Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie Szwajcaria

Zwiększymy widoczność Twojej strony w Szwajcarii Sprawdź ofertę

Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu w Szwajcarii?

Chcesz wejść ze swoim biznesem na teren Szwajcarii? Zależy Ci, aby Twoja firma dotarła na zagraniczny rynek? Z pewnością warto podjąć wszelkie działania związane z pozycjonowaniem stron internetowych. Wszelkich informacji dowiesz się, czytając poniższy artykuł.

Niezależnie od tego, jakie masz produkty lub jakie świadczysz usługi, promocja własnego biznesu w Internecie będzie kluczowa. Nie od dzisiaj wiadomo, że większość rzeczy dzieje się online, dlatego istotne jest, aby podjąć różne działania w sieci oraz w końcu odnieść odpowiedni sukces. Pozycjonowanie w Szwajcarii będzie miało duże znaczenie w procesie kreowania własnej marki i budowania bazy nowych, potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie w Szwajcarii a język

Najważniejsze w działaniach związanych z pozycjonowaniem strony jest język. Wszystko to za sprawą tego, że w Szwajcarii mamy do czynienia z czteroma językami urzędowymi: włoskim, niemieckim, francuskim oraz romansz. Pozycjonowanie w Szwajcarii będzie mocno bazować na języku, którego używa się w odpowiednim kantonie, gdzie nasza firma ma zamiar się promować. Co ważne, w tym kraju obowiązuje 26 kantonów i w zależności od tego, jakim językiem posługują się mieszkańcy, na nim będzie opierać się pozycjonowanie. Jednak większość mieszkańców Szwajcarii używa języka niemieckiego, następnie francuskiego i włoskiego.

Szwajcarzy i tak traktują języki urzędowe jako obce. Oficjalne książki czy teksty tworzone są w oryginalnej pisowni, znanej na całym świecie. Obywatele tego kraju na co dzień używają wielu dialektów, co dodatkowo utrudnia nam podjęcie odpowiedniej strategii. Musisz wiedzieć, że Twoje produkty czy usługi mogą brzmieć zupełnie inaczej niż w znanym języku niemieckim.

Pozycjonowanie w Szwajcarii – najważniejsze informacje

Pozycjonowanie stron internetowych w niektórych aspektach przypomina działania podjęte w przypadku czynności SEO na niemieckim i anglojęzycznym rynku. Oczywiście ważna jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. Jednak w Szwajcarii osiągnięcie takiego wyniku nie jest proste, ponieważ większość internautów klika właśnie w pierwsze 3 pozycje w wynikach wyszukiwania najczęściej.

W Szwajcarii niezaprzeczalnym liderem wśród wyszukiwarek jest Google.ch. Dlatego to właśnie na tej wyszukiwarce trzeba się skupić podczas pozycjonowania. Kolejne miejsca zajmuje Bing oraz Yahoo. Z kolei ciekawostką jest fakt, że DuckDuckGo w celu poprawy wyników wyszukiwania wykorzystuje serwisy, które są tworzone przez użytkowników.

W celu skutecznych osiągnięć pod względem pozycjonowania należy pamiętać o link buildingu, który jest podobny do tego na niemieckim rynku. Nie jest jednak łatwo znaleźć dobre linki z domeną szwajcarską – .ch. Do działań SEO w Szwajcarii będzie należeć:

  1. Tworzenie wpisów w katalogach tematycznych i regionalnych. Kilka z nich to:
  • swissliste.ch
  • yalwa.ch
  • search.ch
  • powerlinks.ch
  • schweizer-portal.ch
  • schweizer-firmen.ch
  • link-verzeichnis.ch
  • link-eintragen.ch
  1. Zamieszczanie linków na forach internetowych. Na niemieckojęzycznych forach dobrze funkcjonuje moderacja wpisów.
  2. Tworzenie dobrej jakości contentu w języku, w którym posługuje się duża druga odbiorców lub grupa docelowa, do której chcemy kierować nasz biznes.
  3. Działania związane lokalne z miastem, gdzie firma się znajduje albo na jakie chce prowadzić swoją działalność. Mogą być to linki, które umieszcza się w katalogach firm czy pod artykułami z konkretnego miasta.
  4. W przypadku prowadzenia bloga można go zarejestrować w katalogu blogów.
  5. Korzystanie z portali prasowych, które umieszczają wiadomości o nowych usługach.
  6. Komentarze na blogu pomagają w link buildingu, tym bardziej, jeśli są dofollow.
  7. Popularnością cieszy się również kupowanie linków. To jednak nie jest odpowiednia praktyka, ponieważ wyszukiwarka źle patrzy na dodawanie linków masowo oraz linki pochodzące z niezaufanych (słabych) źródeł.

SEO po szwajcarsku – co musisz jeszcze wiedzieć?

Największe znaczenie, jak w innych krajach, mają strony internetowe, które posiadają szwajcarską domenę .ch. Oczywiście domeny z .com nie oznaczają, że nie opłaca się podpiąć pod działania związane z SEO i pozycjonowaniem. Każda witryna musi mieć umieszczone dane związane z nazwą, formą prawną, adresem czy danymi kontaktowymi.

Szwajcarzy są również bardzo specyficzni – zdecydowanie bardziej interesują ich dane liczbowe niż np. sama firma oraz jej przeznaczenie. Dlatego istotne, aby strona posiadała formularz kontaktowy, który będzie pozwalał użytkownikom na zadawanie pytań odnośnie nurtujących ich treści.

Duże znaczenie będą miały również social media. To dzięki nim można wesprzeć swoje działania z pozycjonowaniem stron w Szwajcarii. Zwiększamy wówczas rozpoznawalność marki, co przekłada się na większą sprzedaż i popularność produktów lub usług. Najwięcej użytkowników korzysta oczywiście z Facebooka, a zaraz za nim plasuje się Pinterest, a dopiero kolejne pozycje to Twitter, Google+ czy Tumblr.

Podsumowanie

Szwajcaria jest krajem, w którym warto rozszerzyć swoje działania oraz wejść na rynek z produktami czy usługami. Pomóc nam w odpowiednej promocji firmy może pozycjonowanie stron w Szwajcarii, dlatego należy obrać strategię i dostosować swoją stronę pod tamtejszy rynek oraz określoną grupę odbiorców. Przede wszystkim zadbajmy o język oraz kwestie związane z link buildingiem.

Proces pozycjonowania Twojej strony:

  1. Ustalenie celu biznesowego

    Dla nas liczy się indywidualne podejście do każdego klienta. Chcemy jak najlepiej dopasować naszą ofertę do Twojej działalności i Twoich potrzeb. Poprzez wnikliwą rozmowę o Twoich celach zweryfikujemy, do jakich klientów kierowane są Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu, dobierzemy trafne i wyszukiwane słowa kluczowe.

  2. Dobór słów kluczowych

    Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, Twoja firma zacznie być wyszukiwana na konkretne frazy, a co za tym idzie – kojarzona z konkretną branżą. Dzięki temu, osoba, która odwiedzi Twoją stronę internetową nie będzie przypadkowym internautą, lecz potencjalnym klientem.

  3. Estymacja ruchu

    Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.

  4. Analiza konkurencji

    Aby jak najlepiej wybrać frazy kluczowe, kompleksowo przeanalizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy słów. Dzięki temu, unikniemy pozycjonowania na słowa kluczowe o dużej konkurencji, wybierzemy unikatowe i takie, które przyczynią się do wzrostu wyszukiwania Twojej firmy. Naszym celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.

  5. Audyt SEO

    Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, przeprowadzimy szczegółową weryfikację Twojej strony pod kątem SEO, czyli technicznych wymagań wyszukiwarek internetowych. Weźmiemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik będzie zawierał listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej, aby poprawić jej widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

  6. Optymalizacja strony

    Po szczegółowej konsultacji, w której poinformujemy Cię o proponowanych zmianach oraz po ich zatwierdzeniu, w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdroży zmiany, które wynikły z Audytu SEO. Dzięki temu, Twoja strona zostanie zoptymalizowana, a wszystkie negatywne czynniki wpływające na jej widoczność – wyeliminowane.

  7. Budowa contentu

    W ramach usługi pozycjonowania, stworzymy dla Ciebie unikatowy i rozbudowany content, dzięki któremu Twoja strona będzie uważana przez wyszukiwarkę za wartościową. Zwiększy to również opinię o Twojej firmie potencjalnych klientów i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.

  8. Link building

    Zajmiemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków, kierujących do Twojej strony ze zdywersyfikowanych źródeł, takich jak: artykuły sponsorowane, dedykowane stron zapleczowe, fora internetowe, wpisy gościnne, serwisy opiniotwórcze itp. Pozwoli to na rozpowszechnienie Twojej marki w Internecie ponieważ im więcej takich linków, tym wyższa wartość „w oczach” wyszukiwarki.

  9. Monitoring & raportowanie

    Będziemy nieustannie udostępniać Ci wgląd do monitoringu pozycji fraz, biorąc pod uwagę ich sezonowość. Na początku każdego miesiąca otrzymasz wartościowy raport SEO w którym znajdzie się: porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością oraz informacja o strategii na kolejny miesiąc. Dzięki temu, zyskasz możliwość monitorowania naszych działań na bieżąco.

  10. Ciągła analiza i rozwój Twojej strony

    Dzięki nieustannej analizie zapytań Twoich klientów wpisywanych w wyszukiwarkę, możemy ciągle dopasowywać się do trendów i ustalać nowe, popularne frazy kluczowe, zwiększając tym samym widoczność Twojej firmy. Pamiętaj, że łączy nas wspólny cel, jakim jest nieustanna poprawa pozycji Twojej działalności w Internecie.

Popularne wyszukiwarki - Szwajcaria

pozycjonowanie w Google Google - 93,17%
pozycjonowanie w Bing Bing - 4,07%
pozycjonowanie w Yahoo Yahoo - 1,75%
pozycjonowanie w DuckDuckGo DuckDuckGo - 0,76%
pozycjonowanie w MSN MSN - 0,08%

W ramach usług pozycjonowania otrzymasz:

indywidualna oferta
Indywidualną ofertę

Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonifikowaną ofertę, w oparciu o potrzeby Twojej firmy. Nie tylko przedstawi Ci proponowane zmiany i działania na rzecz pozycjonowania, ale również zajmie się ich wdrożeniem, obserwacją i błyskawicznym działaniem w przypadku zmiany algorytmu.

ocena skutecznosci
Ocenę SEO

Twoja witryna zostanie przeanalizowana pod kątem podstawowych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Specjalista SEO zweryfikuje obecne działania marketingowe, oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe, ujęte w ofercie.

profesjonalna strategia
Profesjonalnie obraną strategię

Chcemy, by oferowana kampania była możliwie jak najskuteczniejszą metodą, na wzrost ruchu na Twojej witrynie. W oparciu o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy przygotujemy strategię, która będzie dążyć do skalowania Twojego biznesu.

dedykowany specjalista
Wsparcie dedykowanych specjalistów

Nasi specjaliści SEO oraz Brand Menager będą opiekowali się Twoją kampanią, dzięki czemu zyskasz szansę na natychmiastową reakcję w przypadku zmiany algorytmu oraz możliwość konsultacji i omówienia bieżących działań.

monioring pozycji
Stały monitoring pozycji

Cenimy sobie Twoją satysfakcję z przeprowadzanych działań, dlatego gwarantujemy dostęp do monitorowania pozycji Twoich słów kluczowych. Wyniki będziesz mógł w każdej chwili omówić na bieżąco z naszymi specjalistami.

raport seo
Comiesięczne raporty SEO

Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków. Dzięki temu, będziesz miał możliwość omówienia z nami rezultatów kampanii i konsultowania wszelkich kwestii związanych z naszą strategią.

natychmiastowy efekt
Zaplanowane efekty

Każda kampania ma swój cel – dlatego też, po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu?

wzrost widocznosci
1. Wzrost widoczności na frazy lokalne powiązane z państwem Szwajcaria

Lokalni internauci są kluczem do wzrostu widoczności Twojej strony internetowej. Poprzez starannie dobrane frazy lokalne, powiązane zarówno z miastem jak i Twoją działalnością masz szansę na pozyskanie nowych klientów wśród miejscowej społeczności.

wzrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

Stawiając na trafne i wyszukiwane słowa kluczowe, wzrośnie liczba odwiedzin Twojej witryny. Dzięki temu, generowany ruch wpłynie na pozycjonowanie strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

potencjalni klienci
3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów

Zwiększony ruch to analogicznie zwiększona widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu zyskasz szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.

przewaga nad konkurencja
4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy

Poprzez starannie dobraną strategię, która przełoży się na wyższym pozycjonowaniu Twojej firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zyskasz przewagę nad konkurencją w Twojej okolicy. Dzięki temu lokalni klienci będą chętniej korzystać z Twoich usług.

zwiekszenie rozpoznawalnosci
5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy

Zwiększenie widoczności Twojej firmy, oraz powiązanie ją z konkretnymi frazami sprawi, że Twoja firma zacznie być rozpoznawalna na rynku. To bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.

zwiekszenie zyskow
6. Wzrost zysków

Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu. Finalnie, zwiększone przychody Twojej firmy przewyższą koszty przeznaczone na pozycjonowanie.

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Obsługujemy systemy

magento
wordpress
iaishop
prestashop
woocomerce
shoper
2click-shop
comarch
redcart
opencart
oscomerce
shopify
shoplo
sote
virtuemart
zenart
cmsmadesimple
conrete5
contao
ddnn
drupal
ee
joomla
modx
quick
textpattern
typo
umbraco
Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ