilkuletniej współpracy mogę napisać POLECAM. Pełna opieka nad stroną i top 10 w kilku frazach. Dodatkowo w gratisie rzetelność, terminowość i partnerskie relacje. Grupa Advist to profesjonalizm i dbałość o wizerunek klienta zlecającego usługę.
Szczerze polecam ! Dzięki współpracy z AdVist uwierzyłem w potencjał sprzedaży internetowej.
Bardzo się cieszę, że trafiliśmy na agencję AdVIST. Podejście do klienta, zaangażowanie zespołu i realizacja założonego celu w punkt. Bardzo polecam
Od dawna współpracuje z tą firmą. W chwili gdy zdecydowałem się na pozycjonowanie swojej strony – telefon w sprawie zleceń zaczął dzwonić o wiele częściej, znacznie więcej osób trafiało na stronę dzięki czemu zyskałem więcej zadowolonych klientów. Serdecznie polecam.
Firma AdVIST świadczy kompleksowe usługi marketingu Internetowego, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.
Współpracujemy z Firmą AdVIST od samego początku i jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników pozycjonowania. Możemy gorąco polecić wszystkie ich usługi! Pełen profesjonalizm i indywidualne podejście do klienta.
Korzystam z usług pozycjonowania przez firmę AdVIST i jestem wyjątkowo zadowolona z ich skuteczności. Każdy, kto szuka doradcy podatkowego lub biura rachunkowego ma możliwość zapoznać się z nasza ofertą.
Mogę z czystym sumieniem polecić agencję AdVIST. Znacznie zwiększyli widoczność mojej witryny dzięki pozycjonowaniu. Bardzo ciekawe podejście, wewnętrzny zespół programistów wdraża konieczne zmiany na stronie, a ja mogę zaoszczędzić fundusze i nie szukać dodatkowej agencji IT.
Bardzo profesjonalni! Polecamy!
Sprawnie i profesjonalnie. Polecam usługodawcę