Dołącz do naszego zespołu - sprawdź kogo szukamy REKRUTACJA

Pozycjonowanie Włochy

Zwiększymy widoczność Twojej strony we Włoszech Sprawdź ofertę

Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu we Włoszech?

Chcesz wypozycjonować swoją stronę internetową we Włoszech? Zależy Ci, aby Twój biznes stał się bardziej rozpoznawalny w krajach południowych? Z pewnością warto zastanowić się nad optymalizację i pozycjonowaniem swojej witryny pod włoski rynek. Sprawdź, co musisz wiedzieć o wszelkich działaniach SEO związanych z tym krajem.

Włochy to kraj, który zamieszkuje ponad 60 milionów osób i kojarzy się głównie z ciepłym klimatem, niesamowitymi widokami oraz wspaniałym jedzeniem. Ponadto warto wiedzieć, że kraj ten odwiedza duża liczba turystów każdego roku – niezależnie praktycznie od pory oraz regionu. Wiele z nich stawia także na włoskie produkty oraz marki, dlatego nic dziwnego, że rynek ten ostatnimi czasy mocno się rozwinął. Poznaj zatem najważniejsze korzyści związane z pozycjonowaniem swojej strony internetowej pod włoski rynek.

Kim jest włoski internauta?

Dla włoskiego internauty z pewnością obcy jest pośpiech – wszystko odbierane jest w sposób swobodny, nie przywiązuje się dużej wagi do drobiazgów. W przypadku jednak dokonywania zakupów przez Internet jest nieco inaczej – włoski internauta w większości sytuacjach przed dokonaniem zakupu danego produktu, czy skorzystania z usług firmy – czyta opinie przed zakupem. Włosi lubią się również targować oraz dyskutować, dlatego nic dziwnego, że istotne są dla nich opinie zarówno na forach, w mediach społecznościowych, jak i pod produktami na stronie. Ważne jest zatem profesjonalne podejście do użytkownika, aby zapewnić mu wiarygodne informacje i co ważne – w języku włoskim. Niezbędna będzie znajomość języków, jeśli chcemy uderzyć we włoski rynek. Większość użytkowników to nie tylko młode osoby, ale również starsze, które nie zawsze posługuję się innym językiem niż ich rodzimy. Mimo to duża część z nich nie powinna mieć problemów choćby z angielskim. Strona internetowa musi być jednak odpowiednio dostosowana do preferencji odbiorcy.

Włoski rynek – czy to się opłaca?

Włoski rynek z pewnością jest opłacalny pod względem rozpoczynania promocji swojego biznesu właśnie tam. Rynek e-commerce rozwija się dynamicznie i z roku na rok odnotowuje znaczący wzrost. Ponadto włoskie władze wprowadziły odpowiednie działania, które mają na celu pozwolić na dostęp do szybkiego Internetu nie tylko w dużych miastach, ale również w mniejszych aglomeracjach. Spowoduje to wzrost osób korzystających z takich usług. Z pewnością poprawią się zatem wskaźniki dotyczące dokonywania zakupów online.

Wyszukiwarki we Włoszech

Oczywiście liderem wśród wyszukiwarek w dalszym ciągu pozostaje Google, ponieważ większość użytkownik korzysta z usług tego kalifornijskiego giganta. Dlatego pozycjonowanie stron internetowych należy dostosować do wskazówek i wytycznych pod względem algorytmów tej firmy. Na kolejnych pozycji, ale z bardzo niskimi wynikami plasują się takie wyszukiwarki jak Bing czy Yahoo!. Warto również zainwestować w pozycjonowanie szerokie, czyli postawić na słowa kluczowe z „długim ogonem” (long-tail). Włosi mają dużą tendencję do wpisywania długich fraz w wyszukiwarkę.

Gdy mowa o social media i kanałach społecznościowych, to z pewnością widok Facebooka nie powinien nikogo dziwić na pierwszym miejscu. Następnie popularny stał się Pinterest, a tuż za nim YouTube, Twitter oraz Instagram.

E-commerce po włosku

Rozwój e-commerce na włoskim rynku nie mógłby się udać bez udziału urządzeń mobilnych, które wypierane są przez desktopowe odnośniki. Ponad połowa społeczeństwa we Włoszech korzysta z urządzeń mobilnych i za ich pomocą dokonuje zakupów online. Można stwierdzić wysoki odsetek osób, które dokonują transakcji za pomocą telefonów czy tabletów, co przekłada się na zwiększony ruch na urządzeniach mobilnych. Dlatego, jeśli chcemy wejść ze swoimi produktami na włoski rynek – musimy zadbać o odpowiednią optymalizację naszej strony w wersji mobilnej, aby dostosować się do włoskiego użytkownika.

W tym przypadku ważną rolę odgrywa również język. Należy wszelką zawartą treść dostosować do potrzeb użytkowników razem z opisami produktów, informacjami o firmie, sposobami dostawy, metodą płatności oraz oczywiście – walutą. Istotne zatem podczas pozycjonowania będą działania związane z contentem.

Czy pozycjonowanie we Włoszech ma sens?

Przede wszystkim nie powinniśmy mieć żadnych obaw przed wejściem na włoski rynek. Wystarczy odpowiednio się przygotować i podjąć prawidłowe działania, które mają na celu zyskać potencjalnych klientów na zagranicznym rynku, co przełoży się na większą grupę odbiorców i liczbę odwiedzin na naszej stronie. Zyskamy również popularność oraz zwiększymy swoją sprzedaż. Z pewnością wiemy już, na co należy zwrócić uwagę, gdy chcemy podjąć się pozycjonowania strony internetowej we Włoszech. Najpierw trzeba rozważyć  pozycjonowanie szerokie oraz lokalne, a następnie zadbać o optymalizację stronę pod względem treści oraz co ważne – kwestii językowych oraz poprawności w tym aspekcie. Oczywiście nasza strona musimy być dostosowana pod urządzenia mobilne, z których korzysta większość włoskiego społeczeństwa, a liczba ta będzie nadal rosnąć. Nie można pominąć kwestii związanych z odpowiednim link buildingiem, czyli pozyskaniem wartościowych i tematycznych linków do naszej strony. Nasze działania powinny również opierać się o konkretne wyszukiwarki, z których korzysta się we Włoszech.

Proces pozycjonowania Twojej strony:

  1. Ustalenie celu biznesowego

    Dla nas liczy się indywidualne podejście do każdego klienta. Chcemy jak najlepiej dopasować naszą ofertę do Twojej działalności i Twoich potrzeb. Poprzez wnikliwą rozmowę o Twoich celach zweryfikujemy, do jakich klientów kierowane są Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu, dobierzemy trafne i wyszukiwane słowa kluczowe.

  2. Dobór słów kluczowych

    Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych, Twoja firma zacznie być wyszukiwana na konkretne frazy, a co za tym idzie – kojarzona z konkretną branżą. Dzięki temu, osoba, która odwiedzi Twoją stronę internetową nie będzie przypadkowym internautą, lecz potencjalnym klientem.

  3. Estymacja ruchu

    Przygotowujemy estymację wzrostu ruchu na wybrane słowa kluczowe. Arkusz zawiera rozkład przyrostu ruchu w przedziale dwunastu najbliższych miesięcy, ujmując sezonowość fraz Twojej branży.

  4. Analiza konkurencji

    Aby jak najlepiej wybrać frazy kluczowe, kompleksowo przeanalizujemy środowisko konkurencyjne dla wybranej grupy słów. Dzięki temu, unikniemy pozycjonowania na słowa kluczowe o dużej konkurencji, wybierzemy unikatowe i takie, które przyczynią się do wzrostu wyszukiwania Twojej firmy. Naszym celem jest optymalizacja strony oraz ustalenie strategii link buildingu.

  5. Audyt SEO

    Przy użyciu profesjonalnych narzędzi, przeprowadzimy szczegółową weryfikację Twojej strony pod kątem SEO, czyli technicznych wymagań wyszukiwarek internetowych. Weźmiemy pod uwagę kilkadziesiąt czynników on-site oraz off-site. Stworzony plik będzie zawierał listę rekomendacji, które należy wdrożyć na stronie internetowej, aby poprawić jej widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

  6. Optymalizacja strony

    Po szczegółowej konsultacji, w której poinformujemy Cię o proponowanych zmianach oraz po ich zatwierdzeniu, w ramach podpisanej umowy nasz zespół programistów wdroży zmiany, które wynikły z Audytu SEO. Dzięki temu, Twoja strona zostanie zoptymalizowana, a wszystkie negatywne czynniki wpływające na jej widoczność – wyeliminowane.

  7. Budowa contentu

    W ramach usługi pozycjonowania, stworzymy dla Ciebie unikatowy i rozbudowany content, dzięki któremu Twoja strona będzie uważana przez wyszukiwarkę za wartościową. Zwiększy to również opinię o Twojej firmie potencjalnych klientów i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.

  8. Link building

    Zajmiemy się pozyskiwaniem wartościowych i tematycznych linków, kierujących do Twojej strony ze zdywersyfikowanych źródeł, takich jak: artykuły sponsorowane, dedykowane stron zapleczowe, fora internetowe, wpisy gościnne, serwisy opiniotwórcze itp. Pozwoli to na rozpowszechnienie Twojej marki w Internecie ponieważ im więcej takich linków, tym wyższa wartość „w oczach” wyszukiwarki.

  9. Monitoring & raportowanie

    Będziemy nieustannie udostępniać Ci wgląd do monitoringu pozycji fraz, biorąc pod uwagę ich sezonowość. Na początku każdego miesiąca otrzymasz wartościowy raport SEO w którym znajdzie się: porównanie przyrostu ruchu dla miesiąca poprzedniego do obecnego, omówienie zrealizowanych działań, lista pozyskanych linków, które są Twoją własnością oraz informacja o strategii na kolejny miesiąc. Dzięki temu, zyskasz możliwość monitorowania naszych działań na bieżąco.

  10. Ciągła analiza i rozwój Twojej strony

    Dzięki nieustannej analizie zapytań Twoich klientów wpisywanych w wyszukiwarkę, możemy ciągle dopasowywać się do trendów i ustalać nowe, popularne frazy kluczowe, zwiększając tym samym widoczność Twojej firmy. Pamiętaj, że łączy nas wspólny cel, jakim jest nieustanna poprawa pozycji Twojej działalności w Internecie.

Popularne wyszukiwarki - Włochy

pozycjonowanie w Google Google - 94,07%
pozycjonowanie w Bing Bing - 3,43%
pozycjonowanie w Yahoo Yahoo - 1,9%
pozycjonowanie w DuckDuckGo DuckDuckGo - 0,2%
pozycjonowanie w YANDEX RU YANDEX RU - 0,04%

W ramach usług pozycjonowania otrzymasz:

indywidualna oferta
Indywidualną ofertę

Nasz specjalista przygotuje dla Ciebie spersonifikowaną ofertę, w oparciu o potrzeby Twojej firmy. Nie tylko przedstawi Ci proponowane zmiany i działania na rzecz pozycjonowania, ale również zajmie się ich wdrożeniem, obserwacją i błyskawicznym działaniem w przypadku zmiany algorytmu.

ocena skutecznosci
Ocenę SEO

Twoja witryna zostanie przeanalizowana pod kątem podstawowych czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie. Specjalista SEO zweryfikuje obecne działania marketingowe, oraz sprawdzi widoczność Twojej witryny na słowa kluczowe, ujęte w ofercie.

profesjonalna strategia
Profesjonalnie obraną strategię

Chcemy, by oferowana kampania była możliwie jak najskuteczniejszą metodą, na wzrost ruchu na Twojej witrynie. W oparciu o najczęściej wyszukiwane i trafne frazy przygotujemy strategię, która będzie dążyć do skalowania Twojego biznesu.

dedykowany specjalista
Wsparcie dedykowanych specjalistów

Nasi specjaliści SEO oraz Brand Menager będą opiekowali się Twoją kampanią, dzięki czemu zyskasz szansę na natychmiastową reakcję w przypadku zmiany algorytmu oraz możliwość konsultacji i omówienia bieżących działań.

monioring pozycji
Stały monitoring pozycji

Cenimy sobie Twoją satysfakcję z przeprowadzanych działań, dlatego gwarantujemy dostęp do monitorowania pozycji Twoich słów kluczowych. Wyniki będziesz mógł w każdej chwili omówić na bieżąco z naszymi specjalistami.

raport seo
Comiesięczne raporty SEO

Na początku każdego miesiąca otrzymasz raport SEO z przeprowadzonych prac, statystyk ruchu oraz listy pozyskanych linków. Dzięki temu, będziesz miał możliwość omówienia z nami rezultatów kampanii i konsultowania wszelkich kwestii związanych z naszą strategią.

natychmiastowy efekt
Zaplanowane efekty

Każda kampania ma swój cel – dlatego też, po ustaleniu ostatecznej grupy słów kluczowych estymujemy przyrosty ruchu.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu?

wzrost widocznosci
1. Wzrost widoczności na frazy lokalne powiązane z państwem Włochy

Lokalni internauci są kluczem do wzrostu widoczności Twojej strony internetowej. Poprzez starannie dobrane frazy lokalne, powiązane zarówno z miastem jak i Twoją działalnością masz szansę na pozyskanie nowych klientów wśród miejscowej społeczności.

wzrost ruchu organicznego
2. Przyrost ruchu organicznego

Stawiając na trafne i wyszukiwane słowa kluczowe, wzrośnie liczba odwiedzin Twojej witryny. Dzięki temu, generowany ruch wpłynie na pozycjonowanie strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

potencjalni klienci
3. Dotarcie do potencjalnych lokalnych klientów

Zwiększony ruch to analogicznie zwiększona widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki temu zyskasz szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.

przewaga nad konkurencja
4. Przewaga nad konkurencją w Twojej okolicy

Poprzez starannie dobraną strategię, która przełoży się na wyższym pozycjonowaniu Twojej firmy w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zyskasz przewagę nad konkurencją w Twojej okolicy. Dzięki temu lokalni klienci będą chętniej korzystać z Twoich usług.

zwiekszenie rozpoznawalnosci
5. Zwiększenie rozpoznawalności w Twojej okolicy

Zwiększenie widoczności Twojej firmy, oraz powiązanie ją z konkretnymi frazami sprawi, że Twoja firma zacznie być rozpoznawalna na rynku. To bezpośrednio przyczyni się do zwiększenia liczby potencjalnych klientów.

zwiekszenie zyskow
6. Wzrost zysków

Rosnący ruch organiczny bezpośrednio przełoży się także na wzrost zysków Twojego biznesu. Finalnie, zwiększone przychody Twojej firmy przewyższą koszty przeznaczone na pozycjonowanie.

Zobacz, jak może wzrosnąć ruch na Twojej stronie!

Ruch z SEO Ruch bez SEO
Przeciągnij suwak by poznać efekty pozycjonowania

Obsługujemy systemy

magento
wordpress
iaishop
prestashop
woocomerce
shoper
2click-shop
comarch
redcart
opencart
oscomerce
shopify
shoplo
sote
virtuemart
zenart
cmsmadesimple
conrete5
contao
ddnn
drupal
ee
joomla
modx
quick
textpattern
typo
umbraco
Referencje

Opinie naszych Klientów

Współpraca z agencją AdVIST to zdecydowanie pełen profesjonalizm i fantastyczny kontakt. Pracownicy agencji za każdym razem potrafią rozwiać wszelkie wątpliwości i posłużyć fachową poradą.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy i serdecznie polecamy ją innym.

Malwina Ignasiak Junior Product Manager Aflofarm Sprawdź oficjalną referencję

Firma enel-med współpracuje z firmą AdVIST/WebVIST w obszarze kampanii internetowych, a także budowania stron www dla jednej z naszych marek.

Bardzo duże zaangażowanie, terminowość, praca pod presją czasu (dotrzymywanie dead linów) sprawiają, że możemy polecić firmę AdVIST jako solidnego partnera biznesowego.

Sylwia Mach Kierownik ds. online marketingu www.enel.pl Sprawdź oficjalną referencję
sodexo

Od 2020 roku współpracujemy z agencją AdVIST. Współpraca rozpoczęła się od audytu marketing automation, a dziś kompleksowo wspierają Nas w zakresie planowania, wdrażania, a także prowadzenia kampanii na wielu płaszczyznach. Najwyższą wartością tej współpracy są ludzie, wymiana wiedzy i partnerska relacja. Współpraca z AdVist spełni oczekiwania najbardziej wymagających przedsiębiorców.

Radosław Małyska Digital Marketing Manager www.sodexo.pl Sprawdź oficjalną referencję

Agencja AdVIST od czerwca 2019 roku kompleksowo wspiera działania SEO dla serwisu ProfiLingua. Lata współpracy umożliwiły odbudowę, a następnie sukcesywną poprawę pozycji serwisu w wyszukiwarce Google. Agencję AdVIST mogę również zarekomendować w kierunku optymalizacji działań reklamowych w systemie Google Ads – które to również efektywnie generowały dla nas wartościowe dane biznesowe.

Diana Mazurek Dyrektor Marketingu Cyfrowego www.profi-lingua.pl Sprawdź oficjalną referencję

Od 2019 r. organizacja pozarządowa MSC (Marine Stewardship Council) w Polsce korzysta
z usług Agencji AdVIST w zakresie prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych Google
Ads oraz kampanii płatnych YouTube. Działania AdVIST przekładają się na bardzo dobre wyniki
reklamowe. Z przyjemnością mogę zarekomendować współpracę z ww. firmą.

Joanna Ornoch Senior Communications and Marketing Manager www.msc.org Sprawdź oficjalną referencję

Firma ALLboards korzysta z usług Agencji AdVIST w obszarze obsługi SEO dla sklepu polskiego oraz profesjonalnego kreowania wizerunku marki. Z Przyjemnością polecamy usługi agencji AdVIST. Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Usługi wysokiej jakości, pełna dyspozycyjność oraz szeroki zakres działań to niewątpliwe atuty tej firmy.

Jarosław Prorok i Krzysztof Drozd Head of e-commerce i Commercial Director www.tablice-magnetyczne.com Sprawdź oficjalną referencję

Transparentne zasady współpracy oraz zaangażowanie wychodzące poza obszar standardowego digital marketingu. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i ich otwartość sprawia, że z czystym sumieniem polecam współpracę z zespołem AdVIST.

Andrzej Miśko Manager www.mrdiagnostic.pl Sprawdź oficjalną referencję

z AdVIST nasza firma współpracuje od 2020 roku.

W tym czasie powierzyliśmy zespołowi kompleksową obsługę naszych firm w internecie. AdVIST jest odpowiedzialny zarówno za stronę główną firmy, sklep internetowy oraz wszelkie akcje związane z promocją, reklamą oraz wizerunkiem w internacie.

Cenimy tą współpracę za profesjonalizm, zaangażowanie oraz podejście do klienta.

Tomasz Szablowski Właściciel www.ekorex.pl Sprawdź oficjalną referencję

Współpraca obejmowała i wciąż obejmuje realizowanie kampanii zgodnie z zaplanowaną wspólnie strategią. Realizacja wszystkich prac przebiegała i przebiega sprawnie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, a Pracownicy Wykonawcy wykazują się stosowną wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami. Z pełną satysfakcją rekomendujemy firmę AdVIST.

Marszałek Kazimierz Prezes zarządu www.e-hak24.pl Sprawdź oficjalną referencję

Wcześniej moja firma była obsługiwana przez nierzetelne agencje reklamowe przez co moje zaufanie do tej branży było nadszarpnięte. Po wielu rozmowach i spotkaniach z Panem Norbertem Roczniakiem – przekonałem się do skorzystania z usługi SEO oraz realizacji nowego sklepu internetowego. Działamy nieprzerwanie od 2020 i bez dłuższego namysłu mogę polecić agencję AdVIST.

Jolanta Błach Właścicielka www.czystyklimat.pl Sprawdź oficjalną referencję
rpm studio

Współpracujemy z firmą AdVIST już kilka lat. Pomimo dosyć specyficznej branży, udało nam się wypracować optymalną strategię dla naszych kampanii online. Zdecydowaną zaletą firmy, jest responsywność i wysoka kultura osobista pracowników, a także ciągłe wdrażanie innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie oferowanych produktów jak i sposobu współpracy.

Sławomir Siedlik Prezes zarządu www.rpm.pl Sprawdź oficjalną referencję

Zainteresowała Cię nasza oferta?

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ